Ktere defenzivni skilly wizarda jsou nejvyhodnejsi?
Napsal: 17.03.2014, 19:47 hod.
(vse pisu predevsim z pohledu HC a hry na vyssi obtiznost, ale vice mene plati i pro SC - zaklad jsem si odvodil uz behem hry na PTR a zaver svych uvah potvrdil nedavno prectenim par temat na US forui)
Po prvnim testu na PTR jsem byl z pasivkoy Dominance nadseny, ale uz druhy den mi doslo:
Dominance i Galvanizng Ward jsou pasivky, ktere se pri delsich soubojich s elitkami prakticky neuplatni a muzou byt az nebezpecne.
Dominance dava stit odpovidajici asi 2500 zivota za kazdeho zabiteho moba po dobu 3s, ktery se stackuje az 10x, max necelych 25000 zivota na vic.
Proc neni az tak dobra jak to vypada?
- Trosku solidni wizard na HC, ktery chce hrat bezpecne T2-T3 by mel mit miin alespon 100k zivota, uz vzhledem k tomu je nejaky stit prakticky zanedbatelny.
- Stit je pouze po dobu 3s, Pokud zabijis elitky do 3s, tak stit nepotrebujes, protoze je sejmes. A kdyz s nimi bojuje dele (nebo bojujes s bossem, ci klony) tak stit mit nebudes.
Proc nebezpecna?
- Kdyz hrajes se stitem Dominance nebo Galvanizing Ward, tak se ti zivot vubec nehybe, To je sice pekne, ale jen do doby, nez se nekde pripletes do nejake silnejsi rany bez ochranneho stitu, a nez mrknes, tak budes mit zivot na nule.
- A do problemu se dostanes kdy? Ne kdyz vsechno rychle zabijis a mas stit, ale kdyz souboj s elitkou trva dele a ty jsi bez stitu.
Galvanizing Ward
- to same v blede modrem
Abys mohl hrat bezpecne, musis vedet na co si mas davat pozor, tj. musis prubezne nejake poskozeni prijimat, a sledovat, jak moc se ti hybe zivot. Kazda zmena vybavy nebo nekterych skilu muze mit neprijemne dusledky na ktere prijdes se Dominance, az bude pozde.
Co teda s obranou?
Daleko lepsi nez predchozi dve pasivky jsou nektere skily:
- Magic Weaopon / Deflection, pripadne Spectral Blades - Barrier blades - taky davaji stit, ale ne za zabiteho moba, ale za kazdy hit.
To ma, ale dva hacky:
- je treba moci hitovat - nebyt zazdeny na plague, zmrazeny v arcanach, stunovany, nemit, lag, apod
- je treb mit co hitovat - napriklad, nebyt zazdeny na plague a v dosahu jen jeden mob
Co je teda nelsilnejsi obranny skill?
Blur
- absorbuje 17% dmg at uz melee nebo elemental (schvalne si zkus, o kolik se ti zvysi cislo Tougness, kdyz si tu pasivku navolis)
- funguje vzdy - i za vyse zminenych nebezpecnych situaci
Druhy skill, ktery je stale opomijeny a muzu doporucit, je:
Teleport - Safe Passage
Rekl bych to trochu drsne:
- Runa Wormhole je pro ty co chteji poskakovat rychle po mape, aby driv chcipli a mohli levelit znovu. (urcite se da vyhodne pouizti pri hre na nizke obtiznosti - farmeni bilych itemu, plneni achievmentu, apod)
- Runa Safe Passage je pro ty co chteji nebojacne bojovat a mit ucinny unikovy i obranny skill. Dava 27% redukci dmg po dobu 5s. To je hodne znat a zivot ti bude po dobu 5s klesat mnohem pomaleji.
Pro rychle behani po mape je movement speed. A pak nektere skily, jako treba barbaruv sprint, apod.
Teleport Safe passage dava krom hlavni a nejuzitecnejsi taktiky - uniku z neprijemne situace, treba i skokem pres zed i dalsi mene zrejme takticke moznosti:
- pokud mi nestaci regen ani LOH na doleceni, napriklad pri souboji z Ghom normalne i na uberech a nepadaji healing globy, tak stridam poiton a teleport safe passage, abych po celou dobu mohl utocit a nemusel se furt presouvat nebo pobihat okolo
- nez se z mesta portu na neci vlajku, taky si poskocim a mam pri objeveni se na mape vyssi defense
- to same kdykoli se dostanes do narocnejsi situace a zivot zacne klesat, muze si jen poskocit na miste - jen pro zvyseni defense
Po prvnim testu na PTR jsem byl z pasivkoy Dominance nadseny, ale uz druhy den mi doslo:
Dominance i Galvanizng Ward jsou pasivky, ktere se pri delsich soubojich s elitkami prakticky neuplatni a muzou byt az nebezpecne.
Dominance dava stit odpovidajici asi 2500 zivota za kazdeho zabiteho moba po dobu 3s, ktery se stackuje az 10x, max necelych 25000 zivota na vic.
Proc neni az tak dobra jak to vypada?
- Trosku solidni wizard na HC, ktery chce hrat bezpecne T2-T3 by mel mit miin alespon 100k zivota, uz vzhledem k tomu je nejaky stit prakticky zanedbatelny.
- Stit je pouze po dobu 3s, Pokud zabijis elitky do 3s, tak stit nepotrebujes, protoze je sejmes. A kdyz s nimi bojuje dele (nebo bojujes s bossem, ci klony) tak stit mit nebudes.
Proc nebezpecna?
- Kdyz hrajes se stitem Dominance nebo Galvanizing Ward, tak se ti zivot vubec nehybe, To je sice pekne, ale jen do doby, nez se nekde pripletes do nejake silnejsi rany bez ochranneho stitu, a nez mrknes, tak budes mit zivot na nule.
- A do problemu se dostanes kdy? Ne kdyz vsechno rychle zabijis a mas stit, ale kdyz souboj s elitkou trva dele a ty jsi bez stitu.
Galvanizing Ward
- to same v blede modrem
Abys mohl hrat bezpecne, musis vedet na co si mas davat pozor, tj. musis prubezne nejake poskozeni prijimat, a sledovat, jak moc se ti hybe zivot. Kazda zmena vybavy nebo nekterych skilu muze mit neprijemne dusledky na ktere prijdes se Dominance, az bude pozde.
Co teda s obranou?
Daleko lepsi nez predchozi dve pasivky jsou nektere skily:
- Magic Weaopon / Deflection, pripadne Spectral Blades - Barrier blades - taky davaji stit, ale ne za zabiteho moba, ale za kazdy hit.
To ma, ale dva hacky:
- je treba moci hitovat - nebyt zazdeny na plague, zmrazeny v arcanach, stunovany, nemit, lag, apod
- je treb mit co hitovat - napriklad, nebyt zazdeny na plague a v dosahu jen jeden mob
Co je teda nelsilnejsi obranny skill?
Blur
- absorbuje 17% dmg at uz melee nebo elemental (schvalne si zkus, o kolik se ti zvysi cislo Tougness, kdyz si tu pasivku navolis)
- funguje vzdy - i za vyse zminenych nebezpecnych situaci
Druhy skill, ktery je stale opomijeny a muzu doporucit, je:
Teleport - Safe Passage
Rekl bych to trochu drsne:
- Runa Wormhole je pro ty co chteji poskakovat rychle po mape, aby driv chcipli a mohli levelit znovu. (urcite se da vyhodne pouizti pri hre na nizke obtiznosti - farmeni bilych itemu, plneni achievmentu, apod)
- Runa Safe Passage je pro ty co chteji nebojacne bojovat a mit ucinny unikovy i obranny skill. Dava 27% redukci dmg po dobu 5s. To je hodne znat a zivot ti bude po dobu 5s klesat mnohem pomaleji.
Pro rychle behani po mape je movement speed. A pak nektere skily, jako treba barbaruv sprint, apod.
Teleport Safe passage dava krom hlavni a nejuzitecnejsi taktiky - uniku z neprijemne situace, treba i skokem pres zed i dalsi mene zrejme takticke moznosti:
- pokud mi nestaci regen ani LOH na doleceni, napriklad pri souboji z Ghom normalne i na uberech a nepadaji healing globy, tak stridam poiton a teleport safe passage, abych po celou dobu mohl utocit a nemusel se furt presouvat nebo pobihat okolo
- nez se z mesta portu na neci vlajku, taky si poskocim a mam pri objeveni se na mape vyssi defense
- to same kdykoli se dostanes do narocnejsi situace a zivot zacne klesat, muze si jen poskocit na miste - jen pro zvyseni defense