já hrozně dlouho používal trojšipku, víceméně sem se pak k ní vrátil a zdá se mi to prostě jako nejsilnější single target spell, kterej je nezávislej na maně(pokud je malá attack speed, tak bych klidně zvolil i tu fire šipku) a tu sem doplňoval dire bats, kterej narozdíl od ostatních netopýrů není channeling (hlavně dire bats maj taky hodně solidní dps) problém tady u toho zase byl, že sem to musel doplňovat skillem na manu, postupem času, hlavně teda hraním v partě, sem nebyl hlavní dps (dh je k tomu lepší), tak sem zvolil ještě víc suport skill slow, jeden z nejsilnějších ve hře vůbec, ten sem teda doplňoval ještě stěnou, která mě trochu zklamala (krátký trvání, delší cd), ani ta věž není optimální (pěknej dmg, ale nejde to házet vždy efektivně), to už bych radši netopýry (déšť z žab není taky špatnej, hlavně na wallery, ale jinak jako channeling skoro nepoužitelnej) nakonec sem se teda vrátil k tomu, co sem měl zezačátku (soul harvest s healem - taková skorolahvička) a jelikož sem neměl spelly, který žerou moc many, tak sem vyměnil i direbats/medvědy za roj (výbornej dmg, který stačí hodit nazačátku, nežere to tolik najednou, ale postupně a při tom může člověk dělat další věci)
stylem, že jsem se posunul víc dozadu (hlavně kvůli nepoužívání medvědů) sem nahradil vitalitu inteligencí, na infernu je to hlavně jedno, jestli padneš za dvě nebo čtyři rány (+ navíc nějaká ta rána kvůli pasivce) když nejdeš dopředu/polorange tak toho schytáš mnohem míň (problém mortaři)
+ navíc šipky jdou zlepšit nějakým kvalitním mojem (a nějakejch +9% je už znát)
optimální build to určitě není, je ještě pár použitelnejch, ale myslim, že witch doctor je asi nejmíň variabilní char (hodně channeling useless spellů, zvířata zbytečný, u pasivek si toho taky zrovna dvakrát moc nevybereš) ze začátku mě wd hodně lákal, teď už by takovou převahu asi neměl