Co ovlivňuje kopy ze zbraně:
* Crushing Blow, Open Wounds, Slow Target
* Magic, Elemental, a Poison Damage (není zobrazena na obrazovce postavy
* Knockback (Dragon Talon a Tail mají svůj vlastní knockback, takže tenhle funguje jen pro Dragon Flight)
* Life/Mana steal a Life/Mana after kills
* %Chance to Cast on Attack/Strike
* +% Damage (kromě %ED ze zbraně)
* +AR (kromě AR ze zbraně)
* +% AR (odkukoli)
* Blind, Freeze, Prevent Monster Heal
* MF a Gold find
* Weapon Range
S čím kopy nepracují:
* Deadly/Critical Strike
* +% Damage to Demons/Undead
* + Min damage, +Max damage, nebo +X Damage (takže žádné charmy s max damage )
* Bonusy z Claw Mastery (boty nejsou drápy)
Dále pak: Fyzická škoda kopu je počítána ze Strength, Dexterity, Skill Bonusů (kopy a paladinské aury), damage bot, a %ED jen z výbavy. Tohle nezahrnuje modifikace jako elementální škoda. Fyzická škoda zbraně je naprosto zbytečná, což znamená, že zbraň si vybírej kvůli jiným vlastnostem.
Nejlepší zbraň je dle mého názoru RW Last Wish (kdo na to ale má



Možná to není dokonalý, možná to je až moc drahý, ale tak nějak bych si představoval já svoji Sarah


Ještě bych doporučoval maxovat skill Venom, kterej se aplikuje na kopy.