Stránka 1 z 1

Nerf

Napsal: 19.06.2012, 15:02 hod.
od Rikki
No tak od zítřka budeme asi celkem low :)

Kód: Vybrat vše

Elemental Arrow
Skill Rune – Nether Tentacles
Tentacles will now only hit each target once
+

Kód: Vybrat vše

+ Attack Speed bonus values on weapons and armor have been reduced by 50%
This change does not apply to quivers

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 15:14 hod.
od RedDwarf_Cz
Na druhou stranu uberou monstrům nějaké ty HP a dmg. Hlavně by to měli pořešit tak, ať není pro každou postavu jen jeden build schopný obstát v infernu.

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 15:15 hod.
od GrOsO
Elemental Arrow
Skill Rune – Nether Tentacles
Tentacles will now only hit each target once
gg lvling barb

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 15:23 hod.
od Garn
Konečně... Ten skill se mi nelíbí a štvalo mě, že to všichni jedou. :D

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 15:34 hod.
od Rikki
Tak ja mam naštestí 60 - barba , wizze , DH (vše mam equipnutý celkem pohoda) takže reroll rdy :) + začínám expit monka

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 18:54 hod.
od Spyro

Kód: Vybrat vše

Elemental Arrow
Skill Rune – Nether Tentacles
Tentacles will now only hit each target once
Tím se skill stane celkem useless, co teď, čím to nahradíme?

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 20:39 hod.
od Artii
Ze by konec glass cannon hunterum? budou muset equipovat aj nejake hp a resisty aby neco dali :) to se mi celkem libi...

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 20:55 hod.
od Alfajk
Artii píše:Ze by konec glass cannon hunterum? budou muset equipovat aj nejake hp a resisty aby neco dali :) to se mi celkem libi...
to je prave uplne debilni...na tanky tu mame barbary a monky,proto DH s wizem meli mit velkej dmg za cenu maly surviability...ted nebudou mit zadnou surviabilitu a dmg taky nebude nic extra

jakej skill dat misto elemental arrow ?

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 21:28 hod.
od Aveee
jednoznacne frost arrow

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 21:30 hod.
od Rusty333
runa Ball Lighting je to samé akorát bez LS ne?

Re: Nerf

Napsal: 19.06.2012, 21:41 hod.
od GrOsO
ball of lighting funguje nejak inak . hituje vzdy 2x za 1/2 toho dmg takze celkovy dmg hitne na 2x

to ci moze hitnut aj viac neviem treba testnut

tak som to rychlo testnul a hituje 2x coz robi celkovy dmg . coz je uplne onicom a este ktomu niekedy hitne len jeden krat tzn len 1/2 dmg..
ale zase ma velky rozsah

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 04:01 hod.
od Rikki
No testoval sem ty miny, kritovalo mi to ted až za 350k tak jestli neudělám build na kitovani přes miny nakonec :)

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 04:01 hod.
od Rikki
ted po nerfu to ale určitě bude dávat menší rany, ale i tak by to mohlo fungovat :)

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 07:09 hod.
od kING
by me zajimalo jak to bude fungovat u monstra co ma stit na zpomaleni projektilu :D mel sem ho strasne rad, kdyz se nastackovalo par kulicek na sebe a on se chudacek zabil sam :) pripadne, kdyz mel reflect tak zabil i me :D ..... jinak by radeji meli boostnout ostatni skilly

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 07:16 hod.
od Alfajk
s equipnutym lighting elemental arrow je "projectil protect" nejlepsi enemy,protoze se projketily tak zpomalej ze z jedny kulicky dostane hromadu hitu navic

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 08:39 hod.
od Wozungr
Jako user hatred budu pouzivat Impale-Overpenetration nebo Frost arrow. Ale nejdrive zkusim nerfnutou Nether Tentacles.

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 15:35 hod.
od Rusty333
tak já nevím ale mě to funguje úplně stejně jak před patchem

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 15:37 hod.
od Alfajk
Rusty333 píše:tak já nevím ale mě to funguje úplně stejně jak před patchem
nether tentacles jo ?

Re: Nerf

Napsal: 20.06.2012, 16:12 hod.
od Rusty333
jo :D

povedlo se mi to asi 3x, když jsem vystřelil jednou a 1 target to hitlo 2x.. ale teď už se mi to nepovedlo hm

tak řekněme že je to v pořádku no a byla to nějaká haluz