Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Moderátor:Dark_Deamon
Dodán koncept skillů u nekromancera. Pokud je u skillu otazník, nevím, zda to půjde implementovat. Kdyžtak vymyslím něco jiného. Každopádně změna postihne přímo 15 skillů, nepřímo to ovlivní skillů více -> více než polovina skillů bude jiná.
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Zdravím!
Mám opět mírné zpoždění, nicméně assassinka je už hotová. Novou verzi a changelog naleznete zde (opět se trochu liší oproti původnímu konceptu). Na dané stránce modu v sekci obrázky naleznete i několik screenů ze hry.
Dovolím si ale malé eye-candy (vyšší radius u skillů při 20 investovaných bodech):
Další na řadě je tedy nekromancer, u kterého mám už koncept hotový, do konce týdne by mohl být i naimplementovaný.
Mějte se zatím pěkně a přeju příjemné hraní
Mám opět mírné zpoždění, nicméně assassinka je už hotová. Novou verzi a changelog naleznete zde (opět se trochu liší oproti původnímu konceptu). Na dané stránce modu v sekci obrázky naleznete i několik screenů ze hry.
Dovolím si ale malé eye-candy (vyšší radius u skillů při 20 investovaných bodech):
Další na řadě je tedy nekromancer, u kterého mám už koncept hotový, do konce týdne by mohl být i naimplementovaný.
Mějte se zatím pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Ahoj,chcem sa spýtať ako okračuje vývoj,dostávam chut hrať D2 lod v povodnej verzii s tvojim skilerom.A či sa dá nainštalovať D2 z jednej kopie na c či nie.Totiž mam win 8 a nainštalovat naň D2 je niekedy očistec a mám ho s modom Median čo nechcem mazat.Skúšal som mod manager ale zas odoruje verziu D2 LOD max do 1.13 a chcem D2 hrat s 1.14.Ďakujem.
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Ahoj, měl jsem teď sice od vývoje menší pauzu, ale rozhodně pokračuju
Pokud vše půjde bez problémů, první plná verze modu by mohla být hotová do půlky srpna - pak bude třeba ještě testovat a dále balancovat, ale hratelná verze již bude na světě.
D2SE je dobrý v tom, že si ho můžeš nainstalovat a nijak tě neomezuje - běží paralelně s jakýmkoliv modem, tuším i verzí 1.14. Nic nepřepisuje. Takže se toho bát nemusíš, i s naistalovaných D2SE můžeš hrát Median i verzi 1.14
Pokud vše půjde bez problémů, první plná verze modu by mohla být hotová do půlky srpna - pak bude třeba ještě testovat a dále balancovat, ale hratelná verze již bude na světě.
D2SE je dobrý v tom, že si ho můžeš nainstalovat a nijak tě neomezuje - běží paralelně s jakýmkoliv modem, tuším i verzí 1.14. Nic nepřepisuje. Takže se toho bát nemusíš, i s naistalovaných D2SE můžeš hrát Median i verzi 1.14
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Ahoj,v zložke Cores Diablo 2 manageru s akurát podorované verzie do 1.13c,vyššie nie.Neviem,ako by sa to tam dalo nainštalovat.Keď si sustím D2 LOD,jak ho normálne mám nainštalovaný s median modom,sustí sa mi mod,a ukazuje mi to ,že mám 1:14 D verziu + mod.Premýšlal som,z gogu kit ďalšiu verziu D2 LOD a nainštalovať inam,než to mám teraz+1.14d.
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Přes D2SE verzi 1.14 skutečně nespustíš, to musíš spustit klasické Diablo. Já bych navrhoval odinstalovat Median (zálohovat si savy) a naistalovat čisté 1.14. Nainstalovat D2SE a stáhnotu si Median jako plugin do D2SE (dohledáš na netu), pak si můžeš stáhnout i Skiller. Savy nakopíruješ do příšlušné složky s Medianem. Přes D2SE pak můžeš spouštět Median a Skiller a nemodifikované verze až do 1.13c. Verzi 1.14 budeš spouštět klasicky přes Diablo
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Ahoj,tak som preinštaloval D2LOD bol to fakt očistec,pretože mám cd verziu,a tam bolo nutn mat nejaký gli sbor čo som ho naštastie mal zalohovany a zhruba som si pamatal ako to všetko inštalovat,pretože na nete som už nenašiel video,podla ktoreho som to kedysi inštaloval),ale neviem prečo,ten mod manager mi nefunguje.Ked som ho skúšal,hru samotnú som mal v 1.07,a čokolvek som si na modmanageru nastavil,bud to nešlo vobec (keď som to chcel spustit cez ikonu manageru launch D2 plugy) alebo to šlo spustit cez launch D2,ale i ked som dal možnost v 1.13c,tak mi to stale len V 1.07 spustilo.Tak som hru samotnu ugradoval na 1.13c.A zas,buď to cez plugin nešlo spustit,alebo cez D2 launcher mi nechce inu než v 1.13 spustit.Tak som si do hry samotnej nainštaloval plugy survival kit,a sranda,keď to cez ten plugy kit v hre spuštam cez total commander,tak mi to laskavo sustí 1.13 c verziu.Chcel by som hrat Median a popritom občas D2 skiller či D2 Alive (možno i ine mody) ale neviem čo može byt zle.Mám WIN 8.1.Dakujem za prípadne rady.
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Hmmm... tohle vypadá na problém s D2SE. Zkoušel jsi ho přeinstalovat?
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
zdravím Zombe,
nechci být prudérní, ale jak to vypadá s implementací necromancera? je okurková sezóna, Phoenix Point mi odložili z letošního podzimu o rok, Diablo 3 zamrzlo v čase (a na oblevu to nevypadá), tak mé naděje na relax u PC jsou vloženy do tebe a tvého modu. zatím pařím D2 s modem ancestral recall na v. 1.10, ale rád bych zase něco klasičtějšího. proto se na summonera dle tvého konceptu vysloveně těším.
děkuji za update informace
nechci být prudérní, ale jak to vypadá s implementací necromancera? je okurková sezóna, Phoenix Point mi odložili z letošního podzimu o rok, Diablo 3 zamrzlo v čase (a na oblevu to nevypadá), tak mé naděje na relax u PC jsou vloženy do tebe a tvého modu. zatím pařím D2 s modem ancestral recall na v. 1.10, ale rád bych zase něco klasičtějšího. proto se na summonera dle tvého konceptu vysloveně těším.
děkuji za update informace
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Nekr by měl být hotový podle první strany....já se trepu na dudlika
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
alesh88: Necra jsem zrovna dokončil, během dneška to ještě vydám... některé skilly budou trochu jiné oproti první straně, kde mám popsaný prvotní návrh, ale i tak bude summoner... hodně zajímavý
dawe: Neboj, myslím na tebe, původně jsem chtěl dělat najdřív paladina, ale kvůli tobě se nejdřív vrhnu na toho druida
dawe: Neboj, myslím na tebe, původně jsem chtěl dělat najdřív paladina, ale kvůli tobě se nejdřív vrhnu na toho druida
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
@Zomb ...nejhodnější hned ho prubnu jak bude hotov...mám ted celkem D2 půst
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Omlouvám se za mírné zpoždění, našel jsem si tam ještě nějaké chybné výpočty, ale už by to mělo být správné
Novou verzi, kde je modifikován nekromancer (a obsahuje necra na levelu 99 pro testovací účely) najdete jako vždy na MODDB, kde naleznete také seznam změn v angličtině. Jak jsem již zmínil, změny se liší od těch, které mám popsané na první straně tohoto topicu.
Verzi jsem se snažil vydat co nejdříve, není tedy plně otestovaná, budu tedy rád, pokud si ji zahrajete, a když narazíte na nějakou nesrovnalost, dáte mi vědět (ideálně sem).
Dnes dodám ještě nějaké eye-candy ve formě screenshotů. Uvažoval jsem ještě o tom, že bych vytvořil video, na kterém bych rovněž demonstroval upravené skilly, společně s mluveným komentářem (zřejmě anglicky), měli byste zájem?
Pro každou classu bych pak vytvořil samostatné video, kde vysvětlím, jak jsem které skilly změnil, proč zrovna tak, jaké buildy se budou dát vytvořit atd...
Také uvažuju o tom, že bych na základě nových buildů tvořil HC příběhy - progress bych psal sem na forum, možná doplněn i krátkými videi.
To je ode mě asi všechno. Teď, když mám vydanou novou verzi, se můžu vrhnout na toho druida, aby měl dawe radost
P.S. Ještě taková zajímavost - u necra se změny nějakým způsobem dotkly celkem 21 skillů z 30, což je celkem dost.
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Novou verzi, kde je modifikován nekromancer (a obsahuje necra na levelu 99 pro testovací účely) najdete jako vždy na MODDB, kde naleznete také seznam změn v angličtině. Jak jsem již zmínil, změny se liší od těch, které mám popsané na první straně tohoto topicu.
Verzi jsem se snažil vydat co nejdříve, není tedy plně otestovaná, budu tedy rád, pokud si ji zahrajete, a když narazíte na nějakou nesrovnalost, dáte mi vědět (ideálně sem).
Dnes dodám ještě nějaké eye-candy ve formě screenshotů. Uvažoval jsem ještě o tom, že bych vytvořil video, na kterém bych rovněž demonstroval upravené skilly, společně s mluveným komentářem (zřejmě anglicky), měli byste zájem?
Pro každou classu bych pak vytvořil samostatné video, kde vysvětlím, jak jsem které skilly změnil, proč zrovna tak, jaké buildy se budou dát vytvořit atd...
Také uvažuju o tom, že bych na základě nových buildů tvořil HC příběhy - progress bych psal sem na forum, možná doplněn i krátkými videi.
To je ode mě asi všechno. Teď, když mám vydanou novou verzi, se můžu vrhnout na toho druida, aby měl dawe radost
P.S. Ještě taková zajímavost - u necra se změny nějakým způsobem dotkly celkem 21 skillů z 30, což je celkem dost.
Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
moc děkuji, už se chystám osvobodit Caina. pokud něco najdu, rád ti svůj postřeh napíšu, ale na rovinu říkám, že jsem hráč, co nezná diablo 2 nijak do hloubky, takže nějaké drobné nuance nejsem schopen postřehnout
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Tak já si fissure druida hodlám vymazlit snad na max a sem zvědav....hrál sem ho v 1.13 a musím říct že ani s infi to není žádný terno
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
alesh88: A jak toho necra pojedeš? U toho summonera nově existuje hodně variant
Prozradím například, že s 20 body v Revive a Terroru vydrží oživená monstra naživu celkem 3000s, což je 50 minut... oproti 3 minutám ve vanille je to celkem rozdíl, ale zas taková sranda stojí 40 bodů...
Přemýšlím, že taky rozjedu nějaké summonera, nebo nějaké poisenmancera s nějakým golemem... to bude pro mě asi zábavnější varianta, protože jen tak stát, castit kletby a čumět, jak bojujou ostatní, mě moc nebere
A rád budu za jakoukoliv zpětnou vazbu, takže určitě piš, budu jedině rád
dawe: Fire druida jsem taky hrál (čistého, nejen jako ohnivého medvědodlaka), ale to už je pár let zpět... jasně, na fire sorceress rychlostí nemá, ale tak zlej zase není, i díky fyzickým složkám poškození ve skillech. Trochu ho ale upravím, například delaye u skillů jsou hrozně otravné, koncept Armageddonu jsem už psal... ještě si s tím pohraju.
Mimochodem od D2 jsem si dal taky krátkou pauzu, byl jsem nějak přediablovanej, ale už jsem zase zpátky, pokud to půjde dobře, zítra bych mohl mít koncept skillů k druidovi hotový, takže pak budeš moct slintat a čekat, až to budu mít i implementované
Prozradím například, že s 20 body v Revive a Terroru vydrží oživená monstra naživu celkem 3000s, což je 50 minut... oproti 3 minutám ve vanille je to celkem rozdíl, ale zas taková sranda stojí 40 bodů...
Přemýšlím, že taky rozjedu nějaké summonera, nebo nějaké poisenmancera s nějakým golemem... to bude pro mě asi zábavnější varianta, protože jen tak stát, castit kletby a čumět, jak bojujou ostatní, mě moc nebere
A rád budu za jakoukoliv zpětnou vazbu, takže určitě piš, budu jedině rád
dawe: Fire druida jsem taky hrál (čistého, nejen jako ohnivého medvědodlaka), ale to už je pár let zpět... jasně, na fire sorceress rychlostí nemá, ale tak zlej zase není, i díky fyzickým složkám poškození ve skillech. Trochu ho ale upravím, například delaye u skillů jsou hrozně otravné, koncept Armageddonu jsem už psal... ještě si s tím pohraju.
Mimochodem od D2 jsem si dal taky krátkou pauzu, byl jsem nějak přediablovanej, ale už jsem zase zpátky, pokud to půjde dobře, zítra bych mohl mít koncept skillů k druidovi hotový, takže pak budeš moct slintat a čekat, až to budu mít i implementované
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Takže slibované eye-candy:
1) Nabušené Decrepify (nově zobrazuje taky přesná čísla)
2) Poison Explosion, s 20 body v Dagger, Explosion, Nova a Attract
3) Poison Dagger, s 20 body v Dagger, Explosion, Nova a Attract
4) Všichni čtyři golemové se svými aurami
5) Revive s 20 body a 20 body v Terroru a Skeleton Mastery (výdrž 3000s!)
Pro zájemce: na stránce modu na ModDB je screenů ještě víc, můžete se tam podívat
1) Nabušené Decrepify (nově zobrazuje taky přesná čísla)
2) Poison Explosion, s 20 body v Dagger, Explosion, Nova a Attract
3) Poison Dagger, s 20 body v Dagger, Explosion, Nova a Attract
4) Všichni čtyři golemové se svými aurami
5) Revive s 20 body a 20 body v Terroru a Skeleton Mastery (výdrž 3000s!)
Pro zájemce: na stránce modu na ModDB je screenů ještě víc, můžete se tam podívat
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
Fissure mi přišlo fakt slabé co si pamatuju tak má snad jen 2 synergie. Menší buff by bodl S fire soso nemá cenu srovnávat tak hodí pár firebalu a půlka hellu mrtvá
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)
nikde jsem to nečetl, nebo tak, je to čistě jen můj výplod, ale kdybych tomu měl dát jméno, tak je to "Artillerymacer", protože mě vždy bavilo, jak skeletal magi ostřelují vše, co se hýbe. (myslím si, že zvednutí dmg za hardpoint u magi, jak si nastavil to udělá hratelné minimálně skrz nightmare)
rád bych to měl takhle:
raise skeleton 1
skeleton mastery 20
raise skeletal mage 20
apmlify damage 1
iron maiden 1
life tap 1
lower resist 20
a pak podle toho, kam to dotáhnu bych dával body do golemů, nebo kostěju na meat shield
no a když to nepůjde, ta respecnu přes plugy...
rád bych to měl takhle:
raise skeleton 1
skeleton mastery 20
raise skeletal mage 20
apmlify damage 1
iron maiden 1
life tap 1
lower resist 20
a pak podle toho, kam to dotáhnu bych dával body do golemů, nebo kostěju na meat shield
no a když to nepůjde, ta respecnu přes plugy...