Stejně to asi nebude mít na pety od WD ... jestli mít 15x 180 % ve fetiších nebo 3x 540 % v ancientech ... ledaže bys měl tu sezoní gunu, která ti při mlácení generuje ancienty, aby sis udělal armádku
a ještě nutno dodat, že ancienti používají skilly, které budou dávat nějaké dmg větší
Call of the Ancients
Re: Call of the Ancients
Jedu fire build založený na CotA a funguje velmi dobře v kombinaci s weapon throw. Viz. můj profil na http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oglo ... o/33754969
Jinak Frenzy-maniac stejně jako jakékoliv jiné krátkodobé stackovací buffy na celkovou dmg pety ovlivňují a to jak +dmg tak i +attack speed. Ještě mě napadá třeba např. Bash-punish nebo pasivka Rampage.
Co se týče gemu na pety, je s ním trochu problém v tom, že ten +dmg bonus se sčítá s +element dmg a není to pak moc znát (doufám, že toto brzy opraví). Naproti tomu Bane of Powerful přidává +20% k celkové dmg po zabití elity a to je znát mnohem víc.
Příklad situace:
1.)
Dmg 1mil.
CoTa(shoulders,chest) +30%
Gem Enforcer lvl25 +22,5%
Elemental skills +70%
=1*1,3*(1+0,7+0,225)=2,5mil. dmg
2.)
Dmg 1mil.
CoTa(shoulders,chest) +30%
Gem Bane of Powerful lvl25 +20%
Elemental skills +70%
=1*1,3*1,7*1,2=2,652mil. dmg
Jinak Frenzy-maniac stejně jako jakékoliv jiné krátkodobé stackovací buffy na celkovou dmg pety ovlivňují a to jak +dmg tak i +attack speed. Ještě mě napadá třeba např. Bash-punish nebo pasivka Rampage.
Co se týče gemu na pety, je s ním trochu problém v tom, že ten +dmg bonus se sčítá s +element dmg a není to pak moc znát (doufám, že toto brzy opraví). Naproti tomu Bane of Powerful přidává +20% k celkové dmg po zabití elity a to je znát mnohem víc.
Příklad situace:
1.)
Dmg 1mil.
CoTa(shoulders,chest) +30%
Gem Enforcer lvl25 +22,5%
Elemental skills +70%
=1*1,3*(1+0,7+0,225)=2,5mil. dmg
2.)
Dmg 1mil.
CoTa(shoulders,chest) +30%
Gem Bane of Powerful lvl25 +20%
Elemental skills +70%
=1*1,3*1,7*1,2=2,652mil. dmg
Re: Call of the Ancients
Pardon, jestli je to tady někde napsané, ale bohužel jsem tu informaci nenašel... Jaké DPS mají CoA? Odvozené od vašeho damage ve chvíli vyvolání, nebo jejich útok je proměnlivý podle vašeho aktuálního? Díky za info