Kód: Vybrat vše
https://www.wowhead.com/news/increased-attack-speed-operating-differently-in-diablo-ii-resurrected-324811
Moderátor:Dark_Deamon
Kód: Vybrat vše
https://www.wowhead.com/news/increased-attack-speed-operating-differently-in-diablo-ii-resurrected-324811
MrLlama udělal video, kde bylo možné se dostat na 25 útoků za sekundu (maximum) - teprve v takovou chvíli to bylo rozbité a žádný úder nehitoval.
To je způsobené trochu jiným mechanismem (Next Hit - Delay) - tím je zajištěno, aby mohlo být monstrum poraněné tímto skillem max jednou za 4 framy.
Je otázka, jestli na to zapomněli, nebo to takhle nastavili záměrně. Každopádně se nejedná o jednotný limit 4 fps, ale záleží na typu zbraně a přeměně (werebear, werewolf). Hodně z odstranění tohoto umělého limitu těží kuše, které jsou v originále limitovány na 11 snímků. Nejlépe se to vysvětlí na příkladu - kuš typu Chu-ko-nu je nejrychlejší zbraň ve hře (základní rychlost -60). Stačí do ni vrazit Shael a už jsme na limitu 11 snímků / útok (žádné další IAS nemá vliv). Pokud tedy vezmeme assassinku, vymaxujeme ji BoS (řekněme s gearem na level 38), pořídíme ji mercyni s Faith (level 15 Fanaticism) a do rukou ji dáme 5x Shael Chu-ko-nu, v originále střílí rychlostí 11 snímků, ale v D2R rychlostí 8 snímků (pokud seženeme na gearu ještě 86% IAS, tak 6 snímků).
Ten limit je ve skutečnosti už zmíněných 25 framů (tedy 1 hit / frame). 2 útoky / frame (a víc) fungují.