DH 2,1.2
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
@heller moc pěknej kousek se tipovedl
@kaindra každej hraje co ho baví, lidi co podlehli HC to baví prostě víc, k sc řeknu jen to že když někdo napíše že udělal gr50 pustím si video a vidím že 4x během dvou minut ripl tak to vypnu protože to není hraní
@bit ten vytouženej wh belt mi náhodou padl, musím říct že ztráta toughness je prostě strašlivá ani ho nechtěj
@kaindra každej hraje co ho baví, lidi co podlehli HC to baví prostě víc, k sc řeknu jen to že když někdo napíše že udělal gr50 pustím si video a vidím že 4x během dvou minut ripl tak to vypnu protože to není hraní
@bit ten vytouženej wh belt mi náhodou padl, musím říct že ztráta toughness je prostě strašlivá ani ho nechtěj
Re: DH 2,1.2
Tak u SC je prostě efektivnější jet max DPS a případně sem tam umřít (ale i jedna smrt i když je teď první obnovení hned je zdržení ne tak úplně malé). Ale samozřejmě 4x během dvou minut, tudy cesta nevede (to efektivnější opravdu není).
Mně to přijde asi i těžší na odehrání i s tím, že třeba 2x umřít během riftu můžeš. One hit kill dostaneš téměř od všeho, takže neumírat často není žádná sranda. Na HC pojedeš nižší GR s vyšší tougness, což je na odehrání mírně snažší. Ale samozřejmě na SC to zase extrémně usnadňuje to, že když se to nepovede a umřeš vícekrát, tak sice GR nedáš, ale o nic nepřijdeš a můžeš to zkusit znovu. A díky tomu to můžeš i mnohem více trénovat a více se tak zlepšovat na GR na hranici tvojich možností.
Tedy pokud se bavíme o tom, že když někdo napíše, že udělal GR50, tak to znamená, že to udělal v limitu. Po limitu je to samozřejmě o ničem a je to dobré k jedinému účelu a to jednorázové vyexpení gemů.
Já bych to tak tedy nikdy nenapsal. Já můžu zatím napsat, že jsem dal GR44 (což za pár dní vypadne z žebříčku, na SC je to aktuálně už slabý výkon). A při tom pokusu jsem neumřel ani jednou (ale na HC už bych takový pokus nezkoušel s tou nízkou tougness co jsem to hrál, riziko umřít tam samozřejmě už bylo poměrně vysoké).
V sousedním vláknu jsem psal o upgradu gemů, kdy jsem včera hrál GR50. A to bylo už opravdu utrpení s tím blbým rollem co jsem dostal a jak dlouho jsem to hrál (32 minut). Tam jsem také párkrát umřel (asi 3x). Za "udělání GR50" bych to opravdu nepovažoval.
Ani ten o mnoho lepší pokus na GR49 za 18 minut nepovažuju za "udělání GR49". V limitu to nebylo, takže nic.
Pokusy na GR45-46 (což je aktuálně pro mě reálně zvládnutelné) jsem teď nehrál, teď jsem chtěl upgradnout gemy (a už jsem začínal u gemů na lvl 47/48, tedy nemělo smysl hrát nižší GR než 48).
V každém případě, ať každý hraje co ho baví. To je to podstatné.
Mně to přijde asi i těžší na odehrání i s tím, že třeba 2x umřít během riftu můžeš. One hit kill dostaneš téměř od všeho, takže neumírat často není žádná sranda. Na HC pojedeš nižší GR s vyšší tougness, což je na odehrání mírně snažší. Ale samozřejmě na SC to zase extrémně usnadňuje to, že když se to nepovede a umřeš vícekrát, tak sice GR nedáš, ale o nic nepřijdeš a můžeš to zkusit znovu. A díky tomu to můžeš i mnohem více trénovat a více se tak zlepšovat na GR na hranici tvojich možností.
Tedy pokud se bavíme o tom, že když někdo napíše, že udělal GR50, tak to znamená, že to udělal v limitu. Po limitu je to samozřejmě o ničem a je to dobré k jedinému účelu a to jednorázové vyexpení gemů.
Já bych to tak tedy nikdy nenapsal. Já můžu zatím napsat, že jsem dal GR44 (což za pár dní vypadne z žebříčku, na SC je to aktuálně už slabý výkon). A při tom pokusu jsem neumřel ani jednou (ale na HC už bych takový pokus nezkoušel s tou nízkou tougness co jsem to hrál, riziko umřít tam samozřejmě už bylo poměrně vysoké).
V sousedním vláknu jsem psal o upgradu gemů, kdy jsem včera hrál GR50. A to bylo už opravdu utrpení s tím blbým rollem co jsem dostal a jak dlouho jsem to hrál (32 minut). Tam jsem také párkrát umřel (asi 3x). Za "udělání GR50" bych to opravdu nepovažoval.
Ani ten o mnoho lepší pokus na GR49 za 18 minut nepovažuju za "udělání GR49". V limitu to nebylo, takže nic.
Pokusy na GR45-46 (což je aktuálně pro mě reálně zvládnutelné) jsem teď nehrál, teď jsem chtěl upgradnout gemy (a už jsem začínal u gemů na lvl 47/48, tedy nemělo smysl hrát nižší GR než 48).
V každém případě, ať každý hraje co ho baví. To je to podstatné.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 28.01.2015, 10:25 hod., celkem upraveno 1 x.
-
- Doom Knight
- Příspěvky:564
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ficek-2914
- Bydliště:Turnov
Re: DH 2,1.2
Hulkxxx Jj to vím že WH dost ubere na toughnes ale zase jí mám cekem dost tak bych jí objetoval :-)
Mlok: to jsme netušil že follower může i něco procovat já myslel že AS či CDR na něj nemá žádnej vlil :-) O tom amuletu že je lepší Cold než 3díra jsem právě četl tady. Rukavice ted zkouším vyrazit z kadaly ale nák se jí nechce... za to už mám skoro perf ancient tat Každopádně díky za rady
Edit:
Já osobně považuji za udělaný to co člověk stihne v limitu. Protože pokud nestihnu tak jsem přeci nesplnil a nemůžu se chlubit... Jinak ještě dotaz k Zeis funguje v poměru já-mob nebo sentry - mob ? hážu sentry že jednu až 2 podle počtu mobek hodím mezi moby aby fungoval trapped a zbytek hážu co nejdál aby se činil zeis
Mlok: to jsme netušil že follower může i něco procovat já myslel že AS či CDR na něj nemá žádnej vlil :-) O tom amuletu že je lepší Cold než 3díra jsem právě četl tady. Rukavice ted zkouším vyrazit z kadaly ale nák se jí nechce... za to už mám skoro perf ancient tat Každopádně díky za rady
Edit:
Já osobně považuji za udělaný to co člověk stihne v limitu. Protože pokud nestihnu tak jsem přeci nesplnil a nemůžu se chlubit... Jinak ještě dotaz k Zeis funguje v poměru já-mob nebo sentry - mob ? hážu sentry že jednu až 2 podle počtu mobek hodím mezi moby aby fungoval trapped a zbytek hážu co nejdál aby se činil zeis
Hardcore paragon 705 Softcore paragon 662
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Hardcore paragon S1 442 S2 531 S3 564 S4 65
Softcore paragon S3 588 S2 449
Re: DH 2,1.2
20% cold x Powerfull je dost hraničních. Na HC to bude ještě více vyrovnané a může někdy být Powerfull i lepší. Tam nemůžeš umřít nikdy a tedy není tu faktor ztráta 20% bonusu Powerfull gemu tím, že umřeš. Stejně ale ztrácet bonus někdy budeš, dle konkrétního rollu a kolik tam budeš elitek. U RG pak na vyšším GR jsi už také déle než vydrží bonus.
Kdyby se bonus udržel celý rift, tak už by Powerfull byl jasně lepší než 20% cold.
Na HC bych asi šel cestou pro co máš lepší roll amuletu.
Na trial pak není co řešit, tam je Powerfull gem k ničemu. A oproti Enforceru vyjde 20% cold o trochu lépe. Maximálně občas někdo hraje Teaguk. Ale jednak to jde pouze pro MS variantu a i tam je opruz ho udržet nastackovaný (pokud se ale udrží nastackovaný, tak je silnější než 20% cold a navíc defense bonus).
Max CDR u Templáře = heal skilly po 21s (místo po 30s). Nejvíce cc dělá u Templáře Intimidate skill a čím častěji útočí, tím častěji ho použije (nemalou část udělá ale i to, že něco hitne Templáře).
Třeba u Wiz. se na GR hraje Trapped gem s dobře vybaveným Templářem a procování Trapped gemu zajišťuje v postatě pouze Templář (a ten dokáže udělat 95% uptime u RG, což je u Wiz. daleko větší část z času riftu než u DH, takže je to hodně významné; pak u většiny elitek, u trashe pak jen částečně) a i tak je to nejlepší volba gemu pro Wiz. BH je pro proc Trapped gemu skoro zanedbatelné.
U DH je to o hodně lepší, protože Polar station toho zařídí dost, takže Templář pak jen trochu vypomůže.
Edit:
Zeis funguje vždy místo zdroje dmg x místo aplikace dmg. Tedy pro self cast dle tebe, pro sentry kde položíš sentry. V trialu hraju 3 sentry pro procování Trapped a CtW a 2 dávám co nejdále.
V GR ale během riftu dávám vše k mobům, tak abych pokryl co největší prostor jak se přesouvají (zlepšíš si tak i defense, což na HC oceníš ještě více). Ono ale i tak Zeis u některých jede na větší bonus, jak při pokrytí většího prostoru vždy je nějaká k mobu blíže a nějaká dále).
Cíleně dávat nějakou dále pro větší bonus Zeisu, to až u RG v případě, že se ho daří držet na místě (což se často daří). Pak hodím jen jednu na něj a 4 pro max bonus Zeisu někam dál.
edit2:
Na US foru teď hodně řeší Enforcer x Powerfull a až teď mi došlo, proč se to tak řeší a nepoužije se amulet s 20% cold (solo trial a GR). On nikdo (nebo skoro nikdo) nemá slušný HF amulet s 20% cold. A s dírou HF amulet mají, proto musí vybírat třetí gem.
Takže v tomhle výběru je výhodou nemít HF amulet vůbec (nemám).
Kdyby se bonus udržel celý rift, tak už by Powerfull byl jasně lepší než 20% cold.
Na HC bych asi šel cestou pro co máš lepší roll amuletu.
Na trial pak není co řešit, tam je Powerfull gem k ničemu. A oproti Enforceru vyjde 20% cold o trochu lépe. Maximálně občas někdo hraje Teaguk. Ale jednak to jde pouze pro MS variantu a i tam je opruz ho udržet nastackovaný (pokud se ale udrží nastackovaný, tak je silnější než 20% cold a navíc defense bonus).
Max CDR u Templáře = heal skilly po 21s (místo po 30s). Nejvíce cc dělá u Templáře Intimidate skill a čím častěji útočí, tím častěji ho použije (nemalou část udělá ale i to, že něco hitne Templáře).
Třeba u Wiz. se na GR hraje Trapped gem s dobře vybaveným Templářem a procování Trapped gemu zajišťuje v postatě pouze Templář (a ten dokáže udělat 95% uptime u RG, což je u Wiz. daleko větší část z času riftu než u DH, takže je to hodně významné; pak u většiny elitek, u trashe pak jen částečně) a i tak je to nejlepší volba gemu pro Wiz. BH je pro proc Trapped gemu skoro zanedbatelné.
U DH je to o hodně lepší, protože Polar station toho zařídí dost, takže Templář pak jen trochu vypomůže.
Edit:
Zeis funguje vždy místo zdroje dmg x místo aplikace dmg. Tedy pro self cast dle tebe, pro sentry kde položíš sentry. V trialu hraju 3 sentry pro procování Trapped a CtW a 2 dávám co nejdále.
V GR ale během riftu dávám vše k mobům, tak abych pokryl co největší prostor jak se přesouvají (zlepšíš si tak i defense, což na HC oceníš ještě více). Ono ale i tak Zeis u některých jede na větší bonus, jak při pokrytí většího prostoru vždy je nějaká k mobu blíže a nějaká dále).
Cíleně dávat nějakou dále pro větší bonus Zeisu, to až u RG v případě, že se ho daří držet na místě (což se často daří). Pak hodím jen jednu na něj a 4 pro max bonus Zeisu někam dál.
edit2:
Na US foru teď hodně řeší Enforcer x Powerfull a až teď mi došlo, proč se to tak řeší a nepoužije se amulet s 20% cold (solo trial a GR). On nikdo (nebo skoro nikdo) nemá slušný HF amulet s 20% cold. A s dírou HF amulet mají, proto musí vybírat třetí gem.
Takže v tomhle výběru je výhodou nemít HF amulet vůbec (nemám).
Re: DH 2,1.2
Se koukam na tvůj profil a proč máš steady aim a nemáš CtW?
Ohledně gemu, co je teda lepší? Dát si powerfull a nebo enfocer? Pokud ten člověk umírá, tak powerfull je zbytečný a nevim čím ten gem nahradit.
Ohledně těch amuletu jsem tě moc jinak nepochopil :-) pokud mají HF jen s dexteritou a socketem, tak je lepší použít jiný amulet který má elemental dmg?
Ohledně gemu, co je teda lepší? Dát si powerfull a nebo enfocer? Pokud ten člověk umírá, tak powerfull je zbytečný a nevim čím ten gem nahradit.
Ohledně těch amuletu jsem tě moc jinak nepochopil :-) pokud mají HF jen s dexteritou a socketem, tak je lepší použít jiný amulet který má elemental dmg?
Re: DH 2,1.2
A ta taktical pasivka je k něčemu? Na dmg ti to nic nepřidá :-D
Re: DH 2,1.2
Já taktical používám na speed rift T6 kde mě limituje jen pohyb a ne dmg které je tam dostatek...
Re: DH 2,1.2
Tomu bych rozuměl, ale nevím jestli to i takhle používá na GR
Re: DH 2,1.2
V profilu T6 setup kde je steady ail lepsi jak hazim polar jen na elitky. Na GR hraju CtW a awareness misto tactical. Na T6 speedrifty je tactical nutnost.
Ti co maji HF amulet s dirou, tak ho pouziji a nemaji tak moznost varianty 20% cold misto tretiho gem. 5. pasivku se uz nevyplati kvuli tomu ozelet. Ja nemam HF amulet zadny, takze volim 20% cold co vyjde lepe nez jakykoliv gem.
V pripade volby Enforcer x Powerfull je to prave hodne vyrovnane proto se to tolik resi na US foru. A skoro vsichni ten HF amulet s dirou maji. Je to dane take tim, ze maji enforcer 60+. Kdyz jsem pocital srovnani kde mi powerful vysel lepe, tak to bylo pro 50 lvl.
Oproti tomu HF amulet s 20% cold nebo fire nema skoro nikdo, ten je o dost obtiznejsi ziskat.
Ti co maji HF amulet s dirou, tak ho pouziji a nemaji tak moznost varianty 20% cold misto tretiho gem. 5. pasivku se uz nevyplati kvuli tomu ozelet. Ja nemam HF amulet zadny, takze volim 20% cold co vyjde lepe nez jakykoliv gem.
V pripade volby Enforcer x Powerfull je to prave hodne vyrovnane proto se to tolik resi na US foru. A skoro vsichni ten HF amulet s dirou maji. Je to dane take tim, ze maji enforcer 60+. Kdyz jsem pocital srovnani kde mi powerful vysel lepe, tak to bylo pro 50 lvl.
Oproti tomu HF amulet s 20% cold nebo fire nema skoro nikdo, ten je o dost obtiznejsi ziskat.
Re: DH 2,1.2
Aha. No tak tím pádem mě na velké rifty víc sedí enfocer. Už jen z třeba 3min boje s RG kde bonus už dávno nemáš a to nepočítám když umřes i během riftu. A jak to bývá tak bonus nemáš v tu dobu kdy jej nejvíc potřebuješ.
No ještě že na HF nemám díru a mám tam roll fire dmg. Dneska budu kovat 8x HF tak třeba se zadari, ikdyz tomu nevěřím
No ještě že na HF nemám díru a mám tam roll fire dmg. Dneska budu kovat 8x HF tak třeba se zadari, ikdyz tomu nevěřím
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
Dneska mi padl tento amulet a potřeboval bych ho prokonzultovat...
V Trialu asi bude fajn ho používat, ale vyplatí se mi i v GR 42+ ? Pokud ano, tak jakej gem vyřadit? GR běhám v tomto equipu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dark ... o/53678427
Na craft 2H Xbow se chystám. Chtěl jsem testnout, jestli to půjde i s lukem Když bych ale běhal s 2H Xbow, tak bych z Archery získal 50% CD, takže by to s 20% cold dmg možná mohlo pokrýt ztrátu některého z gemu, což?
Re: DH 2,1.2
20% cold je prave mirne lepsich nez enforcer/powerfull. Tedy pouzij. Gemy jsou jasne. Zeis + Trapped. Ty se pouzivaji vzdy. Zadny dalsi gem na GR uz tak dobry neni. Neco jineho je T6 kde Powerfull ma 100% uptime.
Edit: U solo hry platí, že čím vyšší GR, tím je Powerfull horší a horší. Jednak se prodlužuju délka boje s RG, kde se ztratí buff vždy. Pak narůstá šance, že umřeš a buff ztratíš. A nakonec se protahují i časy mezi elitkami. Takže i v případě, že neumřeš ani jednou, tak buff nemusíš mít poměrně dost času.
Jinak si to každý může srovnat přesněji pro svůj gear:
- 20% cold znamená nárůst na 40% -> 16,7% dmg buff fungující vždy a všude
- Enforcer se sčítá s elemental dmg a Sentry dělají cca 1/2 dmg, tedy pro 50lvl Enforcer je to +15% dmg buff, který ovšem funguje plně jen když jsou všechny sentry v dostřelu (takže v průměru je to o něco méně i na GR kde je snaha přesouvat více sentry na místo boje)
- Powerfull elite: tam je to nárůst z 15% unity na 30% a to je 11,3% buff do elitek
- Powerfull 20% buff, ten se sčítá se skill dmg (vezmu 30% CA dmg) a pak s companion (tam vezmu 10% dmg průměrně), takže to vyjde na 14% dmg buff; při použití steady aim by to bylo ještě o něco horší (to by byl další aditivní buff)
- do elit pak s aktivním 20% buffem to je 26,5%
Kdyby jel powerfull pořád, tak bude už jasně lepší než 20% cold. Jenže nejede.
Edit: U solo hry platí, že čím vyšší GR, tím je Powerfull horší a horší. Jednak se prodlužuju délka boje s RG, kde se ztratí buff vždy. Pak narůstá šance, že umřeš a buff ztratíš. A nakonec se protahují i časy mezi elitkami. Takže i v případě, že neumřeš ani jednou, tak buff nemusíš mít poměrně dost času.
Jinak si to každý může srovnat přesněji pro svůj gear:
- 20% cold znamená nárůst na 40% -> 16,7% dmg buff fungující vždy a všude
- Enforcer se sčítá s elemental dmg a Sentry dělají cca 1/2 dmg, tedy pro 50lvl Enforcer je to +15% dmg buff, který ovšem funguje plně jen když jsou všechny sentry v dostřelu (takže v průměru je to o něco méně i na GR kde je snaha přesouvat více sentry na místo boje)
- Powerfull elite: tam je to nárůst z 15% unity na 30% a to je 11,3% buff do elitek
- Powerfull 20% buff, ten se sčítá se skill dmg (vezmu 30% CA dmg) a pak s companion (tam vezmu 10% dmg průměrně), takže to vyjde na 14% dmg buff; při použití steady aim by to bylo ještě o něco horší (to by byl další aditivní buff)
- do elit pak s aktivním 20% buffem to je 26,5%
Kdyby jel powerfull pořád, tak bude už jasně lepší než 20% cold. Jenže nejede.
Naposledy upravil(a) Mlok dne 29.01.2015, 18:14 hod., celkem upraveno 1 x.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
Máme skoro stejnej, opravdu jen skoro :-( :-)
Re: DH 2,1.2
Já jinak GR a trial hraju s tímhle amuletem:
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2,1.2
No jo, ale když umřu já, tak ztrára buffu je to poslední, co by mě s*aloMlok píše:Pak narůstá šance, že umřeš a buff ztratíš.
Je ale pravda, že v GR 42+ už ty prostoje, kdy Powerfull nejede jsou velký...o RG nemluvě.
Re: DH 2,1.2
Na HC sice nebudeš umírat, ale zase budeš hrát o něco opatrněji + vyšší tougness a menší dmg, tzn. na stejném GR budeš mít tím zase větší prostoje mezi zabitím elitek. Takže to ve výsledku může vyjít podobně jako na SC s občasným umřením.
edit: Ono to ani na SC není tak žhavé s tím ztrácením buffu při umření. Třeba na tom mojem těsně neúspěšném pokusu na GR46, který jsem si pokazil u RG jsem přímo kvůli smrti buff neztratil ani jednou. Umřel jsem sice 3x u RG (ten blbej King), ale první smrt byla více než minutu po startu boje a neměl jsem elitku těsně před RG, tzn. už bych ztratil buff tak jako tak i jen vypršením. Nepřímo by to ale smrt u RG zhoršila (kdybych použil Powerfull, kter nepoužívám), protože díky chcípnutí jsem byl u RG cca o 40-50s déle (cca 30s za čekání + 10-20s než se vždy položí znovu všechny sentry).
edit: Ono to ani na SC není tak žhavé s tím ztrácením buffu při umření. Třeba na tom mojem těsně neúspěšném pokusu na GR46, který jsem si pokazil u RG jsem přímo kvůli smrti buff neztratil ani jednou. Umřel jsem sice 3x u RG (ten blbej King), ale první smrt byla více než minutu po startu boje a neměl jsem elitku těsně před RG, tzn. už bych ztratil buff tak jako tak i jen vypršením. Nepřímo by to ale smrt u RG zhoršila (kdybych použil Powerfull, kter nepoužívám), protože díky chcípnutí jsem byl u RG cca o 40-50s déle (cca 30s za čekání + 10-20s než se vždy položí znovu všechny sentry).
Re: DH 2,1.2
Se pravidelně koukám na vocaloida a každý den má skoro jine vybavení :-D delší dobu má ale CA cluster bombs, já to zkousel ale nějak se mi to moc nelíbilo :-/ pak dnes má guardian sentry a před tím je měl s řetězy :-) pasivky u nej zůstávají plus mínus stejné.
Re: DH 2,1.2
Jo a na ruksaku vidím dost části 8% dmg do elit. Bohužel takovou kombinaci mít se vším všudy bude zázrak
Re: DH 2,1.2
Ohledně elite dmg, to už někde psal. RCR tolik nehraje díky zero dog. A pak je už elite dmg dobrá volba. Psal, že bez použití zero doga by jel daleko více RCR.
Cluster bombs je při ideálním použití silnější než LfB. To už vím poměrně dlouho. Ale blbě se s tím hraje. Při špatném použití to je pak slabší.
Jsem zvědav o kolik níže se teď v týmu dostanou po opravení swapování gearu což používali u RG. Je ale možné, že to nebude až takový rozdíl.
Cluster bombs je při ideálním použití silnější než LfB. To už vím poměrně dlouho. Ale blbě se s tím hraje. Při špatném použití to je pak slabší.
Jsem zvědav o kolik níže se teď v týmu dostanou po opravení swapování gearu což používali u RG. Je ale možné, že to nebude až takový rozdíl.