Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Moderátor:Dark_Deamon
Dneska mě neskutečně s.al... ano, psal jsem štval blessed aim merc od cold assassinky. Kdykoliv na mě šli (na normal) Blood Lordi a jiné mutace téhož monstra, stál vzadu / opodál a nehodlal se účastnit boje. Ale kdykoliv jsem narazil na "pindleskinovce", tedy ty, co zabijete a oni někteří udělají vztyk a ženou se na vás znova, tak ty zabíjel a nenechal mě, abych je zmrazil a rozpustil na loužičku...
Přemýšlím - pro druida (jeho rozvržení pár příspěvků zpátky, ale pro připomenutí - na lvl 90 by mělo být Oak Sage 20, Werewolf 20, Lycanthropy 20, Feral Rage 20, Fury 20, tak pro něj jakého merce? Přemýšlím, zda Holy Freezer a nebo mu nechat Cold lučištnici...
Předpokládám, že pro Amazonku, co má valkýru je jakýkoliv merc z 2. aktu jaksi nadbytečný a bude vyloženě potřeba cold lučištnice, aby to, co já a valkýra mordujeme nablízko, aby to kapku "pokropila" z dálky, že?
Musím říct, že mi docela začíná na Assce chybět knockback, co jsem míval na drápáku, ale pro nízkou DMG jsem musel vyměnit oboje drápáky... Ono ne všichni (v pozdějších fázích hry čím dál tím víc moster) nejdou zmrazit a zastavit a pokud to je nějaký vypečený boss, tak knockback bylo solidní brzdidlo a i jindy se to hodilo.
Není to zatím nijak množstevně podložené opakovanými pokusy (= stalo se mi to jen 2x), ale právě "pindleskinovci", pokud je zabijete, oni vstanou a něco dropnou znovu, tak jsem z nich získal 3 užitečné talismany s odolnostmi. Jak říkám, jen ve dvou hrách, takže to není podloženo "četností". Pokud by to mělo / mohlo být nějaké pravidlo, asi se budu k Nihlathakovi vracet, abych nahrabal solidní resistentní charmy. Jediná nevýhoda je čas - zabít, počkat až vstanou, zabít znovu ...
Přemýšlím - pro druida (jeho rozvržení pár příspěvků zpátky, ale pro připomenutí - na lvl 90 by mělo být Oak Sage 20, Werewolf 20, Lycanthropy 20, Feral Rage 20, Fury 20, tak pro něj jakého merce? Přemýšlím, zda Holy Freezer a nebo mu nechat Cold lučištnici...
Předpokládám, že pro Amazonku, co má valkýru je jakýkoliv merc z 2. aktu jaksi nadbytečný a bude vyloženě potřeba cold lučištnice, aby to, co já a valkýra mordujeme nablízko, aby to kapku "pokropila" z dálky, že?
Musím říct, že mi docela začíná na Assce chybět knockback, co jsem míval na drápáku, ale pro nízkou DMG jsem musel vyměnit oboje drápáky... Ono ne všichni (v pozdějších fázích hry čím dál tím víc moster) nejdou zmrazit a zastavit a pokud to je nějaký vypečený boss, tak knockback bylo solidní brzdidlo a i jindy se to hodilo.
Není to zatím nijak množstevně podložené opakovanými pokusy (= stalo se mi to jen 2x), ale právě "pindleskinovci", pokud je zabijete, oni vstanou a něco dropnou znovu, tak jsem z nich získal 3 užitečné talismany s odolnostmi. Jak říkám, jen ve dvou hrách, takže to není podloženo "četností". Pokud by to mělo / mohlo být nějaké pravidlo, asi se budu k Nihlathakovi vracet, abych nahrabal solidní resistentní charmy. Jediná nevýhoda je čas - zabít, počkat až vstanou, zabít znovu ...
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Koukám, že jakmile se téma propadne níže v rámci pořadí témat na rozcestníku, člověk se odpovědi dočká jen stěží...
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
a jaká je přesně otázka??
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Taky mi to tak připadalo...ten příspěvek nahoře, jestli měl být otázka, tak spíš vypadal jako povzdech nebo stížnost.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
já můžu taky jen souhlasit, přišlo mě to spíš taky jako hodnocení než dotaz jinak..
Sir_Mac: ohledně pindla a blood lordů..jestli je nestíháš zmrazit, stačí k bloodům skočit a prostě je natáhnout na merce, BOS k tomu assku přímp předurčuje , stejně ale bývaj často canot be frozen
a jestli merc zabije nemrtváky dřív než je stíháš mrazit tak někde děláš chybu ..DMG na drápech pro tuhle assku fakt není směrodatné..pokud ty vlastně nehraješ tu mixnutou na dragon claw
Sir_Mac: ohledně pindla a blood lordů..jestli je nestíháš zmrazit, stačí k bloodům skočit a prostě je natáhnout na merce, BOS k tomu assku přímp předurčuje , stejně ale bývaj často canot be frozen
a jestli merc zabije nemrtváky dřív než je stíháš mrazit tak někde děláš chybu ..DMG na drápech pro tuhle assku fakt není směrodatné..pokud ty vlastně nehraješ tu mixnutou na dragon claw
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Dobrá, pánové, formuluji moje otázky a váhání více "tázacím" způsobem
Přemýšlím - pro druida (jeho rozvržení pár příspěvků zpátky, ale pro připomenutí - na lvl 90 by mělo být Oak Sage 20, Werewolf 20, Lycanthropy 20, Feral Rage 20, Fury 20, tak pro něj jakého merce? Přemýšlím, zda Holy Freezer a nebo mu nechat Cold lučištnici ???
Předpokládám, že pro Amazonku, co má valkýru je jakýkoliv merc z 2. aktu jaksi nadbytečný a bude vyloženě potřeba cold lučištnice, aby to, co já a valkýra mordujeme nablízko, aby to kapku "pokropila" z dálky, že?
Co se "knocbacku" pro Assassinku týká - je vhodnější si třeba od Larzuka nechat udělat do zbraně díru a dát NEF runu? Nebo vykraftovat nějaké "Vambraces" jako nejvyšší třída rukavic pro craft s garantovaným knockbackem? (Aby z toho craftu nevylezl nějaký nepoužitelný zmetek, kde bude knockback a to bude tak všechno, bojím se ...)
Pro Welweta - Phoenix Strike Assassin našla na hell po vylezení z Rogue Camp "Mancatcher" se 4mi sockety. Tak jsem tam narval RW Passion, to bylo to nejlepší, co jsem mohl z dostupných run (od El po Gul) vyrobit. Bohužel, hodnoty Enhanced Damage 164%, Bonus to attack rating 66%.
Welwete, asi už jsem ze starýho železa, ale hraju assu tak, že se nabiju na 3. stupeň Blades of Ice a pak tu "energii" uvolním přes dragon claw na lvl 1. Neustále - nabít se na max., uvolnit, nabít, uvolnit...
Přemýšlím - pro druida (jeho rozvržení pár příspěvků zpátky, ale pro připomenutí - na lvl 90 by mělo být Oak Sage 20, Werewolf 20, Lycanthropy 20, Feral Rage 20, Fury 20, tak pro něj jakého merce? Přemýšlím, zda Holy Freezer a nebo mu nechat Cold lučištnici ???
Předpokládám, že pro Amazonku, co má valkýru je jakýkoliv merc z 2. aktu jaksi nadbytečný a bude vyloženě potřeba cold lučištnice, aby to, co já a valkýra mordujeme nablízko, aby to kapku "pokropila" z dálky, že?
Co se "knocbacku" pro Assassinku týká - je vhodnější si třeba od Larzuka nechat udělat do zbraně díru a dát NEF runu? Nebo vykraftovat nějaké "Vambraces" jako nejvyšší třída rukavic pro craft s garantovaným knockbackem? (Aby z toho craftu nevylezl nějaký nepoužitelný zmetek, kde bude knockback a to bude tak všechno, bojím se ...)
Pro Welweta - Phoenix Strike Assassin našla na hell po vylezení z Rogue Camp "Mancatcher" se 4mi sockety. Tak jsem tam narval RW Passion, to bylo to nejlepší, co jsem mohl z dostupných run (od El po Gul) vyrobit. Bohužel, hodnoty Enhanced Damage 164%, Bonus to attack rating 66%.
Welwete, asi už jsem ze starýho železa, ale hraju assu tak, že se nabiju na 3. stupeň Blades of Ice a pak tu "energii" uvolním přes dragon claw na lvl 1. Neustále - nabít se na max., uvolnit, nabít, uvolnit...
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Sir_Mac: no hele...teď jsem oprášil tuhle assku, kdysy jsem ji rozehrál spolu s Deamonem, má mizernej equip, na NM 3 akt jen cca 2,5K AR
a už mám jasno proč pořád říkám AR,AR,AR...jak prostě nemáš 90% šanci na trefu tak efektivně nejde za tuhle assku fungovat
ale jinak se to dá slušně natrénovat, jakmile se dá spolehnout na to že aspoň něco trefíme a nemlátíme jen tak nadarmo do vzduchu
hele jestli chceš knockbak, tak Dragon Talon má v sobě myslím knockback v základu, takže ho nikde shánět nemusíš
a už mám jasno proč pořád říkám AR,AR,AR...jak prostě nemáš 90% šanci na trefu tak efektivně nejde za tuhle assku fungovat
ale jinak se to dá slušně natrénovat, jakmile se dá spolehnout na to že aspoň něco trefíme a nemlátíme jen tak nadarmo do vzduchu
hele jestli chceš knockbak, tak Dragon Talon má v sobě myslím knockback v základu, takže ho nikde shánět nemusíš
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Přesně jak říká Welvet, používej místo Dragon clawu ten talon, což je tuším jen bodová investice, a problém knockback je vyřešen.
A díru pak můžeš využít na něco užitečnějšího než pro nef....jak říká Welwet s tím Attack Ratingem, tak jednoznačně eth - -25 % enemy defense. Když bys měl šanci na zásah monstra jen 80 %, tak s tímhletím se bude zobrazovat furt 80 %, ale v realitě to vyleze třeba na 92 %.
Co se týče merce, tak s Valkyríjou je vhodné mercem doplnit chybějící element. Tedy dobrá volba je buď ta Rogue (ta má jako bonus díky bugu dvojnásobné dmg, než co je psáno v jejích statech), nebo Iron Wolf...ale to záleží i na tvém buildu...nechce se mi teď hledat, co bylo psáno dříve, tak si to podle toho přeber.
Pro Druida: opět nemáš pořešené immune to physical, tedy doplnit chybějícím elementem dle volby.
A díru pak můžeš využít na něco užitečnějšího než pro nef....jak říká Welwet s tím Attack Ratingem, tak jednoznačně eth - -25 % enemy defense. Když bys měl šanci na zásah monstra jen 80 %, tak s tímhletím se bude zobrazovat furt 80 %, ale v realitě to vyleze třeba na 92 %.
Co se týče merce, tak s Valkyríjou je vhodné mercem doplnit chybějící element. Tedy dobrá volba je buď ta Rogue (ta má jako bonus díky bugu dvojnásobné dmg, než co je psáno v jejích statech), nebo Iron Wolf...ale to záleží i na tvém buildu...nechce se mi teď hledat, co bylo psáno dříve, tak si to podle toho přeber.
Pro Druida: opět nemáš pořešené immune to physical, tedy doplnit chybějícím elementem dle volby.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Je někde řečeno, stanoveno, jaký dosah (rádius) má Baalova kletba Decrepify?
Přijde mi, že dosah, "kde ještě" Baal (na mou postavu, merce či vyčarovaného spojence / spojenkyni) sešle Decrepify, byl v posledním patchi navýšen. V zásadě lze říci, že na trůnní polovině celé trůnní místnosti Baal kletbu sesílá, na vstupní polovině této místnosti nikoliv.
Když stojím a bojuji s monstry a v horním levém okraji monitoru vidím první schod k Baalovu trůnu, tudíž ještě ho zdaleka nevidím a on sesílá permanentní Decrepify, tak mi to přijde kapku unfair. Třeba i proto, že já "mimo obraz" nic seslat nemůžu...
Přijde mi, že dosah, "kde ještě" Baal (na mou postavu, merce či vyčarovaného spojence / spojenkyni) sešle Decrepify, byl v posledním patchi navýšen. V zásadě lze říci, že na trůnní polovině celé trůnní místnosti Baal kletbu sesílá, na vstupní polovině této místnosti nikoliv.
Když stojím a bojuji s monstry a v horním levém okraji monitoru vidím první schod k Baalovu trůnu, tudíž ještě ho zdaleka nevidím a on sesílá permanentní Decrepify, tak mi to přijde kapku unfair. Třeba i proto, že já "mimo obraz" nic seslat nemůžu...
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Asi si budu muset nacvičit zoufalou až hysterickou formu otázky, protože už delší dobu v mém (nyní předposledním) příspěvku visí otázka a nikdo z povolaných a znalých na ni nereaguje...
Přemýšlím dát mé Amazonce - kopinici, brnění s RW Peace, ale koukám, že tam je "podmíněná valkýra lvl 15".
Otázka: Pokud to chápu správně, tak když se efekt spustí, má aktuální valkýra (třeba na lvl 20 a výše) se zrušuje a a její místo zaujme valkýra slabší, je to tak?
(To mi dělá vrásky, protože pokud je to tak, jak se domnívám, tak to runové slovo mi hází klacky pod nohy podobně jako RW Treachery u Assassinky, když se mi najednou vypne Burst of Speed a zapne se Fade, protože pak se z mé assassinky stává zranitelná poloprůhledná lemra, co se plouží po obrazovce a já musím BoS vyvolat "znovu".)
Přemýšlím dát mé Amazonce - kopinici, brnění s RW Peace, ale koukám, že tam je "podmíněná valkýra lvl 15".
Otázka: Pokud to chápu správně, tak když se efekt spustí, má aktuální valkýra (třeba na lvl 20 a výše) se zrušuje a a její místo zaujme valkýra slabší, je to tak?
(To mi dělá vrásky, protože pokud je to tak, jak se domnívám, tak to runové slovo mi hází klacky pod nohy podobně jako RW Treachery u Assassinky, když se mi najednou vypne Burst of Speed a zapne se Fade, protože pak se z mé assassinky stává zranitelná poloprůhledná lemra, co se plouží po obrazovce a já musím BoS vyvolat "znovu".)
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
no, nikdo to neřeší, prostě Decripify je, bude a člověk bu´d naláká monstra někam dál nebo to řeže přímo před schodama. jakej roh jinak myslíš? horní? jestli myslíš za ballem tak ano, hází i dozadu. tahej se monstra směrem ke vchodu, co víc na to říct?
jediné o co má smysl zmínit je to, že i když jsi mimo dosah kdy ball na tebe castí Decripify, tak stačí aby ji dal na nějakého tvého summona/merce a většinou ji chytneš taky, i když už nestojíš jeho zaměrovači
ano RW peace chápeš správně
a když někdo používá treachery, tak je dle mého nesmysl mít boss, lepší je dát 1-3 body do Fade a počkat než se nahodí to na\ 15 levlu...rozhodně to nedělá assku lemrou, 15% redukce phys a slušné rezy za to stojí..ias má brnčo v základu a nejlepší boty pro většinou charů jsou stejně natalya/aldur/IK setovky..ty maj všechny myslím 40 frw a to už je slušné
jediné o co má smysl zmínit je to, že i když jsi mimo dosah kdy ball na tebe castí Decripify, tak stačí aby ji dal na nějakého tvého summona/merce a většinou ji chytneš taky, i když už nestojíš jeho zaměrovači
ano RW peace chápeš správně
a když někdo používá treachery, tak je dle mého nesmysl mít boss, lepší je dát 1-3 body do Fade a počkat než se nahodí to na\ 15 levlu...rozhodně to nedělá assku lemrou, 15% redukce phys a slušné rezy za to stojí..ias má brnčo v základu a nejlepší boty pro většinou charů jsou stejně natalya/aldur/IK setovky..ty maj všechny myslím 40 frw a to už je slušné
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Welvet: Díky za informace :-)
Já si nestěžuju na tu kletbu, já mám prostě jen pocit, že Baalovi v patchi 1.13 v tichosti zvedli dosah toho, kam jí může seslat, protože jak říkám - já Baala nevidím, vidím jen růžek schodiště a stejně jí mám nad hlavou. K tomuto směřoval můj "povzdech".
Nikdy jsem skill Fade ani Cloak of Shadows nepoužíval, namísto toho jsem vždy body investoval do Burst of Speed, ta rychlost pohybu a útoku je mnohdy k nezaplacení. Resisty se řeší výbavou, charmy a "instalačními doplňky" (rozuměj runy či drahé kamení). Na redukci příchozího DMG je dobré mít něco, co redukuje poškození na procenta, opět předměty a co vůbec není marné, je FHR, to řeší opět charmy.
Předevčírem se mi stala nejspíš anomálie... Ve 3. patře Pevnosti nenávisti (durance of hate), tam, kde bydlí pan Mephisto, tak na mě vyběhl bosspack Undead Stygian Dolls. Stalo se mi to poprvé a podle mého to musela být nějaká chyba, ne? Žádná množina Councilů, kromě těch dvou v levé a pravé místnosti, ale do foyer ke mně přiběhl bosspack USD...
Já si nestěžuju na tu kletbu, já mám prostě jen pocit, že Baalovi v patchi 1.13 v tichosti zvedli dosah toho, kam jí může seslat, protože jak říkám - já Baala nevidím, vidím jen růžek schodiště a stejně jí mám nad hlavou. K tomuto směřoval můj "povzdech".
Nikdy jsem skill Fade ani Cloak of Shadows nepoužíval, namísto toho jsem vždy body investoval do Burst of Speed, ta rychlost pohybu a útoku je mnohdy k nezaplacení. Resisty se řeší výbavou, charmy a "instalačními doplňky" (rozuměj runy či drahé kamení). Na redukci příchozího DMG je dobré mít něco, co redukuje poškození na procenta, opět předměty a co vůbec není marné, je FHR, to řeší opět charmy.
Předevčírem se mi stala nejspíš anomálie... Ve 3. patře Pevnosti nenávisti (durance of hate), tam, kde bydlí pan Mephisto, tak na mě vyběhl bosspack Undead Stygian Dolls. Stalo se mi to poprvé a podle mého to musela být nějaká chyba, ne? Žádná množina Councilů, kromě těch dvou v levé a pravé místnosti, ale do foyer ke mně přiběhl bosspack USD...
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)
Welvet: špatně. Do fadu stačí jen jeden bod a pak až by bylo Treachery, tak na nic nečekat, ale stoupnout si někde třeba do ohně, než se fade nahodí.
Sir_Mac: Neplést si skilly postav se skilly monster. Ty obvykle stejně vypadají, ale mají úplně jiný kód nebo vlastnosti, než u hráče. Proto tě Decrepifa zasáhne i mimo jeho zorný úhel. Vem si, jak daleko tě lízne třeba Weaken od Summonera, nebo odkud až lítají jeho firebally a glacial spiky, taky z míst, odkud ho ještě nevidíš a musíš přelízt o obrazovku dál, abys ho vůbec spatřil...a on tě ve skutečnosti už dávno vidí.
A to s těma panenkama se mi stalo už taky, a ne jednou. Na normalu je snad nepotkáš, ale na hellu už to možné asi je.
Edit: Tak nemělo by...asi je to doopravdy bug a Diablo špatně přečetlo tabulku pro povolená monstra dané lokace.
Sir_Mac: Neplést si skilly postav se skilly monster. Ty obvykle stejně vypadají, ale mají úplně jiný kód nebo vlastnosti, než u hráče. Proto tě Decrepifa zasáhne i mimo jeho zorný úhel. Vem si, jak daleko tě lízne třeba Weaken od Summonera, nebo odkud až lítají jeho firebally a glacial spiky, taky z míst, odkud ho ještě nevidíš a musíš přelízt o obrazovku dál, abys ho vůbec spatřil...a on tě ve skutečnosti už dávno vidí.
A to s těma panenkama se mi stalo už taky, a ne jednou. Na normalu je snad nepotkáš, ale na hellu už to možné asi je.
Edit: Tak nemělo by...asi je to doopravdy bug a Diablo špatně přečetlo tabulku pro povolená monstra dané lokace.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)