Stránka 1 z 1
Monster shrine
Napsal: 15.02.2012, 18:48 hod.
od hami
Dnes se mi stala zajímavá věc. Na cold plain na normál jsem vzal monster shrine. Vyběh z ní unikátní fallen s partou. Po jeho smrti se však stalo něco co sem dosud nezažil fallen shaman ho oživil. Zabil sem ho znova a než jsem zabil toho šamana oživil ho eště jednou. Nikdy se mi nestalo, že by někdo oživil unika (v mém případě eště dvakrát).
Stalo se vám to někdy??
Re: Monster shrine
Napsal: 15.02.2012, 19:33 hod.
od Fraxinus
Velice zajímavé. Chtělo by to vytvořit "laboratorní podmínky" a podrobit testům.
Re: Monster shrine
Napsal: 16.02.2012, 15:23 hod.
od Slw
asi ho hra brala pořád jako obyč. no vida, i po těch letech něco nového
Re: Monster shrine
Napsal: 16.02.2012, 17:31 hod.
od Drakesis
Drop byl pokaždý ?
Re: Monster shrine
Napsal: 16.02.2012, 21:02 hod.
od hami
sakra to už nevim, ale expi ne
myslim se spíš, že drop taky ne. Ale nejsem si jistej
Re: Monster shrine
Napsal: 16.02.2012, 23:22 hod.
od Abuzus
jj u Diabla nikdy nevíš, viz můj battle.net v multiplayeru
- v Lower Kurastu jsem se sossou už několikrát potkal potvoru (Leapera), které zbyde jeden život a nechce ripnout. Static, FireBall, Glacial - nic, skáče kolem jako pominutá. Není psaná jako imunní, ale musím k ní doběhnout a jednou jí bácnout holí .....
- Ormusova Jade Figurine mi vypadla v Durance of Hate Level 2 ...
- před Baalem v Thorns vyběhli Venom Lordi, po zabití 2 kusy zčernali jako když tě zabijou (duch) a zůstali tam i přes Miniony a pak s námi běželi i k Baalovi, kde se ztratili až po cca 1 obrazovce.
A to hraji chvilku, ostatní už toho museli vidět mnohem více....
http://abuzus.rajce.idnes.cz/Battle.net ... hot004.jpg
Re: Monster shrine
Napsal: 17.02.2012, 00:20 hod.
od Fraxinus
Abuzus: To s tím Leaperem se mi také párkrát stalo, ale ten leaper zase na druhou stranu jen skákal, ale neuděloval škody. Jade Figurine vypadne z bosse, který je v dané minilokaci jako první vygenerován. Takže se to klidně může stát i v durance. Ti Venom Lordi byli někým v partě revivnuty a po 180 sekundách zmizeli, nic neobvyklého to není.
Re: Monster shrine
Napsal: 17.02.2012, 19:49 hod.
od Drakesis
Frax má pravdu, navíc na screenu je necro, takže je to myslim jasný. Leaper neni žádnej div, to se stává taky často atd.
Já si zase pamatuju, jak mi ve verzi 1.00. vběhl do Lutu tedle Leaper. Screen už asi nemám, je to daleká historie. Ale to jsme už OT, leda na to vytvořit spešl sekci (pokud už náhodou neexistuje) a tam todle řešit.
Ten monstr šrajn by otestovat chtěl, ty dropy by mě zajímaly. Nejjednodušší by bylo využít práce nějakého modmakera, který si pro to může vytvořit ony "laboratorní podmínky".
Re: Monster shrine
Napsal: 19.02.2012, 07:33 hod.
od Grammator
ano drop by měl být stále, alespoň z oživených obyč fallenů je...
jinak já sem dřív rád vyhledával nejrůznější místa, kde se dá vyletět z mapy, až sem si udělal pěknej přehled (je to vlastně pokaždé v maggot a tal rasha tomb)...
Re: Monster shrine
Napsal: 25.02.2012, 11:15 hod.
od Oblivion
Ten bug s monster shrine poznám...funkčný je u fallenov aj u fetishov (u nich je tých bugov teda podstatne viac, napr. vedia oživiť aj normálne vygenerovaného unika)...u undeadov som ho nepostrehol. A čo sa týka dropu, už normálne oživené monštrá nemajú žiadny drop ani nedávajú xp. A to isté platí aj o tých unikoch. Až tak zbugovaní nie sú, aby mali stále sa opakujúci sa drop.
O tejto problematike som zbieral informácie už dlhšiu dobu, ale tento topic ma nakopol, aby som to už teda dal všetko dokopy, takže kto má záujem o viac informácii, nech si pozrie toto
video.