GR pushing
Ahoj, potřebuji poradit. Rád bych se umístil v tabulce v GR výš než na 70. Gear podle mě mám na 75+, ale natuty dělám chyby, protože 70 dávám za 14 minut. Jediné, čeho jsem si vědom je, že mi občas spadne teaguk, když se musím dekovat a ne vždy mám plný hatred při fire elementu, nebo nejsou okolo moby. Podle mě ale dělám chyb víc, ale už mě nic nenapadá. Prosím zkušené DH bijce o rady. Moc děkuji, níže je video solo GR 64, přidám ještě další.
PC: i3 6100, 8 Ghz DDR4, GeForce 750 Ti
https://www.youtube.com/watch?v=VYYqezK ... e=youtu.be
PC: i3 6100, 8 Ghz DDR4, GeForce 750 Ti
https://www.youtube.com/watch?v=VYYqezK ... e=youtu.be
Naposledy upravil(a) DEU dne 12.03.2017, 16:49 hod., celkem upraveno 2 x.
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
spíš přidej video kde jsi to nestlihl
co mě trklo je lehce slabší zbraň, máš to vyhnané +% ats, přičemž lepší luk má 3400 dps bez ats, jasně že jsi na hc a uhejbáš víc než sc hráč a tím si snižuješ dmg výstup
dál je to prostě asi o fishingu gr, jako já na sezoně nemohl udělat ten pokakanej gr45, blbé moby,mapy žádné pylony atd., proč myslíš že lidi v top ranku mají boty? aby nabrali hromadu klíčů do gr a pak jen hophop ok blbá mapa blebé moby (na % progresu) leave a znova
co mě trklo je lehce slabší zbraň, máš to vyhnané +% ats, přičemž lepší luk má 3400 dps bez ats, jasně že jsi na hc a uhejbáš víc než sc hráč a tím si snižuješ dmg výstup
dál je to prostě asi o fishingu gr, jako já na sezoně nemohl udělat ten pokakanej gr45, blbé moby,mapy žádné pylony atd., proč myslíš že lidi v top ranku mají boty? aby nabrali hromadu klíčů do gr a pak jen hophop ok blbá mapa blebé moby (na % progresu) leave a znova
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
Hele, to já jsem dělal taky... když jsem v půlce GR viděl, že to nikam nevede, tak jsem taky vypadnul a jel jsem znova. A boty jsem měl u toho akorát ty na nohou... prostě jsem jeden den lítal s DH na klíče a druhej den jsem zase šel s barbarkou něco obskakovat...hulkxxxl píše:spíš přidej video kde jsi to nestlihl
co mě trklo je lehce slabší zbraň, máš to vyhnané +% ats, přičemž lepší luk má 3400 dps bez ats, jasně že jsi na hc a uhejbáš víc než sc hráč a tím si snižuješ dmg výstup
dál je to prostě asi o fishingu gr, jako já na sezoně nemohl udělat ten pokakanej gr45, blbé moby,mapy žádné pylony atd., proč myslíš že lidi v top ranku mají boty? aby nabrali hromadu klíčů do gr a pak jen hophop ok blbá mapa blebé moby (na % progresu) leave a znova
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
Zbraň mám nejlepší co mi padla, se 3,4k bez ats mi ještě nikdy nepadla. A v tabulce jsem viděl s horšími unhallowed geary a i horší zbraní lidi do 75. Jak poznám blbý a špatný roll? Jel jsem už několik map - jeskyně i otevřenější lokace typu a4 ty nebesa, a5 Westmarch Commons, ale časy jsou vesměs stejné. 70 vždy končí okolo 14 minut, což není ani do tabulek a 71 jsem zatím nezkoušel. Přitom Dario dal před dvěma měsíci s o něco horším gearem 76. Ještě mám v záloze podobně nabušený marauder set.
- 66, parádní roll, viz popisek:
https://www.youtube.com/watch?v=kFwC4N06wB8
- 66, stejný tier, ale o poznání horší průběh, vůbec netuším, na co jsem procl u rg:
https://www.youtube.com/watch?v=boKaAvJ ... e=youtu.be
-67, vse spatne - moby, mapa
https://www.youtube.com/watch?v=rVsSB3S ... e=youtu.be
- 66, parádní roll, viz popisek:
https://www.youtube.com/watch?v=kFwC4N06wB8
- 66, stejný tier, ale o poznání horší průběh, vůbec netuším, na co jsem procl u rg:
https://www.youtube.com/watch?v=boKaAvJ ... e=youtu.be
-67, vse spatne - moby, mapa
https://www.youtube.com/watch?v=rVsSB3S ... e=youtu.be
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
No zbezne jsem se na par videi podival, pada ti rychle hatred a proti me o dost vic to prokladas primarem a je to diky tomu, ze mas v kostce Visage oproti Cindercoat, co jedu ja, ale ja to jedu na SC...
GR SOLO ALL CHARS 80+ DONE
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
GR SOLO ALL CHARS 85+ IN PROGRESSION
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaindra-2514/career
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
Na HC je na 70+ Visage v kostce must have, jinak je každá druhá rána pasivka. Viděl jsem i mara sety co ji používají místo Garewulfu.
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
Problémů je více a vše se dohromady nasčítá:
- špatné využívání fire CoE cyklu, musí se to hrát daleko více stylem mimo fire cyklus větší grupování a pak vždy využití celého fire cyklu na co nejvíce mobů (přerušit by to mělo pouze nutné uhýbání)
- jen 40% RCR na luku, to je hodně málo a dohromady bez Cindercoatu hodně chybí RCR, že nedáš v kuse ani celý fire CoE cyklus i když zrovna můžeš (nemusíš uhýbat)
- neudržíš stacky Teaguku a v tom případě je lepší Taeguk nepoužívat a raději hrát Powerfull; zvlášť na HC je trvale neudržený Taeguk hodně zákeřný, protože se mění průběžně pořád tougness
- špatný DML a to až tak, že bys měl rozhodně použít raději lepší neÁčkový: má málo IAS, nedáš breakpoint (docela ztráta dmg), 80% MS roll + jen 52% na double MS dmg, další opravdu velká ztráta dmg; s hodně dobrým rollem neÁčkovým to vyjde o hodně lépe; už mám 40+ pokusů na áčkový DML a přesto pořád nosím neáčkový dobrý roll, protože pořád vychází lépe než těch 40 pokusů áčkových
- boty s movement speed, to je velká ztráta tougness (movement speed je hodně špatný stat, ušetří jen málo dex a při celkové velké hodnotě dex díky paragonu a augmentu je to hodně slabé), tady ideálně all ressist roll, ale i s armor roll + secondary resist to vyjde lépe než s movement speed
Rozumím tomu, že na HC nechceš zkoušet bez Visage v kostce. A kvůli tomu máš i třetí CDR roll na ringu, abys dal perma Vengeance, ale to ani tak nedáš a máš tak kratičké okno (0,6s ideálně, reálně když se přičtou ještě odezvy to bude až k celé 1s). A to je na HC zase velmi zakářené, pokud chytíš větší ránu v tom krátkém okně bez Vengeance.
Já bych to zkusil úplně jinak. Zkus to bez CoE. CoE je výrazný boost dmg pouze při velmi dobrém managemnetu a plném využití.
Tedy do kostky dej Cindercoat + Elusiv ring. Ohledně dmg to možná ani horší nebude při tom jak nezvládáš dobře CoE. Na tougness to bude o hodně lepší. Elusiv ring je 20% tougness navíc oproti Visage (je to 50% zbylá dmg vs 40% zbylá dmg) a k tomu navíc tam nebude to zákeřené okno 1s chybějící Vengeance.
Hatred management bude také hned o hodně lepší a bude to už ok i s tím 40% RCR rollem na luku. Případně můžeš ještě přidat hatred regeneraci od Templáře.
Já teď hraju GR70 trvale také bez CoE s Elusiv ringem a Powerull gemem (mám s ním lepší výsledky). I když s CoE umím zahrát celkem slušně (i když jistě se najdou ještě lepší hráči), což znamená výrazně lépe než jsi dával videa, tak i přesto s CoE nejsem skoro rychlejší A současně je to s CoE výrazně náročnější na hraní, protože je to s o hodně nižší tougness (hraju na SC se Cindercoatem i při variantě s CoE) a na HC bych tak agresivně s CoE hrát ani nemohl.
Bez CoE s Elusiv ringem aktuálně držím průměrný čas na GR70 na 7,5 minuty (a jen málokdy překročím 8 minut). S Elusiv ringem jde hrát extra agresivně díky obrovské tougness (mám asi 250 mil. s Elusiv a pronutými Wraps) a to z části vykompenzuje CoE.
S Elusiv ringem tak běžně zabíjím 2 elitky najednou a někdy i tři. S tak vyskou tougness na GR70 lze se vrhnout přes elitku a tam to zabíjet dál a elitku si táhnout postupně za sebou. Takhle moc agresivně to s CoE hrát nejde.
S CoE průměr pod 7 minut stejně nemám a to je při výrazně náročnější hře (je třeba se daleko více soustředit při nízké tougness).
GR74, který dávám s CoE 100% pokusů, tak bez CoE vyjímečně nestihnu, ale tak 95% pokusů držím také. Takže ani tady ještě není ten rozdíl tak moc velký. GR77+ bez CoE ale už nemá cenu zkoušet, tam už je CoE nutné použít.
Na vyšší GR mi ten rozdíl mírně narůstá, ale současně také začínám s CoE občas umírat až na GR76+ klidně i častěji. A tedy ten rozdíl narůstá pouze pro ty nejlepší pokusy s CoE. A na HC bych to tak hrát nemohl a musel přidat s CoE tougness a možná by tam zase rozdíl ani pak nebyl.
S CoE na HC zahraje o hodně lepší výsledek než s Elusiv ringem pouze opravdu exceletní hráč, který dokáže i na HC dobře grupovat a přitom nedostávat dmg a tedy neprocovat vůbec Awareness.
- špatné využívání fire CoE cyklu, musí se to hrát daleko více stylem mimo fire cyklus větší grupování a pak vždy využití celého fire cyklu na co nejvíce mobů (přerušit by to mělo pouze nutné uhýbání)
- jen 40% RCR na luku, to je hodně málo a dohromady bez Cindercoatu hodně chybí RCR, že nedáš v kuse ani celý fire CoE cyklus i když zrovna můžeš (nemusíš uhýbat)
- neudržíš stacky Teaguku a v tom případě je lepší Taeguk nepoužívat a raději hrát Powerfull; zvlášť na HC je trvale neudržený Taeguk hodně zákeřný, protože se mění průběžně pořád tougness
- špatný DML a to až tak, že bys měl rozhodně použít raději lepší neÁčkový: má málo IAS, nedáš breakpoint (docela ztráta dmg), 80% MS roll + jen 52% na double MS dmg, další opravdu velká ztráta dmg; s hodně dobrým rollem neÁčkovým to vyjde o hodně lépe; už mám 40+ pokusů na áčkový DML a přesto pořád nosím neáčkový dobrý roll, protože pořád vychází lépe než těch 40 pokusů áčkových
- boty s movement speed, to je velká ztráta tougness (movement speed je hodně špatný stat, ušetří jen málo dex a při celkové velké hodnotě dex díky paragonu a augmentu je to hodně slabé), tady ideálně all ressist roll, ale i s armor roll + secondary resist to vyjde lépe než s movement speed
Rozumím tomu, že na HC nechceš zkoušet bez Visage v kostce. A kvůli tomu máš i třetí CDR roll na ringu, abys dal perma Vengeance, ale to ani tak nedáš a máš tak kratičké okno (0,6s ideálně, reálně když se přičtou ještě odezvy to bude až k celé 1s). A to je na HC zase velmi zakářené, pokud chytíš větší ránu v tom krátkém okně bez Vengeance.
Já bych to zkusil úplně jinak. Zkus to bez CoE. CoE je výrazný boost dmg pouze při velmi dobrém managemnetu a plném využití.
Tedy do kostky dej Cindercoat + Elusiv ring. Ohledně dmg to možná ani horší nebude při tom jak nezvládáš dobře CoE. Na tougness to bude o hodně lepší. Elusiv ring je 20% tougness navíc oproti Visage (je to 50% zbylá dmg vs 40% zbylá dmg) a k tomu navíc tam nebude to zákeřené okno 1s chybějící Vengeance.
Hatred management bude také hned o hodně lepší a bude to už ok i s tím 40% RCR rollem na luku. Případně můžeš ještě přidat hatred regeneraci od Templáře.
Já teď hraju GR70 trvale také bez CoE s Elusiv ringem a Powerull gemem (mám s ním lepší výsledky). I když s CoE umím zahrát celkem slušně (i když jistě se najdou ještě lepší hráči), což znamená výrazně lépe než jsi dával videa, tak i přesto s CoE nejsem skoro rychlejší A současně je to s CoE výrazně náročnější na hraní, protože je to s o hodně nižší tougness (hraju na SC se Cindercoatem i při variantě s CoE) a na HC bych tak agresivně s CoE hrát ani nemohl.
Bez CoE s Elusiv ringem aktuálně držím průměrný čas na GR70 na 7,5 minuty (a jen málokdy překročím 8 minut). S Elusiv ringem jde hrát extra agresivně díky obrovské tougness (mám asi 250 mil. s Elusiv a pronutými Wraps) a to z části vykompenzuje CoE.
S Elusiv ringem tak běžně zabíjím 2 elitky najednou a někdy i tři. S tak vyskou tougness na GR70 lze se vrhnout přes elitku a tam to zabíjet dál a elitku si táhnout postupně za sebou. Takhle moc agresivně to s CoE hrát nejde.
S CoE průměr pod 7 minut stejně nemám a to je při výrazně náročnější hře (je třeba se daleko více soustředit při nízké tougness).
GR74, který dávám s CoE 100% pokusů, tak bez CoE vyjímečně nestihnu, ale tak 95% pokusů držím také. Takže ani tady ještě není ten rozdíl tak moc velký. GR77+ bez CoE ale už nemá cenu zkoušet, tam už je CoE nutné použít.
Na vyšší GR mi ten rozdíl mírně narůstá, ale současně také začínám s CoE občas umírat až na GR76+ klidně i častěji. A tedy ten rozdíl narůstá pouze pro ty nejlepší pokusy s CoE. A na HC bych to tak hrát nemohl a musel přidat s CoE tougness a možná by tam zase rozdíl ani pak nebyl.
S CoE na HC zahraje o hodně lepší výsledek než s Elusiv ringem pouze opravdu exceletní hráč, který dokáže i na HC dobře grupovat a přitom nedostávat dmg a tedy neprocovat vůbec Awareness.
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
Díky za rady. Vyzkouším.
Naposledy upravil(a) DEU dne 13.04.2016, 12:41 hod., celkem upraveno 3 x.
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
Dal jsem pár 69 s nejlepším možným gearem co mám a v kostce co jsi radil. První zbývalo 36 sekund, druhý 1m 52, třetí 5:26. Neskutečné rozdíly. Btw nemám vzít spíš mara set?
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Nedaří se mi prolomit 71 gr
Pokud vyhovuje styl M6, tak určitě zkus M6. Potenciál má cca o 2-3lvl vyšší a při dobrém gearu je slušná tougness + zoo, takže je to bezpečnější na hraní než U6, což na HC jistě oceníš.
Mně M6 nebaví, na můj vkus už překombinované (bavil mi naposledy, když to bylo ještě bez Vengeance, bez CoE a bez nutnosti točit primary pro F&R a Wraps, to bylo ještě tak akorát). Proto ho nehraju ani když má větší potenciál a i když slušný áčkový gear i na M6 mám (ale už jsem nedělal ani pořádný augment).
A rozdíly při hraní blízko maxima jsou vždy dle rollu obrovské. GR74, který dávám vždy jsem měl tři nejhorších pokusy přes 13 minut (jeden dokonce téměř 14) a oproti tomu jeden parádní roll jsem dal pod 8 minut (u toho byla škoda, že jsem ho nedostal na GR78-79, kde by šel ještě určitě zahrát - fishing mi ale nebaví vůbec, takže odehraných GR77+ mám minimum oproti spousty GR74, takže je jasné, že na GR74 musel jednou přijít parádní roll při mnohem více pokusech). Průměrný čas na GR74 budu mít někde kolem 11-12 minut.
Pokud dáš nějaký GR pod 10 minut (což jsi dal GR69), tak bys většinou stejný roll ještě dal i o 3lvl výše. Neplatí to úplně vždy, protože někdy to může zcela zhatit vyšší dmg monster, ale dost často se to povede.
Mně M6 nebaví, na můj vkus už překombinované (bavil mi naposledy, když to bylo ještě bez Vengeance, bez CoE a bez nutnosti točit primary pro F&R a Wraps, to bylo ještě tak akorát). Proto ho nehraju ani když má větší potenciál a i když slušný áčkový gear i na M6 mám (ale už jsem nedělal ani pořádný augment).
A rozdíly při hraní blízko maxima jsou vždy dle rollu obrovské. GR74, který dávám vždy jsem měl tři nejhorších pokusy přes 13 minut (jeden dokonce téměř 14) a oproti tomu jeden parádní roll jsem dal pod 8 minut (u toho byla škoda, že jsem ho nedostal na GR78-79, kde by šel ještě určitě zahrát - fishing mi ale nebaví vůbec, takže odehraných GR77+ mám minimum oproti spousty GR74, takže je jasné, že na GR74 musel jednou přijít parádní roll při mnohem více pokusech). Průměrný čas na GR74 budu mít někde kolem 11-12 minut.
Pokud dáš nějaký GR pod 10 minut (což jsi dal GR69), tak bys většinou stejný roll ještě dal i o 3lvl výše. Neplatí to úplně vždy, protože někdy to může zcela zhatit vyšší dmg monster, ale dost často se to povede.
Re: Dobývání co nejvyšších GR
Zkoušel jsem v kostce Cindercoat a Elusive Ring, ale nedával jsem dosatečný damage. Vrátil jsem se k původnímu Visage of Gunes a CoE, víc se soustředil na držení stacků Teaguku a mít plný hatred při rotaci fire elementu a výsledky se začaly pomalu dostavovat. Nejprve jsem zlepšil 70 na 8:20 a poté po sérii několika špatných rollů a vzdání padla 71 za 12:25. A ve stejný den jsem ještě dal 72 za 14:06, což mě posunulo k první pětistovce. Další den jsem nejprve zlepšil 72 časem 12:18 a poté se vrhl na dobývání 73. Bohužel, počítač nalosovával neustále samé jeskynní rifty a když už vyšly buď Archives of Zoltun Kulle nebo Silver Spire, bohužel jsem buď procl nebo mi nevyšel čas kvůli spadnutí Teaguku nebo kvůli Sand Shaperovi, kterého jsem dostal v úzké lokaci, nebo Infernal Maiden, kde mi chybělo 15 sekund. Už už jsem se smiřoval, že 73 nedám, jelikož zbývala poslední hodina sezóny a nedařilo se. Ale ve chvíli, kdy jsem věděl, že jedu úplně poslední rift v sezóně (hodiny ukazovaly 16:43 při startu) se na mě usmálo štěstí rollem (2x mapa ve stylu Archives of the Zoltun Kulle) a jako rg vylezl Hamelin, kterého umlátit nebyl problém. 4 minuty před koncem sezóny jsem dal 73 v čase 14:41 a získal nádherné 436. místo
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
Re: Dobývání co nejvyšších GR
Už jsi se začal posouvat na vyšší GR blíže k možnému maximu a tam se rozdíl CoE vs Elusiv ring začíná zvětšovat (při slušném využití CoE). Tam už to pak je nutné zahrát s CoE a ten využít co nejlépe. GR76+ už s Elusiv Ringem nedám a s CoE ano.
Re: Dobývání co nejvyšších GR
V Season 6 jsem první měsíc nejprve shromažďoval gear a posléze jej doplnil augmenty 70, které stačili na solo 76. Poté jsem se měsíc věnoval pouze TX a sbíral klíče do GR. Poslední měsíc začalo postupné dobývání co nejvyšších GR. Až do 79 šlo vše s výjimkou jednoho riftu a Cold Snapa, kterému jsem ale díky exitu hned vedle snadno utekl, jako po másle. Přechod na 80 už byl ale celkem výrazný skok a spoustu riftů jsem musel ukončit kvůli zejména špatným mobům. Dvákrát mi jako rg vylezl Perdition, ale rifty jsem jel, abych měl rg vždy u východu a při nejlepším s power/shield pylonem. Periditon mě ale poslal 2x do pasivky a překazil mi úspěšné dobytí 80, poté však i přes ne uplně ideální roll mapy padla solo 80 v čase 13:45, přičemž rg Orlash nekladl příliš veliký odpor. Bylo z toho 100. místo v ladderu, ale po dvou dnech se z něho stalo místo 114. Následovaly desítky neúspěšných pokusí o dobytí 81. Rolly map se nevedly, moby dávali velký dmg, nebyli u sebe, málo elite packů nebo se smrtícími affixy reflect damage, frozen, mortar. Ale poslední den sezóny jsem nejprve doslova vydřel 81 solo v čase 14:58 na rg Blighterovi a řekl si OK, zkusím pro srandu 82 a uvidím jak dlouho vydržím. A hle - lokace Realm of the Banished, dlouhá se spoustou nepřátel hustě na sobě a elitek bez výrazně nebezpečných affixů. Měl jsem 90% progress při vstupu do nižšího patra jeskyně, kde po chvilce vylezl Sand Shaper. Musel jsem uskakovat zejména před padajícím kamením a fireballem, ale awareness neprocla a čas 13:43, který byl o dvě sekundy lepší než 80, znamenal s koncem sezóny nádherné a neuvěřitelné 50. místo. Zkoušel jsem ještě 83, ale to už bylo skutečně peklo a nezbyl čas na losování lokací riftů...
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dobývání co nejvyšších GR
Rank 50 s UE je celkem slušnej počin
Re: Dobývání co nejvyšších GR
No to je fakt krásnej výsledek, gratulka Škoda že já už nemám tolik odhodlání to takhle honit, a vlastně teď v létě ani času, uvidíme co na podzim...
Re: GR pushing
Povedlo se mi dat s granatujicim marauderem 81 v case 10:35. Byl zde prostor pro cas mezi 9 - 10 minutami, pokud bych zbytecne nelezl do casti map, kde byla slepa ulice z duvodu hledani zapomenutych elite packu. Rift tvorili oblibene mapy Kulleho Archiv a nasledne Greyhollow Forest. Podle me je prostor jit az k 85.
S6HC: GUARDIAN, Solo DH - GR 82 13:43 (Rank 50!!!), 313 hrs, NO RIP!!!