Random Hero Challenge - season 7
Napsal: 31.08.2016, 22:38 hod.
Jak už jsem pár klukům z klanu slíbil, tak činím.
Abych si udržel aspoň malý zápal při hraní Dia 3, rozhodl jsem si to okořenit jednou výzvou na kterou jsem kdysi narazil na battlenet fóru.
Nechal jsem se inspirovat a se začátkem sedmé sezóny jsem využil té možnosti to zkusit.
Upozorňuji, že ten můj progres je docela pomalý. Trochu je to podmíněné i tím, že jsem dostal vygenerovanou vůbec tu nejnižší možnou obtížnost, a tak si to jedu hodně na klid.
Základní princip této výzvy je ten, že si vše vygenerujete zcela náhodně. Postavu, pohlaví, jméno, obtížnost, dovednosti a společníka, který vás bude doprovázet po jeho získání. Pak už se jen stačí objevit u Nového Tristramu a naplnit svůj osud. Já pro svou postavu jen přejal pravidla, která se svého času používala u Diabla 2 LoD. (Full clear, no re-run, single pass.)
Pro ilustraci jsem to zdokumentoval následovně.
Až nyní jsem zkoušel vygenerovat několik desítek charakterů, abych se ujistil nejvyšší možnou obtížností a dostal jsem tak pouze master. Bude to nejspíš způsobené tím, že byl daný generátor vytvořen pro svou dobu, kdy, jestli si dobře pamatuji, nešlo začínat na obtížnosti Torment. Samozřejmě pokud by se tu našel někdo, kdo by to chtěl zkusit na Torment, ať použije jiný generátor speciálně přímo pro obtížnost.
Abych si udržel aspoň malý zápal při hraní Dia 3, rozhodl jsem si to okořenit jednou výzvou na kterou jsem kdysi narazil na battlenet fóru.
Nechal jsem se inspirovat a se začátkem sedmé sezóny jsem využil té možnosti to zkusit.
Upozorňuji, že ten můj progres je docela pomalý. Trochu je to podmíněné i tím, že jsem dostal vygenerovanou vůbec tu nejnižší možnou obtížnost, a tak si to jedu hodně na klid.
Základní princip této výzvy je ten, že si vše vygenerujete zcela náhodně. Postavu, pohlaví, jméno, obtížnost, dovednosti a společníka, který vás bude doprovázet po jeho získání. Pak už se jen stačí objevit u Nového Tristramu a naplnit svůj osud. Já pro svou postavu jen přejal pravidla, která se svého času používala u Diabla 2 LoD. (Full clear, no re-run, single pass.)
Pro ilustraci jsem to zdokumentoval následovně.
Až nyní jsem zkoušel vygenerovat několik desítek charakterů, abych se ujistil nejvyšší možnou obtížností a dostal jsem tak pouze master. Bude to nejspíš způsobené tím, že byl daný generátor vytvořen pro svou dobu, kdy, jestli si dobře pamatuji, nešlo začínat na obtížnosti Torment. Samozřejmě pokud by se tu našel někdo, kdo by to chtěl zkusit na Torment, ať použije jiný generátor speciálně přímo pro obtížnost.