Stránka 1 z 1

AURADIN - DISKUZE

Napsal: 22.04.2022, 11:40 hod.
od garadien
Zdravím přátelé!!

Nedávno jsem narazil na docela zajímavý build a chtěl jsem se s vámi o tuto zkušenost podělit a zároveň rozebrat, jak ho ještě vyladit. V první řadě mi jde o dosažení největšího možného plošného DMG.

Popis:

Paladin - Auradin

Equip:

Helma Dream
Štít Dream
Brnění Dragon
Zbraň Hand of justice
Prsteny Soj a Bulkathos
Opasek Arachnid
Amulet Mara´s
(Druhá zbraň Call to Arms a štít spirit) - není tolik důležité
Rukavice a boty mám na MF (pokud existují nějaké zajímavé na zvýšení plošného dmg, nebo snížení resistů sem s tím)

Skillery:
Torch, Anihhilus a vše co přidává +1 defensive aury.

Skilly:
Všude píšou, že je kombinace dobrá se Zealem, já osobně nesouhlasím a používám jako ůtočný skill jen Charge na levém tlačítku (hlavně kvůli rychlému pohybu), nic jiného nepotřebuji, nebo si občas jen z nostalgie bouchnu do bosse, když umírá pomalu. Aktivní auru mám Conviction.

Defensive aury:
20 bodů resist Fire
20 bodů Resist Lightning
20 Bodů Salvation
Offensive aury:
20 bodů conviction - hlavní aura
ostatní potřebné po 1 bodu (-5 bodů)
Combat aury:
Holy shield - tady dávám zbytek bodíků které zůstanou.
Charge 1 bod stačí na pohyb jen

Mercek - 5. act Barbar s frenzy
Helma Dream
Brnění Dragon
Zbraň 1 - Hand of Justice
Zbraň 2 - Crescent Moon

Tohle je teď můj aktuální set
Ve hře na players 1 vše vlastně umře na jednu ránu po proběhnutí kolem, bossové jdou na 2 (záleží na resistech)
-----------------------------------------------------------------------------------

Napadla mě taková možnost jak upravit mercka, aby byl plošný DMG ještě efektivnější a jednou z možností se mi nabídla zbraň 6 socketů sword LAST WISH s aurou Might lvl 17 a vyměnit to Merckovi za Crescent Moon.

Hlavní otázka zní:
Bude mi aura Might podporovat všechny ostatní aury, které mám aktivně i ze všech věcí?
Na jednom anglickém fóru jsem se dočetl, že ANO a na lvl 17 to přidává 200%!!!
Někde ale zase psali, že to přidává pouze physical DMG, což je blbost vzhledem k tomu, že to třeba zvyšuje dmg sorce s orbem atd... Nemá s tím někdo zkušenost?
Nechci totiž dělat tohle drahý slovo, proto aby mi to pak smrdělo v bedně, protože je to k prdu..

Díky a budu rád za jakékoli návrhy na zlepšení tohoto brutálního zabijáka!!

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 22.04.2022, 13:41 hod.
od ZOMB
Ahoj, aura Might zvyšuje jen fyzické poškození, nikoliv ohnivé, ani bleskové. Ani sorceress z něj netěží u svých kouzel.

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 22.04.2022, 15:12 hod.
od Fraxinus
Další námitka: Nejsou potřeba vůbec žádné skillery na defenzivní aury. Synergie pro aury fungují pouze za tvrdě investované body. +skilly na ně nemají absolutně žádný vliv.

+ jedna rada: Nevěř všemu, co se píše na nějakých anglických fórech. Mnohdy se tam dovíš bůhvíjaké nesmysly.

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 25.04.2022, 10:44 hod.
od Slw
osobně bych SoJ vyměnil za Raven. cbf je cbf. esti teda není v nějakém rw (hlava už zapomíná).....

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 25.04.2022, 16:57 hod.
od Jimmi
Fraxinus: trochu offtipic otazka ma napadla. Viem ze na druidove summon skilly aj “soft” skill pointy davali synergie. Nevies nahodou ci to tak je aj v 2.4 patchy? Lebo vrsj dummon vetvu boostli. Dik

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 25.04.2022, 17:38 hod.
od ZOMB
Jimmi: Dobrá otázka. Samotného mě to zajímalo, tak jsem se podíval do zdrojáků.
Pro vlky a medvědy a jejich vzájemné synergie platí, že soft pointy se počítají - je to tedy podobné jako v LoD a jediná synergie ve hře (co vím), kde se počítá se soft pointy.
Pro havrany - jejich synergie z vlků a medvěda je založena pouze na hard pointech.

Jo a je zajímavé, že u skillu Find Item nechali skrytou synergii z Find Potion (+1% / blvl), i když o tom ve hře ani v seznamu změn není ani zmínka.

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 26.04.2022, 18:46 hod.
od garadien
Sčítají se aury u mercka pokud má v ruce 2x HoJ? Pokud ne, co by jste dali na barba za druhou zbraň? Napadlo mě Grief mu dát k Hoj. Případně lepší návrh?
Hlavně jsem se chtěl zeptat, jestli je stále funkční ,,bug,, kdy přepínám více aur najednou.
Na stránkách je popsaný auradin s kombinací aura shock a conviction. Zkusil jsem to párkrát a nepřijde mi to funkční a myslím, že ty timery už udělali tak, aby se jednotlivé aury nepřekrívalz.

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 27.04.2022, 09:58 hod.
od Fraxinus
Jimmi píše:
25.04.2022, 16:57 hod.
Fraxinus: trochu offtipic otazka ma napadla. Viem ze na druidove summon skilly aj “soft” skill pointy davali synergie. Nevies nahodou ci to tak je aj v 2.4 patchy? Lebo vrsj dummon vetvu boostli. Dik
Tady je to potřeba trochu poopravit. Synergie u druidích summonů, stejně jako u nekromantích, nejsou vlastně vůbec synergie, ale bonusy pro dotyčná zvířata/kostry/golemy. Ty bonusy se tam netahají dle investovaných bodů do synergie, ale jsou přímo vlastností dotyčných skillů. A proto se tam počítají včetně +skillů.
ZOMB píše:
25.04.2022, 17:38 hod.
Jo a je zajímavé, že u skillu Find Item nechali skrytou synergii z Find Potion (+1% / blvl), i když o tom ve hře ani v seznamu změn není ani zmínka.
Pokud si dobře pamatuju, v tom nástřelu změn to bylo uvedené, jen to zřejmě zase zapomněli uvést do hry samotné.
garadien píše:
26.04.2022, 18:46 hod.
Sčítají se aury u mercka pokud má v ruce 2x HoJ? Pokud ne, co by jste dali na barba za druhou zbraň? Napadlo mě Grief mu dát k Hoj. Případně lepší návrh?
Hlavně jsem se chtěl zeptat, jestli je stále funkční ,,bug,, kdy přepínám více aur najednou.
Na stránkách je popsaný auradin s kombinací aura shock a conviction. Zkusil jsem to párkrát a nepřijde mi to funkční a myslím, že ty timery už udělali tak, aby se jednotlivé aury nepřekrívalz.
Ano, sečtou se, pokud má obojí merc. Nesečtou se, když by 1 měl merc a 2. ty. Bug s aurami už měl být opraven dávno. Aury fungují najednou, když si na sebe navlečeš oblečení, co obsahuje vlastnosti Lvl X Aura when equipped. To znamená Dream, Dragon atd, a do toho jim budeš ty sám svítit Conviction.

Re: AURADIN - DISKUZE

Napsal: 28.04.2022, 06:22 hod.
od ZOMB
Fraxinus píše:
27.04.2022, 09:58 hod.
Pokud si dobře pamatuju, v tom nástřelu změn to bylo uvedené, jen to zřejmě zase zapomněli uvést do hry samotné.
Já to v patch notes nikde neviděl, nicméně nedávný patch to opravil a už to jde vidět ve hře - že ta synergie existuje.