DH 2.3 - UE S4
Caute, moc sa tu nejak o DH nepise tak by som vas poprosil o nejake rady,tipy,triky.......
Idem UE set, viem zatial nemam ziadnu Ackovu setovku, no potreboval by som rady ohladne zbrane (ci bow alebo crossbow), mozno zmeny v kocke, rady ohladom gemov atd.
Teraz sa skusam zamerat na Area damage a vyzera to celkom slusne ked pack mobov lahne na jednu ranu.
No kazdopadne chodim solo GR max 38/39 , pokoril som aj 40 ale len tak tak...
Dakujem za kazdu radu, postreh, kritiku
dejwit72#2834
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Idem UE set, viem zatial nemam ziadnu Ackovu setovku, no potreboval by som rady ohladne zbrane (ci bow alebo crossbow), mozno zmeny v kocke, rady ohladom gemov atd.
Teraz sa skusam zamerat na Area damage a vyzera to celkom slusne ked pack mobov lahne na jednu ranu.
No kazdopadne chodim solo GR max 38/39 , pokoril som aj 40 ale len tak tak...
Dakujem za kazdu radu, postreh, kritiku
dejwit72#2834
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: DH 2.3 - UE S4
http://eu.battle.net/d3/en/profile/dejw ... o/64371496 Tu je moj profil
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
- witekcz
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:1206
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:VitekP#2890
Re: DH 2.3 - UE S4
Na Focusu sis měl natočit CHD
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.
Re: DH 2.3 - UE S4
tak zrovna podle tebe by se nikdo nemel riditdejwit72 píše:http://eu.battle.net/d3/en/profile/dejw ... o/64371496 Tu je moj profil
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: DH 2.3 - UE S4
Vdakavacicak píše:tak zrovna podle tebe by se nikdo nemel riditdejwit72 píše:http://eu.battle.net/d3/en/profile/dejw ... o/64371496 Tu je moj profil
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Re: DH 2.3 - UE S4
Skus si dat Preparation - Invigoration - dobre ako pasivka na zvysenie discipliny o 15, to znamena navysenie utoku pomocou multishot o 225%.
Neber povinne, len ako radu
Neber povinne, len ako radu
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2.3 - UE S4
Preparation - Invigoration by prave melo byt povinny.
Re: DH 2.3 - UE S4
Je asi zbytocne mat MOD spell ked ho mam ako pasivku z kocky, nie? Samozrejme to hned vymenim za MOD a odskusam
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2.3 - UE S4
Je to naprosto zbytečné. Místo MfD nahodit Preparation - Invigoration. Calamitu v kostce nechat.
-
- Quill Rat
- Příspěvky:6
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GumDigger#2363
Re: DH 2.3 - UE S4
mozete mi, prosim, niekto poradit, ako by som mohol zvysit dmg? neviem sa dostat cez grift 50 nech zmenim hocico (pasivky / gear).
profil mojho charakteru je - - - > TU < - - -.
profil mojho charakteru je - - - > TU < - - -.
Re: DH 2.3 - UE S4
Máš tam spoustu detailů špatně a něco i zásadního. Naposledy jsem hrál v lednu a teď jsem hrál zatím dva dny. Za dva dny postaven základ UE buildu, šlo to poměrně rychle když je to zatím bez áčkových věcí (bez áčkových to děsně zrychluje možnost transormovat jeden kus setu na další, takhle jsem projel asi 200 transmutací pro trochu použitelné staty). V další fázi to ale bude chtít áčkové věci, to už bude na déle.
Zatím se podařil pouze luk a ten jsem jel v kostce z rare luků jeden za druhým co to šlo.
A i za ty dva dny i když to nemám zatím ani v ruce, základní setavení buildu a prvních párk pokusů v GR a GR55 (pořád ještě dost ztráta na žebříček, ale takhle z rozjezdu to ujde). V profilu mám ještě starou verzi co jsem včera teprve začal, tam mám dost věcí ještě úplně blbě (profil na webu má teď nějaké zpoždění i když D3 jsem zavřel, tak to tam není).
A co vidím u tebe naprvní pohled špatně:
- chybí discipline na quiveru + má nízké % pro 2-násobný hit - 52% je bída), to je velká ztráta dmg: konkérntě skoro 20% (i těch 52% udělá oproti 605 hodně): pokud máš jakýkoliv quiver s hodně dobrými staty (včetně discipline), tak vyjde lépe ho použít a do kostky dát Dead Man's Legacy
Tím získáš 60% hranici pro double hit + discipline + případně i lepší staty quiveru. Zisk bude jasně větší než ztráta Calamity v kostce (Calamita má jen aditivních 20%, takže reálně to přidá o dost méně);
Já to tak zatím také mám i když už nějaký ten Dead Man's Legacy mám, zatím ale ne dost dobrý, aby to vyšlo lépe než původní quiver co jsem měl z předchozího buildu
- nemáš Ballistics, to je přitom jediná opravdu povinná pasivka
- Archery přidá hrozně málo dmg, to raději blood vengeance, která pomáhá nejen s hatred, ale i snáze držet discipline trvale na max (což musíš, jinak nemáš dmg a na vyšších GR můžeš vaultovat opravdu hodně)
- Seethe je k ničemu bez Zodiacu v kostce a ani s ním si nejsem tak jistý po chvíli včerejšího zkoušení, že to je dobré, včera jsem ale neměl ještě focus a restraint (v profilu se akorát uložila kombinace, když jsem ho prvně šel vyzkoušet po dropnutí a je tam nesmyslná kombinace ringů); s focusem a restraintem stejně v kostce používám unity (do fáze hrát na max GR bez unity s full DPS jsem se ještě nedostal, to nebude nutné uričitě ani na GR56-57, výše zatím nevím, to se uvidí nebo napíšou ti co už mají GR58-59)
- potřebuješ něčím procovat Trapped gem, tam toho máš opravdu málo; už jsem otestoval, že Iceblink se vyplatí i když sám přidá jen cca 13% dmg (tak to vychází u mě); výrazně pomůže s procováním Trapped gemu a ty nemáš navíc Thunderfury u Templáře (o to více je potřeba řešit procování Trapped gemu, ale i s Thunderfury se Iceblink vyplatí)
- na helmě bych dal raději ChC než vitalitu
- bez Reaperů bych na GR55+ měl s hatred pořád problémy i když používám blood vengeance (bez blood vengeance bude pořád bez hatred); Reaper + blood vengeance a Focus už se použije na generování hatred minimálně (tím myslím, že převážně jen při použití pro procování ringů + Iceblinku)
- máš špatný reroll na amuletu; 95%+ ChD vychází vždy nejlépe a tedy pořád o hodně lépe než fire dmg, tedy další ztráta dmg (navíc pokud se hraje s Bait the Trap, což navýší ChC o 10%, tak pak chybějící ChD na amulet je ještě větší ztráta)
- Bait the Trap je dobrá volba, GR52 jsem ještě dával i bez, ale pak ty vyšší už s Bait the Trap;
Zatím se podařil pouze luk a ten jsem jel v kostce z rare luků jeden za druhým co to šlo.
A i za ty dva dny i když to nemám zatím ani v ruce, základní setavení buildu a prvních párk pokusů v GR a GR55 (pořád ještě dost ztráta na žebříček, ale takhle z rozjezdu to ujde). V profilu mám ještě starou verzi co jsem včera teprve začal, tam mám dost věcí ještě úplně blbě (profil na webu má teď nějaké zpoždění i když D3 jsem zavřel, tak to tam není).
A co vidím u tebe naprvní pohled špatně:
- chybí discipline na quiveru + má nízké % pro 2-násobný hit - 52% je bída), to je velká ztráta dmg: konkérntě skoro 20% (i těch 52% udělá oproti 605 hodně): pokud máš jakýkoliv quiver s hodně dobrými staty (včetně discipline), tak vyjde lépe ho použít a do kostky dát Dead Man's Legacy
Tím získáš 60% hranici pro double hit + discipline + případně i lepší staty quiveru. Zisk bude jasně větší než ztráta Calamity v kostce (Calamita má jen aditivních 20%, takže reálně to přidá o dost méně);
Já to tak zatím také mám i když už nějaký ten Dead Man's Legacy mám, zatím ale ne dost dobrý, aby to vyšlo lépe než původní quiver co jsem měl z předchozího buildu
- nemáš Ballistics, to je přitom jediná opravdu povinná pasivka
- Archery přidá hrozně málo dmg, to raději blood vengeance, která pomáhá nejen s hatred, ale i snáze držet discipline trvale na max (což musíš, jinak nemáš dmg a na vyšších GR můžeš vaultovat opravdu hodně)
- Seethe je k ničemu bez Zodiacu v kostce a ani s ním si nejsem tak jistý po chvíli včerejšího zkoušení, že to je dobré, včera jsem ale neměl ještě focus a restraint (v profilu se akorát uložila kombinace, když jsem ho prvně šel vyzkoušet po dropnutí a je tam nesmyslná kombinace ringů); s focusem a restraintem stejně v kostce používám unity (do fáze hrát na max GR bez unity s full DPS jsem se ještě nedostal, to nebude nutné uričitě ani na GR56-57, výše zatím nevím, to se uvidí nebo napíšou ti co už mají GR58-59)
- potřebuješ něčím procovat Trapped gem, tam toho máš opravdu málo; už jsem otestoval, že Iceblink se vyplatí i když sám přidá jen cca 13% dmg (tak to vychází u mě); výrazně pomůže s procováním Trapped gemu a ty nemáš navíc Thunderfury u Templáře (o to více je potřeba řešit procování Trapped gemu, ale i s Thunderfury se Iceblink vyplatí)
- na helmě bych dal raději ChC než vitalitu
- bez Reaperů bych na GR55+ měl s hatred pořád problémy i když používám blood vengeance (bez blood vengeance bude pořád bez hatred); Reaper + blood vengeance a Focus už se použije na generování hatred minimálně (tím myslím, že převážně jen při použití pro procování ringů + Iceblinku)
- máš špatný reroll na amuletu; 95%+ ChD vychází vždy nejlépe a tedy pořád o hodně lépe než fire dmg, tedy další ztráta dmg (navíc pokud se hraje s Bait the Trap, což navýší ChC o 10%, tak pak chybějící ChD na amulet je ještě větší ztráta)
- Bait the Trap je dobrá volba, GR52 jsem ještě dával i bez, ale pak ty vyšší už s Bait the Trap;
Re: DH 2.3 - UE S4
Akorát mi sem tam ještě překvapí nějaká změna. Teď jsem zkusil GR56 a první pokus blbý roll, tak už v půlce bylo jasné, že to o něco nestihnu (půlka progresu za půlku času, tedy výhled žádný čas na RG).
Tak, že si to stejně dohraju, že aspoň upgradnu gemy, které jsou na dnešní poměry nového patche poměrně nízko (2x 56lvl), takže by to bylo za krásnou 60% šanci na upgrade.
Dohraju za 17 minut a jen čučím, že už teď není upgrade, když se nestihne GR v limitu...
A jaká paráda bez triálů. U nich tedy ani nevím ve kterém z patchů zmizely, jestli to nebylo už v tom předchozím. Jeden jsem zcela vynechal.
edit:
Profil updatovaný, takže už tam nemám ty včerejší nesmysly. Zřejmě je nutné ukončit nejen samotné D3, ale i battle net klienta.
Tak, že si to stejně dohraju, že aspoň upgradnu gemy, které jsou na dnešní poměry nového patche poměrně nízko (2x 56lvl), takže by to bylo za krásnou 60% šanci na upgrade.
Dohraju za 17 minut a jen čučím, že už teď není upgrade, když se nestihne GR v limitu...
A jaká paráda bez triálů. U nich tedy ani nevím ve kterém z patchů zmizely, jestli to nebylo už v tom předchozím. Jeden jsem zcela vynechal.
edit:
Profil updatovaný, takže už tam nemám ty včerejší nesmysly. Zřejmě je nutné ukončit nejen samotné D3, ale i battle net klienta.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2.3 - UE S4
Mlok: Není i špatná varianta místo Blood Vengeance pasivka Night Stalker. A pokud je dál problém s Hatred a je v Cube Calamita, tak do skillů hodit Marked for Death s runou Mortar Enemy. Pak člověk nepotřebuje Reaper's Wraps.
Hodně pomůže Hatred regen na Quiver místo Vit. Na brnění je to povinnost.
Trialy zmizely s posledním patchem, takže je to otázka teprve 1 měsíce.
Hodně pomůže Hatred regen na Quiver místo Vit. Na brnění je to povinnost.
Trialy zmizely s posledním patchem, takže je to otázka teprve 1 měsíce.
- Stanley
- Minion of Destruction
- Příspěvky:831
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Stanley#2169
Re: DH 2.3 - UE S4
A profil na bnetu se updatuje po delsi dobe, zatim jsem v tom nevidel zadny vzorec. Kolikrat se updatuje jen gear a skilly a staty ne, takze je to tam dost neprehledny.
Re: DH 2.3 - UE S4
Dark_Deamon:
To jsou také dobré varianty. Já preferuju Blood Vengeance + Reapers z důvodu regenerace discipline. Na GR55+ už opravdu hodně vaultuju, takže i přes velký reduce resource cost discipline klesá a preparation to řeší jen chvílemi (ten použiju vždy jen při opravdu větší ztrátě discipline, jinak si ho šetřím), moc dlouhý cooldown.
Focus mi stíhá doplňovat discipline jen v situacích kdy mi sem tam dojde více hatred, jinak nestíhá. A jakmile budu používat Focus více, že stihne doplňovat discipline, tak to je konečná, protože to se rovná málo dmg na GR55+ a nestihnutí v limitu.
A na nižších obtížnostech, tím myslím dejme tomu do GR45/T10 je to fuk, tam mi nedochází nikdy nic (ani hatred, ani discipline) a často ani nepoužívám Focus pro 50% dmg bonus z ringů a pro procování gemů (dmg je i tak dost, takže stačí pak na elitky s více life a RG).
Je také jasné, že na HC to bude trošku jinak a lepší asi ta varianta co jsi zmínil, Wraps of clarity se tam budou hodně hodit.
K tomu navíc hraju jen sólo, takže zatím pořád s unity v kostce (tedy menší potřeba pro defense, i na GR56 dostanu one hit kill jen vyjímečně od zdrojů, kterým se dá vyhnout). Zatím jsem ani nepoužil awareness ani na první pokus na GR56, protože se mi nevyplatí (umírám málo, takže časová penalizace minimální a oproti tomu ztráta dps pasivky je o hodně horší na výsledný čas).
Ani si nejsem jistý, jestli bude lepší variantou použít Awareness bez unity s Convention of Elements pro vyšší dmg. Tedy jestli v reálu to vůbec dá vyšší dmg. Při ideálním využití každého intervalu bonusu do fire to dá větší dmg, ale ani tak to není o tolik když kvůli tomu musím vyhodit jednu DPS pasivku. Jenže v reálu to nehrozí, že se využije každý interval s fire bonusem.
Na SC se pak asi jen tak nedostanu k tomu, že by se mi uvolnil zbraňový slot v kostce. Na to musím nejprve najít opravdu hodně povedený Dead Man's Legacy, abych neztratil dmg. Těch 60% (za Dead Man's Legacy v kostce) + dobré staty jiného quiveru jsou na dmg hrozně znát.
A to jedu už aktuálně u Kadaly pouze quivery. Pomoct si můžu nejen dobrým Dead Man's Legacy, ale také perfektní rollem jakéhokoliv áčkového quiveru, který dá lepší staty než aktuálně použitý Rucksack.
A pak také poměrně velký rozdíl udělá hodnota RCR na luku. Teď mám 48% RCR a předchozí horší kousek s 41% RCR byl hodně znát k horšímu.
To jsou také dobré varianty. Já preferuju Blood Vengeance + Reapers z důvodu regenerace discipline. Na GR55+ už opravdu hodně vaultuju, takže i přes velký reduce resource cost discipline klesá a preparation to řeší jen chvílemi (ten použiju vždy jen při opravdu větší ztrátě discipline, jinak si ho šetřím), moc dlouhý cooldown.
Focus mi stíhá doplňovat discipline jen v situacích kdy mi sem tam dojde více hatred, jinak nestíhá. A jakmile budu používat Focus více, že stihne doplňovat discipline, tak to je konečná, protože to se rovná málo dmg na GR55+ a nestihnutí v limitu.
A na nižších obtížnostech, tím myslím dejme tomu do GR45/T10 je to fuk, tam mi nedochází nikdy nic (ani hatred, ani discipline) a často ani nepoužívám Focus pro 50% dmg bonus z ringů a pro procování gemů (dmg je i tak dost, takže stačí pak na elitky s více life a RG).
Je také jasné, že na HC to bude trošku jinak a lepší asi ta varianta co jsi zmínil, Wraps of clarity se tam budou hodně hodit.
K tomu navíc hraju jen sólo, takže zatím pořád s unity v kostce (tedy menší potřeba pro defense, i na GR56 dostanu one hit kill jen vyjímečně od zdrojů, kterým se dá vyhnout). Zatím jsem ani nepoužil awareness ani na první pokus na GR56, protože se mi nevyplatí (umírám málo, takže časová penalizace minimální a oproti tomu ztráta dps pasivky je o hodně horší na výsledný čas).
Ani si nejsem jistý, jestli bude lepší variantou použít Awareness bez unity s Convention of Elements pro vyšší dmg. Tedy jestli v reálu to vůbec dá vyšší dmg. Při ideálním využití každého intervalu bonusu do fire to dá větší dmg, ale ani tak to není o tolik když kvůli tomu musím vyhodit jednu DPS pasivku. Jenže v reálu to nehrozí, že se využije každý interval s fire bonusem.
Na SC se pak asi jen tak nedostanu k tomu, že by se mi uvolnil zbraňový slot v kostce. Na to musím nejprve najít opravdu hodně povedený Dead Man's Legacy, abych neztratil dmg. Těch 60% (za Dead Man's Legacy v kostce) + dobré staty jiného quiveru jsou na dmg hrozně znát.
A to jedu už aktuálně u Kadaly pouze quivery. Pomoct si můžu nejen dobrým Dead Man's Legacy, ale také perfektní rollem jakéhokoliv áčkového quiveru, který dá lepší staty než aktuálně použitý Rucksack.
A pak také poměrně velký rozdíl udělá hodnota RCR na luku. Teď mám 48% RCR a předchozí horší kousek s 41% RCR byl hodně znát k horšímu.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DH 2.3 - UE S4
Ještě je varianta vyhodit Witching Hour a nasadit Hunter's Wrath. Rychlejší dobíjení Hatred = víc střeliva pro Multishot. V Kombinaci s Hatred regen na brnění a quiver, Night Stalker a MfD - Mortar Enemy toho člověk nastřílí opravdu mraky.
Taky radši používám SS - Displacement, než Vault. Pro solo hru ještě u Templáře dávám runu Inspire.
Tak jako tak...v multi hře je DH stejně out
Taky radši používám SS - Displacement, než Vault. Pro solo hru ještě u Templáře dávám runu Inspire.
Tak jako tak...v multi hře je DH stejně out
Re: DH 2.3 - UE S4
Bez Vaultu by to u mě na GR55+ nešlo. Už nutně musím vylákávat elitky, abych zabil všechny najednou. A tedy poměrně často vault mezi moby a rychle zpět. Když to neudělám a pižlám elitky někdy na 2x, tak nestíhám limit.
Koukal jsem na Wudija a ten jede kombinaci objího, tedy Vault + k tomu SS ve variantě Vanshing power. K tomu ale má v kostce In-geom, takže může používat SS poměrně hodně. A určitě to tak pak jede na vysoké GR bez unity.
Dnes GR56, ale už mi začíná chybět dmg a na hru bez unity tougness (stylem cokoliv procne awareness hrát už nechci), takže další zkoušení až časem až bude lepší gear.
Když koukám na Wudija, tak má s perfektním gearem 2x větší tougness, takže je na tom bez unity stejně jako já s unity, tedy je opravdu co dohánět (a něco z toho dělá paragon, ale většinu gear).
A dmg má taky ještě o dost větší - sice dle profilu skoro stejnou, ale má to s volným slotem na zbraň v kostce + o hodně vyšší lvl gemů (to ale solo nikdy nedoženu).
Koukal jsem na Wudija a ten jede kombinaci objího, tedy Vault + k tomu SS ve variantě Vanshing power. K tomu ale má v kostce In-geom, takže může používat SS poměrně hodně. A určitě to tak pak jede na vysoké GR bez unity.
Dnes GR56, ale už mi začíná chybět dmg a na hru bez unity tougness (stylem cokoliv procne awareness hrát už nechci), takže další zkoušení až časem až bude lepší gear.
Když koukám na Wudija, tak má s perfektním gearem 2x větší tougness, takže je na tom bez unity stejně jako já s unity, tedy je opravdu co dohánět (a něco z toho dělá paragon, ale většinu gear).
A dmg má taky ještě o dost větší - sice dle profilu skoro stejnou, ale má to s volným slotem na zbraň v kostce + o hodně vyšší lvl gemů (to ale solo nikdy nedoženu).
Re: DH 2.3 - UE S4
Mlok Četl jsem nějaké tvoje rady a zdají se mi zajímavé Měl by jsi ted někdy čas? Potřeboval bych par tipů/rad asi spíš ve hře.
Ps: omlouvám se za spam
Ps: omlouvám se za spam
Re: DH 2.3 - UE S4
Sory, ale ve hře bohužel, jak už jsem psal tady
http://www.diablofans.cz/domains/diablo ... 80#p294895
http://www.diablofans.cz/domains/diablo ... 80#p294895