Stránka 1 z 15
Dotazové vlákno
Napsal: 06.02.2009, 18:46 hod.
od Horazon
V tomto vlákně můžete pokládat jakékoliv dotazy týkající se Diabla II a doufejme vám budou brzo zodpovězeny.
Zakládám to samozřejmě také kvůli sobě (často mám dotazy a nechci kvůli každému zakládat nové vlákno) a také kvůli přehlednosti.
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 06.02.2009, 18:48 hod.
od Horazon
Mohl by mi někdo říct kde padá Widowmaker s největší pravděpodobností a jestli padá i na nm, popřípadě kde?
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 06.02.2009, 19:35 hod.
od Gladiator91
Koukal sem do kalkulátoru a největší šance je Diablo a Baal quest potom,Baal a Diablo,Nihlatak,Frozenstein,Pindle,...
A všechno na hell.Ono taky záleží jakej máš mf a kolik lidí je ve hře...
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 06.02.2009, 19:40 hod.
od Grammator
první z koho může padnout je baal nm, pak už může padnout z kohokoli, s tím že nejvyšší čance je z missile monster a bossů....
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 06.02.2009, 19:52 hod.
od Horazon
Děkuji oběma.
Grammator: Myslíš že má smysl chodit na nm Baala když chci dostat ten luk? Mám mf něco přes 150, ale sem na to sám.
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 06.02.2009, 20:50 hod.
od Grammator
myslím že ne...
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 07.02.2009, 22:31 hod.
od Horazon
Jak se správně hraje build barbara, který využívá právě tohoto luku?
Ve videu, které sem viděl, užíval Whirlwind, měl většinou sekery a když bojoval například proti hammerdiovi tak si překlikl na luk. Proti jeho teleportu (jak sem pochopil) využíval právě Whirlwind, který užíval v mezerách mezi střelbou aby se hammerdin k němu nemohl teleportovat.
Předpokládám tedy že namaxovat Whirlwind, Battle orders, Axe mastery, a co dál tím už si úplně nějsem jistý. Barb ve videu také využíval Leap jako by náhradu Whirlwindu. Někde sem viděl, že doporučovali aby byl Leap aspoň na 15 úrovni k tomuto buildu. Stunuje snad? Nebo jakou má ještě funkci kromě přeskakování překážek? Také se prý hodí mít aspoň na 6. lvlu Increase speed. Prý tak člověk uteče i bone spiritu když je pod deciprify. Opravdu se hodí investovat do toho o 5 bodů víc kvůli spiritu? Jako zbraně měl dvě sekery a jako skill na levém měl Berserker. Zde si nejsem jistý kolik bodů do toho dát, jestli stačí jeden opravdu jen na imune physical, či jestli se využívá i více. Předpokládám však, že primární skill bude opravdu Whirlwind a že o mnoho více skillů (či o žádný) nebude třeba.
Upozorňuji že hraji na HC a ani ho nechci na nějaké pvp jako ho spíš využívat jako zábavný build.
PS: Také jak rozdělit Atributy? Když užívám luk přidává i str k dmg luku nebo pouze dex? A jak to je se zásahem u tohoto luku když má tuto vlastnost: Ignore Target's Defense?
Nějaké rady? A budou problémy na HC?
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 07.02.2009, 22:57 hod.
od Grammator
no pokud nechceš jet PvP tak nevidim žádnej smysl v používání widowmakeru...
luku přidává damage pouze dex
ignore targets defense dělá přesně to co říka že dělá, ignoruje obranu cíle tzn. jako by žádnou neměl, nefunguje to na bosse a hráče...
co se týče rozdělení skillů tak to nevím, nikdy sem takovýho barba nehrál...
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 08.02.2009, 15:13 hod.
od Horazon
no pokud nechceš jet PvP tak nevidim žádnej smysl v používání widowmakeru...
Žádný velký praktický význam v tom nevidím ani já. Pouze se mi to líbí a chtěl bych to vyzkoušet. Myslím, že tento build bude i tak účinný a luk povětšinou samozřejmě užívat nebudu. Jen v momentech na HC kdy se raději nebudu chtít přibližovat např. k nějakému bossovi, který má zdrcující schopnosti (třeba dorážečka proti fire enchanted).
A něco k Leapu nevíš? Stunuje? Nebo proč někdo radí do toho dát více než jeden bod?
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 08.02.2009, 16:04 hod.
od Grammator
Leap vim že stunuje, protože ho proti mě použávaj na PvP, já ho ale nikdy nepoužíval....
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 10.02.2009, 10:49 hod.
od AJey
zrovna o takovem barbovy by bylo dobre udelat novy tpics .. tady to zapadne ... je spousta good idea . .ale misto aby ste je daly zvlast tak je nekam zalacnete kdyby ste enbyly proti odelil bych to
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 10.02.2009, 20:03 hod.
od Horazon
Nejsem proti.
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 05.03.2010, 15:11 hod.
od Marast
Právě jsem si zběžně prošel fórum a měl bych malý návrh. Kromě tohoto tématu, pojmenovaném jako
Dotazové vlákno, tu existují ještě asi 3, nebo 4 témata s názvem
Dotaz. Pokud by měl někdo náladu a chvilku času to pro přehlednost spojit dohromady, určitě bych to uvítal nejen já.
Hlavním důvodem, proč příspívam do tématu, které je už přes rok neaktivní, je jistá záležitost, na kterou se tu pravděpodobně ještě nikdo neptal. Jedná se totiž o položku uvedenou na brněních, helmách, rukavicích atd. Mám na mysli
AC%. V noci jsem brouzdal po Arreat Summit (ofic. stránky) a vypočítával jsem si procentuelní navýšení
base defense. Nutno podotknout, že mi ty hodnoty vůbec nevycházely. Pro jistotu uvedu názornou ukázku.
Darkglow:
Defense: 83-98 (varies)(Base Defense: 45-48)
+70-100% Enhanced Defense (varies)
Když vezmu vrchní hodnotu
base defense tedy 48 a vrchní hodnotu
ED tedy 100%, neměla by být výsledná hodnota 96 místo 98? A pokud vezmu hodnoty z opačného pólu, výsledné číslo mi nesedí o mnohem větší hodnotu.
Ptám se tedy. Nevíte někdo, jak se tato hodnota počítá
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 05.03.2010, 15:18 hod.
od saesa
Víš, ono brouzdat po Arreat Summit se moc nevyplácí, když se chceš dostat k nějakým ověřeným informacím. Daleko spíš by sis měl zapnout
http://www.theamazonbasin.com/d2/resour ... mours.html a tady si to naťukat.
Ale pokud jde o ten výpočet, vždycky se k výsledné def% unikátů přičítá nějaké číslo, jako třeba 1.. nebo v mnoha případech 2.
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 05.03.2010, 16:52 hod.
od Marast
Díky
Sae Máš to u mě schované.
Co se přičítání jedniček a dvojek týče, již jsem si toho všiml. Nevěděl jsem ale, zda se to řídí podle nějakého vzorce.
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 02.05.2010, 13:36 hod.
od xatra
Nechce se mi zakládat nové vlákno, ale mám problém. Měl jsem D2 LoD na verzi 1.10 a vše fungovalo bez problémů( a hru jsem měl z češtinou). A včera jsem instaloval patch 1.13 a po spuštění hry prostě jen černá obrazovka a konec. Naštěstí jsem zálohoval postavy, ale štve mě to. Nemám originálku, ale i když jsem to s originálkou zkoušel, problém byl stejný....Nevíte, čím to může být (že by češtinou)?
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 02.05.2010, 13:41 hod.
od Venom
No je vysoko pravdepodobné že je to práve češtinou a ešte ked si tú 1.13 hodil na tú 1.10 počeštenú, neviem či sa nemýlim ale na 1.13 zatiaľ čeština nie je a ktovie či vôbec dakedy bude, čiže najlepšie pre teba bude staviť na čistú inštaláciu a nahodenie 1.13 a potom sa uvidí.
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 02.05.2010, 14:16 hod.
od xatra
To je špatný, to je špatný
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 04.05.2010, 07:41 hod.
od homer_cz
Zbytečné to možná je když umíš anglicky nebo hru už dobře znáš.
Vzpomínám si jak sme pařili D1 na playstationu s anglickým slovníkem v ruce a přesto sme u Grisvolda místo nabušený zbraně pro wariora koupili slušivý brnko
Re: Dotazové vlákno
Napsal: 16.05.2010, 23:30 hod.
od Marast
Měl bych otázku především na zkušenější hráče, která se týká elixírů many a života. Je nějak možné ovlivnit rychlost doplňování pomocí těchto lektvarů
Vím, že je hra primárně nastavena na 25 fps, z čehož vychází především rychlost útoku, vzpamatování po zásahu, rychlost blokování atd. Zajímalo by mne však, jestli se se zvyšující se úrovní může zvyšovat rychlost "hojení ran". Jediné, co jsem si o těchto elixírech našel, je šance na tzv. dvojité léčení (double heal). Dále také tuto větu: "
Drinking Multiple Healing Potions will cause more life to be replenished but will not cause you to replenish life any faster." (Arreat Summit; sekce Potions) Přesto mi tato věta nedává definitivní vysvětlení a už nějakých pár týdnu mi to vrtá hlavou.