DH Inferno
muze me nekdo vysvetlit,jak muze mit DH 2 hand bow + offhand? ...a jde to i s crossbow ?
Re: DH Inferno
Jo jde. Ten offhand je toulec. proč bys nemohl mít toulec, když střílíš kuší nebo lukem?
Re: DH Inferno
no tak proc je tam napsano twohand...to je jako by wizard mohl two hand staff a Source(offhand)
potom je jasny ze se vyplati two hand bow/crossbow a toulec,nez 2x onehand crossbow
potom je jasny ze se vyplati two hand bow/crossbow a toulec,nez 2x onehand crossbow
Re: DH Inferno
No tak je to prostě obouruční kuše no. Prostě je to takhle nastavený. S tím nic neuděláš . Mě osobně to nijak moc nevadí.
Re: DH Inferno
ja jen ze jsem pul hry behal s onehand crapem + toulec...sem si klidne mohl vzit two hand s 2x vetsim dmg
- Duno123
- Quill Rat
- Příspěvky:21
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Duno123#2924
- Bydliště:Zvolen
Re: DH Inferno
pretože ten váš "toulec" ma pripnuty na nohaviciach a ma 2 volne ruky a wizard ma v jednej ruke napr sword a v druhej off hand
Re: DH Inferno
Kámoš má templáře, co má 60% redukci a 50K HP, tak s tím vydrží aspoň 2 rány, mně nevydrží nic. Je to dvousekundový distract a pak umře.Aragorn píše:Garn:
A on je nejaky follower "nesmatlavy"? :-) Krasny vyraz btw.
A jestli jsi s trapnou zbrani v Akt 3 Inferno, tak mas asi specificky pohled na vyraz "trapna zbran" :-)
Trapná zbraň je 760dps a 150vita. Kdyby tam nebylo +8% vs. elites, tak je to šílený crap... Musím koupit něco 1000+dps.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: DH Inferno
513 vit DD kazdopadne gratuluji, ale myslim si ze solo je to o dost lehci nez s nekym...takze zas tak odvarenej z toho nejsem
Re: DH Inferno
Tak jsem konecne postoupil do Inferna Act 2. A vubec ho nemuzu dat. Mam 60k HP a 20k dmg. Hraju porad jen v parte, ale random. Takze jsou tam ryby co maji v infernu 20k HP. Nechapu, ale to je jedno.
zde muj build.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... fTb!ccZbZZ
Ted jsem se zase vratil do 1 actu na farmu, pze mi nic jineho asi nezbyde.
Jak jste na tom vy?
zde muj build.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... fTb!ccZbZZ
Ted jsem se zase vratil do 1 actu na farmu, pze mi nic jineho asi nezbyde.
Jak jste na tom vy?
Re: DH Inferno
mas neefektivne pasivky . daj si archery a steady aim .
60k hp . pekne . vydrzis 2 rany ? ok . kasli na hp aj tak budes mret na jednu ranu
na to aby si prezil viac hitov potrebujes ridny bonus resistov armoru a hp . a to proste spolu s decentnym dps nezozenies pretoze je to extremne drahe ,. skor vobec nedostupne a neoplati sa to v tejto dobe
chod len dps a zmier sa stym ze budes mret na jednu ranu
60k hp . pekne . vydrzis 2 rany ? ok . kasli na hp aj tak budes mret na jednu ranu
na to aby si prezil viac hitov potrebujes ridny bonus resistov armoru a hp . a to proste spolu s decentnym dps nezozenies pretoze je to extremne drahe ,. skor vobec nedostupne a neoplati sa to v tejto dobe
chod len dps a zmier sa stym ze budes mret na jednu ranu
Re: DH Inferno
Vzhledem k tomu jak to Blizzard udelal, tak si zkus spis ty staty prohodit, ze budes mit 20k life a 60k dps a uvidis, ze to pri trosku pozornosti pujde mnohem lepe. Bohuzel snazit se mit rezisty, armor a life jako melee classy se u huntera moc nevyplati, protoze se pak s tim zabijenim mobu zbytecne mrcasi a vetsinou ho nakonec stejne ukousou.Dadakk píše:Tak jsem konecne postoupil do Inferna Act 2. A vubec ho nemuzu dat. Mam 60k HP a 20k dmg. Hraju porad jen v parte, ale random. Takze jsou tam ryby co maji v infernu 20k HP. Nechapu, ale to je jedno.
zde muj build.
http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... fTb!ccZbZZ
Ted jsem se zase vratil do 1 actu na farmu, pze mi nic jineho asi nezbyde.
Jak jste na tom vy?
Re: DH Inferno
Dadakk: určitě by ještě nebylo na škodu změnit pasivky na steady aim a archery + ponechat ten sharpshooter
těch 10% na úsporu disciple podle mě není až taková výhra(lepší je z věcí nasbírat tak 10-20 disciple navíc) a na infernu to vengeance ti taky nezachrání prdelku proti elite
Jinak ta bola je taky podle mě moc nepoužitelná... když si vemeš tak na skupinky ti stačí ten ele arrow a pak to chce neco s pořádnou DMG na solo tedy hungering arrow s devouring runou, případně pro hru více hráčů entangling shot s runou pro spoutání 4cílu, případně s vyšší generací hartred
těch 10% na úsporu disciple podle mě není až taková výhra(lepší je z věcí nasbírat tak 10-20 disciple navíc) a na infernu to vengeance ti taky nezachrání prdelku proti elite
Jinak ta bola je taky podle mě moc nepoužitelná... když si vemeš tak na skupinky ti stačí ten ele arrow a pak to chce neco s pořádnou DMG na solo tedy hungering arrow s devouring runou, případně pro hru více hráčů entangling shot s runou pro spoutání 4cílu, případně s vyšší generací hartred
Re: DH Inferno
Ok diky za rady. Dnes si s tim zkusim pohrat a uvidi se.. Ja se totiz na 2 actu vubec necapu. Zkusim si zmenit passivky a zaobirat se vetsi dmg.
Re: DH Inferno
Ahojte, chci si trošku ujasnit skilly, hraju většinou ve skupině a to s monkem a barbarem, naučil jsem se používat úskok, ale mám často velký problém s discipline, vždycky hned dojde, nevím, který z buildu mám vyhodit, všechny se mi zdají užitečné, ale bohužel žerou discipline. Používám zpomalovací past, léčící balistu, vault a companion... Secondary mám rapid fire, což je asi taky bída. Je to nic moc, musím nad tím víc přemýšlet, tak budu rád za každou radu zkušeného DH :-))
Re: DH Inferno
balistu vyhodit,dat tam preparation,companion se da taky vymenit,treba za marku,ale neni spatnej sam o sobe
vault mas ten 1+1 za polovic ne ? s tim se to da hrat lip
za nutnost povazuju i smoke bomb+ runa na prodlouzeni trvani
primary mas co ?
secondary doporucuju elemental arrow a nether tentacles,se SS to je schopny critnout za 100-150 000 i 5x za sebou
vault mas ten 1+1 za polovic ne ? s tim se to da hrat lip
za nutnost povazuju i smoke bomb+ runa na prodlouzeni trvani
primary mas co ?
secondary doporucuju elemental arrow a nether tentacles,se SS to je schopny critnout za 100-150 000 i 5x za sebou
Re: DH Inferno
Primary mám předposlední runu u Hungering Arrow, secondary prozatím nechám RF.
- satik
- Wraith
- Příspěvky:191
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Satik#1911
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH Inferno
http://us.battle.net/d3/en/calculator/d ... YTe!ZcZcZZ
S timhle buildem bez problemu farmim act3, 26k hp, 105k dps (asi by stacilo i 50k, jen by to slo pomaleji), k tomu +18% movespeed (boty 12 + bracer 6) a +7 discipline.
S timhle buildem bez problemu farmim act3, 26k hp, 105k dps (asi by stacilo i 50k, jen by to slo pomaleji), k tomu +18% movespeed (boty 12 + bracer 6) a +7 discipline.
Re: DH Inferno
Btw kluci, ohledne sharpshootera a DPS, nenechte se zdeptat tim, ze lidi tvrdi ze maji treba 150k nebo 200k dps. Tyhle cisla jsou sharpshooterem zkresleny. Ohledne toho plati, ze cim vetsi mate attack speed a critical chance na vasem vybaveni, tim casteji critujete sami od sebe a tim casteji se tim padem sharpshooter resetuje. A nema tak moznost tolik "nabehnout". Napriklad pokud mate attackspeed 1,7 a critical hit chance 20%, tak v prumeru critnete kazde tri vteriny ( priblizne ), to znamena ze sharpshooter vam v prumeru prida cca 6-9 critical chance, coz jeste celkem ujde ale neni to zadna slava. Ja mam treba attackspeed 1,9 a critchance 30% takze se mi sharpshooter vubec nevyplati, protoze se resetuje pomalu kazdou vterinu.
Kdyz nekdo shapshootera ma, tak mu to ukazuje dps se stoprocentnim critem a pokud ma hodne vybaveni s "increased critical damage", tak se da celkem snadno nabusit treba 300k dps, ale ve skutecnosti ten clovek ma treba jen 90k nebo tak neco. Takze rikam, nenechte se zdeptat kdejakym hejhulou, kterej bude prskat vysoky cisla. Dulezita je hodnota bez sharpshootera... Na act III inferno vam v klidu staci kolem 40k ( bez SS ).
Jinak kdyby nekdo mel zajem tak jsem si v C++ napsal programek, kterej provadi simulaci strelby, zadam tam kolik mam attackspeed, crit chance, crit damage z vybaveni a jakej typ zbrane pouzivam, a ono mi to presne spocita o kolik procent mi sharpshooter zvedne damage. Naprogramoval jsem si to jen tak ze zvedavosti dlouho potom, co jsem sharpshootera prestal sam pouzivat, a vyslo mi, ze pro moje vybaveni mi to celkove zvedne dps o 2 procenta. Takze kdybyste chteli vedet o kolik presne to zvedne vam, muzete mi pisnout vase cisla ( zbran, bonusy k speed, crit chance a crit damage z vybaveni ) a vam to tim projedu a spocitam kolik presne vam sharpshooter prida.
Jinak pokud vas zajimalo, co je podle me nejlepsi nahrada za sharpshootera ( predpokladam ze archery a steady aim jsou jasny ) tak jako treti passivku doporucuju tactical advantage, ta zvysena rychlost vam casto pomuze dostat se z prusvihu a umoznuje vam vic popobehnout kdyz kitujete a pak vystrelit vic ran, nez vas potvorky zase dobehnou.
Kdyz nekdo shapshootera ma, tak mu to ukazuje dps se stoprocentnim critem a pokud ma hodne vybaveni s "increased critical damage", tak se da celkem snadno nabusit treba 300k dps, ale ve skutecnosti ten clovek ma treba jen 90k nebo tak neco. Takze rikam, nenechte se zdeptat kdejakym hejhulou, kterej bude prskat vysoky cisla. Dulezita je hodnota bez sharpshootera... Na act III inferno vam v klidu staci kolem 40k ( bez SS ).
Jinak kdyby nekdo mel zajem tak jsem si v C++ napsal programek, kterej provadi simulaci strelby, zadam tam kolik mam attackspeed, crit chance, crit damage z vybaveni a jakej typ zbrane pouzivam, a ono mi to presne spocita o kolik procent mi sharpshooter zvedne damage. Naprogramoval jsem si to jen tak ze zvedavosti dlouho potom, co jsem sharpshootera prestal sam pouzivat, a vyslo mi, ze pro moje vybaveni mi to celkove zvedne dps o 2 procenta. Takze kdybyste chteli vedet o kolik presne to zvedne vam, muzete mi pisnout vase cisla ( zbran, bonusy k speed, crit chance a crit damage z vybaveni ) a vam to tim projedu a spocitam kolik presne vam sharpshooter prida.
Jinak pokud vas zajimalo, co je podle me nejlepsi nahrada za sharpshootera ( predpokladam ze archery a steady aim jsou jasny ) tak jako treti passivku doporucuju tactical advantage, ta zvysena rychlost vam casto pomuze dostat se z prusvihu a umoznuje vam vic popobehnout kdyz kitujete a pak vystrelit vic ran, nez vas potvorky zase dobehnou.
Re: DH Inferno
sharpshooter se vyplati i s vysokym base crit,je lepsi kdyz netika od 0,ale treba rovnou od 20%,critne to driv...a jelikoz se crit sbira dost tezky(ruce,jewelery a obcas hlava),tak je to hodne vyhodny porad,samozrejme se da hrat i bez nej...a samozrejme,ze vysledny dps zklresluje,ale to snad doslo kazdymu
hlavni "problem" bych videl v pomalosti elemental arrow - stacknu si crit na 100%,stoupnu na max range,poslu 10x elemental arrow a kazdej me critne za 150 000,a navic nekterej z nich se trefi vickrat(asi taky bug),to proste rare zabije driv,nez ke me dojde,potom je vlastne to tabulkovy dps skoro rovno skutecnymu...
ale nejlepsi je merit dps bez toho talentu no,kazdy naskakujici % zveda dmg o 5/10/15%...coz je samozrejme blbost
hlavni "problem" bych videl v pomalosti elemental arrow - stacknu si crit na 100%,stoupnu na max range,poslu 10x elemental arrow a kazdej me critne za 150 000,a navic nekterej z nich se trefi vickrat(asi taky bug),to proste rare zabije driv,nez ke me dojde,potom je vlastne to tabulkovy dps skoro rovno skutecnymu...
ale nejlepsi je merit dps bez toho talentu no,kazdy naskakujici % zveda dmg o 5/10/15%...coz je samozrejme blbost
Re: DH Inferno
Cim vetsi mas zakladni crit, tim casteji se ti sharpshooter resetuje, a cim casteji se ti resetuje, tim min ti to vlastne pridava... taky si to vem procentualne - pokud mas 10% crit tak ti sharpshooter prida tretinu kazdou vterinu, pokud mas 30% tak jenom desetinu. Kdzy se to veme relativne - tak sharshooter funguje nejlip pri pomalym attack speed a malym critu z vybaveni. Cim lepsi mas vybaveni, tim mensi ma sharpshooter relativni efekt.
Dlouhodobe strileni je jedna vec, druha vec je nastackovat 100 procent a pak vypalit nekolik elemental arrow, to je pomerne pouzivana technika a da se tak ukrojit pomerne solidni kus zivaku potvoram, problem je ale to, ze cim jsem dal - myslim tim act III a IV v infernu, tim je tohle zanedbatelnejsi... Potvory maj tolik zivotu, ze se nevyplati udelat jim na zacatku hodne damage s 100% critem a pak ten zbytek nejak uvizlat. Je lepsi a jistejsi spolehnout se na nejakej stalej prisun slusnyho damage.
Ja osobne jsem si nedokazal hrani bez sharpshootera dlouho predstavit, fungovalo to proste skvele... Pak jsem koupil nejaky novy vybaveni, zainvestoval par milionu goldu a jednou jsem si sharpshootera vymenil za tactical advantage ( abych mohl rychle uhybat pred tema louzema u Azmodana ) a kupodivu jsem zjistil, ze v mym damage nenastal zadnej zasadni rozdil... vsechno padalo stejne rychle jako driv. Tak jsem ho prestal pouzivat.
Dlouhodobe strileni je jedna vec, druha vec je nastackovat 100 procent a pak vypalit nekolik elemental arrow, to je pomerne pouzivana technika a da se tak ukrojit pomerne solidni kus zivaku potvoram, problem je ale to, ze cim jsem dal - myslim tim act III a IV v infernu, tim je tohle zanedbatelnejsi... Potvory maj tolik zivotu, ze se nevyplati udelat jim na zacatku hodne damage s 100% critem a pak ten zbytek nejak uvizlat. Je lepsi a jistejsi spolehnout se na nejakej stalej prisun slusnyho damage.
Ja osobne jsem si nedokazal hrani bez sharpshootera dlouho predstavit, fungovalo to proste skvele... Pak jsem koupil nejaky novy vybaveni, zainvestoval par milionu goldu a jednou jsem si sharpshootera vymenil za tactical advantage ( abych mohl rychle uhybat pred tema louzema u Azmodana ) a kupodivu jsem zjistil, ze v mym damage nenastal zadnej zasadni rozdil... vsechno padalo stejne rychle jako driv. Tak jsem ho prestal pouzivat.