Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Moderátor:Dark_Deamon
nemyslel jsem že bys měl tu pochoděn aktivní ze switche, ale prácě že bys musel lítat s pochodní v ruce a tipovat si terén...pak přepnout na zbraň a bojovat...
to jen mě tak napadlo, že by se mi líbilo tam dát nějak ty pochodně jak psal marast...jinak s turnajem nevím...zasek sem se teď na takovým mrtvým bodě a popravdě mě moc neláká hrát protože to jde na mě až moc pomalu...mám jediný unikát který už vůbec nestačí, takže hraju jen velmi málo...uvidímě jestli s tím pohnu, protože se do toho musím nutit a to mě moc nebaví...
jinak turnaj sleduju a obdivuju borce co jsou už na nm...dobrý...;-)
to jen mě tak napadlo, že by se mi líbilo tam dát nějak ty pochodně jak psal marast...jinak s turnajem nevím...zasek sem se teď na takovým mrtvým bodě a popravdě mě moc neláká hrát protože to jde na mě až moc pomalu...mám jediný unikát který už vůbec nestačí, takže hraju jen velmi málo...uvidímě jestli s tím pohnu, protože se do toho musím nutit a to mě moc nebaví...
jinak turnaj sleduju a obdivuju borce co jsou už na nm...dobrý...;-)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Marast: co se týká nových předmětů v modu, tak u některých bude nová grafika, ale u většiny to bude jen přebarvená verze nějakého "okoukaného" předmětu z D2, protože lidi jsou na tyhle předměty už zvyklí
Attia: nápad s loučí je dobrý a líbí se mi... myslím, že to je proveditelné -
Jednoduše: louč bude nový štít (jako každý jiný), ale bude mít dvě jediné vlastnosti:
1) + light radius
2) repairs durability (-1 za xy sekund)
Záporná hodnota by měla jistit poškozování předmětu, ale musím to vyzkoušet v praxi
Attia: nápad s loučí je dobrý a líbí se mi... myslím, že to je proveditelné -
Jednoduše: louč bude nový štít (jako každý jiný), ale bude mít dvě jediné vlastnosti:
1) + light radius
2) repairs durability (-1 za xy sekund)
Záporná hodnota by měla jistit poškozování předmětu, ale musím to vyzkoušet v praxi
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
No... tak jsem to zkusil, ale nakonec ten nápad s loučí nevyšel (tím mám na mysli snižování životnosti během používání)
Jdu pokračovat v dalších receptech (v nich se přímo topím, kolik toho mám ještě před sebou) a snad se dostanu i k tomu ztmavování slunce
Jdu pokračovat v dalších receptech (v nich se přímo topím, kolik toho mám ještě před sebou) a snad se dostanu i k tomu ztmavování slunce
- Marast
- The Butcher
- Příspěvky:1057
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Marast#2705
- Bydliště:Ivančice
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
K těm loučím. On byl tenhle nápad implementován do módu Snej a já si tuhle drobnost naprosto zamiloval. Situace totiž vypadá následovně. Jakmile vstoupíš do jeskyně, nevidíš nic jiného než svoji postavu a fixně hrou nagenerované louče. Ujdeš pár kroku a hned u tebe se zjeví třebas skupina monster, nebo tě "náhodně" zasáhne šíp a ty nevíš odkud. To tě nutí úplně jinak uvažovat, což je super. Louč máš v inventáři a použiješ ji kliknutím pravým tlačítkem. V ten moment louč zmizí a běží ti čas, po který je tvoje viditelnost zvýšena pouze o pár délek. I to málo ti ale pomůže se lépe orientovat v prostoru a zvedá ti šance na přežití v temných zákoutích.
Attia: Tvůj nápad mít louč v ruce dostává další rozměr a není vůbec k zahození. Bude ale záležet na Zombovi, jestli se mu něco takového podaří do hry implementovat. Ale hlavně, jestli to tam bude chtít on sám. Já sám jsem pro.
Attia: Tvůj nápad mít louč v ruce dostává další rozměr a není vůbec k zahození. Bude ale záležet na Zombovi, jestli se mu něco takového podaří do hry implementovat. Ale hlavně, jestli to tam bude chtít on sám. Já sám jsem pro.
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tak myslím si, že by byla docela zábava se potulovat naprosto temnou Cave lvl 1 tak, že by nikdo neviděl na krok... a co teprve, až potkáte Coldcrow a její miniony
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
a nešlo by to udělat tak, že by na pochodni byla vlastnost "Level 1-3 Light Radius (5 Charges). Vytvořil by se novej skill "Light Radius" lterý by byl takovou variací enchantu, prostě by ses okouzlil vlastností Light Radius a na určitěj čas bys dostal určitej light radius. Podle výšky levelu by se zvyšoval dosah a délka trvání...
Ideálně pokud by to šlo udělat tak, že by tenhle skill fungoval jen pokud je na aktivním slotu pochodeň že bys neokouzlil sebe, ale okozlil bys jakoby ten item (tu pochodeň). Líbí se mi totiž ta možnost, že pochodní budeš svítit jen když ji máš v ruce...
Ideálně pokud by to šlo udělat tak, že by tenhle skill fungoval jen pokud je na aktivním slotu pochodeň že bys neokouzlil sebe, ale okozlil bys jakoby ten item (tu pochodeň). Líbí se mi totiž ta možnost, že pochodní budeš svítit jen když ji máš v ruce...
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Attia: zkusím to, nápad je to skvělý
edit: tak jsem to nějak udělal, co na to říkáte?
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot011.jpg
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot012.jpg
edit: tak jsem to nějak udělal, co na to říkáte?
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot011.jpg
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot012.jpg
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Pěkné. Zkus udělat ještě ikonu, co by vpadala stejně jak ta pochodeň a udělej screenshot, jak to bude fungovat v praxi.
A co délka hoření? 5 minut? 10 minut? minuta?
A co délka hoření? 5 minut? 10 minut? minuta?
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Mně se to také líbí, ZOMBe :-)
HC grál: 537/516 (-21)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
jenom se zeptám, podařilo se ti to udělat tak že svítíš jen když máš pochodeň v ruce nebo se okouzlíš jako enchantem a funguje to jen když máš pochodeň v ruce?
každopádně je to perfektní :-)
ještě mě napadlo, jaký máš nastavený základní light radius samotný postavy bez věcí a bez tý Torchky? tak jako je základ v D2 vanile nebo jsi ho snižoval na minimum???
každopádně je to perfektní :-)
ještě mě napadlo, jaký máš nastavený základní light radius samotný postavy bez věcí a bez tý Torchky? tak jako je základ v D2 vanile nebo jsi ho snižoval na minimum???
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Děkuju za komentáře
Fraxinus: ikonu pro skill asi časem vytvořím a zatím je délka trvání 60 sekund na lvlu 1, a efekt se prodlouží o 20 s/lvl
Attia: zatím to funguje jako enchant - okouzlí zbraň 1 i 2, takže stačí použít skill a můžu switchnout z torchu na klasickou zbraň a efekt bude stále trvat
Light Radius je nastavený stejně jako ve vanille, ale postnu sem ještě nějaké screeny, jak vypadají lokace s různým nastavením světla
Fraxinus: ikonu pro skill asi časem vytvořím a zatím je délka trvání 60 sekund na lvlu 1, a efekt se prodlouží o 20 s/lvl
Attia: zatím to funguje jako enchant - okouzlí zbraň 1 i 2, takže stačí použít skill a můžu switchnout z torchu na klasickou zbraň a efekt bude stále trvat
Light Radius je nastavený stejně jako ve vanille, ale postnu sem ještě nějaké screeny, jak vypadají lokace s různým nastavením světla
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Zombe, budeš muset ale upravit pár skillů, jako např. frozen armor, které automaticky nastaví maximální možný light radius.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Tak něco takového čtu poprvé, Fraxi... netušil jsem, že frozen armor má takový vedlejší účinek... v *.txt souborech Diabla to není, teď jsem se díval, takže to je hardcoded, a s tím nic moc nenadělám
Mohl bys mi prosím poskytnout zdroj takových informací? Abych se poučil a něco nového dověděl
edit: Tak jsem nafotil lokace s nejnižším možným nastavitelným světlem... co na to říkáte? Mám to takhle nechat?
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot013.jpg
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot014.jpg
Mohl bys mi prosím poskytnout zdroj takových informací? Abych se poučil a něco nového dověděl
edit: Tak jsem nafotil lokace s nejnižším možným nastavitelným světlem... co na to říkáte? Mám to takhle nechat?
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot013.jpg
http://zomb.rajce.idnes.cz/Is_Alive#Screenshot014.jpg
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Třeba zde: https://www.youtube.com/watch?v=kfWaQod ... AA&index=9 Ale tam je vidět, že těch problémů s osvětlením má spousta dalších skillů.
Jinak ty screeny jsou pořízeny, když máš světlo aktivní? Pokud ne, tak je tohle ještě nedostatečné, pokud se teda má představa o temnotě shoduje s ostatními.
Jinak ty screeny jsou pořízeny, když máš světlo aktivní? Pokud ne, tak je tohle ještě nedostatečné, pokud se teda má představa o temnotě shoduje s ostatními.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Také mi to přijde málo. To fakt nejde více snížit?
HC grál: 537/516 (-21)
-
- Doom Knight
- Příspěvky:466
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Také se mi to zdá málo tmavé(alespoň na normal, popř. nightmare), nevypadá to temnější než Lost City. Navíc i mobové trošku svítí, takže při hraní sorceress nebo tesladina bych ty louče neměl potřebu použít. Ale myslím, že Hell na HC už v téhle tmě bude o hubu(Sarina, Fetishové, Cursed lučišníci).
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Teď se musím opět rozhodnout a chtěl bych znát váš názor...
Jde o to, jak mám zesílit monstra...
1) Nechat to tak, jak to bylo v alfa verzi
2) Síla monster by rostla rychleji
O co jde...
2) Kdo hrál Zy-El mod, tak asi ví, že jste museli několikrát projít Blood Moor, než jste se vůbec mohli odvážit do Cold Plains...
Něco takového bych chtěl taky zavést, ale radši se ptám vás, hráčů
Co by to znamenalo v praxi: Opakované nájezdy lokací a bossů už ze začátku normalu (samozřejmě že po celou hru), neměli byste tedy na vybranou
Z mého pohledu v tom vydím dva klady:
1) Obtížnost normal nebude jen o tom, že to "proběhnete" a něco zabijete... silná monstra na vás budou čekat už na začátku (což znáte z alfy, ale teď by to bylo ještě znatelnější)
2) Víc opakovaných nájezdů (a o tom Diablo z mého pohledu je )
Vaše názory? Děkuju
Jde o to, jak mám zesílit monstra...
1) Nechat to tak, jak to bylo v alfa verzi
2) Síla monster by rostla rychleji
O co jde...
2) Kdo hrál Zy-El mod, tak asi ví, že jste museli několikrát projít Blood Moor, než jste se vůbec mohli odvážit do Cold Plains...
Něco takového bych chtěl taky zavést, ale radši se ptám vás, hráčů
Co by to znamenalo v praxi: Opakované nájezdy lokací a bossů už ze začátku normalu (samozřejmě že po celou hru), neměli byste tedy na vybranou
Z mého pohledu v tom vydím dva klady:
1) Obtížnost normal nebude jen o tom, že to "proběhnete" a něco zabijete... silná monstra na vás budou čekat už na začátku (což znáte z alfy, ale teď by to bylo ještě znatelnější)
2) Víc opakovaných nájezdů (a o tom Diablo z mého pohledu je )
Vaše názory? Děkuju
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3399
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Já preferuju to, aby to bylo obtížné, avšak musí být splněna ta podmínka, že to musí být hratelné i na jeden průlez, aniž člověk navštíví každej kout...sice velmi obtížné (hrát bych to musel ve stylu obtížnosti hell nebo jako v diablu 3 inferno už na normalu), ale dohratelné...pokud bych musel 10x vyčistit blood moor než bych mohl dál, tak ten mod rovnou skartuju. Opakované nájezdy by to měly ulehčit "jen trochu". Ono by pak hrozilo to, že se člověk přelevluje a nebude mu to pak dál vůbec expit.
Nevím jak ostatní, proti gustu žádný dišputát.
Nevím jak ostatní, proti gustu žádný dišputát.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Děkuju za napsání názoru, to co jsi napsal je pro mě důležité pro další vývoj modu
Většina hráčů Ti dá (zřejmě) za pravdu, a i já Ti dávám za pravdu...
V plánu mám to omezit do takové míry, že bude možné projít hrou za jeden run (alespoň tedy obtížnost normal), ale hráč bude muset projít všechny lokace... chci, aby to přimělo hráče chodit na místa, kam by ve vanille běžně nechodil (jeskyně, hrobky, atd... - z těch plánuju udělat mini-uber lokace )
Příklad - hráč poprvé vyčistí Cold Plains, zabije Blood Raven, a chce jít do Stony Field... tam to ale dávat nebude, a tak zajde do Mausolea, Crypty, Cave lvl 1, Cave lvl 2... a najednou už bude dost silný na Stony Field
Nějak zkusím tenhle systém narvat do bety, ale bude to chtít balance (systém bude ještě nedokonalý - na zdokonalení potřebuju testery)...
Většina hráčů Ti dá (zřejmě) za pravdu, a i já Ti dávám za pravdu...
V plánu mám to omezit do takové míry, že bude možné projít hrou za jeden run (alespoň tedy obtížnost normal), ale hráč bude muset projít všechny lokace... chci, aby to přimělo hráče chodit na místa, kam by ve vanille běžně nechodil (jeskyně, hrobky, atd... - z těch plánuju udělat mini-uber lokace )
Příklad - hráč poprvé vyčistí Cold Plains, zabije Blood Raven, a chce jít do Stony Field... tam to ale dávat nebude, a tak zajde do Mausolea, Crypty, Cave lvl 1, Cave lvl 2... a najednou už bude dost silný na Stony Field
Nějak zkusím tenhle systém narvat do bety, ale bude to chtít balance (systém bude ještě nedokonalý - na zdokonalení potřebuju testery)...
-
- Doom Knight
- Příspěvky:466
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- Bydliště:Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu
Farmit první lokace mi přijde nezábavné, i když mě testování bety velmi bavilo, farmit jen kvůli zkušenostem/low level věcem je podle mě nuda. Ten nápad s mini-uber lokacemi se mi velice zamlouvá, osobně bych i bral ne příliš těžký průchod samotným příběhem v porovnání s nimi. Mohli by zde padat speciální věci, ovšem sílou úměrné levelu, na který je to udělaný(aby někdo na levelu 20 nezabil na ránu Coldcrow a věc nenosil až do hellu). Nebo také části na nějaký složitější recept. Ohledně balancu, ranged postavy budou mít vždy výhodu nad melee, zvlášť pokud hodláš přidat víc mobů jako byli ty Mad Goat Mani. Z části by se to možná dalo vyřešit vlastností Damage reduced by xx na craftěných baba helmách a pala štítech. Těžké by to pak měli ze začátku kicky a javazonky.