2.4.1 WD
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Hmm. Tak nic... do čtyřminutovek GR90 mám ještě hodně daleko, včera jsem to jel v partě poprvý.
Ono jenom narvat všechno 90 gemama je pořádná kopa času, než se tak zadaří.
Po skončení archonu mám ještě 20 sekund, když mi stacky zůstávaj. A když nahodím další archon dřív než těch 20 sekund vyprší, tak se mi to překrejvá a v tý chvíli překrytí je to největší síla. Je třeba mít to překrytí co největší, takže co nejvíc musí redukovat cooldown. Pak záleží na riftu. Lepší jdou rifty, kde jsou hejna slabochů (třeba škorpióni), který jdou snadno dolů, takže mám stacky úplně jinde, než když mám hejno bejků, který musím klepat delší dobu.
Jeli jsme asi 6x a zařval jsem teda jednou, ale to byl takovej chumel, že jsem nic neviděl, akorát zelený všude na zemi, arcánový paprsky a do toho někdo hodil ledovou vývrtku. To už bylo na mě moc.
Ale jak říkám, teprve jsem poznal jak to chodí a čuchnul k situaci a teď přemejšlím o tom, co jsem dělal blbě a co by šlo líp. Takže se asi na mě vyprdněte, jestli chcete ostřílenýho borce. Jinak do toho samozřejmě jdu.
Ono jenom narvat všechno 90 gemama je pořádná kopa času, než se tak zadaří.
Po skončení archonu mám ještě 20 sekund, když mi stacky zůstávaj. A když nahodím další archon dřív než těch 20 sekund vyprší, tak se mi to překrejvá a v tý chvíli překrytí je to největší síla. Je třeba mít to překrytí co největší, takže co nejvíc musí redukovat cooldown. Pak záleží na riftu. Lepší jdou rifty, kde jsou hejna slabochů (třeba škorpióni), který jdou snadno dolů, takže mám stacky úplně jinde, než když mám hejno bejků, který musím klepat delší dobu.
Jeli jsme asi 6x a zařval jsem teda jednou, ale to byl takovej chumel, že jsem nic neviděl, akorát zelený všude na zemi, arcánový paprsky a do toho někdo hodil ledovou vývrtku. To už bylo na mě moc.
Ale jak říkám, teprve jsem poznal jak to chodí a čuchnul k situaci a teď přemejšlím o tom, co jsem dělal blbě a co by šlo líp. Takže se asi na mě vyprdněte, jestli chcete ostřílenýho borce. Jinak do toho samozřejmě jdu.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: 2.4.1 WD
Na jednu stranu jsem rád za dobrou partu, kde to pěkně odsýpá, ale na druhou stranu pokud se jedná o příjemného našince, který se rád učí, snaží se a není namyšlený, tak rád zahraju i v této sestavě za cenu 12-14 minutovek až tak moc tu hru nehrotím, hlavně ne sezonu 6
Re: 2.4.1 WD
No já jsem minule běhal 80tky do 4 minut v partě, pak nám ten lepší wizz leavnul a ten co zůstal, to byla dobrá trága. 82GR jsme nedali díky tomu, že byl furt mrtvej někde mezi trashem přičemž mu nikdo nestačil. Takž ono to je hodně o hráči, tenhle měl 1111paragon a přitom byl hrubě k ničemu.
Ale díky - o víkendu budu pokládat dlažbu, pak tam mám na návštěvě rodinu, ale sobotní večer by měl být okej, tak se pokusím nějak po osmé lognout a třeba se složíme.
Ale díky - o víkendu budu pokládat dlažbu, pak tam mám na návštěvě rodinu, ale sobotní večer by měl být okej, tak se pokusím nějak po osmé lognout a třeba se složíme.
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: 2.4.1 WD
Jo, tak to já se zase učím rád... jsem fakt rád, že to se mnou včera dali, páč mi to dalo dost poznatků a odhalilo slabý místa, kterejch si všimneš, až když jde do tuhýho. Když elitky nepadají tak rychle, takže je na zvážení, jestli in-geom v kostce má zásadní efekt. Protože mám pocit, že jsem věčně rukoval cooldown z plnýho stavu. A když elitky padly, šlo se hledat nějaký jiný, takže mi kratší cooldown byl v tu chvíli prd platnej. Už je mi jasný, proč tam topaři maj Furnace.HELLERcz píše:Na jednu stranu jsem rád za dobrou partu, kde to pěkně odsýpá, ale na druhou stranu pokud se jedná o příjemného našince, který se rád učí, snaží se a není namyšlený, tak rád zahraju i v této sestavě za cenu 12-14 minutovek až tak moc tu hru nehrotím, hlavně ne sezonu 6
A při tom redukování cooldownu z plnýho stavu, jsem ke konci byl na suchu se štávou, takže posledních pár sekund jsem akorát házel šipky, což udělalo třeba 3-4 sekundy, o který bych mohl bejt rychlejší s novým archonem. Jelikož jsem to jel s disintegrate, protože se mi to víc líbí a má to větší pole působnosti a arcane torrent se mi nelíbí, tak musím přiznat, že to je klíčem k problému. Arcane torrent je trochu levnější a static discharge dává víc úderů, takže mohu těžit z arcane power per hit. Takže musím obětovat líbivější hru za efektivnější. Pak zkusit najít lepší kuličku, kde momentálně ztrácím 1,5% chc a 1 arcane power per hit.
Nemám cooldown redukci na zbrani, což jsem jednou spočítal, že dělá asi jenom 4 - 5 sekund, což na TX není zásadní, ale tady v těch 90 už by měl bejt rozdíl hodně vidět. Když to sečtu s předchozím problémem s házením šipek, je to třeba 8-9 sekund, o který bych mohl nahazovat archon dřív. A to je hodně zásadní.
Takže je co napravovat... a jednoduchý to nebude.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: 2.4.1 WD
Akorát někdy nevím, jestli jít dál nebo zůstat a doklepat to. Jakej je zvyk? Je to na Wizardovi nebo spíš na ostatních? Je fakt, že když jsem po elitách začal mizet dopředu, tak mě ostatní následovali.Yaka píše:No já jsem minule běhal 80tky do 4 minut v partě, pak nám ten lepší wizz leavnul a ten co zůstal, to byla dobrá trága. 82GR jsme nedali díky tomu, že byl furt mrtvej někde mezi trashem přičemž mu nikdo nestačil. Takž ono to je hodně o hráči, tenhle měl 1111paragon a přitom byl hrubě k ničemu.
Ale díky - o víkendu budu pokládat dlažbu, pak tam mám na návštěvě rodinu, ale sobotní večer by měl být okej, tak se pokusím nějak po osmé lognout a třeba se složíme.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: 2.4.1 WD
Jezdí se to stylem, že hlavní je v tom chumlu mobek zabít elitky a pak se jde dále
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: 2.4.1 WD
Což to jo, ale jak jsem tam jednou zařval, tak mám pocit, že potom jdou ty zbejvající elitky pomalejc. Tam bude ještě nějakej bug v tom smyslu, že sice hořej a proto nejdou znova zapálit, ale protože jsem zařval, tak to předchozí hoření neplatí, takže je to bez bonusu.HELLERcz píše:Jezdí se to stylem, že hlavní je v tom chumlu mobek zabít elitky a pak se jde dále
Toho jsem si všimnul už dřív, ale v těch 90 to bylo hodně divný, protože žádný jiný elitky jsme nemlátili tak dlouho a to jsem pak zbytek zahrál normálně. Čili mi přišlo lepší, kdybychom se na ně vyprdnuli a šli dál.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: 2.4.1 WD
Záleží i na rollu riftu, když dostaneš uličky, kde široko daleko neni elita ale je slušná denzita tak se vyplatí podle mě občas zastavit, když je tam slušnej shluk, vyplošnit a jít dál. Jinak je to spíš na wizovi, pokud dává elitky svižně tak se chodí od elity k elitě, pokud to trochu trvá, tak zůstávat u elitky, která má 40% hp a nic kolem ní není je ztráta času.
EDIT:
Tady máš pěkně zahranou 90tku z pohledu wize. Neni to vysokej paragon a přesto to dávaj v pohodě. U některých wizzardů je třeba i poměrně problém s využíváním koleček z ringů, které naprosto ignorují:))
https://www.youtube.com/watch?v=atQ7DOqsD9g
EDIT:
Tady máš pěkně zahranou 90tku z pohledu wize. Neni to vysokej paragon a přesto to dávaj v pohodě. U některých wizzardů je třeba i poměrně problém s využíváním koleček z ringů, které naprosto ignorují:))
https://www.youtube.com/watch?v=atQ7DOqsD9g
Re: 2.4.1 WD
dotaz k WD.
NA klasicky helltooth garg build je lepsi rollnout na rukavicich AS+CC+CH, nebo AD+CC+CH? Beru ze ideal je asi AS+AD+CC+CD, ale to chvilku asi zabere
NA klasicky helltooth garg build je lepsi rollnout na rukavicich AS+CC+CH, nebo AD+CC+CH? Beru ze ideal je asi AS+AD+CC+CD, ale to chvilku asi zabere
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: 2.4.1 WD
Jo, tak takhle nějak jsem to hrál. Kolečka využívám co to jde.Yaka píše: EDIT:
Tady máš pěkně zahranou 90tku z pohledu wize. Neni to vysokej paragon a přesto to dávaj v pohodě. U některých wizzardů je třeba i poměrně problém s využíváním koleček z ringů, které naprosto ignorují:))
https://www.youtube.com/watch?v=atQ7DOqsD9g
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: 2.4.1 WD
Brum: udělat to tak, abys měl v součtu aspon AD 100% v profilu
Re: 2.4.1 WD
Brum - obecně se řeší, že IAS je díky TaT více méně na nic. Takže všude má nakonec přednost CC+CDMG+AD. Trochu jsem to zkoumal, a IAS Ti stejně díky TaT nepomůže k nějakému dalšímu break pointu, takže tlačit vše ostatní.
Re: 2.4.1 WD
Jasný. Díky. Jasně, že IAS nezmění s TnT rychlost útoku petů. Myslel jsem to tak, že ale zvyšuje jejich dmg skrze moji pDPS. Asi jsem se blbě vyjádřil. Srovnávám pDPS boost z IAS oproti AD. V mém konkrétním případě srovnávám rukavice s 6% AS vs. 13% AD.
Offtipic: nevím proč v každé sezóně zkouším nějaký nový charakter, když stejně skončím nakonec u WD....
Offtipic: nevím proč v každé sezóně zkouším nějaký nový charakter, když stejně skončím nakonec u WD....
Re: 2.4.1 WD
Hele to nevím, podle mě jediný item, kde se jasně vyplatí dávat cokoliv místo AD je neck, kde je určitě ideál mít 9+CC a 90+CDMG a k tomu teda intel nebo AD nebo cold.
Všude jinde bych ho tlačil co to jde.
Všude jinde bych ho tlačil co to jde.
Re: 2.4.1 WD
Odskúšal som rozdiel 50% AD a 68% AD a na veľkých tlupách mobov je to citeľne poznať. Bohužiaľ nemal som šťastie nazbierať viac. Postup zo solo GR 79 na 80, 81 mi na prvy pokus utieklo o 10 sekúnd.
Nemám ani jeden augument a pol vybavy je nonancient, DPS okolo 1,7 mil., paragon 780.
Inak rozdiel medzi 40% a 50% na taskerkách je poznať, a ešte keď dvíhate area dmg tak sa to kosí jedna radosť.
Vplyv area dmg si môžete vyrátať ako:
A x (B-1) x 0,2
A je váš area dmg
B - 1 počet mobov v tlupe ked tam máte 11 mobov, jedna dostane rormálne poškodenie, a 10 dostane area dmg
0,2 je 20% šanca
keď máte 50% a každá tlupa ktorú vytvoríte má 11 mobov: 50 x 10 x 0,2 = 100
Rozdané poškodenie bude o 100% viac (dvojnásobok)
pre 100% area dmg a keď robíte tlupy po 11 mobov: 100 x 10 x 0,2 = 200% (trojnásobok)
Tak si vyrátajte koľko to spraví keď máte dobrý rift a nazberáte hrču so 40 mobmi.
Nemám ani jeden augument a pol vybavy je nonancient, DPS okolo 1,7 mil., paragon 780.
Inak rozdiel medzi 40% a 50% na taskerkách je poznať, a ešte keď dvíhate area dmg tak sa to kosí jedna radosť.
Vplyv area dmg si môžete vyrátať ako:
A x (B-1) x 0,2
A je váš area dmg
B - 1 počet mobov v tlupe ked tam máte 11 mobov, jedna dostane rormálne poškodenie, a 10 dostane area dmg
0,2 je 20% šanca
keď máte 50% a každá tlupa ktorú vytvoríte má 11 mobov: 50 x 10 x 0,2 = 100
Rozdané poškodenie bude o 100% viac (dvojnásobok)
pre 100% area dmg a keď robíte tlupy po 11 mobov: 100 x 10 x 0,2 = 200% (trojnásobok)
Tak si vyrátajte koľko to spraví keď máte dobrý rift a nazberáte hrču so 40 mobmi.
Re: 2.4.1 WD
Zaujímavé je, že nikto nejde Zuni Garg. Pritom to vychádza cca rovnako, v prípade použitia Strickenu tak na guardianovi výhodnejšie. Je to veľká brzda na vytváraní veľkých tlúp? Neblokujú fetiši prichádzajúce moby? neskúšali ste to?
Páči sa mi idea Zuni6 + SMF + Traveller´s pledge a do toho nejako zakomponovať Ring of emptiness, keď už by som používal Haunt, a dať Wormwood do kocky.
Prišiel by som o bonus 50% pre elitky, ale zas by som mal 100% pre všetky "nakazené" príšery. Emptiness som kedysi vyskúšal na SuWong HT + Traveller + CoE a vyhodil Focus-Restrains - posun o 4 GR a ešte mi build fungoval lepšie na regen many (Rush of essence).
Locust swarm by mohol automaticky summonovať fetišov pri zásahu každého jedného moba
Vyskúšam keď bude čas...
Páči sa mi idea Zuni6 + SMF + Traveller´s pledge a do toho nejako zakomponovať Ring of emptiness, keď už by som používal Haunt, a dať Wormwood do kocky.
Prišiel by som o bonus 50% pre elitky, ale zas by som mal 100% pre všetky "nakazené" príšery. Emptiness som kedysi vyskúšal na SuWong HT + Traveller + CoE a vyhodil Focus-Restrains - posun o 4 GR a ešte mi build fungoval lepšie na regen many (Rush of essence).
Locust swarm by mohol automaticky summonovať fetišov pri zásahu každého jedného moba
Vyskúšam keď bude čas...
Re: 2.4.1 WD
Zdar kisiko, já se snažím teď postavit WD na Zuni podle tohohle videa: https://www.youtube.com/watch?v=TltLT41meEs
Ještě to nemám kompletní, ale včera něco napadalo a i ten prsten se hodil.
Můžeš se na to, prosím, kouknout a popřípadě doporučit co změnit?
Díky sepa
Ještě to nemám kompletní, ale včera něco napadalo a i ten prsten se hodil.
Můžeš se na to, prosím, kouknout a popřípadě doporučit co změnit?
Díky sepa
Re: 2.4.1 WD
Trošku plytký build, v podstate tam nič prevratné nevymyslel...
Pár chýb tam ale má, tak to uvediem na pravú mieru:
* Runa na padanie mŕtvol neni zbytocná, ale naopak, užitočná - pomáha vydráždiť aj postranné moby a procuje zuni6 bonus.
* Unbreakable grasp - funguje pre 6. bonus zuni, aj ked nespotrebúva manu. V hre je to dané tak, že základný skill je mana spender, tak funguje pre všetky runy, nehľadiac na výhody či bonusy jednotlivých rún.
Fetish ambush dmg zo summonu: odskúšal som to dávnejšie na builde "LoN fetish ambush sacrificer" na 2.4. DMG za každého summonutého fetiša neni podporená zuni 6 bonusom, ani +pet DMG%, preto je to hrateľné len LoN variantou.
Spravil by som to takto:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kisi ... o/50333019
Akurát miesto BBV daj Garga, a CoE nahraď za SMF, v ruke Sacred Harvester, v bedni Furnace.
V pohode to pojde 80GR+ len to treba herne doladiť. Bez piranada mu ten build bude fungovat leda tak do GR75.
Podobne ako u HT garg: najst velku tlupu, nabaliť čo najvačšiu tlačenicu, pustiť piraňádo, summonut dostredu garga a fetish army, a čakať kedy sa u followera zaktivuje krúžok z oculusu. A samozrejme area dmg na výbave.
Ak budem mať večer čas tak skúsim dačo polátať, a možno spraviť dake video či foto.
Pár chýb tam ale má, tak to uvediem na pravú mieru:
* Runa na padanie mŕtvol neni zbytocná, ale naopak, užitočná - pomáha vydráždiť aj postranné moby a procuje zuni6 bonus.
* Unbreakable grasp - funguje pre 6. bonus zuni, aj ked nespotrebúva manu. V hre je to dané tak, že základný skill je mana spender, tak funguje pre všetky runy, nehľadiac na výhody či bonusy jednotlivých rún.
Fetish ambush dmg zo summonu: odskúšal som to dávnejšie na builde "LoN fetish ambush sacrificer" na 2.4. DMG za každého summonutého fetiša neni podporená zuni 6 bonusom, ani +pet DMG%, preto je to hrateľné len LoN variantou.
Spravil by som to takto:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kisi ... o/50333019
Akurát miesto BBV daj Garga, a CoE nahraď za SMF, v ruke Sacred Harvester, v bedni Furnace.
V pohode to pojde 80GR+ len to treba herne doladiť. Bez piranada mu ten build bude fungovat leda tak do GR75.
Podobne ako u HT garg: najst velku tlupu, nabaliť čo najvačšiu tlačenicu, pustiť piraňádo, summonut dostredu garga a fetish army, a čakať kedy sa u followera zaktivuje krúžok z oculusu. A samozrejme area dmg na výbave.
Ak budem mať večer čas tak skúsim dačo polátať, a možno spraviť dake video či foto.
Re: 2.4.1 WD
Super, přesně takhle jsem to potřeboval vysvětlit.
Mě strašně mate, že se využívají skoro stejné skilly jako u Helltooth. Když kouknu na DiabloFans.com tak je všechno stejné, jen na pár změn.
Ten build se mi líbil, že byl prostě jiný.
P.s. Ten Molten máš jen na vysoké GR?
Mě strašně mate, že se využívají skoro stejné skilly jako u Helltooth. Když kouknu na DiabloFans.com tak je všechno stejné, jen na pár změn.
Ten build se mi líbil, že byl prostě jiný.
P.s. Ten Molten máš jen na vysoké GR?
Re: 2.4.1 WD
Ten molten používam stále, nízke rifty nechodím, keď speed tak GR75 a mám to do 7-8 minút. Keď pushujem, tak idem postupne 77, 78, 79, atď nech si privikám na vyššiu obtiažnosť.
https://www.diablofans.cz/forum/viewtop ... 0&start=80
Tu v tejto diskusii sa preberalo, prečo používam Molten. Strana 5 a 6, určite si to prečítaj, je tam hodne info.
https://www.diablofans.cz/forum/viewtop ... 0&start=80
Tu v tejto diskusii sa preberalo, prečo používam Molten. Strana 5 a 6, určite si to prečítaj, je tam hodne info.