Merc is the True Hero
Napsal: 23.09.2020, 20:35 hod.
Po delší době Vás všechny opět vítám zde na fóru, přátelé. Než začne tradiční zimní MF turnaj, je potřeba toto fórum zase trochu oživit, a proč ne dovednostním turnajem? Tentokrát to nebude tzv. Fraxovina, jak mým vynálezům diabláckým někdy říkáte, ale s tímto návrhem přišel dawemorraless.
I tak to ale může být challenge jak se patří, neboť půjde o to, kdo bude mít hlavní roli, kdo bude zabíjet monstra. Ano, MERC! Hráčův charakter smí merce pouze podporovat, ale nesmí aktivně útočit. A mercovi nesmí pomáhat ani žádný útočící summon. Takže, půjdete do toho? Vyšroubujete mercovy schopnosti do největší mrtě a svěříte mu své nejcennější nálezy, aby uspěl? Račte a vítejte v tomto turnaji Merc is the True Hero! V něm půjde o to dostrkat merce až do obtížnosti hell a zabití Baala. Vyhrává ten nejrychlejší a nejbystřejší, na body.
Start:
Začínáme ve čtvrtek 1. října v 15:00.
Konec je stanoven na neděli 13. prosince ve 20:00; v případě potřeby a zájmu bude možné prodloužit, ale ne více než do vyhlášení MF turnaje. EDIT: Konec je nově stanoven na 31. leden před půlnocí.
Hlásit se můžete i po startu tohoto turnaje.
Námitky k pravidlům přijímám nejpozději do 28. září.
A nyní k pravidlům:
1) Turnajová postava musí být Hardcore, singleplayer.
2) Pokud postava zemře, může hráč začít znovu a lépe, buď se stejnou, nebo s jinou postavou.
3) Verze hry je 1.10 a výše. PlugY povoleny. Maphacky a jiné podobné programy zakázány.
4) Hráčova postava NESMÍ na nepřátele aktivně útočit, ať už obyčejnými útoky, lahvemi, palnými zbraněmi nebo útočnými kouzly. ÚTOČIT SMÍ POUZE VÁŠ MERC.
5) Hráčova postava smí aktivně útočit jen na obtížnosti normal do zisku prvního merce po zabití Blood Raven, nebo koupením od Kashyi po dosažení potřebného levlu 8.
6) Hráčova postava smí sesílat kouzla, aury a další dovednosti jen k posílení a k podpoře merce, k jeho udržení naživu či ke zpomalení / oslabení nepřátel a jejich útoků. Nesmí používat pasivní dovednosti, jež udělují škody nepřátelům (např. aura Holy Freeze, Shiver Armor, nebo Blade Shield)
7) Hráčova postava nesmí přivolávat útočící summony, oživovat mrtvoly ani nesmí měnit chování monster pomocí těchto kouzel: Conversion, Attract, Confuse a Mind Blast. Přivolat neútočné summony (např. Oak of Sage) smí.
8) Hráčova postava smí pro merce plnit roli tanka, ale smí při tom využít auru Thorns jedině, že ji poskytne Desert merc z Nightmare, který je na ni zaměřený. Je zakázáno vyvolat auru Thorns z runového slova Edge a nasazovat ho ať už na postavu, nebo na merce. Thorns z Paladina je povolen, ale paladin mercovi nesmí s touto zaplou aurou tankovat. Dále, pokud hráčova postava tankuje pro merce, nesmí používat Spirit of Barbs, Iron Maiden
9) Stejně tak tankující hráčova postava nesmí mít oblečené předměty s vlastností Attacker Takes DMG of X, nebo Attacker Takes Lightning DMG of.
10) Hráčova postava smí zakázané dovednosti (kromě summonů) použít pouze ve formě nasazení předmětu/ů s vlastností X % chance to cast lvl Y skill Z when struck, jelikož mají natolik malý účinek dmg, že třeba Frost Nova má podpůrný charakter než ničivý.
11) Hráč smí měnit nastavení players, které ovlivní bodování.
12) Hráč musí hrát v režimu single pass. To znamená, že jsou zakázány opakované nájezdy do lokací. Snažte se ukládat si hru po nalezení waypointu.
13) Full clear není povinný.
14) Hráč i jeho merc smějí použít pouze předměty, které sami naleznou, dostanou za odměnu, nakoupí ve městě, vygamblují nebo vytvoří.
15) PLATÍ ABSOLUTNÍ ZÁKAZ VYUŽÍT BUGLÉHO MERCE!! Jak buglého merce rozpoznáte? Nepřátelé pronásledují pouze vás a vašeho merce si vůbec nevšímají, což se například může stát v momentě, kdy spěcháte a merce zanecháte v hloučku nepřátel a on se snaží k vám dostat a nemůže, nakonec se k vám teleportuje, ale porouchá to AI nepřátel.
16) Pokud zjistíte, že je merc buglý, okamžitě zajistěte ukončení bugu. Jsou tři možnosti: Save and Exit; Najmout jiného merce; nebo Zabít a oživit merce (jsou-li ve vašem okolí silní střílející nepřátelé, nažeňte k nim merce, ideálně mu seberte výbavu, a schovejte se za něj, než ho zabijou)
17) Pravidelně hlásit postup hrou zde v tomto vláknu a vyjmenovávat staty, které budu vyžadovat pro uplatnění bodů. Nebudu brát zřetel na hlášení progresu jinými komunikačními kanály. Vyžaduji hlásit to jenom sem, na fórum.
Pravidla bodování
Budu pravidelně sledovat průběh vašeho počínání a udělovat body dle následujícího klíče. Pro správnost udělení bodů je nutné držet se pravidla 17 a pravidelně mi hlásit postup, třeba aspoň jednou týdně. Bonus za players X se připočítává jedině, pokud na tento players X odehrajete obtížnost CELOU. Jakmile se stane, že hrajete např. celou dobu na pl8, ale pak na ancienty nebo akt bosse players snížíte, počítá se bonus pouze za nejnižší players, jakou jste v dané obtížnosti použili. Některé body získáte za rychlost či důslednost svého konání, a proto důsledně hlaste svůj progres.
1) Dokončení normálu - +10 bodů.
2) Bonus za dohrání normalu na players 2-4 - +1 bod
3) Bonus za dohrání normalu na players 5-7 - +2 body
4) Bonus za dohrání normalu na players 8 - +3 body
5) Dokončení normalu na levlu postavy a merce nižším než 40 - +1 bod
6) Dokončení normalu na levlu postavy a merce nižším než 30 - +3 body
7) Dokončení normalu na levlu postavy a merce nižším než 25 - +8 bodů
8) Dokončení nightmaru - +20 bodů
9) Bonus za dohrání nightmaru na players 2-4 - +4 body
10) Bonus za dohrání nightmaru na players 5-7 - +6 body
11) Bonus za dohrání nightmaru na players 8 - +10 bodů
12) Dokončení nightmaru na levlu postavy a merce nižším než 70 - +3 body
13) Dokončení nightmaru na levlu postavy a merce nižším než 60 - +9 bodů
14) Dokončení nightmaru na levlu postavy a merce nižším než 50 - +25 bodů
15) Dokončení hellu - +30 bodů
16) Bonus za dohrání hellu na players 2-4 - +10 bodů
17) Bonus za dohrání hellu na players 5-7 - +20 bodů
18) Bonus za dohrání hellu na players 8 - +30 bodů
19) Dokončení všech tří obtížností na players 8 - +50 bodů
20) Dokončení hellu na levlu postavy a merce nižším než 85 - +10 bodů
21) Dokončení hellu na levlu postavy a merce nižším než 75 - +30 bodů
22) Dokončení hellu na levlu postavy a merce nižším než 65 - +80 bodů
23) Full Clear všech lokací na normalu - +20 bodů
24) Full Clear všech lokací na nightmaru - +50 bodů
25) Full Clear všech lokací na hellu - +100 bodů
Časové bonusy, myšleno pro datum a čas nahlášení:
26) Kdo jako první dohraje normal - +5 bodů
27) Kdo jako první dohraje nightmare - +10 bodů
28) Kdo dosáhne titulu Guardian první - +50 bodů
29) Kdo dosáhne titulu Guardian druhý - +25 bodů
30) Kdo dosáhne titulu Guardian třetí - +10 bodů
Časové bonusy, myšleno pro herní čas:
31) Kdo dosáhne titulu Guardian za nejkratší čas - +50 bodů
32) Kdo dosáhne titulu Guardian za druhý nejkratší čas - +25 bodů
33) Kdo dosáhne titulu Guardian za třetí nejkratší čas - +10 bodů
34) Zisk titulu Guardian, pokud hráčova postava bude nahá ("naked"), tedy nebude po celou hru od zisku prvního merce po zabití Blood Raven nosit žádné předměty - +50 bodů
35) Kdo uspěje v zisku bonusu č. 34 za podmínky nastavení players 8 po celou dobu hraní - +100 bodů
36) Kdo dosáhne titulu Guardian v režimu "Ultra Hardcore" , tedy, že mu během celé hry merc ani jednou nezemře - +100 bodů
37) Kdo dosáhne titulu Guardian v režimu nepodpory merce během celé hry (hráč nebude používat žádné své dovednosti a merce bude pouze léčit lahvičkami) a nebude pro merce ani tankovat - +200 bodů
38) Kdo si ponechá na celou hru Rogue, kterou dostane od Kashyi za zabití Blood Raven - +40 bodů
39) Kdo nevyužije během celé hry dovednost teleportu - +30
40) Kdo zabije Diablo klona, jakmile se mu poprvé s touto postavou spawne, neuteče před soubojem a vyhledá ho u nejbližšího superunikátního bosse před sebou - +100 bodů
41) Kdo splní bod 40, tak dostane počet bodů rovnající se násobek bonusu a (/players minus 1) - +30 bodů
42) Kdo zabije Diablo klona za ostatních okolností - +20 bodů
43) Kdo získá titul Guardian v režimu "naked", přičemž nebude po celou hru používat ani žádné charmy - +50 bodů
edit1) Upraven bod 7 pravidel, aby byl srozumitelnější.
edit2) Upraven bod 5, aby byl jasnější - level má být 8.
edit3) Přidán bod 43 do bodování.
I tak to ale může být challenge jak se patří, neboť půjde o to, kdo bude mít hlavní roli, kdo bude zabíjet monstra. Ano, MERC! Hráčův charakter smí merce pouze podporovat, ale nesmí aktivně útočit. A mercovi nesmí pomáhat ani žádný útočící summon. Takže, půjdete do toho? Vyšroubujete mercovy schopnosti do největší mrtě a svěříte mu své nejcennější nálezy, aby uspěl? Račte a vítejte v tomto turnaji Merc is the True Hero! V něm půjde o to dostrkat merce až do obtížnosti hell a zabití Baala. Vyhrává ten nejrychlejší a nejbystřejší, na body.
Start:
Začínáme ve čtvrtek 1. října v 15:00.
Konec je stanoven na neděli 13. prosince ve 20:00; v případě potřeby a zájmu bude možné prodloužit, ale ne více než do vyhlášení MF turnaje. EDIT: Konec je nově stanoven na 31. leden před půlnocí.
Hlásit se můžete i po startu tohoto turnaje.
Námitky k pravidlům přijímám nejpozději do 28. září.
A nyní k pravidlům:
1) Turnajová postava musí být Hardcore, singleplayer.
2) Pokud postava zemře, může hráč začít znovu a lépe, buď se stejnou, nebo s jinou postavou.
3) Verze hry je 1.10 a výše. PlugY povoleny. Maphacky a jiné podobné programy zakázány.
4) Hráčova postava NESMÍ na nepřátele aktivně útočit, ať už obyčejnými útoky, lahvemi, palnými zbraněmi nebo útočnými kouzly. ÚTOČIT SMÍ POUZE VÁŠ MERC.
5) Hráčova postava smí aktivně útočit jen na obtížnosti normal do zisku prvního merce po zabití Blood Raven, nebo koupením od Kashyi po dosažení potřebného levlu 8.
6) Hráčova postava smí sesílat kouzla, aury a další dovednosti jen k posílení a k podpoře merce, k jeho udržení naživu či ke zpomalení / oslabení nepřátel a jejich útoků. Nesmí používat pasivní dovednosti, jež udělují škody nepřátelům (např. aura Holy Freeze, Shiver Armor, nebo Blade Shield)
7) Hráčova postava nesmí přivolávat útočící summony, oživovat mrtvoly ani nesmí měnit chování monster pomocí těchto kouzel: Conversion, Attract, Confuse a Mind Blast. Přivolat neútočné summony (např. Oak of Sage) smí.
8) Hráčova postava smí pro merce plnit roli tanka, ale smí při tom využít auru Thorns jedině, že ji poskytne Desert merc z Nightmare, který je na ni zaměřený. Je zakázáno vyvolat auru Thorns z runového slova Edge a nasazovat ho ať už na postavu, nebo na merce. Thorns z Paladina je povolen, ale paladin mercovi nesmí s touto zaplou aurou tankovat. Dále, pokud hráčova postava tankuje pro merce, nesmí používat Spirit of Barbs, Iron Maiden
9) Stejně tak tankující hráčova postava nesmí mít oblečené předměty s vlastností Attacker Takes DMG of X, nebo Attacker Takes Lightning DMG of.
10) Hráčova postava smí zakázané dovednosti (kromě summonů) použít pouze ve formě nasazení předmětu/ů s vlastností X % chance to cast lvl Y skill Z when struck, jelikož mají natolik malý účinek dmg, že třeba Frost Nova má podpůrný charakter než ničivý.
11) Hráč smí měnit nastavení players, které ovlivní bodování.
12) Hráč musí hrát v režimu single pass. To znamená, že jsou zakázány opakované nájezdy do lokací. Snažte se ukládat si hru po nalezení waypointu.
13) Full clear není povinný.
14) Hráč i jeho merc smějí použít pouze předměty, které sami naleznou, dostanou za odměnu, nakoupí ve městě, vygamblují nebo vytvoří.
15) PLATÍ ABSOLUTNÍ ZÁKAZ VYUŽÍT BUGLÉHO MERCE!! Jak buglého merce rozpoznáte? Nepřátelé pronásledují pouze vás a vašeho merce si vůbec nevšímají, což se například může stát v momentě, kdy spěcháte a merce zanecháte v hloučku nepřátel a on se snaží k vám dostat a nemůže, nakonec se k vám teleportuje, ale porouchá to AI nepřátel.
16) Pokud zjistíte, že je merc buglý, okamžitě zajistěte ukončení bugu. Jsou tři možnosti: Save and Exit; Najmout jiného merce; nebo Zabít a oživit merce (jsou-li ve vašem okolí silní střílející nepřátelé, nažeňte k nim merce, ideálně mu seberte výbavu, a schovejte se za něj, než ho zabijou)
17) Pravidelně hlásit postup hrou zde v tomto vláknu a vyjmenovávat staty, které budu vyžadovat pro uplatnění bodů. Nebudu brát zřetel na hlášení progresu jinými komunikačními kanály. Vyžaduji hlásit to jenom sem, na fórum.
Pravidla bodování
Budu pravidelně sledovat průběh vašeho počínání a udělovat body dle následujícího klíče. Pro správnost udělení bodů je nutné držet se pravidla 17 a pravidelně mi hlásit postup, třeba aspoň jednou týdně. Bonus za players X se připočítává jedině, pokud na tento players X odehrajete obtížnost CELOU. Jakmile se stane, že hrajete např. celou dobu na pl8, ale pak na ancienty nebo akt bosse players snížíte, počítá se bonus pouze za nejnižší players, jakou jste v dané obtížnosti použili. Některé body získáte za rychlost či důslednost svého konání, a proto důsledně hlaste svůj progres.
1) Dokončení normálu - +10 bodů.
2) Bonus za dohrání normalu na players 2-4 - +1 bod
3) Bonus za dohrání normalu na players 5-7 - +2 body
4) Bonus za dohrání normalu na players 8 - +3 body
5) Dokončení normalu na levlu postavy a merce nižším než 40 - +1 bod
6) Dokončení normalu na levlu postavy a merce nižším než 30 - +3 body
7) Dokončení normalu na levlu postavy a merce nižším než 25 - +8 bodů
8) Dokončení nightmaru - +20 bodů
9) Bonus za dohrání nightmaru na players 2-4 - +4 body
10) Bonus za dohrání nightmaru na players 5-7 - +6 body
11) Bonus za dohrání nightmaru na players 8 - +10 bodů
12) Dokončení nightmaru na levlu postavy a merce nižším než 70 - +3 body
13) Dokončení nightmaru na levlu postavy a merce nižším než 60 - +9 bodů
14) Dokončení nightmaru na levlu postavy a merce nižším než 50 - +25 bodů
15) Dokončení hellu - +30 bodů
16) Bonus za dohrání hellu na players 2-4 - +10 bodů
17) Bonus za dohrání hellu na players 5-7 - +20 bodů
18) Bonus za dohrání hellu na players 8 - +30 bodů
19) Dokončení všech tří obtížností na players 8 - +50 bodů
20) Dokončení hellu na levlu postavy a merce nižším než 85 - +10 bodů
21) Dokončení hellu na levlu postavy a merce nižším než 75 - +30 bodů
22) Dokončení hellu na levlu postavy a merce nižším než 65 - +80 bodů
23) Full Clear všech lokací na normalu - +20 bodů
24) Full Clear všech lokací na nightmaru - +50 bodů
25) Full Clear všech lokací na hellu - +100 bodů
Časové bonusy, myšleno pro datum a čas nahlášení:
26) Kdo jako první dohraje normal - +5 bodů
27) Kdo jako první dohraje nightmare - +10 bodů
28) Kdo dosáhne titulu Guardian první - +50 bodů
29) Kdo dosáhne titulu Guardian druhý - +25 bodů
30) Kdo dosáhne titulu Guardian třetí - +10 bodů
Časové bonusy, myšleno pro herní čas:
31) Kdo dosáhne titulu Guardian za nejkratší čas - +50 bodů
32) Kdo dosáhne titulu Guardian za druhý nejkratší čas - +25 bodů
33) Kdo dosáhne titulu Guardian za třetí nejkratší čas - +10 bodů
34) Zisk titulu Guardian, pokud hráčova postava bude nahá ("naked"), tedy nebude po celou hru od zisku prvního merce po zabití Blood Raven nosit žádné předměty - +50 bodů
35) Kdo uspěje v zisku bonusu č. 34 za podmínky nastavení players 8 po celou dobu hraní - +100 bodů
36) Kdo dosáhne titulu Guardian v režimu "Ultra Hardcore" , tedy, že mu během celé hry merc ani jednou nezemře - +100 bodů
37) Kdo dosáhne titulu Guardian v režimu nepodpory merce během celé hry (hráč nebude používat žádné své dovednosti a merce bude pouze léčit lahvičkami) a nebude pro merce ani tankovat - +200 bodů
38) Kdo si ponechá na celou hru Rogue, kterou dostane od Kashyi za zabití Blood Raven - +40 bodů
39) Kdo nevyužije během celé hry dovednost teleportu - +30
40) Kdo zabije Diablo klona, jakmile se mu poprvé s touto postavou spawne, neuteče před soubojem a vyhledá ho u nejbližšího superunikátního bosse před sebou - +100 bodů
41) Kdo splní bod 40, tak dostane počet bodů rovnající se násobek bonusu a (/players minus 1) - +30 bodů
42) Kdo zabije Diablo klona za ostatních okolností - +20 bodů
43) Kdo získá titul Guardian v režimu "naked", přičemž nebude po celou hru používat ani žádné charmy - +50 bodů
edit1) Upraven bod 7 pravidel, aby byl srozumitelnější.
edit2) Upraven bod 5, aby byl jasnější - level má být 8.
edit3) Přidán bod 43 do bodování.