Arcane mines Wizzard
Napsal: 10.08.2014, 02:04 hod.
Zdravím,
s tímto buildem jsem koketoval už před datadiskem, kde se dál hrát i bez primárního skillu, přesto ho však nehrál snad nikdo. Nyní si myslím, že je rozhodně použitelnější, ale hned na úvod chci zdůraznit, že se nejedná o nějaký "farm machine" build. Co ale umožnuje je, že lze jít na vysoké tormenty, kde si s trochou šikovnosti a hravosti poradíte s kde čím, ikdyž to třeba budete místy pižlat, prakticky vás nemusí skoro nic trefit, když se o to budete snažit.
Natočil jsem k tomu nějaké video, které řekne prakticky vše. Přesto krátce popíšu, o co se jedná. Wizarda zatím nijak vytuněného nemám, je to spíš co truhla, jiný wizz a WD dali.
Hlavní utočný - a debbufujicí - spell je arcane torrent s runou arcane mines. Dává solidní arcane poškození , zpomaluje po výbuchu všechny zasažené nepřátele jak v pohybu, tak i v rychlosti útoku. Můžete mít na zemi 5 min zaráz, vyvoláváním dalších už mizí dříve ložené, na to pozor, protože potíž tohoto kouzla je v 2sekundovém cooldownu na "odjištění" miny, což je pravděpodobný důvod, proč se nikdy tento spell nestane široce oblíbeným. Primární spell jsem zařadil magic missile, která s offhandem mirrorball sama o sobě umí pěkně nakládat a hlavně umožnuje bojovat na dálku, což my chceme. Teleport jakožto HC hráč volím se safe passage, citelně zvyšuje odolnost, protože pokud zrovna dostáváte nakládačku - díky pasivce(viz dále) máte teleport co chvilku a tudíž 25% redukci na příchozí dmg a ještě 30% běhaní navrch k tomu. Slow time je spell bez kterého by to také nešlo, umožnuje perfektně kontrolovat dav, chrání vás před ranged útoky kterým se mužete velmi snadno vyhýbat a ještě navíc se jeho redukce na AS monster sčítá s efektem min, takže díky těmto dvěma kouzlům uděláte ze všech úplný lojzíky - viz video. Armor je spíš otázka osobních prefencí, rozhodně si lze vybrat i jiný, přesto velmi oceňuji nastackování armoru a zamražení těch štastlivců, co dojdou k wizně a praští ji. Magic missile s runou deflection vidím jako takové "must have" pro hraní na HC. Pasivky opět s přihlednutím k tomu, že nechceme umřít - unstable anomaly - jasná věc. Illusionist je podle mě strašně přehlížená pasivka, přitom je výborná, v tomto případě slouží hlavně jako ochrana, ale dá se využívat i v rychlofarmících buildech, kde s teleportem skáčete co chvilku a tím získávate 30% bonus na běhání téměř permanentně. (bonus funguje i po každém ze dvou skoků s runou wormhole) Na videu jsem si pohrával s temporal flux, je fakt že to zpomelení 80% oproti 60% ze slow time nebo min je znát dost( zde se redukce nijak nesčítají ) ale lze se bez ní obejít a volit např dobré arcane dynamo, co nám pomuže s DPS. Poslední jsem zařadil unwawering will - sice jako hřebík úplně nestojíme, místama -podle obtížnosti- si človek i celkem zaběhá a zakituje, ale přesto se mi zdá v tomto buildu použitelná ze zbylých nejvíce.
Takovýto wizzard nemá žadný problém s přežíváním, je vysoce odolný a připravený vyřešit docela hodně problémů, je dobrý do party, protože jeho schopnost ovládat dav je famozní a navíc dost znatelně snižuje příchozí poškození, což ocení zejména meele postavy. V páchání škod je řekl bych tak průměrný, v tomto ohledu jsou rozhodně lepší buildy ale slabý mi fakt nepříjde. Styl hraní je naročnější, je potřeba brát v potaz 2sec zpoždění, jedná se o takový ten zaškodnický boj, pokud možno z uctivější vzdálenosti vše necháme utahat a umřít. Jelikož jste vždy rychlejší než protivník, není to zas tak složité
Vaše názory, nápady a připomínky sem !
s tímto buildem jsem koketoval už před datadiskem, kde se dál hrát i bez primárního skillu, přesto ho však nehrál snad nikdo. Nyní si myslím, že je rozhodně použitelnější, ale hned na úvod chci zdůraznit, že se nejedná o nějaký "farm machine" build. Co ale umožnuje je, že lze jít na vysoké tormenty, kde si s trochou šikovnosti a hravosti poradíte s kde čím, ikdyž to třeba budete místy pižlat, prakticky vás nemusí skoro nic trefit, když se o to budete snažit.
Natočil jsem k tomu nějaké video, které řekne prakticky vše. Přesto krátce popíšu, o co se jedná. Wizarda zatím nijak vytuněného nemám, je to spíš co truhla, jiný wizz a WD dali.
Hlavní utočný - a debbufujicí - spell je arcane torrent s runou arcane mines. Dává solidní arcane poškození , zpomaluje po výbuchu všechny zasažené nepřátele jak v pohybu, tak i v rychlosti útoku. Můžete mít na zemi 5 min zaráz, vyvoláváním dalších už mizí dříve ložené, na to pozor, protože potíž tohoto kouzla je v 2sekundovém cooldownu na "odjištění" miny, což je pravděpodobný důvod, proč se nikdy tento spell nestane široce oblíbeným. Primární spell jsem zařadil magic missile, která s offhandem mirrorball sama o sobě umí pěkně nakládat a hlavně umožnuje bojovat na dálku, což my chceme. Teleport jakožto HC hráč volím se safe passage, citelně zvyšuje odolnost, protože pokud zrovna dostáváte nakládačku - díky pasivce(viz dále) máte teleport co chvilku a tudíž 25% redukci na příchozí dmg a ještě 30% běhaní navrch k tomu. Slow time je spell bez kterého by to také nešlo, umožnuje perfektně kontrolovat dav, chrání vás před ranged útoky kterým se mužete velmi snadno vyhýbat a ještě navíc se jeho redukce na AS monster sčítá s efektem min, takže díky těmto dvěma kouzlům uděláte ze všech úplný lojzíky - viz video. Armor je spíš otázka osobních prefencí, rozhodně si lze vybrat i jiný, přesto velmi oceňuji nastackování armoru a zamražení těch štastlivců, co dojdou k wizně a praští ji. Magic missile s runou deflection vidím jako takové "must have" pro hraní na HC. Pasivky opět s přihlednutím k tomu, že nechceme umřít - unstable anomaly - jasná věc. Illusionist je podle mě strašně přehlížená pasivka, přitom je výborná, v tomto případě slouží hlavně jako ochrana, ale dá se využívat i v rychlofarmících buildech, kde s teleportem skáčete co chvilku a tím získávate 30% bonus na běhání téměř permanentně. (bonus funguje i po každém ze dvou skoků s runou wormhole) Na videu jsem si pohrával s temporal flux, je fakt že to zpomelení 80% oproti 60% ze slow time nebo min je znát dost( zde se redukce nijak nesčítají ) ale lze se bez ní obejít a volit např dobré arcane dynamo, co nám pomuže s DPS. Poslední jsem zařadil unwawering will - sice jako hřebík úplně nestojíme, místama -podle obtížnosti- si človek i celkem zaběhá a zakituje, ale přesto se mi zdá v tomto buildu použitelná ze zbylých nejvíce.
Takovýto wizzard nemá žadný problém s přežíváním, je vysoce odolný a připravený vyřešit docela hodně problémů, je dobrý do party, protože jeho schopnost ovládat dav je famozní a navíc dost znatelně snižuje příchozí poškození, což ocení zejména meele postavy. V páchání škod je řekl bych tak průměrný, v tomto ohledu jsou rozhodně lepší buildy ale slabý mi fakt nepříjde. Styl hraní je naročnější, je potřeba brát v potaz 2sec zpoždění, jedná se o takový ten zaškodnický boj, pokud možno z uctivější vzdálenosti vše necháme utahat a umřít. Jelikož jste vždy rychlejší než protivník, není to zas tak složité
Vaše názory, nápady a připomínky sem !