Kuki10 píše:Btw. Kterej ten meteor dává největší dmg? Z čeho se to bere?
To není tak jednoduchý, záleží v jakém pořadí je spouštíš, protože používáním různých skillů s různými elementy ti nabíhají stacky z Tal Rasha setu. Pak tam ještě hraji roli Arcane Dynamo, ale to můžeš mít třeba již na 5 stacích před spuštěním sekvence. A hlavně F+R bonusy, podle toho, kdy je spustíš.
Nejdříve je důležité si uvědomit, že i různé věci mají odlišný snapshot. Podle MVP na US foru je snapshot abilit a efektů následovný:
Arcane Dynamo - při zakouzlení
AP pro Star Pact - při zakouzlení
F+R - při dopadu ability
Tal stacky - při dopadu ability
Pro pure TR build na season je obvyklé mít Energy Twister (arcane), Blizzard (cold), třeba Piercing Orb (lighting) a Hydru (fire)
Teď si představ, že to spustíš v tomto pořadí, tak jako první přiletí Arcane Meteor s 2300% Weapon damage (WD), ale bude mít nízký násobitel (1.5x z Restraint a 2,5x z Tal setu), celkem 8625% WD. Pak přiletí cold meteor za 4440%, lightning spustí efekt z Focusu a lignting meteor přiletí za 9158% WD. Nakonec přiletí fire meteor se všemi spuštěnými násobiteli za 25956% WD. Celkem tedy 48179% WD.
Malou změnou v poradí skilů můžeš tuto dmg zvednout. Nebudu to už překládat. Ty si to přeložíš sám a kdyby někdo potřeboval, tak přeložím zbytek
Source:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 142?page=1
U skillů můžeš měnit i runy apod, ale já chtěl používat Wicked Wind runu a proto jsem to hrát takto ideálně v tomto pořadí: L-Shock A-Twist C-Blizz F-Hydra. Každopádně na solo nedoporučuji mít mezi Energy Twister: Wicked Wind a Blizzard: Frozen Solid žádnou jinou abilitu, protože se ti rychleší potvory, nebo skákací rozutečou a cold a fire meteority je nehitnou všechny.