Battel Net
Ahoj
Nejsem nováček v Diablu ale asi prvně mě napadlo že bych si zahrál Battla (mám originálku) jeneže nastal problém když sjem pustil battl tak se stáhl nějáký path a po té se hra vypla a nahlásila chybu neporadil by někdo co mám dělat abych se dostal na nějákej servr prosím ? :-)
Nejsem nováček v Diablu ale asi prvně mě napadlo že bych si zahrál Battla (mám originálku) jeneže nastal problém když sjem pustil battl tak se stáhl nějáký path a po té se hra vypla a nahlásila chybu neporadil by někdo co mám dělat abych se dostal na nějákej servr prosím ? :-)
"Člověk by se měl chovat tak, jak si myslí, že by se měli chovat všichni." Václav Havel
Re: Battel Net
Tak a co se v te chybe pise? My nejsme vsevedouci:). Nejlip to vyscreenuj a postni to tady.
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
„Everybody dies but not everybody lives.“
Pardon mohlo mě to napadnout dřív
"Člověk by se měl chovat tak, jak si myslí, že by se měli chovat všichni." Václav Havel
Nemáš tam nějaký mód třeba? nebo nepoužíváš d2loader?
Klikni pravym na ikonu Diabla II LOD. Dej Vlastnosti pak dej zalozku Kompatibilita a zaskrkni uplne dole Spustit tento program jako spravce. Nemas zac:)
EDIT
@Javurek http://us.battle.net/support/en/article ... on-version
EDIT
Naposledy upravil(a) dejavu dne 31.03.2012, 13:07 hod., celkem upraveno 2 x.
„People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.“
Nechápu co by měla mít kompatibilita systému společného s Diablo verzí hry.
No nepoužívám nic ani češtinu (i když se v tom nevyznám ani za mák) je to dva dny co sjem to stáhl z netu (jelikož moj CD vypadaji děsně) stahoval sjem to tady : https://eu.battle.net/account/managemen ... license=91 je tam možnost pokud je originál CDkey stáhnout hru ale to jistě víte
dejavu píše:Klikni pravym na ikonu Diabla II LOD. Dej Vlastnosti pak dej zalozku Kompatibilita a zaskrkni uplne dole Spustit tento program jako spravce. Nemas zac:)
Děkuji
EDIT