Patch 1.0.7.
- Abbottaker1
- Wraith
- Příspěvky:194
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Abbott#2937
- Kontaktovat uživatele:
Jako reakce jsou rozporuplne, ja ten patch nezatracuju, ale souhlasim s vavikem, ze chybi koncepce.
Nejdrive uvedou inferno, jako neznicitelnou obtiznost, ze ktere nakonec udelaji nudu, tu potom rozdeli na MP, aby to zase nebyla takova nuda.
Pak se udela Paragon, aby mohli hraci jet expy i po 60lvl, a rychle boostnout xp gain o 500% (nadsazka), aby to kazdy dojel na 100vku za tyden (o5 nadsazka).
Prijde se s infernal machine, aby to bylo po 1.0.7 uplne zbytecne nosit spatne narollovany prsten.
Moc dobre nechapu ani tu novou funkci rubínu, to jako ted bude pridavat attack speed, kdyz uz po mesici od vydani vsem nerfli IAS?
Je hezke, ze se prichazi s necim novym, PVP fajn, i ty account bound item crafty budou urcite lepsi, nez jak je postaveny craft ted, ale varime uz z vody.
Diablo bylo vzdycky o tom, ze se klikalo na bubaky a ti umirali, a dokola, a na ctyri rany, a lepsi equip a na tri, na dve rany....to je cele
Lidi budou rvat a nadavat na D3 porad, ono uz je to celkem v mode, cokoliv blizz udela, hned zhanit.
Nejdrive uvedou inferno, jako neznicitelnou obtiznost, ze ktere nakonec udelaji nudu, tu potom rozdeli na MP, aby to zase nebyla takova nuda.
Pak se udela Paragon, aby mohli hraci jet expy i po 60lvl, a rychle boostnout xp gain o 500% (nadsazka), aby to kazdy dojel na 100vku za tyden (o5 nadsazka).
Prijde se s infernal machine, aby to bylo po 1.0.7 uplne zbytecne nosit spatne narollovany prsten.
Moc dobre nechapu ani tu novou funkci rubínu, to jako ted bude pridavat attack speed, kdyz uz po mesici od vydani vsem nerfli IAS?
Je hezke, ze se prichazi s necim novym, PVP fajn, i ty account bound item crafty budou urcite lepsi, nez jak je postaveny craft ted, ale varime uz z vody.
Diablo bylo vzdycky o tom, ze se klikalo na bubaky a ti umirali, a dokola, a na ctyri rany, a lepsi equip a na tri, na dve rany....to je cele
Lidi budou rvat a nadavat na D3 porad, ono uz je to celkem v mode, cokoliv blizz udela, hned zhanit.
Re: Patch 1.0.7.
No na ty rubíny jsem taky zvědavej. Ono nahradit 100 CD není jen tak...
Re: Patch 1.0.7.
Tak jsem se konečně dostal k tomu abych si to pořádně pročetl a téměř všechny změny vítám. Jsem hlavně zvědavej na craft , account bound itemy vítám. Zvýšené expy na MP chyběli. Konečně zase budu mít motivaci hrát MP5 a výš (dosud byla jediná motivace hellring).
Podle mě se hra zase posune zase o pěkný krok dopředu. Jen tak dál blizz
Podle mě se hra zase posune zase o pěkný krok dopředu. Jen tak dál blizz
-
- The Butcher
- Příspěvky:1251
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:spiderer#1213
Re: Patch 1.0.7.
Vubec nechapu o cem mluvis Sutr v helme ti je k cemu prosimte jinej nez fialovej - jak ti jakejkoliv jinej boostne postavu? (GF, XP ani MF nejsou boost postavy). Leoric signet ti krom XP muze boostnout postavu oproti ringu za 100k??? ukaz mi o kterym takovym mluvis. Hellfire ringu jsem ucraftil cca 30 a zadnej z nich nebyl lepsi nez rare/legendary/set nez jsem mel. Rad si tedy od tebe poslechnu, kde ten boost u XP itemu beres, protoze at nad tim premyslim sebevic, tak mi neco asi unikasensation86 píše:spiderer: me teda gear na expa nenarusuje postavu jakou chci mit a nevim kde jsi takovej blabol vzal... ze by to nerusovalo...
EDIT: Jinak HF ring byl jeden z nejvetsich failu Diabla, doufam, ze "novy" craft nebude stejne stupidni a bude mit nejaky vyznam. Celkove jsem na zmeny zvedavej, ale bojim se toho, ze to jenom vyborne vypada v patch preview a realita po dvou tydnech hrani bude nuda nuda nuda, jako doposud, ale treba se pletu a v to doufam.
HC THE EXPENDABLES: KILLER 60 (100)
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Armory: http://eu.battle.net/d3/en/profile/spiderer-1213/
DiabloProgress: http://www.diabloprogress.com/hero/spid ... r/27001068
Re: Patch 1.0.7.
100 CD nejde nahradit. DPS je z velké části tvořené poměrem CD a CC. Když vyhodíš 100 CD, tak ti DPS klesne tak razantně, že ho už ničím nenahradíš, ani kdyby do toho šutru narvali 30% AS, stejně to nepomůže a nevyplatí se to.Nekronaut píše:No na ty rubíny jsem taky zvědavej. Ono nahradit 100 CD není jen tak...
Re: Patch 1.0.7.
Spiderer no moc s tebou nesuhlasim ze HF ring je fail celeho diabla to moze napisat len niekto s IQ humpacieho konika. To je naschval tak spravene ze musis ucraftit veeeeela ringov nez sa ti podary nieco poriadne ved by to bola uplna sprostost ze by si mal super ring hned za 2-3 ucrafteni. Preto to musis skusat stale a stale dookola ved to ma bit zabavka na dlho a ne len na par hodin hrania
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Patch 1.0.7.
To Jojo Hellfire ring je fail stále dokola dokola dokola jak ocas fun as hell ..craft by měl pomáhat těm slabším ne??? a kdo má větší šanci ukraftit ten co hraje mp10 bo mp0.. mp0 nadává že to nepadá mp10 že ring sux...... takže zase dokola dokola dokola jak ocasci ....mp0 nic mp10 crap a zase dok......... jediné plus uber bossové
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Patch 1.0.7.
Jenze stale zapominate na to ze je to delane pro ty kteri maji skilly co nekrituji ... a prone je to udelano. pro vas co na kriticky zasahy jedete je to mozna motivace zkusit neco kde uprednostnite rychlost pred kritem. to je cele o co slo ... no zitra to poradne v zivaku properu oto se nebojimBorgi* píše:100 CD nejde nahradit. DPS je z velké části tvořené poměrem CD a CC. Když vyhodíš 100 CD, tak ti DPS klesne tak razantně, že ho už ničím nenahradíš, ani kdyby do toho šutru narvali 30% AS, stejně to nepomůže a nevyplatí se to.Nekronaut píše:No na ty rubíny jsem taky zvědavej. Ono nahradit 100 CD není jen tak...
D3Pedia.cz
Re: Patch 1.0.7.
To je možné, ale bez CD se na vyšších MP nedá hrát. Pokud necrituješ, tak nic nezabiješ. Pokud někdo používá skilly co nekritují, tak si ani s vyšším AS MP nezahraje.
necituj předchozí příspěvek. kojot
necituj předchozí příspěvek. kojot
Re: Patch 1.0.7.
Je to asi měsíc co jsem přešel z D2, u kterého jsem strávil pěkných pár let, na D3. D3 shledávám, mnohem méně různorodým než D2. Celé D3 je jednoduše o dostat co nejvíce CC CD. Toť vše.
Skilly jsou podle mě úplné zvěrstvo. Ano souhlasím s tím, že i skill z 1. levelu by měl být použitelný v end game, ale to nekritizuji. Kritizuji to, že každá postava má všechny schopnosti. Že stačí pár kliků a mám úplně jinnou postavu. Toto podle mě strašně ničí různorodost postav.
Vzpomínáte si na D2 itemy? Těch schopností které měly! Přijde mi že kdyby se v D3 smazaly všechny schopnosti, a ponechly by se pouze tyto, hra by se nijak nezmenila. - A. Speed, CC, CD, socket, vit, dex, int, %life, life steal a all resist.
Resisty? CO zase má znamenat tohle? Max roll u all resist, větší než u single resist? A ještě k tomu žádný cap jako v D2, ne jeďte si resisty klidně na 700. Pamatujete si na D2? Kolik jste obětovávali na vysoké resisty, aby jste na hell nedostávali IK?
A co farmení? Opravdu někoho baví celý den jak blbec běhat Alkazier? Je pravda že v základním D2 to bylo podobné. Potřbuju high level runy -> Mephisto countress runy, chci unikáty a sety-> Diablo, chci expy ->Baal. Ano taky to byla nuda. Proto jsem si ale obvzlášť oblíbil mod Median xl, kde bylo po celé mapě rozeseto mnoho "uber" lokaci, na jejichž konci většinou čekal nějáký ten uber boss, ze kterého padaly nějáké odměny, neboť tohoto bose občas bylo opravdu težké zabít.
Nejvíce co mě ale udivuje je rozličnost buildů. Konkrétně zbraní. Je jedno co hrajete, protože nejvyšší DPS budete mít buď s Echoing fury(+nějáká zbraň), nebo se Skorn. Je mi opravdu na zvracení, když vidím, že nejlepší item na wizarda je Kladivo eching fury. Je mi opravdu blbě když vidím monka (u kterého čekám rychlé útoky, lehkými zbraněmi), dvouruční sekeru Skorn. ANi bych se nedivil, kdybych brzo potkal i demon huntera se Skornem, či echoing fury.
CO se stalo s obtížností hry? V D2 jste na hell se potili nonstop a pokud ne, tak jste museli mít fakt pořádný eguip. Ale D3? Inferno blizzard prezentuje jako úplně insane obtížnost, kterou bez party neprojdete. Projdete. A dokonce se můžete i druhou rukou (tou kterou nedržíte myš) třeba dloubat v nose. A monsetr power? Gratuluji. potřebuju udělat hru těžší, tak dám potvorám více HP a životů. Opět odkazuji na Median xl, kde autor dokázal udělat věci těžší i jinak než jen přidat HP a dmg.
Ovšem abych jen nehanil, nechám zde i malý odstavec na pochvalu. Líbí se mi source jednotlivých postav. Konečně tu nemáme barbara s manou.(Ikdyž taky to alespoň trochu jeho začátk ztěžovalo.) Paragon levely hodnotím jako solidní "záplatu" na to, že max level máte už na konci hell. Vzhledem k tomu, že zde nejsou žádné skill pointy, pak zvyšování GF a MF je celkem dobré řešení. Eventy se objevují jen někdy. Další super věc, že zde konečně máme i vedlejší questy, které se objevují jen občas. Alespoň něco. Ikdyž se je ani nevyplatí hledat a dělat. Odměny jsou většinou mizivé. AH taky není podle mě špatný nápad, jelikož na D2 jsme taky obchodovali. Jen to bylo poněkud komplikovanější. Sockety v jiných itemech než v obyčejných, taky vítám. Konečně nejsou gemy jen na craftění. Carftění se mi více zamlouvalo na D2. Avšak tam to nebylo tak přehledné. Člověk vše musel hledat na internetu. Tady to máme alespoň všechno pohromadě.
Závěrem bych řekl, že pro mě jakožto diablo veterána, je D3 jakýmsi oživením, nikoli však top zábavou. Jen už jsem začínal být D2 vážně přehraný. No posuďte, kdo z vás zkoušel jet Nekra, pouze s lvl 1 kouzly na Hardcore? Kdo z vás zkoušel hrát na HC barbara pouze s bílými věcmi(bez RW či Gemů)?
Nedávno viděla má přítelkyně D3, byla z něj nadšená. Dojela DH na 53 a pak zkusila D2. No a teď už si na D3 ani nevzpomene...
Skilly jsou podle mě úplné zvěrstvo. Ano souhlasím s tím, že i skill z 1. levelu by měl být použitelný v end game, ale to nekritizuji. Kritizuji to, že každá postava má všechny schopnosti. Že stačí pár kliků a mám úplně jinnou postavu. Toto podle mě strašně ničí různorodost postav.
Vzpomínáte si na D2 itemy? Těch schopností které měly! Přijde mi že kdyby se v D3 smazaly všechny schopnosti, a ponechly by se pouze tyto, hra by se nijak nezmenila. - A. Speed, CC, CD, socket, vit, dex, int, %life, life steal a all resist.
Resisty? CO zase má znamenat tohle? Max roll u all resist, větší než u single resist? A ještě k tomu žádný cap jako v D2, ne jeďte si resisty klidně na 700. Pamatujete si na D2? Kolik jste obětovávali na vysoké resisty, aby jste na hell nedostávali IK?
A co farmení? Opravdu někoho baví celý den jak blbec běhat Alkazier? Je pravda že v základním D2 to bylo podobné. Potřbuju high level runy -> Mephisto countress runy, chci unikáty a sety-> Diablo, chci expy ->Baal. Ano taky to byla nuda. Proto jsem si ale obvzlášť oblíbil mod Median xl, kde bylo po celé mapě rozeseto mnoho "uber" lokaci, na jejichž konci většinou čekal nějáký ten uber boss, ze kterého padaly nějáké odměny, neboť tohoto bose občas bylo opravdu težké zabít.
Nejvíce co mě ale udivuje je rozličnost buildů. Konkrétně zbraní. Je jedno co hrajete, protože nejvyšší DPS budete mít buď s Echoing fury(+nějáká zbraň), nebo se Skorn. Je mi opravdu na zvracení, když vidím, že nejlepší item na wizarda je Kladivo eching fury. Je mi opravdu blbě když vidím monka (u kterého čekám rychlé útoky, lehkými zbraněmi), dvouruční sekeru Skorn. ANi bych se nedivil, kdybych brzo potkal i demon huntera se Skornem, či echoing fury.
CO se stalo s obtížností hry? V D2 jste na hell se potili nonstop a pokud ne, tak jste museli mít fakt pořádný eguip. Ale D3? Inferno blizzard prezentuje jako úplně insane obtížnost, kterou bez party neprojdete. Projdete. A dokonce se můžete i druhou rukou (tou kterou nedržíte myš) třeba dloubat v nose. A monsetr power? Gratuluji. potřebuju udělat hru těžší, tak dám potvorám více HP a životů. Opět odkazuji na Median xl, kde autor dokázal udělat věci těžší i jinak než jen přidat HP a dmg.
Ovšem abych jen nehanil, nechám zde i malý odstavec na pochvalu. Líbí se mi source jednotlivých postav. Konečně tu nemáme barbara s manou.(Ikdyž taky to alespoň trochu jeho začátk ztěžovalo.) Paragon levely hodnotím jako solidní "záplatu" na to, že max level máte už na konci hell. Vzhledem k tomu, že zde nejsou žádné skill pointy, pak zvyšování GF a MF je celkem dobré řešení. Eventy se objevují jen někdy. Další super věc, že zde konečně máme i vedlejší questy, které se objevují jen občas. Alespoň něco. Ikdyž se je ani nevyplatí hledat a dělat. Odměny jsou většinou mizivé. AH taky není podle mě špatný nápad, jelikož na D2 jsme taky obchodovali. Jen to bylo poněkud komplikovanější. Sockety v jiných itemech než v obyčejných, taky vítám. Konečně nejsou gemy jen na craftění. Carftění se mi více zamlouvalo na D2. Avšak tam to nebylo tak přehledné. Člověk vše musel hledat na internetu. Tady to máme alespoň všechno pohromadě.
Závěrem bych řekl, že pro mě jakožto diablo veterána, je D3 jakýmsi oživením, nikoli však top zábavou. Jen už jsem začínal být D2 vážně přehraný. No posuďte, kdo z vás zkoušel jet Nekra, pouze s lvl 1 kouzly na Hardcore? Kdo z vás zkoušel hrát na HC barbara pouze s bílými věcmi(bez RW či Gemů)?
Nedávno viděla má přítelkyně D3, byla z něj nadšená. Dojela DH na 53 a pak zkusila D2. No a teď už si na D3 ani nevzpomene...
Re: Patch 1.0.7.
Tak naco si zacal hrat D3 ved sa vrat k D2 a hraj to nikto neni zvedavy na tvoj nazor a kritiku D3ky chod si hrat tu negragicku pi......
Re: Patch 1.0.7.
Promiň že ti beru iluze, ale kdyby D3 neneslo název svého legendárního předchůdce (podle tebe negrafické pi......) a nápis blizzard entertainment, taky by se sotva stala známou. Byl by to jen další pokus sesadit z pomyslného trůnu krále, jímž D2 bezpochyby je.Jojo WD píše:Tak naco si zacal hrat D3 ved sa vrat k D2 a hraj to nikto neni zvedavy na tvoj nazor a kritiku D3ky chod si hrat tu negragicku pi......
Re: Patch 1.0.7.
To, že tě jeho názor nezajímá neznamená, že to nezajímá ostatní lidi. Já si jeho pohled na Diablo 3 rád přečetl a má právo tu svůj nároz vyjádřit.Jojo WD píše:Tak naco si zacal hrat D3 ved sa vrat k D2 a hraj to nikto neni zvedavy na tvoj nazor a kritiku D3ky chod si hrat tu negragicku pi......
To se o tobě řící nedá, prezentuješ se tu jako malé dítě bez vlastního názoru, pochybuji, že už vlastníš občanku.
Re: Patch 1.0.7.
Len to napisal do zlej temi chlapce najprv by si mal precitat temu, stacilby len nazov topicu a pochopil by ze o com je
Re: Patch 1.0.7.
Tak D3 se pořád vyvijí s patchi přicházejí stále nové změny a co teprve až vyjde nějaký datadisk, kdo by dnes hrál D2 bez LOD asi nikdo.
Re: Patch 1.0.7.
Já předpokládám, že ta procenta XP za MP ještě trochu upraví (směrem dolů), ale nemyslím že o moc. Jaký MP by jste hráli, kdyby ty hodnoty platily? Já si nejsem jistý a asi bych to testoval, ale zatím tipuju MP3-4 co se efektivity expení týče.
Re: Patch 1.0.7.
je to take zaujimave s tym blizzardom... evidentne nemaju nejaku dlhodobu koncepciu v tom co robia a kazdy dalsi patch je len takou umelo nastavovanou kasou... na druhu stranu treba povedat, ze to nie je uplne tragicke a tie zmeny niektore vnimam ja osobne vcelku ok
Duely: no, hraci chceli pvp, dostanu pvp... to v akom je to rozsahu, uz blizz neriesia... vzdy ma dostane, ako z toho co nezvladli spravia este svoju vyhodu... vraj "nebudu tam ziadne odmeny ani objectives, ale sak naco, aj tak hraci chcu len niekomu nakopat pr*el, takze lets go, chodte do seba" aaaale oukej, niekto predsa musi byt plateny aj za PR... 1v1 je ako fun oki, 1v1v1 je divne... z 4 clenneho teamu by sa mozno dalo spravit 2v2 (bude treba prekusnut friendly fire zrejme), popripade 1v1 a 1v1 s naslednym "finale", keby boli areny rozmerovo vacsie... uvidime no, 1-2 duely mozno spestria vecer po hodinke farmenia
Balance: monka ani wizza nehram, takze neriesim, kazdopadne mohol by sa tam uz niekto spravne nakopnut a prekopat podstatnu cast skillov, aby bola vacsia benevolencia pri buildoch, u vsetkych postav
Crafting: hmm, no tu je tazko povedat aky to bued mat dopad... zalezi aka bude cena atd... kazdopadne tym ze to bude account bound, tak ludi s obmedzenymi zdrojmi to bude odradzat od craftu, pretoze aj keby vycraftili relativne dobry item, tak im bude nanic, pokial nebude lepsi ako ich terajsi... tiez tak trochu nechapem preco tam dali chest armor... donutit ludi aby vymenili svoje sety ktore nosi velka vacsina, bude zaujimave... pokial to bude stylom ze chest armor so str + 5 random affixov, tak to GL v crafte... pantsi su tiez otazne, z rovnakeho dovodu... ako je mi jasne ze to ma sluzit hlavne na odliv penazi, ale ludia ktori maju miliardy, si mozu rovno kupit top item a nestracat cas s carftom... hlavne ak bude miziva sanca na fakt slusny roll... na nove gemy som zvedavy, hlavne na rubin, ale ak to bude len to ako som nieklde cital ze to prida base dmg (to vlastne bude nahravat ludom co hraju na AS, ale kolko je takych ludi...) tak to nebude ziadna diskoteka... u toho noveho stupna, Marquise, zalezi o aky velky boost sa bude jednat... dat totizto, pri sucasnom stave, 120milionov za jeden kus bude celkom palka, tak aby to za to aj naozaj stalo
MP: tak toto vidim vcelku pozitivne, konecne s tym nieco spravia tak, aby sa tie vyssie MP oplatili aj hrat a snad sa to aspon trochu posunie k tomu, ze clovek hra take MP, na ktore realne ma a snazi sa vylepsovat gear, aby mohol ist vyssie, pretoze ho caka lepsi reward, ci uz vo forme XP alebo lootu (teoreticky)... o tych hodnotach je este skoro uvazovat, na to maju PTR aby to poladili... HF ring a rubin v helme sice uz nebudu take terno, stale to ale bude imo uzitocne
Affixy monstier: tu sa snad nie je k comu nai vyjadrit... mohli by radsej spravit nejake 2-3 nove, nech to ma trosku novu stavu
Ressy a PU radius: ressy su pohoda, aj ked teraz teda clovek v pdostate uz neumieral, takze ani nepostrehol, ze by sa ten timer predlzoval (to ma trapilo pred pol rokom ked som vytuhol 3 krat za elitu a ta spina bola neraz s full HP ) PU radius by si veru zasluzil boost, clovek tie goldy ani nezbiera lebo sa mu nechce behat presne na to miesto a si povie, ze za ten cas radsej vybije jednu lokaciu navyse... na druhej strane, vzdy mi vadilo a bude vadit ze to plati aj an health globy, na vysokych MP sa ten globe obcas hodi a clovek by si mal sam postrazit, kedy ho zobrat... nie sa rozhodvat, ci mat na iteme PU a zbierat zlato, alebo ho nemat a "setrir" tak health globy
Duely: no, hraci chceli pvp, dostanu pvp... to v akom je to rozsahu, uz blizz neriesia... vzdy ma dostane, ako z toho co nezvladli spravia este svoju vyhodu... vraj "nebudu tam ziadne odmeny ani objectives, ale sak naco, aj tak hraci chcu len niekomu nakopat pr*el, takze lets go, chodte do seba" aaaale oukej, niekto predsa musi byt plateny aj za PR... 1v1 je ako fun oki, 1v1v1 je divne... z 4 clenneho teamu by sa mozno dalo spravit 2v2 (bude treba prekusnut friendly fire zrejme), popripade 1v1 a 1v1 s naslednym "finale", keby boli areny rozmerovo vacsie... uvidime no, 1-2 duely mozno spestria vecer po hodinke farmenia
Balance: monka ani wizza nehram, takze neriesim, kazdopadne mohol by sa tam uz niekto spravne nakopnut a prekopat podstatnu cast skillov, aby bola vacsia benevolencia pri buildoch, u vsetkych postav
Crafting: hmm, no tu je tazko povedat aky to bued mat dopad... zalezi aka bude cena atd... kazdopadne tym ze to bude account bound, tak ludi s obmedzenymi zdrojmi to bude odradzat od craftu, pretoze aj keby vycraftili relativne dobry item, tak im bude nanic, pokial nebude lepsi ako ich terajsi... tiez tak trochu nechapem preco tam dali chest armor... donutit ludi aby vymenili svoje sety ktore nosi velka vacsina, bude zaujimave... pokial to bude stylom ze chest armor so str + 5 random affixov, tak to GL v crafte... pantsi su tiez otazne, z rovnakeho dovodu... ako je mi jasne ze to ma sluzit hlavne na odliv penazi, ale ludia ktori maju miliardy, si mozu rovno kupit top item a nestracat cas s carftom... hlavne ak bude miziva sanca na fakt slusny roll... na nove gemy som zvedavy, hlavne na rubin, ale ak to bude len to ako som nieklde cital ze to prida base dmg (to vlastne bude nahravat ludom co hraju na AS, ale kolko je takych ludi...) tak to nebude ziadna diskoteka... u toho noveho stupna, Marquise, zalezi o aky velky boost sa bude jednat... dat totizto, pri sucasnom stave, 120milionov za jeden kus bude celkom palka, tak aby to za to aj naozaj stalo
MP: tak toto vidim vcelku pozitivne, konecne s tym nieco spravia tak, aby sa tie vyssie MP oplatili aj hrat a snad sa to aspon trochu posunie k tomu, ze clovek hra take MP, na ktore realne ma a snazi sa vylepsovat gear, aby mohol ist vyssie, pretoze ho caka lepsi reward, ci uz vo forme XP alebo lootu (teoreticky)... o tych hodnotach je este skoro uvazovat, na to maju PTR aby to poladili... HF ring a rubin v helme sice uz nebudu take terno, stale to ale bude imo uzitocne
Affixy monstier: tu sa snad nie je k comu nai vyjadrit... mohli by radsej spravit nejake 2-3 nove, nech to ma trosku novu stavu
Ressy a PU radius: ressy su pohoda, aj ked teraz teda clovek v pdostate uz neumieral, takze ani nepostrehol, ze by sa ten timer predlzoval (to ma trapilo pred pol rokom ked som vytuhol 3 krat za elitu a ta spina bola neraz s full HP ) PU radius by si veru zasluzil boost, clovek tie goldy ani nezbiera lebo sa mu nechce behat presne na to miesto a si povie, ze za ten cas radsej vybije jednu lokaciu navyse... na druhej strane, vzdy mi vadilo a bude vadit ze to plati aj an health globy, na vysokych MP sa ten globe obcas hodi a clovek by si mal sam postrazit, kedy ho zobrat... nie sa rozhodvat, ci mat na iteme PU a zbierat zlato, alebo ho nemat a "setrir" tak health globy
Re: Patch 1.0.7.
Ten pickup radius by sa dal mozno vyriesit tak, ze pokial nema postava na sebe cast gearu co by mu davala nejaky bonus k pickup, tak by bol defaultne povedzme 2-3 yardy, co by trochu ulahcilo zber goldov. Ak by ale postava na sebe mala nejaky item s +pickup radius tak ten defaultny by sa do toho nezapocitaval.
Inak podobne veci ako nove monstra s novymi affixami, nejake nove levely/dungy s odlisnym dizajnom akym je teraz v hre, nove skily pre postavy a podobne "vacsie" zasahy do hry podla mna nebudu riesene v patchoch, na to mozme zabudnut, to si nechaju na datadisk a tym padom si to nechaju zaplatit... Asi to je trochu smutne ale zrejme to bude tak.
Inak podobne veci ako nove monstra s novymi affixami, nejake nove levely/dungy s odlisnym dizajnom akym je teraz v hre, nove skily pre postavy a podobne "vacsie" zasahy do hry podla mna nebudu riesene v patchoch, na to mozme zabudnut, to si nechaju na datadisk a tym padom si to nechaju zaplatit... Asi to je trochu smutne ale zrejme to bude tak.
Re: Patch 1.0.7.
@ Plavec: hezky si to napsal
sakra tady nejde o to, ze d3 nemam rad, naopak, ale vidim ten promrhany potencial, nesmyslne zjednoduseni vseho ve hre, to jsme cvicene opice, ktere nejsou schopny rozdelit atributy? postavit vlastni buildy? udelat charaktery rozmanite? zalozene na equipu? ne takove jednotvarne roboty, rozhodnuti ponechana na hraci jsou jednoduse omezena na minimum, o tom by se mohly psat stranky textu
at mi do prd*** nekdo zase vysvetli ten craft system predmetu se staty lepsimi nez max roll ve hre??? nevim, jaka bude sance na craft takoveho predmetu, ale uz ted vim, co to udela s ah - uz ted mam problem prodat predmety, ktere dropnou jednou za xxx hodin hrani, middle veci jsou tezko prodejny odpad a porad se to zhorsuje, jak ma normalni hrac potom prijit k penezum na dalsi equip, aby se posunul ve hre?????? a ted prijde takovy nesmysl jako acount bound predmety!!! kez by blizzard sel s tim wow stylem do prd***
ad pvp - aspon neco, ALE chtel bych se pripojovat do pvp her! jak je mam ale najit??? kdyz neexistuje neco podle ceho by se hry daly vyhledavat, tak nezbyde nez se domlouvat po chatu, po forech atd. atd., zase nemastne, neslane
dalsi nadhera - oslabime molten, protoze je moc silny oproti plagued, wtf co takhle posilit ten plagued a molten nechat na pokoji??? atd. atd. blizzard hru nici vice a vice a skutecna zmena muze prijit az s datadiskem, protoze nove lokace, skilly, monstra atd. v zadnem patchi nebudou a jen doufam, ze do datadisku nejaci hraci vydrzi, budu se o to snazit
pozn. vybavuju si, jak Jay opevoval, jak bude svet rozmanity, jak se budou dungeony menit apod. a vysledek? vsimli jste si, ze jeskyne a2 vs a3 jsou jako pres kopirak akurat s jinou texturou a monstry??? ze se neustale toci par designu mistonosti??? ubohost miliardovy blizzarde!!
sakra tady nejde o to, ze d3 nemam rad, naopak, ale vidim ten promrhany potencial, nesmyslne zjednoduseni vseho ve hre, to jsme cvicene opice, ktere nejsou schopny rozdelit atributy? postavit vlastni buildy? udelat charaktery rozmanite? zalozene na equipu? ne takove jednotvarne roboty, rozhodnuti ponechana na hraci jsou jednoduse omezena na minimum, o tom by se mohly psat stranky textu
at mi do prd*** nekdo zase vysvetli ten craft system predmetu se staty lepsimi nez max roll ve hre??? nevim, jaka bude sance na craft takoveho predmetu, ale uz ted vim, co to udela s ah - uz ted mam problem prodat predmety, ktere dropnou jednou za xxx hodin hrani, middle veci jsou tezko prodejny odpad a porad se to zhorsuje, jak ma normalni hrac potom prijit k penezum na dalsi equip, aby se posunul ve hre?????? a ted prijde takovy nesmysl jako acount bound predmety!!! kez by blizzard sel s tim wow stylem do prd***
ad pvp - aspon neco, ALE chtel bych se pripojovat do pvp her! jak je mam ale najit??? kdyz neexistuje neco podle ceho by se hry daly vyhledavat, tak nezbyde nez se domlouvat po chatu, po forech atd. atd., zase nemastne, neslane
dalsi nadhera - oslabime molten, protoze je moc silny oproti plagued, wtf co takhle posilit ten plagued a molten nechat na pokoji??? atd. atd. blizzard hru nici vice a vice a skutecna zmena muze prijit az s datadiskem, protoze nove lokace, skilly, monstra atd. v zadnem patchi nebudou a jen doufam, ze do datadisku nejaci hraci vydrzi, budu se o to snazit
pozn. vybavuju si, jak Jay opevoval, jak bude svet rozmanity, jak se budou dungeony menit apod. a vysledek? vsimli jste si, ze jeskyne a2 vs a3 jsou jako pres kopirak akurat s jinou texturou a monstry??? ze se neustale toci par designu mistonosti??? ubohost miliardovy blizzarde!!