Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Moderátor:Dark_Deamon
Do prvního příspěvku jsem doplnil koncept skillů u barbara. Kdo chcete, můžete se podívat, případně komentovat
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
děkuji za odvedenou práci s návrhem skillů barbara. jsem causal hráč, takže mě se ty návrhy líbí, hlavně se mi líbí mana + life steal ze skillu find potion. to si myslím, že bude dobře sloužit
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Hrát tento mod nejspíš nebudu, ale řekl bych, že s Find Item a Battle Command jsi trefil kozla. Pokud člověk smýšlí dobře, tak si udělá Zerka a nic jiného už není třeba hrát, protože mít Find Item se 100% šancí a pak ještě 60 MF přes Battle Command, tak to se takovej Zerk v klidu dostane přes 700% MF a ještě se 100% šancí na Find Item. To mi přijde mega OP.
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Díky za reakce
alesh88: To sání bude určitě užitečné, pokud teda zrovna nenarazíš na kostry
DD: Co píšeš je pravda, taky se toho obávám. Nicméně je nutné se na to dívat taky tímhle způsobem - aby měl člověk FI s 90+% šancí a bonusové MF přes BC, musí vynaložit 40 hard pointů (+prereq). Pak klasického Zerka nevyrobí - weapon mastery, Berserk, BO, Howl, Shout... bude si muset vybrat, dělat kompromisy. Taky je nutné zohlednit diminishing returns u MF.
Aktuální hodnoty jsou jen takový první nástřel, balancování bude třeba. Možná je budu snižovat, uvidím - možná někoho napadne ještě něco lepšího. Jde ale o to, aby ty skilly nějakým způsobem stály každý za investici 20 bodů. Pokud bych ty hodnoty snížil moc, bojím se toho, že zůstanou tam, kde teď jsou. Tedy že BC nestojí za víc než 1 bod, a investice 20 bodů do FI... obzvlášť u barbara existují mnohem lepší skilly, do kterých se víc vyplatí investovat body navíc.
alesh88: To sání bude určitě užitečné, pokud teda zrovna nenarazíš na kostry
DD: Co píšeš je pravda, taky se toho obávám. Nicméně je nutné se na to dívat taky tímhle způsobem - aby měl člověk FI s 90+% šancí a bonusové MF přes BC, musí vynaložit 40 hard pointů (+prereq). Pak klasického Zerka nevyrobí - weapon mastery, Berserk, BO, Howl, Shout... bude si muset vybrat, dělat kompromisy. Taky je nutné zohlednit diminishing returns u MF.
Aktuální hodnoty jsou jen takový první nástřel, balancování bude třeba. Možná je budu snižovat, uvidím - možná někoho napadne ještě něco lepšího. Jde ale o to, aby ty skilly nějakým způsobem stály každý za investici 20 bodů. Pokud bych ty hodnoty snížil moc, bojím se toho, že zůstanou tam, kde teď jsou. Tedy že BC nestojí za víc než 1 bod, a investice 20 bodů do FI... obzvlášť u barbara existují mnohem lepší skilly, do kterých se víc vyplatí investovat body navíc.
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
edit: Když nad tím tak přemýšlím, FI nepotřebuje takové zesílení jako Find Potion a Grim Ward. Proto jsem se rozhodl, že snížím bonusy:
Za hard point +1% šance (místo plánovaných 2%)
Synergie k BC: +3% MF za hard point (místo plánovaných 6%)
Za hard point +1% šance (místo plánovaných 2%)
Synergie k BC: +3% MF za hard point (místo plánovaných 6%)
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Ten Zerk build se dá jet v klidu s jedním bodem v Battle Orders. Díky all/Barb skillům na tom stejně bude líp, jak přes CtA. Navíc za 1b ve Vitalitě má Barb 4 life, takže už základní life má mnohem vyšší, jak ostatní postavy.
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Taky pravda. Když si ale představím situaci, kdy hraju Pitzerkera na HC (s Enigmou)... asi bych radši investoval těch 20 bodů do BO, než zařvat s Enigmou.
Ale samozřejmě záleží na konkrétním hráči, jak moc si věří, a co (v případě Pitzerkera) by si vybral za variantu. Nějaký kompromis si bude muset vybrat. S novými hodnotami bych ale neřekl, že by Pitzerker (s 20 body FI a BC) byl tak moc OP (resp. o tolik víc OP, než je teď).
Ale samozřejmě záleží na konkrétním hráči, jak moc si věří, a co (v případě Pitzerkera) by si vybral za variantu. Nějaký kompromis si bude muset vybrat. S novými hodnotami bych ale neřekl, že by Pitzerker (s 20 body FI a BC) byl tak moc OP (resp. o tolik víc OP, než je teď).
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5418
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Máš 35% DR ze Stromshield a 10% DR ze Shaka a Howlem pošleš všechno dořitě
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Pokud teda cestou neschytáš amplifu a nepotkáš nějakej pěknej Multishot Extra strong Might / Fanaticism a champion pack archerek, pak možná bude poslán do řitě někdo jinej
Ne, tak jasně, Pit je relativně bezpečnej, ne jako CS nebo WSK. Obzvlášť s top výbavou a na /p1.
Ne, tak jasně, Pit je relativně bezpečnej, ne jako CS nebo WSK. Obzvlášť s top výbavou a na /p1.
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Archerky v pitu daj kouř i na p1 Wsk mi přijde daleko bezpečnější
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Tak vážení, po delší odmlce je tu nová verze modu, tentokrát je upravený Paladin. Mod bude vydaný do hodiny zde. Tam také naleznete seznam změn, ani se moc neliší od konceptu popsaném na první straně. Na ModDB také naleznete screenshoty modifikovaných skillů.
Je mi jasné, že s aktuálně běžícím turnajem to tu asi zapadne, ale kdybyste se přeci jen chtěli odreagovat, můžete stahovat a zahrát si:
1) FoHera s nulovým cooldownem u FoH
2) Paladina orientujícího se na skill Sanctuary - nyní je konečně funkční, Mausoleum, AT a Pindl se třesou!
3) Méně nebezpečný skill Sacrifice
4) Poškozující elementální aury s lepším plošným účinkem
5) Použitelnější defensivní aury - každá (kromě Vigor) nyní funguje jako pasivní skill!
Za pár dní bych měl mít hotového i barbara. Takže se máte na co těšit.
Pak se konečně zapojím i do turnaje, takže očekávejte nástup nové konkurence
Mějte se zatím pěkně, užijte si volno a přeju příjemné hraní
Je mi jasné, že s aktuálně běžícím turnajem to tu asi zapadne, ale kdybyste se přeci jen chtěli odreagovat, můžete stahovat a zahrát si:
1) FoHera s nulovým cooldownem u FoH
2) Paladina orientujícího se na skill Sanctuary - nyní je konečně funkční, Mausoleum, AT a Pindl se třesou!
3) Méně nebezpečný skill Sacrifice
4) Poškozující elementální aury s lepším plošným účinkem
5) Použitelnější defensivní aury - každá (kromě Vigor) nyní funguje jako pasivní skill!
Za pár dní bych měl mít hotového i barbara. Takže se máte na co těšit.
Pak se konečně zapojím i do turnaje, takže očekávejte nástup nové konkurence
Mějte se zatím pěkně, užijte si volno a přeju příjemné hraní
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Nová verze modu! Tentokrát implementován barbar. Odkaz ke stažení včetně seznamu změn (který je téměř totožný s tím uvedeným v konceptu) najdete jako vždy na ModDB.
Na jaké možné buildy se můžete těšit?
1) Leaper
2) Vylepšený Thrower
3) Cokoliv s Frenzy (díky novým bonusům a proměnlivému trvání)
4) Díky novým bonusům u BC výborná podpora skupiny
+ další (fantazii se meze nekladou). Díky novým pasivním účinkům a synergiím se toho dá vymyslet spousta.
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Na jaké možné buildy se můžete těšit?
1) Leaper
2) Vylepšený Thrower
3) Cokoliv s Frenzy (díky novým bonusům a proměnlivému trvání)
4) Díky novým bonusům u BC výborná podpora skupiny
+ další (fantazii se meze nekladou). Díky novým pasivním účinkům a synergiím se toho dá vymyslet spousta.
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Ciao ZOMBíku...Po delší době kouknu na fórko a vidím novej mód. Bohužel z prvního nadšení jsem relativně rychle vystřízlivěl. Myšlenka módu je geniální, bohužel ses podle mě nechal moc unést. Podle mě myšlenka (původní myšlenka) byla přepracovat / upravit nepoužitelné skilly tipu Find potion, Psychic hammer apod na použitelnější. Když jsem si četl změny u postav, tak momentální myšlenka módu na mě působí jako "boostnout vše co je slabší jak blizzka/hammer/javazon"...
Kouzlo D2 je podle mě v tom že můžeš hrát silný a levný buildy (Blizz, Hammer, Java, Smiter, Summoner apod), pak můžeš hrát silný ale dražší buildy (Poisoner, grief/forti Pala, Zerk, FO sorc apod), pak můžeš hrát dobře hratelný ale extrémě drahý buildy (nova sorc apod), ale kromě silných můžeš hrát i slabší ale o to pro někoho zábavnější buildy a nakonec i buildy velice slabé, ale i přes to dohratelné a pak je pocit z poražení Baala na HELL o to lepší. Jde o to že tu máš výzvy a můžeš si vybrat co chceš hrát a každej ví, že když dohraješ D2 na HELL s Inferno sorckou, seš asi kurňa dobrej a máš nervy ze železa. V tomhle módu když dohraješ HELL s Inferno sorkou, nikoho to ze židle nezvedne, páč si každej řekne" No jo...teď se mu to hraje...ať to ale zahraje s vanila Infernem, to pak bude machr"...v tom je podle mě zábavnost v D2. V tom že můžeš dohrát D2 s něčím s čím to jen tak někdo nedokáže.
Pro mě tenhle mód nemá žádnej smysl a nechci nijak hatit práci kterou jsi do toho investoval, ale podel mě tenhle mód nemá žádnou větší budoucnost.
Pokud by jsi opravdu myslel vážně to, kde jsi psal že bys byl rád kdyby podobný úpravy BLIZZ dal do novýho patche, má to podle mě smysl jen tenhdy pokud upravíš jedině ty naprosto nepoužitelný skilly. Chápu že jsi do tohodle investoval spousto času a práce, ale prostě se to nějak zvrtlo.
Pokud by měl mít tenhle mód smysl, zaměřil bych ho opravdu jen na totální mimo skilly jako právě Find Potion, Psychic Hammer apod.
Samozřejmě to který skilly a jak by se "měli" upravit už je věc na diskuzi. Rozhodně nechci já ze svý pozice říkat kterej skill si zaslouží upravit a kterej ne :-)
Omlouvám se že jsem tak kritickej a doufám že to nebudeš brát špatně. Jen jsem od toho čekal něco jinýho :-)
Kouzlo D2 je podle mě v tom že můžeš hrát silný a levný buildy (Blizz, Hammer, Java, Smiter, Summoner apod), pak můžeš hrát silný ale dražší buildy (Poisoner, grief/forti Pala, Zerk, FO sorc apod), pak můžeš hrát dobře hratelný ale extrémě drahý buildy (nova sorc apod), ale kromě silných můžeš hrát i slabší ale o to pro někoho zábavnější buildy a nakonec i buildy velice slabé, ale i přes to dohratelné a pak je pocit z poražení Baala na HELL o to lepší. Jde o to že tu máš výzvy a můžeš si vybrat co chceš hrát a každej ví, že když dohraješ D2 na HELL s Inferno sorckou, seš asi kurňa dobrej a máš nervy ze železa. V tomhle módu když dohraješ HELL s Inferno sorkou, nikoho to ze židle nezvedne, páč si každej řekne" No jo...teď se mu to hraje...ať to ale zahraje s vanila Infernem, to pak bude machr"...v tom je podle mě zábavnost v D2. V tom že můžeš dohrát D2 s něčím s čím to jen tak někdo nedokáže.
Pro mě tenhle mód nemá žádnej smysl a nechci nijak hatit práci kterou jsi do toho investoval, ale podel mě tenhle mód nemá žádnou větší budoucnost.
Pokud by jsi opravdu myslel vážně to, kde jsi psal že bys byl rád kdyby podobný úpravy BLIZZ dal do novýho patche, má to podle mě smysl jen tenhdy pokud upravíš jedině ty naprosto nepoužitelný skilly. Chápu že jsi do tohodle investoval spousto času a práce, ale prostě se to nějak zvrtlo.
Pokud by měl mít tenhle mód smysl, zaměřil bych ho opravdu jen na totální mimo skilly jako právě Find Potion, Psychic Hammer apod.
Samozřejmě to který skilly a jak by se "měli" upravit už je věc na diskuzi. Rozhodně nechci já ze svý pozice říkat kterej skill si zaslouží upravit a kterej ne :-)
Omlouvám se že jsem tak kritickej a doufám že to nebudeš brát špatně. Jen jsem od toho čekal něco jinýho :-)
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Nevím jestli jsi náhodou nenarazil na mód Path of Diablo kde jsou podobné změny tzn boost např fissure rabbies Fist of heaven. A musím říct že tento mod se těší velké popularitě. Je tam těch změn povicero nové lokace s těžkými creepy atd. Výhodu to má ze to není taková digimessshiiiitshow jako Median.
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Zdravím, tak jsi po delší době zase zavítal na forum
Díky sepsání svých postřehů. Víceméně souhlasím, ale musím vyvrátit to, že jsem se nechal moc unést a boostoval jsem skilly tak, aby bylo vše silné jako Hammerdin / Javazonka / Blizzna. Při pohledu na čísla to možná tak vypadá, ale v reálné hře to je úplně jiné. Mým záměrem rozhodně není udělat všechno (stejně) silné - i tak budou existovat silnější a slabší buildy. Při promýšlení změn jsem bral v potaz všechny možné styly hry - SC, HC, MF, singlepass, iron mana, speedrunning apod. Však si mod sám vyzkoušej a uvidíš, jak dobře upravené skilly fungují v praxi
Sám plánuju (po dokončení první verze modu) hrát různé buildy a tvořit videa, aby hráči měli představu. Jen to asi ještě nějakou dobu potrvá, protože mám poslední dobou práce nad hlavu...
PoD trochu znám, ale osobně jsem ho ještě nehrál. Líbí se mi některé úpravy skillů, ale zdá se mi, že Skiller je oproti PoD konzervativnějším modem (už jen díky faktu, že se zaměřuje pouze na skilly). Median jsem kdysi trochu hrál, hodně se od té doby změnilo, novou verzi jsem ještě osobně nehrál, ale co sleduju stream pana lamy, je to zajímavé, ale hrozně přeplácané. Z pohledu modmakera si s tím tvůrci opravdu vyhráli, opravdu dobrá práce, tvůrci svému řemeslu rozumí mnohem víc než já (a dali do toho taky mnohem víc času a energie). Osobně mám ale rád vanillu a dávám přednost spíš konzervativním módum.dawemorraless píše: ↑14.02.2019, 05:36 hod.Nevím jestli jsi náhodou nenarazil na mód Path of Diablo kde jsou podobné změny tzn boost např fissure rabbies Fist of heaven. A musím říct že tento mod se těší velké popularitě. Je tam těch změn povicero nové lokace s těžkými creepy atd. Výhodu to má ze to není taková digimessshiiiitshow jako Median.