Stránka 1 z 1

clvl vs. drop

Napsal: 27.06.2013, 22:16 hod.
od tomahomo
Diskuze z chatu na d2game.cz: http://d2game.cz/?id=chat&page=1

Debata původně začala stížností, že na cow padá málo run.

Likedi: "...s jakym lvl a kolik players chodite ty kravy? a porad si stojim za svym, na kravy pro runy je p***vina..."

"... jinak obecne dropovat chodim do pitu, HR prave kurast truhly nebo nihtl (cely area dole), nebo chodim worldstone pesky - to kolikrat prekvapi. dalsi vec je, ze kdyz mas players 8 jako muly ve meste, na drop se to chova pouze jako players 4, tedy stejne jako players 3. kdyz budete chodit ve 3 lidech dole + 4 muly ve meste, drop je jako players 5 a sance je daleko vetsi. proste multiplayer rulez."

1591: "Nechci ti brát iluze, ale já mám raděj než pocity a dojmy čísla.
JAH z krávy:
P1(players) PS(party size)1 1:7 804 056
P8 PS 1 1:3 414 274
P8 PS 3 1:3 219 173
To je jedna věc. Další věc je, že se případný drop musí dělit mezi 3 hráče. Jenže tady se člověk ničeho relevatního nedobere/nedopočítá, protože nikdo neví jaký drop vlastně je. Až bude někdo vědět jaké je nastavení a dá na "papír" čísla pak můžeme diskutovat dál.
A samozřejmě, že nejpodstatnějším kritériem je poměr množství čehokoli(runy, itemy, expy) za daný čas. "

"A ještě malinký dodatek pro Likediho, nevím jaký význam má ptát se s jakým lvl postavy na krávy chodí... "


Likedi: "jakykoli drop se pocita (krome ostatniho) z clvl, nemam pravdu? uz ti nekdy padla HR na lvl 67? a nemyslim ted uplne z hellforge"

1591: "To si děláš legraci, nebo to myslíš vážně? Ukaž mně někde relevantní zdroj informace, že je rozdílná pravděpodobnost na padnutí čehokoli z krávy na hell, v závislosti na tom, jestli ji zabiju postavou s lvl 1 nebo v lvl 99"

Likedi: "... uz je to dlouho, co jsem se zajimal o mechaniky dropu d2, ale opravdu si myslim, ze krome area lvl je tam vic veci, kterymi se drop nejen run ridi. ze zkusenosti kazdopadne mohu rict, ze s nizkym lvl (rekneme pod 80) mi nikdy zadna HR nepadla a urcite to neni tim, ze bych pro ne nechodil (na legendary jsem hc hral v podstate sam, je tezke udelat kloudny lvl sam a bez veciv me casove situaci). rad bych stravil pul dne hledanim relevantniho zdroje informace, ale jak sis asi uz stihnul vsimnout, nemam na to cas. tim bych kazdopadne rad ukoncil dalsi breky ohledne padani run."

1591: "Já ti neberu, že nemáš čas se o něco zajímat nebo něco hledat, pak by bylo ale vhodné nepouštět do světa informace "jedna paní povídala", protože pak je někdo vezme jako fakt a začne je šířit dál. To je celé co mně na takovýchto debatách vadí - žádná fakta, žádné zdroje informací, jen pocity a dojmy. "
P.S. Pokud to někoho zajímá tak si může přečíst mechanizmus jak hra rozhoduje/počítá co padne: http://suewebik.net/d2/treasure.html
A pokud je pro tebe snaha uvést informace na pravou míru "breky", pak zruš chat a všichni si ušetříme čas. "

Likedi: "moje "jedna pani povidala" jsou podlozeny spoustou hodin stravenych u diabla. txt z patche jsou jedna vec, spis bych se pak treba zajimal o funkci randomu, jak se hra zachova kdyz vygeneruje neco co do cisilek txt uplne nezapada a nechce pokazdy hapat a podobne.. ale je hezke, ze znas teorii, jeste velmi pravdepodobne spatne prelozenou, jak je u ceskych prekladu o d2 zvykem. k tomu jen, vyzkousej si nastavit treba u baala 1024 pro magic/uniq a ten drop nastav nejake hojneji vyskytujici se mrse, zab ji 500x a pak si povime, jestli to co jsi nastavil opravdu plati. takove testovani mam uz davno za sebou a ver mi, ze ne vsechno klape podle toho, co a jak tam nastavis. a znovu bych se zeptal, jestli uz ti nekdy s clvl pod 80 padla HR. ja hraju diablo od zacatku a muzu ti rict, ze mne ne. kazdopadne jsem docela dostal chut si dat cow hell s lvl 1 naboostenym v he tak, aby to daval, pri testovani patche na testovacim realmu vzdy pouzivam lvl 99."

1591: "Likedi: Ty už nevíš z které do které
1. 10 vteřin googlování http://diablo.incgamers.com/forums/show ... %28v1-0%29
2. Ten překlad četly předpokládám desítky či stovky lidí kteří D2 rozumí a nikdo na žádnou chybu neupozornil.
3. Nikdy jsem nikde nečetl, že clvl MÁ vliv na pravděpodobnost dropu, tak tě znovu žádám o relevantní zdroj informací.
4. Na 80. lvl mně fakt nikdy HR nepadla, protože ho mám asi tak 5 minut než dám na BH 81. lvl
5. Než něco upravovat v TreasureClassEx.txt tak by bylo lepší pochopit jak to funguje.
6. Pokud si stojíš za svým tvrzením tak to napiš na http://www.diablofans.cz/forum/ jsem zvědavý na reakce "



Budu vděčný za reakce.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 27.06.2013, 23:11 hod.
od Dark_Deamon
Buď jsem nepochopil pointu nebo nevím, co mi s tím tady...?

Co můžu 100% potvrdit a to proto, že mě to celkem mlátilo do očí, tak ta blbost, že drop ovlivňuje level postavy. To by pak mohly být všechny lokace alvl 1 a hurá do boje. Sám jsem za poslední 2 měsíce dropl na NM 2x Ist (ani jedna nebyla z HF) a jednou dokonce Lo. Ta padla z Council miniona z Baalových vln. A jsem si totáč jistej, že u těch Ist jsem měl max clvl 57 a u té Lo jsem měl max asi level 65.

Jinak dohadovat se o tom, co je kde lepší mi přijde trošku krátkozraký. Víš jak...1000 lidí...1000 názorů. Jeden ti řekne, že stačí milionkrát skočit za Pindlem a 3x třeba do AT a budeš mít full grail :D Další ti řekne právě Cow lvl nebo LK. Další nedaj dopustiti na BH nebo Chaos. A jeden expert odtud :) zas všechno najde při jednorázových průchodech :) A pak si vyber... Záleží taky, co hledáš.

Asi bych zůstal u toho, že je to hra a ta by měla především člověka bavit, takže ať si lítá kde chce. Myslím, že v těch 5 aktech je místa dost :D

Re: clvl vs. drop

Napsal: 28.06.2013, 16:21 hod.
od tomahomo
Ano, jde o to, že Likedi tvrdí dalším hráčům, kteří jej berou jako autoritu, že clvl ovlivňuje šanci na drop(run etc.).

A co vy s tím tady? No vyjádření lidí kteří mají v D2 autoritu, když na moje výzvy po uvedení zdroje kde vzal své "bláboly" nereaguje. Prostě nemám rád nepravdy, polopravdy a lži.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 28.06.2013, 16:28 hod.
od Dark_Deamon
Řeknu to jednoduše...trvdit, že hodnota levelu postavy má vliv na drop, je totální kravina.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 28.06.2013, 16:48 hod.
od raisen
Mně to teda také přijde jako naprostá blbost. Ono to také bude tím, že než se člověk dohrabe na konci Hell, kde už padají ty vyšší runy (nemyslím třeba Ist), tak má taky vyšší level. A některým lidem se asi pak zdá, že to padá jen, když má postava vyšší level.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 28.06.2013, 17:23 hod.
od Programos
Nejsem zadny Diablo 2 expert. Ale je to kravina. Ono to stoji hlavne na tom jak rika tady Raisen. Ma vyssi level, vyssi equip, farmi rychleji - vice to pada. Imo.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 28.06.2013, 17:30 hod.
od Slw
lvl postavy nemá na drop čehokoliv vliv :roll:

Re: clvl vs. drop

Napsal: 29.06.2013, 19:28 hod.
od hami
taky souhlasim vliv to nemá.
Tento "dojem" může u určité sorty lidí vznikat. Asi to bude tím, že se nejdřív prochází hra - což hodí lvl přes 80 a pak se teprv chodí 1000 do LK, Chaos Sanctuary, apod.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 30.06.2013, 00:23 hod.
od RIP
Clvl nema na drop cehokoliv zadny vliv, na to clovek nemusi byt expert, aby vedel, ze co ten dotycny placal je kravovina...Je to stejne jak s temi tajnymi mistnostmi v A5...Jednou to kdysi davno nejakej dobrak vypustil do sveta a lidi se na to i po letech porad ptaji...

Nehlede na to, ze jak si spravne podoktnul, na vecnou diskuzi je potreba mnohem vic nez jen pocity a dojmy, tecka

Re: clvl vs. drop

Napsal: 30.06.2013, 09:48 hod.
od Fraxinus
V celé té kopii diskuze jsem zaznamenal jednu větu, cituji: "a 80. lvl mně fakt nikdy HR nepadla, protože ho mám asi tak 5 minut než dám na BH 81. lvl"

Z toho mi plyne, že se hádají na tohle lidi, kteří nikdy nehráli Diablo pořádně, alespoň ne nyní.
Pamatuju si jednou, že jeden kámoš hledal Bonesnap u Diabla na normalu na pl8 s velmi vysokým MF, co ho podle kalkulátoru měl dát s šancí jen asi 1:30. Šel na něj asi 200x a ani houbeles....spadly snad všechny ostatní typy unikátů a setů, jen co potřeboval, tak ne. Je to jako v ruletě nebo pokru, člověk může mít sebelepší strategii a výchozí podmínky, ale očekávaný výsledek se nehledě na čísla vůbec dostavit nemusí.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 30.06.2013, 10:34 hod.
od Attia
už jsem osobně viděl kdy padla HR BER+ z krav na hell když jsme expily javu...v partě byl jen paladin s convou (nezabíjel) a javazonka 60-80 lvl která se expila zabíjením těch krav a nejednou padla BER+. Pravda je že to bylo na FWD2 kde byl celkem dost zvednutý drop run ale to se bavíme o zvědnutí šance na drop ne o vlivu clvl na HR.

Každopádně vliv clvl na drop HR je ptákovina.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 30.06.2013, 21:09 hod.
od tomahomo
to Fraxinus: Jaký má prosím vliv to jestli expím char na BH, či při procházení hry, na meritum dotazu - souvislost clvl a dropu? A co je u tebe "hrát hru pořádně"? Že budu každou potavu stále dokola expit "týden", když tu můžu mít za chvíli? Ujišťuji tě, že první postavy na jakémkoli serveru si "vypiplám" pokaždé sám, nezakládám "pls cow" "pls rush" "pls ance"... ale nevidím důvod neskočit si s charem na BH.
To byla ale jen reakce na vysvětlení, nechci se tady dohadovat o něčem co nesouvisí s hlavním dotazem.

to ALL: Děkuji za Vaše reakce. Mě právě vadí, jak píše RIP, že někdo vypustí nesmysl, a pak to další lidi šíří dál.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 30.06.2013, 21:35 hod.
od Fraxinus
tomahomo: Omluva na mé straně. Jak narazím na slovo realm a hraní na něm, tak vidím právě jen baal runy apod. Tím hrát to pořádně myslím prolézt poctivě všechny lokace, žádné rushování. JInak jsem chtěl spíše poukázat na to, že ti, co si stěžují, že jim nic nepadá, mají prostě jen smůlu, nic víc, nic míň.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 01.07.2013, 07:50 hod.
od Marek2
Na Likediho serveri hraje veľa začínajúcich hráčov, resp. hráčov neznalých mechaniky hry. Čiže je normálne, že takéto názory sa tam vyskytujú. Ako už správne hami napísal, súvisí to s dojmami a sám si spomínam, že ako začiatočník som mal tiež podobné dojmy. Čo sa týka Likediho serveru, tak z vlastných skúseností viem, že nemá cenu o čokoľvek sa tam snažiť.

Re: clvl vs. drop

Napsal: 01.07.2013, 09:01 hod.
od Javurek
To už je trochu mimo téma, myslím že je to vyřešené.

LOCK