HC build monka pro neHC hráče :)
Napsal: 18.02.2015, 23:40 hod.
Spatnak#2771
Aktuálně
475k dmg
32,5M toughness
4,6M recovery
Nějak se to semlelo, že hraju za mončičici, byť jsem původně ani vlastně nechtěl. A potřeboval bych poradit, jak pokračovat, aby to mělo i nějak smysl. Nemám ambice stát se vůdcem žebříčku, takže studování všech desetinek v detailech pro mě moc není. Zkoušel jsem to, ale na spoustě fór se řeší odborné termity, což je pro mě velké rizoto číst, protože se často splácím. Navíc se většinou počítá s tím, že čtenář je frajer s širokými znalostmi a to já nejsem. Hlavně tam nemám prostor vysvětlit, jak hraju. Nejsem úplně nakloněn překopat celou strategii (jak mi nastínil Hulk - valit to obouruč), ale spíš bych chtěl vylepšit tu svoji. Ocenil bych proto jednoduše podanou radu a proč tak postupovat (úplně blbej taky nejsem ) Tj. nejen udělej to a to, ale stručně proč. Abych to pochopil a mohl na tom stavět do budoucna.
HERNÍ STYL:
Hraju buď sám, nebo s kolegou, který je na tom podobně (wizzard - oba lvl. 70, cca. 80 paragon lvl, nic moc gear).
Potýkám se s relativně častými pády Diabla (někdy 3x za hodinu, jindy celý den nic). Takže je důležité vydržet 10 vteřin, než zmizím. T1 si dávám dopohody (nemusím nic dělat a elitky mi nic neubírají, i když je víc skupinek), T2 jsem zkoušel a občas životy malinko klesnou, ale cajk. Nebýt pádů, jedu asi na T3. Ať je nějaká zábava.
SKILLY - PASIVKY
Preferuji 2 jednoručky. Proto mám The guardian path. Možnost dodge se mi líbí.
Absolutně nevyhnutelně Near deat experience.
Harmony - pokud chápu správně, vezme se (snad) nejsilnější rezistence z předmětů a ta se přelije i do rezistů proti ostatnímu magickému DMG.
Sixth Sense - snižuje fyzické zranění o 25%, takže to byla jasná volba.
PRIMÁRNÍ a SEKUNDÁRNÍ ÚTOK
Deadly reach + searing grasp - chtěl jsem AOE, tohle mi přišlo vhodné. Runa mi zvyšuje celkový DMG. Nejsem si ale úplně jistý, jestli je to správná volba skillu a runy. Ale nějaké AOE bych chtěl
Exploding palm + shocking grasp - líbí se mi, že žere moba a když ho zabiju, vybuchne, což je další AOE. Ale mám obavy o jeho dosah, který mi v praxi přijde docela omezený, tj. nefunguje, jak bych si přál. Začínám mít pocit, že k exploding palm by se mi více hodilo fists of thunder nebo way of the hundred fists. Dal bych exploding pal, rychle moba zabil, on by vybuchl a měl bych své AOE. Na elity a bosse by to pak mělo výhodu v tom, že bych jim dával větší DMG.
Shocking grasp proto, že najednou zacastím na 2 moby a mám víc výbuchů. Ale začínám se přiklánět k tomu, že by to měla být runa na fire, abych využil bonus z itemů, které zvedají fire dmg.
SERENITY + TRANQUILITY/INSTANT KARMA
Vybral jsem si proto, že je to jednak nesmrtelnost na 3 vteřiny (jiné skilly léčí, ale za 3 vteřiny se samovolně doplním bojem/regenem) a druhak tam mám runu tranquility, abych mohl zachraňovat parťáka v nouzi. Je otázka, jestli mu štít na 120.000 HP pomůže, ale myslím si, že ano. Je to aktuálně asi 1/4 našich HP, navíc vypreventí/odstraní control impairing effect.
V solo hraní bych asi vyměnil za instant karma. Abych měl i nějaký zdrhací skill.
Tuším, že by bylo dobré mít dashing strike, ale nemám ho. Nezažil jsem situaci, ze které bych se bez problémů nevysekal. Ale mít bych ho asi měl...
MYSTIC ALLY + ENDURING ALLY
Podporuje mantru a navíc ho můžu obětovat, abych přežil. Tady to mám jasné.
SWEEPING WIND + BLADE STORM
Tenhle skill se mi líbí, runa ho posiluje. Přemýšlím ale, jestli není cyclone lepší. Resp. kdybych přehodil skilly na lightning, tak by to byla asi nezbytnost.
MANTRA OF HEALING + SUSTENANCE
Pomáhá kumpánovi, proto s runou sustenance.
Heavenly body jsem zavrhl, protože při našich cca. 700k životech je navýší o 140k, což je doléčeno za 7 sekund. Nevidím v tom smysl.
Time of need mi taky nedává smysl (de-facto ze stejného důvodu).
Pro podpoření mantry se snažím mít věci na regen (pokud to jde).
V mantře vidím výhodu i v tom, že pokud mi padne Diablo (stává se bohužel relativně často), tak masivní healing mi pomůže lépe přežít těch nepříjemných 10 sekund. Tedy důvod, proč nebyla zvolena runa boon of inspiration. Když padám do win, nemlátím
Zvažoval jsem ale i mantra of salvation s agility. Abych ještě víc podpořil dodge. Nejsem si ale jistý, jestli to bude mít pro mě patřičný efekt. V sólo možná ano (trochu se bojím vyzkoušet, protože přijdu o heal ), ale v partě si myslím, že bych tím pomohl méně, než healem. Pro partu mi připadne spíš vhodnější perserverance, ale pořád se mi zdá lepší ten healing.
Všem, kteří to dočetli až sem, děkuji za pozornost
Aktuálně
475k dmg
32,5M toughness
4,6M recovery
Nějak se to semlelo, že hraju za mončičici, byť jsem původně ani vlastně nechtěl. A potřeboval bych poradit, jak pokračovat, aby to mělo i nějak smysl. Nemám ambice stát se vůdcem žebříčku, takže studování všech desetinek v detailech pro mě moc není. Zkoušel jsem to, ale na spoustě fór se řeší odborné termity, což je pro mě velké rizoto číst, protože se často splácím. Navíc se většinou počítá s tím, že čtenář je frajer s širokými znalostmi a to já nejsem. Hlavně tam nemám prostor vysvětlit, jak hraju. Nejsem úplně nakloněn překopat celou strategii (jak mi nastínil Hulk - valit to obouruč), ale spíš bych chtěl vylepšit tu svoji. Ocenil bych proto jednoduše podanou radu a proč tak postupovat (úplně blbej taky nejsem ) Tj. nejen udělej to a to, ale stručně proč. Abych to pochopil a mohl na tom stavět do budoucna.
HERNÍ STYL:
Hraju buď sám, nebo s kolegou, který je na tom podobně (wizzard - oba lvl. 70, cca. 80 paragon lvl, nic moc gear).
Potýkám se s relativně častými pády Diabla (někdy 3x za hodinu, jindy celý den nic). Takže je důležité vydržet 10 vteřin, než zmizím. T1 si dávám dopohody (nemusím nic dělat a elitky mi nic neubírají, i když je víc skupinek), T2 jsem zkoušel a občas životy malinko klesnou, ale cajk. Nebýt pádů, jedu asi na T3. Ať je nějaká zábava.
SKILLY - PASIVKY
Preferuji 2 jednoručky. Proto mám The guardian path. Možnost dodge se mi líbí.
Absolutně nevyhnutelně Near deat experience.
Harmony - pokud chápu správně, vezme se (snad) nejsilnější rezistence z předmětů a ta se přelije i do rezistů proti ostatnímu magickému DMG.
Sixth Sense - snižuje fyzické zranění o 25%, takže to byla jasná volba.
PRIMÁRNÍ a SEKUNDÁRNÍ ÚTOK
Deadly reach + searing grasp - chtěl jsem AOE, tohle mi přišlo vhodné. Runa mi zvyšuje celkový DMG. Nejsem si ale úplně jistý, jestli je to správná volba skillu a runy. Ale nějaké AOE bych chtěl
Exploding palm + shocking grasp - líbí se mi, že žere moba a když ho zabiju, vybuchne, což je další AOE. Ale mám obavy o jeho dosah, který mi v praxi přijde docela omezený, tj. nefunguje, jak bych si přál. Začínám mít pocit, že k exploding palm by se mi více hodilo fists of thunder nebo way of the hundred fists. Dal bych exploding pal, rychle moba zabil, on by vybuchl a měl bych své AOE. Na elity a bosse by to pak mělo výhodu v tom, že bych jim dával větší DMG.
Shocking grasp proto, že najednou zacastím na 2 moby a mám víc výbuchů. Ale začínám se přiklánět k tomu, že by to měla být runa na fire, abych využil bonus z itemů, které zvedají fire dmg.
SERENITY + TRANQUILITY/INSTANT KARMA
Vybral jsem si proto, že je to jednak nesmrtelnost na 3 vteřiny (jiné skilly léčí, ale za 3 vteřiny se samovolně doplním bojem/regenem) a druhak tam mám runu tranquility, abych mohl zachraňovat parťáka v nouzi. Je otázka, jestli mu štít na 120.000 HP pomůže, ale myslím si, že ano. Je to aktuálně asi 1/4 našich HP, navíc vypreventí/odstraní control impairing effect.
V solo hraní bych asi vyměnil za instant karma. Abych měl i nějaký zdrhací skill.
Tuším, že by bylo dobré mít dashing strike, ale nemám ho. Nezažil jsem situaci, ze které bych se bez problémů nevysekal. Ale mít bych ho asi měl...
MYSTIC ALLY + ENDURING ALLY
Podporuje mantru a navíc ho můžu obětovat, abych přežil. Tady to mám jasné.
SWEEPING WIND + BLADE STORM
Tenhle skill se mi líbí, runa ho posiluje. Přemýšlím ale, jestli není cyclone lepší. Resp. kdybych přehodil skilly na lightning, tak by to byla asi nezbytnost.
MANTRA OF HEALING + SUSTENANCE
Pomáhá kumpánovi, proto s runou sustenance.
Heavenly body jsem zavrhl, protože při našich cca. 700k životech je navýší o 140k, což je doléčeno za 7 sekund. Nevidím v tom smysl.
Time of need mi taky nedává smysl (de-facto ze stejného důvodu).
Pro podpoření mantry se snažím mít věci na regen (pokud to jde).
V mantře vidím výhodu i v tom, že pokud mi padne Diablo (stává se bohužel relativně často), tak masivní healing mi pomůže lépe přežít těch nepříjemných 10 sekund. Tedy důvod, proč nebyla zvolena runa boon of inspiration. Když padám do win, nemlátím
Zvažoval jsem ale i mantra of salvation s agility. Abych ještě víc podpořil dodge. Nejsem si ale jistý, jestli to bude mít pro mě patřičný efekt. V sólo možná ano (trochu se bojím vyzkoušet, protože přijdu o heal ), ale v partě si myslím, že bych tím pomohl méně, než healem. Pro partu mi připadne spíš vhodnější perserverance, ale pořád se mi zdá lepší ten healing.
Všem, kteří to dočetli až sem, děkuji za pozornost