Diablo 2 Resurrected
Moderátor:Dark_Deamon
Take velke zmeny som necakal..ale ok uvidime co z toho vznikne.
Re: Diablo 2 Resurrected
Mně jsou ty změny (alespoň na papíře) sympatické. I když jsem si původně pro D2R přál trochu jinou trajektorii vývoje (podporu modifikací), plánované změny i přístup vývojářů se mi zatím zamlouvají.
Re: Diablo 2 Resurrected
Změn je hodně, já osobně jsem ze spousty nadšený, jen u pár bych měl výhrady.
Buildy co stojí za vyzkoušení:
Spearzon - posíleny Impale a Fend, Dodge a Avoid nepřeruší animaci.
Poison Javazon - lehce posíleny poison skilly, spíš budou sloužit jako podpora než jako hlavní dmg dealer.
Firezon - posíleny fire skilly.
Dragon Claw - posíleno dmg.
Dragon Flight - zrušen casting delay! A navýšeno dmg Tohle bude zajímavé...
Bladesin - buffy těchto skillů (Blade Sentinel, Blade Fury, Blade Shield) jsou šílené. Tohle bude maso.
Fire Trapsin - za zkoušku to stojí, ale o drasticky lepší to asi nebude.
War Cry Barb - 30% navýšení dmg.
Thrower - celkové navýšení dmg + pierce. Ale nevím, pokud nenavýší stack size zbraní, tak furt budeme muset každou chvíli utíkat do města.
Leaper - vypadá použitelněji, ale asi ne o moc.
Fire Druid - posílena fyzická složka dmg, skilly nesdílejí casting delay.
Fire Claw Druid - navýšeno základní dmg a odebrány dvě synergie -> bude možné lépe kombinovat s dalšími skilly.
Shapeshift Druid - bude moct castit Hurricane v přeměně.
Summonner Druid - havrani budou hodně zajímaví.
Rabies Druid - posílen jen lehce.
Elemental Summonner Necro - posíleni mágové, posíleni golemové (zde bych použil Fire Golema).
Holy Fire Paladin - drastické posílení. Tohle by mohl být úplný zabiják, obzvlášť když to zkombinujeme s gearem (kombo Dragon štít + Dragon brnění + Hand of Justice zbraň dává level 44 Holy Fire).
Thorns Paladin - úplná změna buildu. Pokud to chápu správně, nyní se bude vyplácet mít vysokou defense a block (monstra nemusí úspěšně zasáhnout, aby byla zraněna) a vrácené dmg se bude škálovat s +skills. Dává mi smysl třeba build 20 Thorns, 20 Holy Shield, 20 FoH + synergie. Princip - melee monstra se o mě omlátí a na střelce používat FoH.
FoHer - sníženo delay.
Nova Sorc - Nova, Static Field, Thunderstorm, Mastery. Přidány synergie.
Blažena - posíleno Blaze, přidáno +frw.
Hydra Sorc - odstraněno delay.
Obecně budou lepší hybridní buildy, protože byly odstraněny některé synergie, a delay skillů není sdíleno napříč skilly. Amazonky jistě potěší fakt, že RW Insight bude moci být použito s lucích a kuších.
Změny u merců vypadají rovněž zajímavě.
Buildy co stojí za vyzkoušení:
Spearzon - posíleny Impale a Fend, Dodge a Avoid nepřeruší animaci.
Poison Javazon - lehce posíleny poison skilly, spíš budou sloužit jako podpora než jako hlavní dmg dealer.
Firezon - posíleny fire skilly.
Dragon Claw - posíleno dmg.
Dragon Flight - zrušen casting delay! A navýšeno dmg Tohle bude zajímavé...
Bladesin - buffy těchto skillů (Blade Sentinel, Blade Fury, Blade Shield) jsou šílené. Tohle bude maso.
Fire Trapsin - za zkoušku to stojí, ale o drasticky lepší to asi nebude.
War Cry Barb - 30% navýšení dmg.
Thrower - celkové navýšení dmg + pierce. Ale nevím, pokud nenavýší stack size zbraní, tak furt budeme muset každou chvíli utíkat do města.
Leaper - vypadá použitelněji, ale asi ne o moc.
Fire Druid - posílena fyzická složka dmg, skilly nesdílejí casting delay.
Fire Claw Druid - navýšeno základní dmg a odebrány dvě synergie -> bude možné lépe kombinovat s dalšími skilly.
Shapeshift Druid - bude moct castit Hurricane v přeměně.
Summonner Druid - havrani budou hodně zajímaví.
Rabies Druid - posílen jen lehce.
Elemental Summonner Necro - posíleni mágové, posíleni golemové (zde bych použil Fire Golema).
Holy Fire Paladin - drastické posílení. Tohle by mohl být úplný zabiják, obzvlášť když to zkombinujeme s gearem (kombo Dragon štít + Dragon brnění + Hand of Justice zbraň dává level 44 Holy Fire).
Thorns Paladin - úplná změna buildu. Pokud to chápu správně, nyní se bude vyplácet mít vysokou defense a block (monstra nemusí úspěšně zasáhnout, aby byla zraněna) a vrácené dmg se bude škálovat s +skills. Dává mi smysl třeba build 20 Thorns, 20 Holy Shield, 20 FoH + synergie. Princip - melee monstra se o mě omlátí a na střelce používat FoH.
FoHer - sníženo delay.
Nova Sorc - Nova, Static Field, Thunderstorm, Mastery. Přidány synergie.
Blažena - posíleno Blaze, přidáno +frw.
Hydra Sorc - odstraněno delay.
Obecně budou lepší hybridní buildy, protože byly odstraněny některé synergie, a delay skillů není sdíleno napříč skilly. Amazonky jistě potěší fakt, že RW Insight bude moci být použito s lucích a kuších.
Změny u merců vypadají rovněž zajímavě.
Re: Diablo 2 Resurrected
musím říct, že jsem radostí poskočil na židli za havraního druida. jednou jsem ho zkoušel na Path of Diablo (samozřejmně, že tam je to ještě trochu upravenější) a bavil mě moc, než jsem ho ripnul. dát si ho v D2R bude radost
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo 2 Resurrected
Já to teda vidím naprosto obráceně. A to tak, že drtivá většina těch změn je úplně mimo. Boost skillů, které to nepotřebují a ve většině se jedná o caster skilly, které to už vůbec nepotřebují. Už tomu chybí jen snížení drop rate run a dílo zkázy bude dokonáno. Nechci sejčkovat, ale začínám mít pocit, že do roka bude D2R zprzněný jako D3.
Re: Diablo 2 Resurrected
DD: A jaké změny by sis představoval? Resp. jakých skillů?
IMHO by runy a/nebo RW (minimálně ty aktulně přesílené) měly být zrušeny úplně, ale to tady asi budu v menšině
Můj pohled - on problém u spousty skillů je v tom, že existují v nějakém kontextu.
Příklad - ohnivé skilly. Problém je prostředí - ohnivé imunity bývají neprolomitelné (btw osobně bych imunity úplně odstranil, D2 (by) bylo IMHO lepší bez nich)
Další příklad - single-target skilly (čili většina melee skillů). Problém je opět v prostředí - moc vysoká hustota monster, takže se vyplatí používat hlavně AoE skilly. Některé módy tohle řeší tak, že takovým skillům dávají plošné dmg, ale já bych spíš snížil hustotu monster a posílil je.
A hlavně se musí opravit dva důležité bugy - NHAM bug a Mana burn bug.
IMHO by runy a/nebo RW (minimálně ty aktulně přesílené) měly být zrušeny úplně, ale to tady asi budu v menšině
Můj pohled - on problém u spousty skillů je v tom, že existují v nějakém kontextu.
Příklad - ohnivé skilly. Problém je prostředí - ohnivé imunity bývají neprolomitelné (btw osobně bych imunity úplně odstranil, D2 (by) bylo IMHO lepší bez nich)
Další příklad - single-target skilly (čili většina melee skillů). Problém je opět v prostředí - moc vysoká hustota monster, takže se vyplatí používat hlavně AoE skilly. Některé módy tohle řeší tak, že takovým skillům dávají plošné dmg, ale já bych spíš snížil hustotu monster a posílil je.
A hlavně se musí opravit dva důležité bugy - NHAM bug a Mana burn bug.
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo 2 Resurrected
ZOMB: Promiň, teď nemám moc času na to rozepisovat se o každém druhém skillu, co se mi na něm nezdá. Toho času moc nemám a ten co mám, tak věnuju turnaji.
Dost podobně to ale probíhalo v D3. To bylo furt samé navyšování dmg všude možně, až Blizz nevěděl co s tím, tak přišli s úžasnou novinkou a sice nových 275 obtížností
Dost podobně to ale probíhalo v D3. To bylo furt samé navyšování dmg všude možně, až Blizz nevěděl co s tím, tak přišli s úžasnou novinkou a sice nových 275 obtížností
Re: Diablo 2 Resurrected
Kdo má zájem, tak včera bylo spuštěno PTR s patchem 2.4
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo 2 Resurrected
Stačilo mi vidět jen Holy Fire Paladina, abych věděl, že to bude mega průser. Aneb D3 se vtěluje do D2
- witekcz
- Redaktor DiabloFans.cz
- Příspěvky:1206
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:VitekP#2890
Re: Diablo 2 Resurrected
Tady máte CZ Patchnotes.
Pokud si mě chcete přidat do přátel na Battle.net, napište mi soukromou zprávu zde na fóru.
Re: Diablo 2 Resurrected
Dle mého ty změny (týkající se Holy Fire) jsou v pohodě, ale měli odstranit / oslabit tahle runová slova.Dark_Deamon píše: ↑26.01.2022, 16:56 hod.Stačilo mi vidět jen Holy Fire Paladina, abych věděl, že to bude mega průser. Aneb D3 se vtěluje do D2
Nicméně je pravda, že Fire Druid se svými skilly nesdílející cooldown má velmi podobný playstyle jako v D3 - kde jde jen o to točit ty skilly podle cooldownu.
Re: Diablo 2 Resurrected
Chlapi testujem PTR, použil som nejaké runy a itemy. Vypnem to a lognem na do klasickej hry a kukám že tie runy a itemy a mi zmizli......
Testoval som v minulosti PTR WOW a podobné veci sa tam nediali, predpokladám, že je to bug.
Postrehli ste to?
Testoval som v minulosti PTR WOW a podobné veci sa tam nediali, predpokladám, že je to bug.
Postrehli ste to?
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Diablo 2 Resurrected
Pokud hraješ offline, tak PTR využívá stejné savy (postavy) jako klasická verze. Jo, je to nešťastně vymyšlené.
Re: Diablo 2 Resurrected
Hmm tak to je s*it, ale je to moja chyba že som si to poriadne nenaštudoval.....
Dík za odpoveď
Dík za odpoveď
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Diablo 2 Resurrected
Zítra vypnou PTR. Zdroj.
Očekává se, že PTR bude vypnutý asi týden, pak ho zase zapnou s novým patchem - bude se testovat ladder a další balance změny.
Očekává se, že PTR bude vypnutý asi týden, pak ho zase zapnou s novým patchem - bude se testovat ladder a další balance změny.
Re: Diablo 2 Resurrected
Tak je tu patch 2.4: https://news.blizzard.com/en-us/diablo2 ... 4-now-live
Dle testování ostatních se mi konečně splnilo přání - opravili mana burn bug
ES sorcky to konečně na HC nebudou mít jako ruskou ruletu.
Dle testování ostatních se mi konečně splnilo přání - opravili mana burn bug
ES sorcky to konečně na HC nebudou mít jako ruskou ruletu.
Re: Diablo 2 Resurrected
PTR 2.5: https://news.blizzard.com/en-us/diablo2 ... s-now-live
Zajímavá novinka: Terror Zones
Zajímavá novinka: Terror Zones