Díky za zpětnou vazbu, necro nechť odpočívá v pokoji
Je fakt, že díky letošnímu Blizzconu mám minimálně další rok dobrou šanci přijít s něčím, co by se mohlo ujmout, co hráči ocení.
Co se týče pokračování - sice toho teď mám dost na práci a moc nestíhám, ale tlačí na mě i fanoušci v zahraničí, takže s vývojem pohnu. Aktuálně je naplánovaný paladin (kterého ještě musím doimplementovat), další na řadě bude právě barbar. Uvidím, jak budu stíhat, každopádně by bylo super mít do Vánoc obě tyto postavy hotové. Minimálně koncept pro barbara bude určitě. Pak už bude zbývat jen amazonka.
Zároveň trochu poodhalím své plány do budoucna. Jelikož jsem se setkal s velmi pozitivní zpětnou vazbou, Skiller použiju jako základ pro další mod, který bude rovněž z kategorie "konzervativní rozšíření původní hry". Nebude se tedy jednat o žádné velké změny, které by upozadily ducha a styl hraní původní hry. Podobně jako u Skilleru se bude jednat o takové změny, které přidají do hry nové možnosti, které však neupozadí ty stávající. Takové změny budou malé (např. možnost upgradování setových předmětů, lehké změny v dropech, aby se více vyplatilo používat vyšší nastavení /players), ale i rozsáhlejší (např. rozšíření stávajícího endgame systému - nutno zdůraznit, že v konzervativním duchu).
Každopádně se máte na co těšit
