Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334
Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 27.05.2018, 13:54 hod.

Zdravím všechny diablisty :wave:

Přicházím s konceptem nového modu, kterému jsem zatím dal pracovní název Skiller. Pro ty z vás, kteří sledujete mou (poslední roky spíše neaktivní) tvorbu v rámci Is Alive modu to není nic nového, už jsem se o tom několikrát zmiňoval, ale nakonec jsem se rozhodl, že to vydám jako samostatný mod, který později integruju do Is Alive.

O co jde? Asi se všichni shodneme na tom, že ne všechny skilly v D2 jsou efektivní a použitelné - ať už z pohledu nízkého poškození (zdravím Inferno), jiným nízkým vlastnostem (zdravím Conversion), či úplně špatnému navržení (zdravím Grim Ward). Cílem modu je upravit skilly (nic jiného) takovým způsobem, aby se do každého vyplatilo investovat 20 bodů.

Projdu tedy postupně skill po skillu, a rozhodnu, do které ze skupin daný skill patří:
1) Skill stojí za investici 20 bodů - nic s ním nedělám
2) Skill nestojí za investici 20 protože:
A) Je velmi silný, stačí jen málo investovaných bodů (tzv. "one point wonder" - Teleport, Static Field...)
B) Je slabý, nevyplatí se do něj investovat, ale při zesílení by byl použitelný (Inferno, Thunder Storm...)
C) Je nepoužitelný v základu, ani při posílení vlastností by nebyl konkurenceschopný (Grim Ward, Find Potion...)

Myšlenka je zhruba taková - Béčkové skilly se posilní, Áčkové a Céčkové k nim budou sloužit jako synergie. Je jasné, že místy budu muset být kreativní, ale nechci dělat žádné velké zásahy typu - "udělám úplně nový super silný skill, jaký ve hře dosud nebyl".

Zároveň všechny skilly projdu a udělám v nich pořádek - opravím rozbité skilly (pokud to bude v mé moci, např. Sanctuary), zobrazím skryté synergie (paladinovy resist aury, Fade...), z popisu odstraním nefunkční vlastnosti (AR u bow skillů) atd.

Nejedná se tedy o žádný mod, který by Diablo drasticky měnil. Pouze posílím slabé skilly, silné nechám na pokoji (i když některé by si zasloužily zeslabit - např. Blessed Hammer je neskutečně OP skill, ale budiž). Co si od toho slibuji? Vyšší různorodost buildů. Aktuálně je u každé postavy vždy pár efektivních buildů, které máme už ohrané... přitom spousta skillů má velký potenciál, byla by škoda ho nevyužít.

Cílem je tedy vytvořit mod, který by ideálni všichni hřáči přijali. Jednalo by se o jakýsi neoficiální patch (bude založen na verzi 1.13c), který, až (pokud) dokončím, budu sdílet dál. Pokud bude pozitivní ohlas od hráčů a budu tomu věřit, založil bych na battle.net foru topic, kde bych mod obhájil a navrhl Blizzardu k integraci do dalšího patche (jsem optimista - věřím, že další patch bude).


Abyste viděli něco konkrétního, během dneška zpracuju první postavu - Sorceress (začnu u toho nejjednoduššího).
Budu se těšit na vaše případné reakce - ať už k modu jako celku, nebo ke konkrétním návrhům úprav skillů.

Přeju příjemné hraní ;)
Naposledy upravil(a) ZOMB dne 27.05.2018, 13:56 hod., celkem upraveno 1 x.
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 27.05.2018, 13:55 hod.

V tomto příspěvku postupně projdu charakter po charakteru, větev po větvi, skill po skillu a navrhnu, co by se s tím dalo dělat, jaké změny navrhuju a jaký mohou mít očekávaný dopad (ve smyslu, jaké buildy mě napadnou). Skilly, které nezmíním, nepovažuji za vhodné měnit.

Sorceress

Cold Spells
V této větvi se hojně maxují všechny skilly kromě trojice cold armor skillů. Cold Mastery se sice většinou nemaxuje úplně, ale radši ten skill nechám být. Navrhované změny:

Frozen Armor - aktuálně neuděluje žádné škody, pouze zmrazí (freeze) monstra, která postavu zblízka úspěšně zasáhnou (a nejsou CI). Navrhuji zachovat defenzivní charakter tohoto skillu - zvýšit defense za level (5% -> 10%).
Dále jelikož se freeze aplikuje pouze na monstra, která postavu úspěšně zasáhnou, měla by být zmražena na delší dobu (postava za to draze platí životem). Návrh: 1s základ + 0,5s za slvl. Příklad: Devilkin (Pit level 1 + 2) na obtížnosti Hell - 33% chill effectiveness, 40% CI, 25% penalizace za obtížnost. Při slvlu 25, bez Cold Mastery aktuální délka zmražení 0.198s, s CM na levelu 25 0.66s. Po navýšení délky zmražení bez CM 0,66825s, s CM na levelu 25 2,2275s.
A aby se do skillu vyplatily investovat tzv. hard pointy, za každý bude mít postava o 1% vyšší max cold resistance (při aktivním používání skillu).

Shiver Armor & Chilling Armor - aktuálně fungují tak, že každé monstrum, které zblízka (a zdálky) zaútočí na postavu (ať už trefí nebo ne), je zmraženo (ne freeze, ale chill - hýbe se, ale pomaleji) a je mu uděleno slabé poškození. Návrh: značně posílit poškození (při vymaxování obou skillů a s +5 all skills kolem 1000) a snížit délku zmražení na minimum - např. 0.2s (vysvětlím níže).

Synergie: Odstranění dosavadních. Shiver + Chilling si budou vzájemně zvyšovat dmg. Frozen bude ostatním zvyšovat délku zmražení.

A asi nejdůležitější změna - všechny tři skilly bude možné mít aplikované najednou! Z tohoto důvodu jim lehce snížím základní defense, aby to nebylo moc silné.

Možné buildy:
1) Defensivní - 20 Frozen Armor, 1 Shiver, 1 Chilling. Nahodí se všechny tři skilly, max cold resy budou 95%, když monstra úspěšně zasáhnou, budou na dlouhou dobu zmražena (freeze). Všechna útočící monstra budou zmražena (chill). Možné kombinovat s čímkoli - např. melee sorceress, fire wall (na freezed monstra)...

2) Plně ofensivní - 1 Frozen Armor, 20 Shiver, 20 Chilling. Nahodí se pouze Shiver + Chilling (Frozen by monstra mrazil a zbytečně by je zpomaloval), které mají minimální dobu prochladnutí, takže monstra útočí rychle a tudíž se i rychle zabíjejí. Možno investovat body do Frozen Armoru pro delší dobu prochladnutí, případně ho taky nahodit (monstra budou zabíjet pomaleji, ale bude to bezpečnější).
Možná kombinace opět s melee sorceress (agresivnější varianta).

3) Částečně ofensivní - 20 Shiver, zbytek po 1. Dmg synergii pro Shiver + Chilling nastavím nízkou (5%), aby se vyplatilo investovat jen do jednoho skillu, a přesto mít slušné "thorns damage".


Fire Spells
Opět jsem identifikoval tři problematické skilly:

Inferno - problémem je nízké dmg. Obzvláště když vezmeme v úvahu, že se postava po celé castění nemůže hýbat. Jednoduše zvýšit dmg ale nejde, protože skill využívají i monstra a všichni víme, jak s ním dokážou zatopit. Proto navrhuji zvýšit synergii z Warmth a zavést synergii z Fire Wall, obojí s hodnotou 24%.

Blaze - také by si zasloužilo větší poškození. Návrh: odstranění synergii z Fire Wall (1%), navýšení synergie z Warmth (4% -> 15%)

Fire Wall - jen mu trochu zesílím synergie, aby byl srovnatelně silný s Fire Ballem (synergie 1% z Inferna -> 6%).

Možné buildy:
20 Fire Wall + 20 Inferno + 20 Fire Mastery + 20 Warmth (+ 20 Frozen Armor) = pekelná grilovačka.
Melee sorceress (20 Warmth + 20 Enchant + 20 Fire Mastery + 20 Blaze (+ 20 Shiver Armor)) - tahle sorcka se bude moct honit jen za střelci, ostatní melee monstra se o ni díky Blaze + Shiver Armor víceméně zabijou samy.
...a další (fantazii se meze nekladou).


Lightning Spells

Static Filed - typický áčkový skill, bude sloužit jako synergie k Thunder Stormu (15% za hard point)
Teleport - další typický áčkový skill, bude sloužit jako synergie k Thunder Stormu (o 0.05s kratší interval mezi blesky za každý hard point)
Thunder Storm - netřeba dál upravovat, díky synergiím bude už tak dost silný

Výsledek: Při 20 Thunder Storm a 20 Light Mastery to bude stejné jako ve vanilla verzi. Díky 20 bodům do Static Fieldu budou blesky silnější 4x, díky dalším 20 bodům do Teleportu budou střílet častěji (při slvlu 25 3x častěji, při slvlu 30 4x častěji, při slvlu 36 5x častěji než ve vanille). Celkem díky investici všech 40 do synergií bude Thunder Storm 9x-15x silnější než nyní (čím víc +skills, tím lépe).

Možné buildy:
Úplný build (20 Thunder Storm, 20 Static Field, 20 Teleport, 20 Lightning Mastery) - tak tohle bude mazec. Teleport nestojí žádnou manu. Static Field má dosah přes celou obrazovku (a ještě dál). A nabušenej Thunder Storm. Takové sorcce by stačilo párkrát zacastit Static Field a pak se zběsile teleportovat po místnosti, dokud se o všechno nepostará Thunder Storm (který na slvlu 25 bude střílet jednou za 0.5s, na slvlu 31 jednou za 0.32s, na slvlu 36 jednou za 0.24s). Když se k tomu přidá ještě plošný skill (Nova, Frozen Orb...), bude to slušný zabiják. Pokud by to bylo moc OP, snížil bych synergie. Na druhou stranu takový build stojí 80 bodů...
Částečný build - 20 Thunder Storm, 20 Lightning Mastery, 20 Teleport / Static Field - bude záležet na vkusu hráče, zda chce mít blesky pomalejší, ale silnější, nebo rychlejší, ale slabší. Dá se z něj udělat jakýkoliv hybrid.


Assassin

Martial Arts
Fists of Fire - zvýšit délku trvání třetího náboje (ohnivé louže), možná i radius (obojí v návaznosti na hard pointy) + AR% (20% za hard point)
Claws of Thunder - AR% (20% za hard point), možná i radius novy (za hard pointy)
Blades of Ice - zvýšit délku promrznutí, možná i radius (hard pointy) + AR% (20% za hard point)
Phoenix Strike - AR% (20% za hard point)
Cobra Strike - dává synergii venomu (8% posion dmg)
Dragon Flight - snížení cooldownu za hard point (minimum bude někde mezi 0-5 framů)

Shadow Disciplines
BoS - dává synergii CoS +FHR (3% za hard point) (po dobu trvání účinku CoS)
Psychic Hammer - zvýšit dmg (+ synergie %dmg z Mind Blast)
Weapon Block - +0.5% šance na block za hardpoint, celkově je tedy šance na blok navýšena na 75% (teoreticky - prakticky dosáhnete cca 70%), synergie k CoS +5% FBR za hard point
CoS - duration fixní (8s)
Mind Blast - zvýšení radiusu (za hardpointy), prodloužení účinku omráčení (synergie z Psychic Hammer)

Traps
Blade Sentinel - snížit next hit - aktuálně můžou čepele zranit monstrum jen jednou za vteřinu (buď nižší statická hodnota, nebo se bude snižovat podle hard ponitů až na 5 framů), zvýšení +%AR (10% za hard point)
Fire Blast - zvýšení synergií z fire traps (9->18%)
Wake of Fire - zvýšit dmg
Wake of Inferno - zvýšit dmg
Blade Shield - zvýšení frekvence zásahů skrze hardpointy - základ 25, minimum 10 framů (jako délka trvání Venomu)


Možné nové buildy:
1) Fire trapka
2) Elementální Martial Arts (např. cold + fire se budou skvěle doplňovat)
3) Psychic Hammer + Mind Blast (jeden z nejlepších charů na crowd control)
4) Cokoliv Blade (zkombinovaný s čímkoliv)
5) Poison assassinka (Venom + Cobra Strike)
6) Extra bezpečná CoS assassinka
...a spousta dalších možných kombinací :)

Necromancer

Summoning
Summon Skeleton Mage - +missile level za hard point (vede na cca dvojnásobné damage)
Revive - duration za hard pointy
Summon Resist - 2.5% physical resistance za hard point
Golem Mastery - +20% dmg za lvl
všichni golemové mohou být vyvolaní najednou

Poison & Bone
Bone Armor - +10% damage absorbed za hard point
Teeth - zrušit next hit (takže stejně jako charged bolt bude možné, že více zubů současně zasáhne jedno monstrum)

Curses
Amplify damage - dává synergii Decrepify (-2.5% physical resistance za blvl)
Iron Maiden - dává Iron Golemovi synergii (%damage returned)
Decrepify - radius se zvyšuje za hard pointy
Weaken - přepracování čísel (damage reduced 30% + 2.75% za hard point) + dává synergii Decrepify (1.25% damage reduced za bod)
Life Tap - synergie k Blood Golem (life leech a damage)
Dim Vision - Fire Golem castí Meteor když zasáhne monstrum (?)
Terror - Clay golem castí Mind Blast když hitne (?)
Confuse - golemové castí Confuse (?)
Attract - synergie - zkrácení délky trvání jedu u Poison Dagger a Poison Explosion (až 6x, při zachování poškození) -> vyšší damage za sekundu (vyšší než Posion Nova) - při 20 bodech v Attract bude Posion Dagger 3x prudší než Nova, Explosion cca 6x prudší než Nova

Možné nové buildy:
1) Rozšířený poison necro - 20 Poison Dagger + Explosion + Nova, 20 Attract, Lower Resistance - tento poisenmancer se od klasického liší tím, že kromě Novy (která při tomto rozdělení skillů bude nejslabší) bude používat i Poison Dagger a Posion Explosion. Co se týče DPS: Explosion > Dagger > Nova. Z pohledu strategizování a herního stylu bude tento build mnohem zábavnější než starý poisenmancer.
2) Golem Summoner - nebude existovat jen jeden, díky různým synergiím u curses si ho můžete vypiplat jak chcete.
3) Revive necro - monstra nově vydrží déle
4) Skeleton mage necro - mágové budou silnější
5) Decrepifier - Decrepify je nově kletba, která se dá díky ostatním kletbám škálovat. Při investici 20 Decrepify, Amplify Damage a Weaken budou monstra: o 50% pomalejší, 75% slabší (menší dmg), -100% PI (stejný účinek jako amplifa) + kletba má vyšší radius než ve vanille. Vhodné zkombinovat s nějakými summony.


Druid

Summoning
Raven - vyšší poškození, vyšší výdrž, neomezené množství havranů (počet je dán úrovní skillu), přijme synergii z Heart of Wolverine (aura ze bludičky se na ně nevztahuje - bonusy havrani dostanou přímo jako synergii)
Poison Creeper - s rostoucími hard pointy bude možno jich vyvolat více s prudším jedem (kratší dobou otrávení), nově také bude přijímat dmg synergii z rabies
Summon Spirit Wolf - nová synergie pro zvířata z tohoto skillu - rychlejší útočení (i pro havrany)
Carrion Vine - můžou být až 3, nově poskytuje Prayer auru
Solar Creeper - můžou být až 3, nově poskytuje Meditation auru
Spirit of Barbs - opravení aury, aby skutečné poškození odpovídalo zobrazenému (povede na cca dvojnásobné)

Všichni summoni - nově mnohem agresivnější a bude možné mít vyvolané všechny najednou! Tedy všechny dušičky, vína i zvířata!

Shapeshifting
Werebear - zdvojnásobení bonusu k obraně
Feral Rage - prodloužení doby účinku s hard pointy (+2s za hardpoint, celkem tedy až na minutu)
Maul - prodloužení doby účinku s hard pointy (+2s za hardpoint, celkem tedy až na minutu)
Rabies - přírustek doby otrávení bude čtvrtinový, jed bude tedy prudší
Hunger - zvýšení základu poškození + mírný nárust za hard pointy (celkem 60+2*20), zlepšení AR

Elemental
Firestorm - změna synergie z Fissure - nebude zvyšovat poškození, ale množství plamenů
Molten Boulder - přidána synergie z Fissure, která zvyšuje rozsah exploze
Fissure - nová synergie z Molten Boulder, zvyšuje počet puklin na jedno vyčarování
Twister - snížení "next delay" na stejnou hodnotu, jako Tornado
Volcano - přidání synergie z Firestormu (fire dmg), změna synergie z Armageddonu - povede na větší rozsah a vyšší frekvenci vrhu kamenů
Hurricane - synergie z Arctic Blast, která zvyšuje frekvenci mražení a poloměr hurikánu, zrušení synergie z Cyclone Armor - přírustek doby účinku se bude nyní aplikovat na hard pointy skillu
Armageddon - zrušení stávající synergie z Fissure, prodloužení doby účinky se bude vázat na hard pointy
Přepracování synergií:
Firestorm - zvýšení fire dmg (zůstává stejná)
Molten Boulder - zvýšení fyzické dmg
Fissure - zvýšení fire dmg
Volcano - zvyšuje poloměr účinku a frekvenci dopadu kamenů

Všechny ohnivé skilly - snížení delay za hard pointy (povede k nízkým, možná i nulovým hodnotám)


Paladin

Combat Skills
Sacrifice - zrušení synergie z Fanaticism, nová synergie z Prayer - zvyšuje dmg% a snižuje dmg returned
Conversion - s rostoucím levelem se bude nově zvyšovat AR
Fists of Heaven - snížení základního delay z 25 snímků na 20, snižování delay s hardpointy (1 snímek za level) - tedy s 20 investovanými body bude nulový delay

Offensive Auras
Elementální aury (Holy Fire, Holy Freeze, Holy Shock) - změna synergie ze Salvaton - vyšší frekvence plošného účinku (nyní fixní - aplikuje se jednou za 2s, nově se bude frekvence zvyšovat, cca až na hodnotu jednou za 0.5s), původní dmg synergie ze Salvation se přičte k druhé synergii (z resistance aury)
Blessed Aim - nově bude poskytovat šanci na critical strike, hit blinds target a open wounds
Sanctuary - oprava (aby se aplikovalo +%dmg a +%ar proti nemrtvým), nová synergie z Conversion - vyšší damage, změna synergie z Cleansing - vyšší frekvence plošného účinku (jako u elementálních aur)

Defensive Auras
Defiance - nově damage reduced by (za hard pointy)
Prayer - vyšší a častější účinek aury (neuplatní se u Cleansing a Meditation)
Cleansing - max poison res (pasivní účinek)
Meditation - nově FHR, damage taken rgoes to mana
Redemption - nová synergie z Meditation - častější účinek aury (tedy kratší interval než aktuálně fixní 2s)
Salvation - nově magic damage reduced by (za hard pointy)

Všechny defenzivní aury - stejně jako resistantní aury budou fungovat zároveň jako pasivní skill



Barbarian


Warcries

Find Potion - zvýšení šance na rejuv - 50% rejuv, 25% health, 25% mana, pasivní mana a life leech 1% / hard point + damage goes to mana 5% / hard point)
Find Item - +1% šance za hard point (celkové teoretické maximum je tedy 100%)
Grim Ward - na zastrašená monstra je aplikováno zpomalení pohybu o 75%
Battle Command - nový bonus dex a str +2 / lvl, experience gained + 1% / hard point, gold find +10% / hard point, magic find +3% / hard point (a synergie - +2% exp gained za hard point v Grim Ward, +20% gold find za hard point v Find Potion, +3% magic find za hard point ve Find Item)
War Cry - nová synergie ze Stunu, +0.6s délka omráčení / hard point


Combat Skills

Leap Attack - lehké zvýšení bonusů + zlepšení synergie z Leap
Stun - delší doba omráčení
Double Throw - +5% dmg / hard point
Frenzy - délka trvání +0.4s / hard point, nová synergie z Increased Stamina + 0.8s trvání / hard point, nová synergie z Increased Speed - lehce bude zvyšovat AS a FRW / hard point


Masteries

Increased Stamina - nový bonus + life regenerace a mana regenerace / hard point
Increased Speed - nový bonus + 3% FHR / hard point
Iron Skin - nový bonus damaged reduced by 2 / hard point
Natural Resistance - nový bonus magic damage reduced by 2 / hard point


Možné nové buildy:
1) lepší Leap Attack barbar
2) mírně lepší thrower
3) více variabilní Frenzy barb

Ostatní skilly jsou víceméně support / lepší tankovací schopnosti. Např. bude ještě lepší MFer. Ještě lepší podpora skupiny díky novému Battle Command atd...



Amazon
Bude doplněno
Naposledy upravil(a) ZOMB dne 13.11.2018, 14:46 hod., celkem upraveno 10 x.
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Dark_Deamon » 27.05.2018, 15:00 hod.

Zajímavé... Toto měl Blizz udělat už dáááávno. Třeba dodnes mi totálně uniká smysl skillu Psychic Hammer u Assy. To je největší kravina v rámci celého D2 :D

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 27.05.2018, 17:55 hod.

Když už nic jiného, Psychic Hammer má alespoň knockback :D (z toho pohledu je ale stejně mnohem lepší Mind Blast), barbar je na tom hůř (všichni mu závidí skilly jako Grim Ward, Increased Stamina a Find Potion :D).

Každopádně jsem teď dopsal vizi sorcky (viz příspěvek výše, identifikoval jsem 9 problematických skillů) a další na řadě je právě assassinka ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Dark_Deamon » 27.05.2018, 18:44 hod.

Tak jako Blade Shield, Wake of Fire a Wake of Inferno taky není žádný terno :)

EDIT: Ten Thunderstorm build bych si hned zkusil :)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 27.05.2018, 18:55 hod.

Blade Shield byl kdysi hustej skill, ale pak ho strašně vykostili :evil:
Fire traps jsou na samostatnou kapitolu :D

Přemýšlím ještě, že bych mod vydával iterativně... sorceress mám už promyšlenou, takže bych to naimplementoval (to zabere chvíli), vydal, a pak další verzi s kompletní assassinkou atd...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

alesh88
Quill Rat
Příspěvky:45

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od alesh88 » 28.05.2018, 06:32 hod.

ZOMB píše:
27.05.2018, 18:55 hod.
Přemýšlím ještě, že bych mod vydával iterativně... sorceress mám už promyšlenou, takže bych to naimplementoval (to zabere chvíli), vydal, a pak další verzi s kompletní assassinkou atd...
Já jako anonymní hlas z davu: "To by se mi moc zamlouvalo." Hned bych měl na "14 sezónu" co dělat ;-)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 28.05.2018, 07:02 hod.

Máš to mít ;)
Jak jsem psal, sorceress bude jednoduchá, při troše štěstí by první verze mohla být hotová zítra k večeru. V této první verzi by byly implementované změny, které jsem dosud popsal v druhém příspěvku tohoto vlákna (tedy upraveno 9 skillů u sorceress).
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od dawemorraless » 28.05.2018, 13:00 hod.

Vypadá to gut za mě přidat světýlka :green: :green: Rád bych si zahrál pořádného summorera druida tzn všecky zvířátka pohromadě...a pořádného fissure druida ( tam asi přidat jednu synergy ideál molten boulder) A za hřích by stálo i buffnuti bonera+ holyfreeze palacha to bych taky rád :green:
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Dark_Deamon » 28.05.2018, 13:48 hod.

Co chceš buffovat na Freeze Palachovi? Mu dej Grief, Forti, LoH, Shako, HoZ, Torch, Ani, 8x skiller, Infi merc a jedeš jak masomlejnek už teď ;)

Bonera a Druida jsem nikdy nehrál, ale slabí mi teda nepřijdou, když mají to správný nářadí po ruce :)

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od dawemorraless » 28.05.2018, 14:37 hod.

Fissure dudlík je dost slusnej na normal a NM na hellu už to moc není ono když už bych to měl srovnat např s fire soso.
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Dark_Deamon » 28.05.2018, 14:46 hod.

No jo, ale takhle nakonec můžem skončit u toho, že všechno porovnáme s Blizznou nebo Hammerem a dojdem k tomu, že jsou všichni v řiti :D

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od dawemorraless » 28.05.2018, 15:36 hod.

To fissure je i s infi pořád o dost slabší než nějaká normal fire sorcka :green: :green: ale nechám to panu moderovi :lol: Dudla určitě otestuji.
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5420
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Dark_Deamon » 28.05.2018, 15:48 hod.

Tak to třeba i Nova Sorc s Infi není žádný terno. Takhle by se dala vyjmenovat halda buildů. Co teprv ty s physic dmg :)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 28.05.2018, 16:09 hod.

dawe: Pro tebe světýlka klidně udělám do nějaké spešl verze :green:

Co se týče druida, tak s ním bude hádám nejvíc práce, skillů co je třeba doladit je tam dost (např. ten summoner). Co se týče fire větve, tam si to budu muset ještě promyslet.

Co se týče konkrétního provedení, synergiím se snažím spíš vyhýbat (u céčkových skillů to je ale nutnost, tam se nic jiného vymyslet nedá, kromě celkové předělávky skillu) - čím víc synergií, tím víc je hráč svázaný kam investovat body, a tím menší je rozmanitost buildů.

Ono to není tak jednoduché jak se zdá - při promýšlení změn u skillů musím vzít v potaz hodně faktorů a domyslet změny do všech možných důsledků. Například bych rád něco udělal s Armageddonem - teď musím řešit otázku, jestli aktuálně stojí za investici 20 bodů. Najednou si uvědomím, že abych se k němu dostal, potřebuju investovat celkem 9 bodů do jiných skillů. Takže stojí aktuální Armageddon za investici 29 bodů? Podle mě ne. Ale co s tím? Prostě zvýšit dmg? To je možné, ale celkem nudné. Přidat ho jako synergii k jiným skillům? To radši ne, těch synergií ve fire větvi je už celkem dost. Zvýšit u něj synergie? To už zní lépe. Poupravit synergie? Možná. Aktuálně jedna synergie přidává trvání armageddonu (+2s za bod), další tři zvyšují ohnivé škody. Moc prostoru pro customizaci tam není. Přitom těch parametrů, se který by se tam dalo hrát, je spousta. Délka trvání skillu, ohnivé poškození při dopadu balvanu, fyzické poškození při dopadu balvanu, ohnivé poškození ohnivé louže po dopadu, délka trvání ohnivé louže po dopadu, frekvence dopadu kamenů, dosah kam až kameny můžou dopadnout... navrhuju, aby:
1) Délka trvání Armageddonu byla navázaná na samotný skill (skrze hard pointy)
2) 1. synergie zvyšovala fyzické dmg při dopadu kamene
3) 2. synergie zvyšovala ohnivé dmg při dopadu kamene
4) 3. synergie zvyšovala poškození ohnivé louže a delku jejího trvání
5) 4. synergie zvyšovala dosah a frekvenci dopadu kamenů

Výsledek: Armageddon je najednou mnohem víc škálovatelný a hráč si může vybrat, jakým způsobem ho bude vylepšovat. Může si klidně vybrat jen jednu synergii, skill bude stále silný (způsobem, jaký hráč chce). Nebo může vymaxovat všechno, ale musí počítat s tím, že ho to bude stát 105 bodů - zato to ale bude peklo.
Mimochodem, podobné synergie by šly uplatnit třeba i u Blizzardu a tím ho udělat škálovatelným. A meteoru. A spousty dalších skillů.... až se divím, že Blizzard synergie nechal takhle ploché - zbytečně to omezuje hráče. Ale to třeba někdy jindy. V téhle verzi modu nebudu sahat na skilly, které fungujou.

A u bonera možná změním akorát to, že Teeth budou moct - podobně jako Charged Bolts - zasáhnout jedno monstrum víckrát - ve smyslu, že víc zubů bude moct zasáhnout jedno monstrum, aktuálně může každé monstrum zasáhnout jen jeden zub.

DD: Nova u sorceress je podle mě v pohodě. Vzhledem k tomu, že do toho investuješ jen 40 bodů (Nova + Mastery) je to dost silné.
A máš pravdu, že dokud se bavíme o casterech, je to ještě v pohodě...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Sajs
Wraith
Příspěvky:164

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od Sajs » 01.06.2018, 07:52 hod.

Nechci ti přidělávat práci, pokud jsem správně pochopil tvůj cíl, tak musím :). Chceš, aby se v diablu dalo využívat více buildů, myslím si, že by tomu by pomohlo vyladit merce, hlavně zlepšit iron wolfy.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 01.06.2018, 14:20 hod.

Takhle - pro vyšší různorodost buildů by se toho dalo udělat mraky - jak mercové, tak i třeba atributy (aby to nebylo furt str akorát na equip, dex na max block, energy nic a vše ostatní do vitality). S tímhle modem se ale snažím udržet na uzdě a upravovat pouze skilly. Pokud to dokončím a bude o to zájem, vrhl bych se i na jiné věci :) Každopádně díky za názor ;)


Mimochodem už jsem začal s implementací, Thunder Storm vypadá dobře, ještě si pohraju s konkrétními čísly, upravím cold a fire větev, a první hratelná verze by mohla být na světě. Sice na to nemám moc času, ale očekávám, že v neděli by mohla být hotová. Zároveň pracuji na konceptu skillů u assassinky, který už mám těméř hotový. V neděli tedy můžete čekat hned dvě věci - implementovanou sorceress a návrh pro assassinku. Do té doby přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 04.06.2018, 10:33 hod.

Zdravím!

Omlouvám se za zpoždění, musel jsem řešit technické problémy, ale už vše funguje. První verzi modu si můžete stáhnout zde: https://webshare.cz/#/file/1Fo1pceX6r/skiller-zip
Je to zip archiv který rozbalíte, složku 'Skiller' vložíte do složky MODS ve vaše Diablo adresáři (pro spuštění potřebujete D2SE Modmanager - link např. zde: https://www.moddb.com/mods/median-xl/ad ... modmanager). Pokud si nebudete s instalací vědět rady, napište a já poradím, je to ale jednoduché. Mod se pak spouští přes D2SE.

Obsah: PlugY (s povoleným respecem skillů a atributů) a sorceress na levelu 99 se 110 volnými skill pointy (můžete ji použít pro testování).

Changelog: (seznam změn v aktuální verzi, trochu se liší od mého návrhu v druhém příspěvku tohoto tématu)
Fire větev:
  • Inferno - přidána synergie z Fire Wallu, synergie zvýšené na 24% (pozor! skutečné dmg se rovná polovičnímu jako v původní hře, s tím bohužel nic nenadělám)
  • Blaze - Odstraněna synergie z Fire Wallu, zvýšena synergie z Warmth na 15%. Zvýšena doba trvání skillu (z max 20 na 40s + 1s za hard point, tj celkem je max 60s) a opraveno zobrazování trvání skillu (v původní hře je špatně, stejně tak na webu, amazon basin, arreat summit...)
  • Fire Wall - zvýšena synergie z Inferna z 1% na 6%
Cold větev:
  • Frozen Armor - navýšena doba zmražení (1s základ + 1s za každý další level). Za každý hard point (při aktivní skillu) dostanete +1 max cold res. Zvýšeno +%def za level (5->10%)
  • Shiver Armor - prudce zvýšeno dmg, doba zmražení omezena na minimum (2 snímky) - dá se ale zvýšit investováním do Frozen Armor, je tam kubická synergie (za 1 bod 2 snímky, za 5 bodů 10 snímků, za 20 bodů 640 snímků = 25,6s (maximum)) - doba zmražení je zobrazená ve hře. Sníženo základní defense (45->20%).
  • Chilling Armor - to samé co u Shiver armoru

    Chilling + Shiver armor si poskytují dmg synergie. Všechny tři armory je možné mít aktivní zároveň.
Lightning větev:
  • Thunder Storm - přidána dmg synergie ze Static Field (15%) a synergie z Teleportu (za každý bod je interval mezi blesky kratší o 1/20 s)
Důležitá informace: V modu můžete spustit i vlastní postavy z originální verze hry! Stačí jejich savy zkopírovat a měly by jet (pokud jsou z verze 1.13c, fungovat by ale mohly i dřívější a pozdější verze).

Ještě důležitější informace: Změny nejsou finální. Konkrétní čísla se pravděpodobně budou ještě pilovat. Toto je jakýsi první nástřel, budu rád za vaše připomínky.

To bude ode mě vše, stahujte, instalujte a hrejte, zajímá mě váš názor!

P.S. Koncept assassinky ještě nemám úplně hotový, můžete ho čekat v nejbližších dnech.

Přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
dawemorraless
Na-Krul
Příspěvky:3027
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DaweMorrales #2722
Bydliště:Brno

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od dawemorraless » 05.06.2018, 15:43 hod.

Já prubnu až dudlika na 100% :wave:
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Příspěvek od ZOMB » 17.06.2018, 15:17 hod.

Zdravím!

Právě jsem doplnil mou vizi skillů u assassinky, takže se můžete podívat (je to popsané v druhém příspěvku tohoto tématu). Změnami bude zasaženo celkem 16 skillů (což je většina jejích skillů). Implementováno počítám za týden (kdy bych to i vydal jako další verzi). Pak už to půjde rychleji (budu mít víc času)... s trochou štěstí by mod mohl být kompletní už v červenci.

Užijte si zbytek neděle a přeji příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“