Stránka 1 z 2
Re: Predmety
Napsal: 20.06.2012, 16:41 hod.
od DeathHero
@p3p4n merc nemuze mit vissi level nez ty kecas
Re: Predmety
Napsal: 20.06.2012, 16:44 hod.
od p3p4n
Pardon nejako sa my poplietli prsty ja mam 35
Re: Predmety
Napsal: 20.06.2012, 16:56 hod.
od Asman
Na 35 je to v pohodě, nějak hrotit life steal(sání života na zásah) nemusíš, stačí jen damage a ten taky není špatnej. Brr, ta čeština je hrozná, vůbec se v tom nevyznám.
Re: Predmety
Napsal: 20.06.2012, 17:18 hod.
od p3p4n
Ja anglicky viem celkom ok
ale v diablu su fakt niektoré slovička, ktoré som po anglicky v živote nepočul tak asi preto ju mám ale len pre popisky.. všetko ostatné v EN
Re: Predmety
Napsal: 20.06.2012, 21:40 hod.
od Fraxinus
Mě nejvíc nejde přes jazyk slova Attack Rating. Proč se to sakra nejmenuje raději jako něco jako přesnost?
Re: Predmety
Napsal: 21.06.2012, 15:23 hod.
od Asman
To nevím co Ti na tom nejde přes jazyk. Nevím jestli je správně "atak rejting" ale mě se to vyslovuje dobře.
Re: Predmety
Napsal: 22.06.2012, 22:49 hod.
od hami
Asman: myslim, že frax tim myslel, že nechápe proč se to jmenuje attack rating
p3p4n: to je pravda, že tam takový slovíčka jsou, ale bez jakýhokoli infa rozumíš tomu, co znamená drtivý zásah či otevřené zranění?
Re: Predmety
Napsal: 22.06.2012, 22:53 hod.
od Fraxinus
Asman: To, že Attack Rating znamená útočné hodnocení nebo hodnocení útoku, což může být pro někoho, kdo Diablo nikdy neviděl, dost neříkající pojem. Přesnost by byla výstižnější.
Re: Predmety
Napsal: 22.06.2012, 22:55 hod.
od hami
nebo jako v D1 chance to hit
i-když tam to bylo taky trochu klamavý (ale ne tolik)
Re: Predmety
Napsal: 23.06.2012, 07:07 hod.
od Asman
Aha, omlouvám se, moje demence že jsem to nepochopil. Chance to hit je i ve WoW (Myslím že jen classic, možná TBC), od Wotlku se tomu zase říká Hit rating, je to celý nějaký zamotaný
Re: Predmety
Napsal: 23.06.2012, 11:10 hod.
od hami
ono v D1 byl celý systém součtový. Prostě se vzal tvůj chance to hit k tomu se přičetla tvá úroveň a ňejaká konstanta, od toho se odečetla obrana nepřítele a vyšla šance na zásah.
v D2 je ten systém skoro určitě složitější a různé věci se mzi sebou násobí, proto by zde byl pojem chance to hit matoucí
Re: Predmety
Napsal: 23.06.2012, 16:57 hod.
od Tib3rian
Nie je pojem attack rating jednoducho prevzaty zo starych RPG?
Re: Predmety
Napsal: 29.04.2013, 14:27 hod.
od Dark_Deamon
Nevěděl by někdo jakej minimální ilvl Jewelu musí být, aby měl vlastnosti +15% IAS a 40% ED ?
Re: Predmety
Napsal: 30.04.2013, 20:10 hod.
od Fraxinus
přípona of fervor vyžaduje ilvl 39, předpona Ruby level 66...takže suma sumárum ilvl na tohle bude 66.
Re: Predmety
Napsal: 01.05.2013, 10:38 hod.
od Dark_Deamon
Díky
Re: Predmety
Napsal: 11.06.2013, 13:06 hod.
od Dark_Deamon
Udělal by mi někdo jasno v jedné věci? Jedná se mi o RW Infinity...
1) Když budu hrát light Sosu a budu mít já toto RW v ruce a na hlavě třeba Griffon's Eye, budou se na monstra aplikovat mínusy z Conviction a zároveň mínus light enemy resistances, které toto RW nabízí? Pak by to totiž dělalo 85 + 55 + 20 = -160 enemy lightning resist. Jde mi o to, jestli se ten mínus varies resist aplikuje i při sesílání kouzla nebo se musí zasadit zásah zbraní.
2) Pokud by stačilo jen seslání, aplikuje se mínus light resist, když by to měl v rukách merc?
Re: Predmety
Napsal: 11.06.2013, 15:29 hod.
od raisen
Myslím, že se to aplikuje pouze na škody, které udělí merc (tedy osoba, která tu zbraň užívá).
Re: Predmety
Napsal: 11.06.2013, 15:48 hod.
od Dark_Deamon
Takže, aby se počítala i hodnota -(45-55)% To Enemy Lightning Resistance (varies), tak tu zbraň stačí mít jen v ruce (já) nebo s ní musím i mlátit?
Re: Predmety
Napsal: 11.06.2013, 15:58 hod.
od Fraxinus
Pokud chceš kouzlit a zároveň mít konvu i -45 až -55 % lightning resist pro monstra, tak tu zbraň musíš nosit. Mlátit s ní nemusíš, stačí ji jen při kouzlení zrovna mít.