
Vím, že jsem s tím otravoval už dřív, ale zase mě to napadlo a nepřipadá mi to jako špatný nápad...
Jde o to, že bych upravil skilly... tak, aby každý stál za investici dvaceti bodů

Tzn. že bych posílil účinky slabších skillů... ale to neznamená, že bych jim zvýšil dmg (to jak kde)... raději uvedu pár příkladů pro lepší pochopení:
Raven - ne příliš používaný skill, protože nestojí za investici dvaceti bodů... co bych změnil? Dmg bych zřejmě nezvyšoval, protože hlavním přínosem vrán je to, že oslepují nepřítele - místo toho bych zvýšil maximální počet vran, kterých je ve vanille 5 - nebál bych se i čísla 20

Sanctuary - tady to je jasné, jen jsem opravil chybu na straně Blizzardu

Hráči se konečně správně přičte dmg a ar proti nemrtvým

Poison Dagger a Explosion - pokud jsou mé kalkulace správné (za předpokladu, že všechny tři poison skilly mají level 20), tak nejprudší dmg má Nova (1118,75 dmg / s), pak je Explosion (1081 dmg / s) a pak Dagger (525 dmg / s)... proto se používá jen Nova
Napadlo mě zvýšit poškození Explosion (aby se pro prudší jedové poškození vyplatilo spíše použít tento skill než Novu), a co se týče Poison Daggeru, zde bych např. přidal vlastnost Slow (25%)...
V tomto případě jsem otevřený různým návrhům...
I když to není o tom, že by se do těchto skillů nevyplatilo investovat 20 bodů, jedná se o balanc... nějak tak bych chtěl i pořešit poison skilly u amazonky...
Teleport - tady asi nikoho nenapadlo dávat více než jeden bod

Napadá mě například přidat k teleportu buff, který by trval jednu sekundu a zvyšoval by armor (na levelu 20 třeba o 250%)
Weaken - trochu škoda, že těch 33% je konstantních

...asi už vidíte kam směřuju

Co na to říkáte? Mám "slabší" skilly posílit, nebo třeba silnější oslabit... nebo je mám nechat úplně na pokoji?
...nebo jen opravit bugy... např. Inferno, Arctic Blast, Wake of Inferno, Sanctuary...
Každopádně bych jakoukoliv sebemenší změnu probral tady, abych si byl na 100% jistý

Přeju příjemné hraní

...a užívejte léta
