Patch 2.4.0
Tak snad to sníží, jinak to bude na prd :-/
- Sonic1SVK
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Sonic1SVK#2152
Re: Patch 2.4.0
DH Ancient buildPsychotoxic píše:Nejaké videá? Nikde nemožem nájsť tie vyšie GR alebo hru za DH či monka na tých GR s novými setamiSonic1SVK píše:PTR uz ide. Vsetci valia Legendary ancient build. DH GR 93. Demencia.
https://www.youtube.com/watch?v=I0p0E7VyEFI
72 Chakram build
https://www.youtube.com/watch?v=cfYPDo1OzAg
Re: Patch 2.4.0
TEN acient build je celkem vítr no jsem zvědavaej jak moc to bude všecko upravené kaýdopádně oba koncepty se mě líbí!Sonic1SVK píše:DH Ancient buildPsychotoxic píše:Nejaké videá? Nikde nemožem nájsť tie vyšie GR alebo hru za DH či monka na tých GR s novými setamiSonic1SVK píše:PTR uz ide. Vsetci valia Legendary ancient build. DH GR 93. Demencia.
https://www.youtube.com/watch?v=I0p0E7VyEFI
72 Chakram build
https://www.youtube.com/watch?v=cfYPDo1OzAg
Re: Patch 2.4.0
to tu všsichni hraji jen DH ??
Re: Patch 2.4.0
To vis no. Kazdy patch je obmena :-D
@tabletofon
@tabletofon
Re: Patch 2.4.0
Já hraju za monka s inna setem a dvěma věcmi Uliana setu. GR63 jsem dal asi za 8 minut, ale jedné věci nerozumím (asi bug), proč mám někdy správný počet pomocníků - 10 (díky botám v kostce) a někdy jen 5. No rozhodně je to hodně zábavný a návykový build, každý z pomocníků dává dmg 300M až 2 miliardy, záleží především na tom, jestli je skill s pomocníky (mystic ally) aktivní nebo ne.
Vlastně se jedná o první build, který můžeme rozhodně označit jako pet monk build, protože společný dmg petů převyšuje dmg samotného monka. Já doufám, že to moc měnit nebudou, protože je to ten nejzábavnější build, který jsem za monka hrál od vydání D3.
Vlastně se jedná o první build, který můžeme rozhodně označit jako pet monk build, protože společný dmg petů převyšuje dmg samotného monka. Já doufám, že to moc měnit nebudou, protože je to ten nejzábavnější build, který jsem za monka hrál od vydání D3.
- Sonic1SVK
- Fallen Shaman
- Příspěvky:91
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Sonic1SVK#2152
Re: Patch 2.4.0
Hram Chakram build. S mojou normalnou zbranou a dva gemy 55+ jeden na 30 tke davam GR 65 a stale mi polka casu ostane. Ackovu zbran nie a nie ukraftit.
Edit: Gemy 60+ a GR 70 . A zbran stale nic
Edit: Gemy 60+ a GR 70 . A zbran stale nic
Naposledy upravil(a) Sonic1SVK dne 15.11.2015, 22:55 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Patch 2.4.0
Hrozně jsem se těšil na EQ Skokana
Naprosto parádně to propojili s Avalanche a Ancient Spear jako bonus - parádní kameník
Ale krutý zklamání je DMG. Pokud nepřitlačej, zase to v GR nepůjde hrát
Hledal jsem videa, kolik dali s Might of the Earth, ale proti Raekorovi to bylo hoodně slaboučký
Naprosto parádně to propojili s Avalanche a Ancient Spear jako bonus - parádní kameník
Ale krutý zklamání je DMG. Pokud nepřitlačej, zase to v GR nepůjde hrát
Hledal jsem videa, kolik dali s Might of the Earth, ale proti Raekorovi to bylo hoodně slaboučký
diabloprogress.com battle.net dfans Solo Selffound Topic
NO Automation Devices used
NO Automation Devices used
Re: Patch 2.4.0
DrSma +1... Taky jsem ho vyhlizel a tesil se. Tak doufejme ze to vylepsi :-) jak rikas eq a avalnche je bozi kombo
@tabletofon
@tabletofon
Re: Patch 2.4.0
tak jsem poprve v zivote vyzkousel PTR, inu nove lokality jsou pekne, nove features taky, wizard s upravenym FB setem neni spatny, ale chce to skill umet za sebou tahat desitky horicich mobu aby to melo smysl a zaroven nescipat, pomerne rychle mi dochazi AP a pak nazdar, uvidime jak to s tim hraji profici, kazdpadne neni to uplne styl boje ktery se dobre hraje, vlastne jina obdoba Archonu, ktery se i z tohoto duvodu neuchytil...
Re: Patch 2.4.0
Já jsem FB netestoval, musel bych na test shánět moc předmětů a to se mi už nechtělo.
Co jsem ale koukal na info ohledně nového FB setu, tak:
- problém s AP by neměl být vůbec žádný, použije se Hergbrash's Bindings
- a k tomu většina používá na GR80+ Aquila cuirass do kostky a že funguje dobře (tzn. nikdo nemá problém držet pořád AP vysoko, aby to fungovalo)
- v kostce pak ještě Deathwish a unity
- zbraň Aether Walker + k tomu Etched sigil
- ringy Halo a Compass (+ k amulet Travelers)
- gemy Stricken, Trapped, Gizzard
Aether Walker bude nutné použít, protože minimalizuje chození -> udržení dmg buffu z Endless Walk na maximu.
Skilly:
- Disint. convergence, Safe passage, Star pact, MW deflection, Slow time EXhaustion, Ice armor Crystallize
- Blur, Audacity, Unwavering Will, Astral Presence
Zatím je maximum na GR87.
Video jsem neviděl. U Star pact předpokládám, že ho vůbec přímo necastí, ale jen co zajistí Etched Sigil. Tím se za Starpact neztrácí žádné AP.
Styl hraní zůstal podobný jako byl dříve u FB setu. Jen se to teď zaměřuje na elitky pro velký dmg boost když mají perma DoT.
Doufám, že to tak nějak podobně nechají, mě se to zatím dost líbí. Žádná extrémní klikačka. A disint. je můj oblíbený skill, konečně půjde použít chaneling spell i na vysokých GR.
Na GR80+ jsou pak další jiné kombinace, je tam někdo s ET a pak i varianta s FaR.
Mně by se u FB akorát více líbilo vyvážit ty bonusy. Tedy o trochu zvýšit bonus za obyč moba, tak na 200% a za elitku by se mohl klidně i trochu snížit s tím, že by tam mohl být bonus na single moba. Takže třeba 200% white mob, 800% elitka a 2000% single mob (hlavně kvůli RG).
Co jsem ale koukal na info ohledně nového FB setu, tak:
- problém s AP by neměl být vůbec žádný, použije se Hergbrash's Bindings
- a k tomu většina používá na GR80+ Aquila cuirass do kostky a že funguje dobře (tzn. nikdo nemá problém držet pořád AP vysoko, aby to fungovalo)
- v kostce pak ještě Deathwish a unity
- zbraň Aether Walker + k tomu Etched sigil
- ringy Halo a Compass (+ k amulet Travelers)
- gemy Stricken, Trapped, Gizzard
Aether Walker bude nutné použít, protože minimalizuje chození -> udržení dmg buffu z Endless Walk na maximu.
Skilly:
- Disint. convergence, Safe passage, Star pact, MW deflection, Slow time EXhaustion, Ice armor Crystallize
- Blur, Audacity, Unwavering Will, Astral Presence
Zatím je maximum na GR87.
Video jsem neviděl. U Star pact předpokládám, že ho vůbec přímo necastí, ale jen co zajistí Etched Sigil. Tím se za Starpact neztrácí žádné AP.
Styl hraní zůstal podobný jako byl dříve u FB setu. Jen se to teď zaměřuje na elitky pro velký dmg boost když mají perma DoT.
Doufám, že to tak nějak podobně nechají, mě se to zatím dost líbí. Žádná extrémní klikačka. A disint. je můj oblíbený skill, konečně půjde použít chaneling spell i na vysokých GR.
Na GR80+ jsou pak další jiné kombinace, je tam někdo s ET a pak i varianta s FaR.
Mně by se u FB akorát více líbilo vyvážit ty bonusy. Tedy o trochu zvýšit bonus za obyč moba, tak na 200% a za elitku by se mohl klidně i trochu snížit s tím, že by tam mohl být bonus na single moba. Takže třeba 200% white mob, 800% elitka a 2000% single mob (hlavně kvůli RG).
Re: Patch 2.4.0
diky za detailni rozbor, ja to hral tak trochu postaru, cili F&F, blizzard apocalypse, MM jako signature, ohnivy torrent s bracerama na vcucavani, a k tomu v kostce prsten na zmrazovani a zbran na teleport za AP.
Cili mi pomerne rychle dochazelo AP za potrebu casteni torrentu, blizzardu a nonstop teleportovani, cili jak me zahnali do rohu tak byl konec... naopak pokud se uspesne dari jen utikat a utikat, tak dotku umi pri urcitem poctu mobu tusim rozdavat uz jen MM a je to pak hukot....
Edit - s timhle jsem daval s odrenym usima ca GR65, ale castecne to bylo o stesti ze byl otevreny prostor. Problem byl casto oneshot kil, hrano bez Unity a bez Energy armor a to pak staci i sip od obycejnho moba....
Cili mi pomerne rychle dochazelo AP za potrebu casteni torrentu, blizzardu a nonstop teleportovani, cili jak me zahnali do rohu tak byl konec... naopak pokud se uspesne dari jen utikat a utikat, tak dotku umi pri urcitem poctu mobu tusim rozdavat uz jen MM a je to pak hukot....
Edit - s timhle jsem daval s odrenym usima ca GR65, ale castecne to bylo o stesti ze byl otevreny prostor. Problem byl casto oneshot kil, hrano bez Unity a bez Energy armor a to pak staci i sip od obycejnho moba....
Re: Patch 2.4.0
Ten inna set je hodně dobrej. Zatím se mi líbí nejvíc, ale jak píše Ksinbad, blbne jim počet allys.
Re: Patch 2.4.0
Inna je v pohodě, potvrzuji , ale neprošlápl jsem jí zatím tak jak bych chtěl :/.
Zkoušel jsem chvíli i Jade a určitě není marnej, na trhání žebříčků to nebude, ale mohl by být konkurence schopný , zatím se zaměřím na něj (změna priorit z DH) protože je neuvěřitelně zábavnej a není to prachsprostá klikačka.
Člověk musí plánovat, načasovat skills, zajímat se o to do čeho solí haunt atd. atd., takže má člověk pocit, že něco konečně ovládá a né jen drží levý myšítko .
A kdo pamatuje a hrával Jade, toho opět potěší pocit zadostiučinění, když po nachystání všeho potřebného vlítne do středu pyraňáda a "MMRRRDD" nechá zmizet vše okolo sebe . RG v pohodě, jakmile se na něm rozběhnout dotky a boostnutej Haunt, padá jeho live dolů dost slušně i bez nuke z Harvestru .
Nevím jak je na tom po nerfu LoN šipkař, ale když jsem viděl šipkaře s 800% LoN, bylo mi blujno, naprosto nechutná dmg . Když si před Poison fází CoE nachystáte boost z Provoke the Pack , BBV a pak nastoupí Poison fáze, RG na 85 se jednoduše zhroutí jak domeček z karet
Zkoušel jsem chvíli i Jade a určitě není marnej, na trhání žebříčků to nebude, ale mohl by být konkurence schopný , zatím se zaměřím na něj (změna priorit z DH) protože je neuvěřitelně zábavnej a není to prachsprostá klikačka.
Člověk musí plánovat, načasovat skills, zajímat se o to do čeho solí haunt atd. atd., takže má člověk pocit, že něco konečně ovládá a né jen drží levý myšítko .
A kdo pamatuje a hrával Jade, toho opět potěší pocit zadostiučinění, když po nachystání všeho potřebného vlítne do středu pyraňáda a "MMRRRDD" nechá zmizet vše okolo sebe . RG v pohodě, jakmile se na něm rozběhnout dotky a boostnutej Haunt, padá jeho live dolů dost slušně i bez nuke z Harvestru .
Nevím jak je na tom po nerfu LoN šipkař, ale když jsem viděl šipkaře s 800% LoN, bylo mi blujno, naprosto nechutná dmg . Když si před Poison fází CoE nachystáte boost z Provoke the Pack , BBV a pak nastoupí Poison fáze, RG na 85 se jednoduše zhroutí jak domeček z karet
David vs. Goliáš.....historicky první zaznamenaný critical hit !
Re: Patch 2.4.0
Bohužel používání Litany a Host dost zkresluje výsledky v GR. Je naprosto jasné, že to nerfnou, jenže klíčová otázka je jak moc? Podle mých odhadů, by ta hondota měla z 800% klesnout nejmíň na nějakých 100%, aby všichni co to hrají nemuseli hromadně vyhazovat focus a restraint.
Je můj odhad dobrý? Zajímal by mě názor expertů na tomhle fóru, kteří se v těhle číslech lépe vyznají.
Je můj odhad dobrý? Zajímal by mě názor expertů na tomhle fóru, kteří se v těhle číslech lépe vyznají.
Re: Patch 2.4.0
Snížení na 100% bude v nebjližší nové verzi patche, to už Bliz. potvrdil a je to tu už napsané přímo v tomhle vlákně už více příspěvků zpět.
Jestli to bude stačit nebo ne se teprve ukáže, protože je problém i jinde. Sader (jak jsem už psal), je s LoN na ještě původních 800% už přes GR120. Jenže tam je právě i další problém s Thorns. Samotný nerf LoN na 100% by to snížil jen na GR kolem 105, což by bylo pořád moc. Ale to se bude řešit samostatně ještě s Thorns.
Ostatní postavy jsou s LoN o něco níže, i když už také dost přes GR90. Tam možná nerf na 100% bude stačit.
Prostě se uvidí až co také udělají s tím vším dalším, dle toho pak bude i výsledný nerf LoN.
O vyhození FaR tu ani tak nejde. Tady jde o vyhození komplet všech setů, kdyby nechali LoN přepálený.
Jestli to bude stačit nebo ne se teprve ukáže, protože je problém i jinde. Sader (jak jsem už psal), je s LoN na ještě původních 800% už přes GR120. Jenže tam je právě i další problém s Thorns. Samotný nerf LoN na 100% by to snížil jen na GR kolem 105, což by bylo pořád moc. Ale to se bude řešit samostatně ještě s Thorns.
Ostatní postavy jsou s LoN o něco níže, i když už také dost přes GR90. Tam možná nerf na 100% bude stačit.
Prostě se uvidí až co také udělají s tím vším dalším, dle toho pak bude i výsledný nerf LoN.
O vyhození FaR tu ani tak nejde. Tady jde o vyhození komplet všech setů, kdyby nechali LoN přepálený.
Re: Patch 2.4.0
Ksinbad no na 100 moc malo. To potom neresi focus a restraint. A nesmieme zabudnut ze kazdy patch posunuje hranicu GR. A ja by som toto riesil uplne inac paci nepaci neviem sa rozhodnut to pridavanie xy novych legendariek a stale dokoliecka upravovat sety . Asi by som to uz nechal tak a pridal do hry uplne novu raritu itemu ktere budu nad set a leg . nieco na prepojenie craftu , drupu a urcite neakeho tretieho elementu na ziskanie. skraftenie.
Re: Patch 2.4.0
Děkuji za odpovědi. Nezávidím jim to balancování, které jim teď nastane.
Re: Patch 2.4.0
anebo uz konecne nechat gamesku tak jak je a do pripadneho datadisku to ohlasit za finalni verzi.
Mam pocit ze by se nestalo vubec nic, ti co to i po x letech stale hraji by s tim pokracovali i nadale az do PL 10.000, a ti co to hraji na dva tydny jen po kazdem patchi prestanou uz natrvalo.
Zmeny jsou super a jsem rad za kazdy patch, nicmene je otazka kdy nove prodeje hry definitivne spadnou pod uroven, pri ktere se nevyplati to dale vylepsovat, kdyz na pozadi je to vlastne porad ta sama hra....
Mam pocit ze by se nestalo vubec nic, ti co to i po x letech stale hraji by s tim pokracovali i nadale az do PL 10.000, a ti co to hraji na dva tydny jen po kazdem patchi prestanou uz natrvalo.
Zmeny jsou super a jsem rad za kazdy patch, nicmene je otazka kdy nove prodeje hry definitivne spadnou pod uroven, pri ktere se nevyplati to dale vylepsovat, kdyz na pozadi je to vlastne porad ta sama hra....
Re: Patch 2.4.0
Ten set LoN stačí mít připravenej už teď v truhle nebo se bude muset nadropovat až po patchi?