Wizard-paragon
Ahojte
trošku možno jednoduchá otázka, viete mi povedať ako čo najefektívnejšie rozdelovať body v paragone?
v každom je 40bodov na rozdelenie, kam to dať, aby bola postava čo "najnebezpečnejšia" ?
vopred dík za rady a postrehy....
trošku možno jednoduchá otázka, viete mi povedať ako čo najefektívnejšie rozdelovať body v paragone?
v každom je 40bodov na rozdelenie, kam to dať, aby bola postava čo "najnebezpečnejšia" ?
vopred dík za rady a postrehy....
Re: Wizard-paragon
Musíš rozdělit podle sebe, ale dal bych vše do movement speed (protože máš jen 12%), crit chance, armor, loh.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
-
- Fallen Shaman
- Příspěvky:86
Re: Wizard-paragon
K čemu je movement speed? To je lepší si ty body dát do main statu.
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Wizard-paragon
Movement speed je potreba, pokud chces neumirat. Obcas se potrebujes necemu vyhonout ..
Dokonce se i vyplati mit movement speed vyssi, nez je cap (omezeni maxima) movement speed. V pripade, ze te monstra necim zpomaluji, tak to o kolik te zpomali se odviji od tve movement speed a od tvoho statu Control Crowed Rduction. Pokud budes mit oba tyto staty dobre, tak te zpomali treba jen na zakladni movement speed.
Dokonce se i vyplati mit movement speed vyssi, nez je cap (omezeni maxima) movement speed. V pripade, ze te monstra necim zpomaluji, tak to o kolik te zpomali se odviji od tve movement speed a od tvoho statu Control Crowed Rduction. Pokud budes mit oba tyto staty dobre, tak te zpomali treba jen na zakladni movement speed.
Naposledy upravil(a) Darkness dne 13.04.2014, 15:52 hod., celkem upraveno 1 x.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Wizard-paragon
Movement speed je hlavne dobry ak chces stihat za ostatnymi hracmi na mape :-)
Odoslané z Nexus 5 pomocou Tapatalku
Odoslané z Nexus 5 pomocou Tapatalku
Using Tapatalk
-
- Doom Knight
- Příspěvky:564
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ficek-2914
- Bydliště:Turnov
Re: Wizard-paragon
Bez MS bych ani nevylezl z města... Pokud chceš farmit alespoň trošku efektivně tak je přece dobrý se mezi prázdnejma místama netáhnout jak smrad... Ostatně jak chceš ustupovat v případě natažení většího množšství elit ?
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Re: Wizard-paragon
hele, ale pres ty paragon body stejne nejde pretahnout pres +25%, nebo se pletu? Teda v bonusu movement speed v detailech postavy vidim 25% i kdyz se snazim pridat pres paragon body vic = ma to nejaky smysl, nebo maji jen blbe udelanou tu tabulku s detaily?
- Darkness
- The Butcher
- Příspěvky:1316
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:LeonardoCA#1772
- Bydliště:earth
Re: Wizard-paragon
Nejde to pres 25%, ale v pripade, ze te jakekoli monstrum zpomali, tak kdyz mas vetsi movement speed bonus nez 25%, tak se pocita cely tvuj MS. A tim padem te zpomali mene, nez kdybys mel jen 25% MS, takze i kdyz mas MS vetsi, nez za normalnich okolnosti vyuzijes, tak to neni uplne zbytecne. A pri souboji s elitkami se muze sakra hodit.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do.
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
DiabloProgress YouTube TwitchTV Twitter I think I'm going back I think I'll go back (one day ...)
Re: Wizard-paragon
presne tak, to mi prijde jako jeden z hlavnich duvodu proc jej mit, uz nekolikrat na publicu jsem z hry radsi vypadl jen pro to, ze vsichni meli snad 20 procent a vic, to na me nebylo... :-)Mraker píše:Movement speed je hlavne dobry ak chces stihat za ostatnymi hracmi na mape :-)
a protoze nejsem wiz srab, ale jdu pekne do houfu, bo mam kratkej disintigrate utok, tak body davam davam jinam a sprintery ignoruju...
ale na HC tam to asi smysl ma, tedy do doby nez vypadne jistic a o postavu prijdes kvuli necemu, co nejses schopen nijak ovlivnit :-)
Re: Wizard-paragon
Jak už bylo řečeno, movement speed bych dal určitě aspoň na těch 25%. Více než 25% je už na zvážení. Funguje to jak napsal Darkness.
Osobně bych na SC už více než 25% nedával. A na HC je to také otázka. HC sice nehraju, ale čekal bych, že tam automaticky každý bude používat teleport pro krizové situace. Ale je pravda, že i s teloportem se to někdy hodit může.
A těch 25% bych dal určitě i na sólo hraní na SC. On ten čas chození oproti času zabíjení monster je dost vysoký a čím více se sníží, tím lépe.
Co se týká ostatních bodů:
Offense:
- CD dát dle buildu. Hraju aktálně něco trochu podobného jako EmhyrVarEmreis, i když zatím opravdu jen trochu podobného (nemám zatím věci na dostatečný CD - legendárek už mi padlo spousta, ale pořád nechtěj padnou plánky na ty sety s CD a u Vyr setu mám zatím jen armor, takže musím mít ještě dobře fungovat i když čekám na Archon a kvůli tomu jsem zatím ještě nesundal helmu z Vanily, která má -5 AP na desintegrate díky ní s 12 APOC můžu v době bez Archon jet trvale jen disintegrate bez signature kouzla což je pak docela slušné s 39% tu arcane dmg + 15% desintegrate). Tedy pro mě je prvních 50 bodů (což jsou zatím všechny, teď se teprve blížím k 200 paragonu, začal jsem pořádně až s ROS) jasných do CD. Mít dříve Archon je přínosnější než mít o trošku větší dmg (jen škoda těch 12,5% CD z helmy, na tu přejdu až se dostanu na součtu CD dost nízko, abych už hrál převážně Archon a to bude až budou věci nebo aspoň nějaké).
- ze zbývající trojice vybrat to, co tvojemu buildu zvedne nejvíce efektivně damage. Efektivně znamená, že např. attack speed může zvednout papírově, ale když budeš mít kvůli tomu nedostatek AP, tak to bude k ničemu. Body v critical chance mohou sice zvednout damage papírově nejméně (bude záležet kolik už máš CC a CD z věcí), ale mohou pomoct s APOC a tím být nejužitečnější.
Defense:
- Armor x resist zvolit to co zvedne více EHP (tedy snadno vyzkoušíš). S velkou pravděpodobností to bude resist.
- life x armor/resist: pokud armor/resist zvedne EHP aspoň stejně, tak určitě dát přednost před life; osobně bych dal přednost i v případě, že EHP zvedne o trošku méně (k tomu si pročíst sousední vlákno, kde je vysvětleno, proč je lepší při stejném EHP mít méně life a více armor/resist)
- life regeneration bych volil v případě, že máš problém dlouhodobě doplňovat life
Utility:
- pokud nemáš problém s doplňováním life, tak bych dal všech prvních 50 bodů (tedy v tvojem případě vše) do Area damage
- resource cost reduction může trošku pomoci, ale když je větší problém s AP, tak to těch 10% (které ani mít celé nebudeš) nezachrání, tohle asi jedině do varianty kdy bys to měl postavené v kombinaci s věcmi, kdy dohromady dáš výrazně větší cost reduction, které třeba bude stačit, že bys nemusel jet žádné AP free kouzlo; oproti tomu Area Damage zvlášť pokud bys neměl nic na věcech pomůže pro skupinky (a zvlášť velké) opravdu hodně
Osobně bych na SC už více než 25% nedával. A na HC je to také otázka. HC sice nehraju, ale čekal bych, že tam automaticky každý bude používat teleport pro krizové situace. Ale je pravda, že i s teloportem se to někdy hodit může.
A těch 25% bych dal určitě i na sólo hraní na SC. On ten čas chození oproti času zabíjení monster je dost vysoký a čím více se sníží, tím lépe.
Co se týká ostatních bodů:
Offense:
- CD dát dle buildu. Hraju aktálně něco trochu podobného jako EmhyrVarEmreis, i když zatím opravdu jen trochu podobného (nemám zatím věci na dostatečný CD - legendárek už mi padlo spousta, ale pořád nechtěj padnou plánky na ty sety s CD a u Vyr setu mám zatím jen armor, takže musím mít ještě dobře fungovat i když čekám na Archon a kvůli tomu jsem zatím ještě nesundal helmu z Vanily, která má -5 AP na desintegrate díky ní s 12 APOC můžu v době bez Archon jet trvale jen disintegrate bez signature kouzla což je pak docela slušné s 39% tu arcane dmg + 15% desintegrate). Tedy pro mě je prvních 50 bodů (což jsou zatím všechny, teď se teprve blížím k 200 paragonu, začal jsem pořádně až s ROS) jasných do CD. Mít dříve Archon je přínosnější než mít o trošku větší dmg (jen škoda těch 12,5% CD z helmy, na tu přejdu až se dostanu na součtu CD dost nízko, abych už hrál převážně Archon a to bude až budou věci nebo aspoň nějaké).
- ze zbývající trojice vybrat to, co tvojemu buildu zvedne nejvíce efektivně damage. Efektivně znamená, že např. attack speed může zvednout papírově, ale když budeš mít kvůli tomu nedostatek AP, tak to bude k ničemu. Body v critical chance mohou sice zvednout damage papírově nejméně (bude záležet kolik už máš CC a CD z věcí), ale mohou pomoct s APOC a tím být nejužitečnější.
Defense:
- Armor x resist zvolit to co zvedne více EHP (tedy snadno vyzkoušíš). S velkou pravděpodobností to bude resist.
- life x armor/resist: pokud armor/resist zvedne EHP aspoň stejně, tak určitě dát přednost před life; osobně bych dal přednost i v případě, že EHP zvedne o trošku méně (k tomu si pročíst sousední vlákno, kde je vysvětleno, proč je lepší při stejném EHP mít méně life a více armor/resist)
- life regeneration bych volil v případě, že máš problém dlouhodobě doplňovat life
Utility:
- pokud nemáš problém s doplňováním life, tak bych dal všech prvních 50 bodů (tedy v tvojem případě vše) do Area damage
- resource cost reduction může trošku pomoci, ale když je větší problém s AP, tak to těch 10% (které ani mít celé nebudeš) nezachrání, tohle asi jedině do varianty kdy bys to měl postavené v kombinaci s věcmi, kdy dohromady dáš výrazně větší cost reduction, které třeba bude stačit, že bys nemusel jet žádné AP free kouzlo; oproti tomu Area Damage zvlášť pokud bys neměl nic na věcech pomůže pro skupinky (a zvlášť velké) opravdu hodně