2.4.2 - Překlad patch notesu (update 3.8.2016)
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
PATCH NOTES – 3.8.2016 v. 2.4.2.38682 (live)
-----
Pokud je někde (*), tak si nejsem překladem jistý z důvodu nepochopeného významu, neznalostí daných skillů a nebo rezervou v angličtině.
Jedná se o amatérský a velmi rychlý překlad.
-----
OBECNÉ
Nové obtížnosti Torment XI – XIII
Upraveny odměny ve zlatě
- GR26 a vyšší – 3% navýšení za každý level
- Torment VII – XIII změněny tak, aby to bylo shodné s navyšováním jako v GR
- Cena posíleného GR byla snížena tak, aby odpovídala ceně odměny
- Množství zlata z Gilded Barona bylo redukováno.
- Knockback nyní aplikuje plošně 40% crowd control resistenci
- Potvory nemohou být knockbackovány pokud mají více než 65% crowd control resistenci
- Dovednosti které aplikují knockback neustále (jako je třeba Black Hole) mohou tuto resistenci obejít pokud už byl knocked back úspěšný (*). Tyto dovednosti zvyšují crowd control resistenci o 20% a ne o 40%.
Následující změny v Season 7 Journey:
- Slayer: Potřebný Greater Rift snížen z 35 na 30
- Champion: Potřebný Greater Rift snížen z 50 na 40, čas Nephalem Riftu zvýšen ze 6 minut na 7 minut
- Destroyer: Potřebný Greater Rift snížen z 60 na 50
- Conqueror: Potřebný Greater Rift snížen z 70 na 60
- Guardian: Potřebný Greater Rift snížen z 80 na 70, časový limit na porážku Azmodana zvýšen z 15 sekund na 20 sekund
CHARAKTERY
BARBARIAN
Threatening Shout
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
CRUSADER
Consecration
- poskytnuté léčení už není stackováno
Judgment - Resolved
- zvýšená šance na kritický zásah je redukována z 20% na 8%
Laws of Valor - Critical
- bonus k damage kritických zásahů redukován ze 100% na 50%
DEMON HUNTER
Companion - Wolf Companion
- aktivní damage bonus snížen ze 30% na 15%
Marked for Death
- damage bonus snížen z 20% na 15%
- runa Grim Reaper: damage bonus snížen z 20% na 15%
Multishot - Wind Chill
- zvýšení šance na kritický zásah daného cíle snížena z 15% na 8%
Spike Trap – předěláno
- pasti nemají žádný čas nutný k odjištění
- pasti detonují pouze jednou
- je možno položit 2 pasti (charge), obnovení každé trvá 10 sekund
- všechny aktivní pasti jsou odpáleny použitím dovednosti, která spotřebovává Hatred
- damage zvýšena z 340% na 1160% damage zbraně
- cena hatred snížena ze 30 na 15
Runa Echoing Blast
- damage zvýšena z 575% na 2020% damage zbraně
- předěláno: nepřátelé jsou zpomaleni o 70%, když je past odpálena
Runa Lightning Rod
- damage zvýšena z 880% damage zbraně během 10 zásahů na 2010% damage zbraně během 3 zásahů
- snížena vzdálenost prolnutí účinku dvou pastí ze 75 na 25 yardů (*)
Runa Long Fuse
- zrušena
- nahrazena Impaling Spines
- když je past aktivní, nepřátelé v dosahu jsou znehybněni na 3 sekundy
- damage zvýšena na 1930% damage zbraně
Runa Scatter
- položí dvě pasti vedle sebe a odečte jeden „charge“
Runa Sticky Trap
- zrušeno
- nahrazeno Custom Trigger
- hatred generátor detonuje pasti
- damage zvýšena na 1900% damage zbraně
MONK
Blinding Flash - Crippling Light
- damage redukce oslepených nepřátel snížena ze 40% na 25%
Epiphany - Soothing Mist
- léčení redukováno o 60%, ze 40232 života za schopnost na 16093 života, množství bonusově vyléčeného života za health globe byl redukováno z 10% na 4%
Exploding Palm - Flesh is Weak
- damage bonus redukován z 20% na 15%
Inner Sanctuary
- runa Forbidden Palace: dále nezvyšuje damage, kterou nepřátelé obdrží uvnitř Inner Sanctuary
Mantra of Conviction
- damage pasivní vlastnosti skillu snížena z 10% na 8%
- damage aktivní vlasntostí skillu snížena z 20% na 16%
- runa Overawe: damage bonus snížen ze 16% na 12%
Mantra of Conviction - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Way of the Hundred Fists - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Pasivní dovednost Mythic Rhythm
- damage bonus je nyní vybrán pouze na manuálně vyvolaných skillech spotřebujících Spirit a nikoliv automaticky vyvolanými skilly (z věcí nebo setového bonusu)
WITCH DOCTOR
Big Bad Voodoo
- bonus k rychlosti útoku snížen z 20% na 15%
- runa Slam Dance: damage bonus poskytnutý spojencům snížen ze 30% na 15%
Haunt:
- runa Poisoned Spirit: možnost poskytnutí zvýšené damage spojencům byla odebrána, skill zvyšuje pouze vaší damage a damage vašich petů
Hex
- ovlivnění nepřátelé už nedostávájí zvýšenou damage
- runa Jinx: damage bonus redukován z 30% na 15%
- runa: damage bonus redukován z 25% na 15%
Piranhas
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Mass Confusion – Paranoia
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Spirit Barrage - Phantasm
- damage zvýšena z 675% po dobu 5 sekund na 750% po dobu 5 sekund
Summon Zombie Dogs
- runa: Chilled to the Bones: už nezvyšuje damage o 15%
WIZARD
Arcane Orb
- runa Spark: zvýšená damage následujícího lighting skillu je omezena maximem 30%
Energy Twisters
- Tornáda (s výjimkou vytvořených runou Wicked Wind) nyní zmizí, pokud se přestanou pohybovat (toto se aplikuje pouze v PC/Mac verzi)
Elemental Exposure
- damage bonus se neaplikuje spojencům
Pasivní dovednost - Power Hungry
- předěláno
- uštědřujete 30% přídavné damage nepřátelům vzdáleným 30 yardů
OPRAVA BUGŮ
- oprava problému, kdy Ray Of Frost – Black Ice vytvořil ledový závoj i když hráč neudělil smrtící úder (*)
- opraven problém zabraňující aplikaci 8 Energy Twister
- oprava problému, kdy stacky Archonu z předchozího cyklu zůstávající díky The Swami, byly započítány jako násobící bonus a nikoliv přidaný bonus k dalším stackům z nového cyklu
- oprava problému, kdy aktivní Wolf Companion neaplikoval 15% damage pro pety a pomocníka
PŘEDMĚTY
Vložení Topazu do helmy nově přidává Resource Cost Reduction namísto Magic Find, procentuální bonus za gemy odpovídá hodnotám Cooldown Reduction (získané z diamantu) a má strop 12,5%
Bottomless Potion of Chaos – nový legendární lektvar
- pokud se použije když je zdraví pod 40%, proběhne teleportace na jiné místo
- grafický a zvukový efekt přidán k teleportu
- přidán grafický stmívavý efekt k teleportu
Legendární gem Invigorating Gemstone
- předělán
- každý uštědřený úder zvyšuje přijímané léčení o 1% na dobu 5 sekund
- stackuje se 10x
- získáváte imunitu na omezení pohybu na ranku 25
Armor of Akkhan - 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 450% na 600%
- nově také redukuje obdrženou damage o 15% když je Akarat’s Champion aktivní
Cord of the Righteous – nový legendární opasek
- Fist of the Heavens stojí o 40% méně Wrath a uštědřuje o 150% více damage
Darklight – předěláno
- Přidává Fist of Heaven šanci být vyvolán podruhé na dané cílové lokaci
Thorns of the Invoker – 6 set bonus
- 800% bonus z Thorns damage uštědřené prvními nepříteli může nyní profitovat z +% k fyzické damage
Calamity
- nově vždy využívá použitou runu Marked for Death a nemůže být stackováno s jiným vyvoláním Marked for Death
- tato změna je retroaktivní
The Demons Demise – předěláno
- výbuch Spike Trap zasáhne všechny nepřátele znovu po jedné sekundě
Gyana Na Kashu
- damage bonus pro ohnivou kouli z Lashing Tail Kick byl zvýšen z 525-700% na 1050-1400%
Raiment of a Thousand Storms – 6 set bonus
- damage bonus pro Spirit Generators po vyvolání Dashing Strike zvýšen z 300% na 1250%
Helltooth Harness
- 2 set bonus: bonus z Necrosis už neovlivňuje damage vašich spojenců, skill má vliv pouze na vaši damage a na damage vašich petů
Homunculus – Sacrifice
- bonus zvýšen z 25-30% na 50-60%
Ring of Emptiness
- Haunt a Locus Swarn damage bonus zvýšen z 75-100 na 250-300%
Firebird's Finery – 4 set bonus – předěláno
- uštědření ohnivé damage jedním konkrétním skillem způsobí, že nepřítel obdrží dalších 1000% damage zbraně ohnivého zranění na dobu 3 sekund; tento efekt může být zopakován podruhé a potřetí kterýmkoliv jiným ohnivým skillem; pokud bude nepřítel hořet v jednu chvíli kvůli třem různým skillům, tak vzplane a bude dostávat 3000% damage zbraně za sekundu dokud nezhyne
Firebird's Finery – 6 set bonus – předěláno
- damage je zvýšena o 120% a obdržená damage snížena o 3% za každého zapáleného nepřítele; může být stackováno až 20x; za zapálenou elitu je vždy udělen maximální bonus
Girdle of Giants
- přidána legendární vlastnost
- Seismic Slam zvyšuje damage Earthquake o 80-100% na 3 sekundy
- Existující Eartquake bude mít damage navýšenou, pokud je Seismic Slam vyvolán při použití Girdle of Giants
Trag'Oul Coils
- přidána legendární vlastnost
- Spike Traps získává efekt runy Impaling Spines a jsou pokládány 2x rychleji
Scarbringer
- přidána legendární vlastnost
- Lashing Tail Kick uštědřuje dalších 300% damage prvním pěti až sedmi zasaženým nepřátelům
Gazing Demise
- přidána legendární vlastnost
- Spirit Barrage získává vlastnost runy Phantasm, za každou aktivní Phantasm (max 3) je damage Spirit Barage zvýšena o 40-50%
Starfire
- přidána legendární vlastnost
- lightning damage je zvýšena o 15% za každých 10 yardů vzdálenosti od nepřítele až do maximálních 60%
OPRAVY
- Orb of the Infinite nebyl aklikován pokud úder zabil nepřítele
- Firebird's Finery (2) Set Bonus byl spuštěn příliš brzo, když měl hráč ještě jiný štít (*)
- Problém s tím, když Goblin z Puzzle ringu sebral kosmetický předmět
+ opravy bugů, kdy se něco nesprávně aplikovalo
CAMPAIGN MODE
Ze Skeleton Kinga nově vypadává Leoric's Crown počínaje lvl 5.
ADVENTURE MODE
Infernal Machine – změna pravděpodobnosti dropu
- nově 50% šance na Torment I zvyšující se na 100% na Torment IV
- Torment V – XIII mají zvyšující se šanci na vypadnutí druhé machine
Nephalem rifty
- GR klíč je nyní garantován v každém riftu a je zvyšující šance napříč obtížnostmi na vypadnutí druhého a třetího klíče
Greater Rifty
- část zkušeností byla převedena z průběhu zabíjení v riftu do odměny za jeho dokončení a uzavření, celkové množství zkušeností by mělo být zhruba stejné
UŽIVATELSKÉ PROSTŘEDÍ
- pylony v nephalem riftech mají nově unikátní ikonu v minimapě
- přidána klávesová zkratka pro ukrytí UI
- pokud je kovář na maximálním levelu, jeho seznam receptů se zobrazuje zabalený
- menagerist goblin má nově unikátní ikonku na minimapě
-----
Pokud je někde (*), tak si nejsem překladem jistý z důvodu nepochopeného významu, neznalostí daných skillů a nebo rezervou v angličtině.
Jedná se o amatérský a velmi rychlý překlad.
-----
OBECNÉ
Nové obtížnosti Torment XI – XIII
Upraveny odměny ve zlatě
- GR26 a vyšší – 3% navýšení za každý level
- Torment VII – XIII změněny tak, aby to bylo shodné s navyšováním jako v GR
- Cena posíleného GR byla snížena tak, aby odpovídala ceně odměny
- Množství zlata z Gilded Barona bylo redukováno.
- Knockback nyní aplikuje plošně 40% crowd control resistenci
- Potvory nemohou být knockbackovány pokud mají více než 65% crowd control resistenci
- Dovednosti které aplikují knockback neustále (jako je třeba Black Hole) mohou tuto resistenci obejít pokud už byl knocked back úspěšný (*). Tyto dovednosti zvyšují crowd control resistenci o 20% a ne o 40%.
Následující změny v Season 7 Journey:
- Slayer: Potřebný Greater Rift snížen z 35 na 30
- Champion: Potřebný Greater Rift snížen z 50 na 40, čas Nephalem Riftu zvýšen ze 6 minut na 7 minut
- Destroyer: Potřebný Greater Rift snížen z 60 na 50
- Conqueror: Potřebný Greater Rift snížen z 70 na 60
- Guardian: Potřebný Greater Rift snížen z 80 na 70, časový limit na porážku Azmodana zvýšen z 15 sekund na 20 sekund
CHARAKTERY
BARBARIAN
Threatening Shout
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
CRUSADER
Consecration
- poskytnuté léčení už není stackováno
Judgment - Resolved
- zvýšená šance na kritický zásah je redukována z 20% na 8%
Laws of Valor - Critical
- bonus k damage kritických zásahů redukován ze 100% na 50%
DEMON HUNTER
Companion - Wolf Companion
- aktivní damage bonus snížen ze 30% na 15%
Marked for Death
- damage bonus snížen z 20% na 15%
- runa Grim Reaper: damage bonus snížen z 20% na 15%
Multishot - Wind Chill
- zvýšení šance na kritický zásah daného cíle snížena z 15% na 8%
Spike Trap – předěláno
- pasti nemají žádný čas nutný k odjištění
- pasti detonují pouze jednou
- je možno položit 2 pasti (charge), obnovení každé trvá 10 sekund
- všechny aktivní pasti jsou odpáleny použitím dovednosti, která spotřebovává Hatred
- damage zvýšena z 340% na 1160% damage zbraně
- cena hatred snížena ze 30 na 15
Runa Echoing Blast
- damage zvýšena z 575% na 2020% damage zbraně
- předěláno: nepřátelé jsou zpomaleni o 70%, když je past odpálena
Runa Lightning Rod
- damage zvýšena z 880% damage zbraně během 10 zásahů na 2010% damage zbraně během 3 zásahů
- snížena vzdálenost prolnutí účinku dvou pastí ze 75 na 25 yardů (*)
Runa Long Fuse
- zrušena
- nahrazena Impaling Spines
- když je past aktivní, nepřátelé v dosahu jsou znehybněni na 3 sekundy
- damage zvýšena na 1930% damage zbraně
Runa Scatter
- položí dvě pasti vedle sebe a odečte jeden „charge“
Runa Sticky Trap
- zrušeno
- nahrazeno Custom Trigger
- hatred generátor detonuje pasti
- damage zvýšena na 1900% damage zbraně
MONK
Blinding Flash - Crippling Light
- damage redukce oslepených nepřátel snížena ze 40% na 25%
Epiphany - Soothing Mist
- léčení redukováno o 60%, ze 40232 života za schopnost na 16093 života, množství bonusově vyléčeného života za health globe byl redukováno z 10% na 4%
Exploding Palm - Flesh is Weak
- damage bonus redukován z 20% na 15%
Inner Sanctuary
- runa Forbidden Palace: dále nezvyšuje damage, kterou nepřátelé obdrží uvnitř Inner Sanctuary
Mantra of Conviction
- damage pasivní vlastnosti skillu snížena z 10% na 8%
- damage aktivní vlasntostí skillu snížena z 20% na 16%
- runa Overawe: damage bonus snížen ze 16% na 12%
Mantra of Conviction - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Way of the Hundred Fists - Runa Fists of Fury
- maximální hodnosta stacků už není definována rychlostí útoku a je omezena 15 stacky
Pasivní dovednost Mythic Rhythm
- damage bonus je nyní vybrán pouze na manuálně vyvolaných skillech spotřebujících Spirit a nikoliv automaticky vyvolanými skilly (z věcí nebo setového bonusu)
WITCH DOCTOR
Big Bad Voodoo
- bonus k rychlosti útoku snížen z 20% na 15%
- runa Slam Dance: damage bonus poskytnutý spojencům snížen ze 30% na 15%
Haunt:
- runa Poisoned Spirit: možnost poskytnutí zvýšené damage spojencům byla odebrána, skill zvyšuje pouze vaší damage a damage vašich petů
Hex
- ovlivnění nepřátelé už nedostávájí zvýšenou damage
- runa Jinx: damage bonus redukován z 30% na 15%
- runa: damage bonus redukován z 25% na 15%
Piranhas
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Mass Confusion – Paranoia
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
Spirit Barrage - Phantasm
- damage zvýšena z 675% po dobu 5 sekund na 750% po dobu 5 sekund
Summon Zombie Dogs
- runa: Chilled to the Bones: už nezvyšuje damage o 15%
WIZARD
Arcane Orb
- runa Spark: zvýšená damage následujícího lighting skillu je omezena maximem 30%
Energy Twisters
- Tornáda (s výjimkou vytvořených runou Wicked Wind) nyní zmizí, pokud se přestanou pohybovat (toto se aplikuje pouze v PC/Mac verzi)
Elemental Exposure
- damage bonus se neaplikuje spojencům
Pasivní dovednost - Power Hungry
- předěláno
- uštědřujete 30% přídavné damage nepřátelům vzdáleným 30 yardů
OPRAVA BUGŮ
- oprava problému, kdy Ray Of Frost – Black Ice vytvořil ledový závoj i když hráč neudělil smrtící úder (*)
- opraven problém zabraňující aplikaci 8 Energy Twister
- oprava problému, kdy stacky Archonu z předchozího cyklu zůstávající díky The Swami, byly započítány jako násobící bonus a nikoliv přidaný bonus k dalším stackům z nového cyklu
- oprava problému, kdy aktivní Wolf Companion neaplikoval 15% damage pro pety a pomocníka
PŘEDMĚTY
Vložení Topazu do helmy nově přidává Resource Cost Reduction namísto Magic Find, procentuální bonus za gemy odpovídá hodnotám Cooldown Reduction (získané z diamantu) a má strop 12,5%
Bottomless Potion of Chaos – nový legendární lektvar
- pokud se použije když je zdraví pod 40%, proběhne teleportace na jiné místo
- grafický a zvukový efekt přidán k teleportu
- přidán grafický stmívavý efekt k teleportu
Legendární gem Invigorating Gemstone
- předělán
- každý uštědřený úder zvyšuje přijímané léčení o 1% na dobu 5 sekund
- stackuje se 10x
- získáváte imunitu na omezení pohybu na ranku 25
Armor of Akkhan - 6 set bonus
- damage bonus zvýšen z 450% na 600%
- nově také redukuje obdrženou damage o 15% když je Akarat’s Champion aktivní
Cord of the Righteous – nový legendární opasek
- Fist of the Heavens stojí o 40% méně Wrath a uštědřuje o 150% více damage
Darklight – předěláno
- Přidává Fist of Heaven šanci být vyvolán podruhé na dané cílové lokaci
Thorns of the Invoker – 6 set bonus
- 800% bonus z Thorns damage uštědřené prvními nepříteli může nyní profitovat z +% k fyzické damage
Calamity
- nově vždy využívá použitou runu Marked for Death a nemůže být stackováno s jiným vyvoláním Marked for Death
- tato změna je retroaktivní
The Demons Demise – předěláno
- výbuch Spike Trap zasáhne všechny nepřátele znovu po jedné sekundě
Gyana Na Kashu
- damage bonus pro ohnivou kouli z Lashing Tail Kick byl zvýšen z 525-700% na 1050-1400%
Raiment of a Thousand Storms – 6 set bonus
- damage bonus pro Spirit Generators po vyvolání Dashing Strike zvýšen z 300% na 1250%
Helltooth Harness
- 2 set bonus: bonus z Necrosis už neovlivňuje damage vašich spojenců, skill má vliv pouze na vaši damage a na damage vašich petů
Homunculus – Sacrifice
- bonus zvýšen z 25-30% na 50-60%
Ring of Emptiness
- Haunt a Locus Swarn damage bonus zvýšen z 75-100 na 250-300%
Firebird's Finery – 4 set bonus – předěláno
- uštědření ohnivé damage jedním konkrétním skillem způsobí, že nepřítel obdrží dalších 1000% damage zbraně ohnivého zranění na dobu 3 sekund; tento efekt může být zopakován podruhé a potřetí kterýmkoliv jiným ohnivým skillem; pokud bude nepřítel hořet v jednu chvíli kvůli třem různým skillům, tak vzplane a bude dostávat 3000% damage zbraně za sekundu dokud nezhyne
Firebird's Finery – 6 set bonus – předěláno
- damage je zvýšena o 120% a obdržená damage snížena o 3% za každého zapáleného nepřítele; může být stackováno až 20x; za zapálenou elitu je vždy udělen maximální bonus
Girdle of Giants
- přidána legendární vlastnost
- Seismic Slam zvyšuje damage Earthquake o 80-100% na 3 sekundy
- Existující Eartquake bude mít damage navýšenou, pokud je Seismic Slam vyvolán při použití Girdle of Giants
Trag'Oul Coils
- přidána legendární vlastnost
- Spike Traps získává efekt runy Impaling Spines a jsou pokládány 2x rychleji
Scarbringer
- přidána legendární vlastnost
- Lashing Tail Kick uštědřuje dalších 300% damage prvním pěti až sedmi zasaženým nepřátelům
Gazing Demise
- přidána legendární vlastnost
- Spirit Barrage získává vlastnost runy Phantasm, za každou aktivní Phantasm (max 3) je damage Spirit Barage zvýšena o 40-50%
Starfire
- přidána legendární vlastnost
- lightning damage je zvýšena o 15% za každých 10 yardů vzdálenosti od nepřítele až do maximálních 60%
OPRAVY
- Orb of the Infinite nebyl aklikován pokud úder zabil nepřítele
- Firebird's Finery (2) Set Bonus byl spuštěn příliš brzo, když měl hráč ještě jiný štít (*)
- Problém s tím, když Goblin z Puzzle ringu sebral kosmetický předmět
+ opravy bugů, kdy se něco nesprávně aplikovalo
CAMPAIGN MODE
Ze Skeleton Kinga nově vypadává Leoric's Crown počínaje lvl 5.
ADVENTURE MODE
Infernal Machine – změna pravděpodobnosti dropu
- nově 50% šance na Torment I zvyšující se na 100% na Torment IV
- Torment V – XIII mají zvyšující se šanci na vypadnutí druhé machine
Nephalem rifty
- GR klíč je nyní garantován v každém riftu a je zvyšující šance napříč obtížnostmi na vypadnutí druhého a třetího klíče
Greater Rifty
- část zkušeností byla převedena z průběhu zabíjení v riftu do odměny za jeho dokončení a uzavření, celkové množství zkušeností by mělo být zhruba stejné
UŽIVATELSKÉ PROSTŘEDÍ
- pylony v nephalem riftech mají nově unikátní ikonu v minimapě
- přidána klávesová zkratka pro ukrytí UI
- pokud je kovář na maximálním levelu, jeho seznam receptů se zobrazuje zabalený
- menagerist goblin má nově unikátní ikonku na minimapě
Naposledy upravil(a) Glimmer Man dne 05.08.2016, 06:17 hod., celkem upraveno 7 x.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Díky za překlad. :-)
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Také děkuji za překlad.
- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Paráda, už bylo na čase přidat vyšší obtížnosti.
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Take vitam vyssi obtiznosti hlavne spolu s sancemi na vyssi drop infernal machines i GR klicu.
ad
BARBARIAN
Threatening Shout
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
... netusite nekdo jak je tohle mysleno? ani nevim, ze by se TS nejak dalo stackovat?
... jedine co me napada, ze se nebude scitat TS zarvane od vice barbaru
ad
BARBARIAN
Threatening Shout
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
... netusite nekdo jak je tohle mysleno? ani nevim, ze by se TS nejak dalo stackovat?
... jedine co me napada, ze se nebude scitat TS zarvane od vice barbaru
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Přesně tak... z jiného zdroje je myšleno, že to zařve někdo jinej, takže potvora nebude pod vlivem 4x (v případě 4 barbarů), ale pouze jednou.Bambinot píše:Take vitam vyssi obtiznosti hlavne spolu s sancemi na vyssi drop infernal machines i GR klicu.
ad
BARBARIAN
Threatening Shout
- nadále není stackováno s vyvoláním z jiného zdroje
... netusite nekdo jak je tohle mysleno? ani nevim, ze by se TS nejak dalo stackovat?
... jedine co me napada, ze se nebude scitat TS zarvane od vice barbaru
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Tak já nevím co kdo pořád čeká. Pokud není za hru příjem, tak těžko očekávat nějaké převratné patche a datadisky i po X letech od vydání (čti: zaplacení za hru+AH). Blizz D3 ale nechá podle mě ještě dlouho, tak jak to je teď. Je to jejich vlajková lod Blizz univerza, nemůžou jí jen tak ukončit. Navíc to stále hraje mraky lidí v porovnání s jinýma hrama, takže asi tak. Ale vývoj jde určitě jiným směrem, nedávno najímali zaměstnance na nový projekt.
Co úplně nechápu je absence placených modifikací do hry (skinů apod.) Všude jinde to mají, a pro D3 v EU nic, nechápu. Z toho se dá financovat spousta věcí. Ale asi pro to mají důvod.
Co úplně nechápu je absence placených modifikací do hry (skinů apod.) Všude jinde to mají, a pro D3 v EU nic, nechápu. Z toho se dá financovat spousta věcí. Ale asi pro to mají důvod.
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
na vlajkovou lod sedí spíš WOW než D3 určitě si zkusím akhana ale obávám se že bude pořád slabý stejně jako ta redukce dmg...prostě si ten phalanx neužiju ...zase
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
http://www.diablofans.com/forums/diablo ... y-overview
... celkem zajimava tabulka s tim co nas ceka v novych T11-T13
... osobne se na patch moc tesim ... jen tajne doufam, ze pridaji vic matrose z uberu
... celkem zajimava tabulka s tim co nas ceka v novych T11-T13
... osobne se na patch moc tesim ... jen tajne doufam, ze pridaji vic matrose z uberu
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Mě by se líbila změna, kdyby do bounty caches dávali třeba 50% šanci na drop jednoho GR keye at už ty bountyny stojí za to chodit.
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Mě by se líbilo, kdyby bounty zrušili úplně. Je to nejotravnější součást hry.
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Kdyby byla vidina i toho GR klíčku, kombinace těžší obtížnosti, je to i fajn. Matroše z toho padá dost, včera jsem hrál pár bountyn a mám konečně zase bílý matroš
Vidina bandit shriny (včera mi týpci 2x neřekli a otevřeli bez mojí přítomnosti).
Ale je fakt, že bountyny taky nikterak nemám rád, ten pocit, když chci přerollovat jednu legendárku a potřebuju na to ten spešl matroš a nechce se mi hrát bountyny .. hnus
Vidina bandit shriny (včera mi týpci 2x neřekli a otevřeli bez mojí přítomnosti).
Ale je fakt, že bountyny taky nikterak nemám rád, ten pocit, když chci přerollovat jednu legendárku a potřebuju na to ten spešl matroš a nechce se mi hrát bountyny .. hnus
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
... tak me samotne bounties nevadi ... spis mi vadila ta prilis nizka obtiznost a malo expu, pokud bude T13 cca jako GR60 pak to bude pro me o dost lepsi, navic ta GR60 je cca optimalni strop pro mojeho klokana ve "speed farma verzi"
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Teď jsem si všim, že za bounty bude na T13 jen 8 ks matroše . Tak to už nebudu hrát bounty vůbec, to zvýšení na současných 10 ks byla jediná dobrá věc na bounty, co udělali, a zas to vrátěj zpátky k nesmyslný 8čce . No doufejme, že to ještě změní.
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
to jsi IMHO spatne pochopil tech 8ks bude urcite bez bonus cache, takze za T13 bude celkem 16ks
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Tak to jo, pak by to dávalo smysl.
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu
Já doufám, že ty tornádo Wizzny nerfnou a vymyslí něco lepšího na mety
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu (update 21.6.2016)
21.6.2016 Aktualizace
Změny čísel u DH.
Drobné změny vlastností u WD.
U Wizardů totální změna Power Hungry, oprava Twisted Sword stacků, pohřbení Archonu a opětovné pohrabání se ve Firebird setu.
Doladění Seismic Slam pro barbary.
A pár drobností...
Změny čísel u DH.
Drobné změny vlastností u WD.
U Wizardů totální změna Power Hungry, oprava Twisted Sword stacků, pohřbení Archonu a opětovné pohrabání se ve Firebird setu.
Doladění Seismic Slam pro barbary.
A pár drobností...
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: 2.4.2 - Překlad patch notesu (update 21.6.2016)
Hmm, Blizz se rozhodl rýpat v trapách u DH .. tak na to jsem zvědavej. Včera jsem na moment zapl dost mrtvej kanál Diabla 3 na twitchi, kde byl snad jen wudijo. Ten zrovna měnil gear na trapáka DH, ale trvalo mu to, že jsem to vypl, tak nevím, jak se to hraje