Zeď radosti
Maj udelat prisery rezistni na elementy jako ve dvojce a hned by to pridalo trochu vzrusa do hry
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 47.0
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 47.0
Re: Zeď radosti
Však ve 3 byly jednu dobu žluté elitky, kdy byl affix invulnerable minioni, že se musel zabít ten hlavní žlutej a pak šly až minioni. To bylo fajn, hlavně na HC
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Tak v riftech by se to skipovalo, a na RG by to zase bylo jenom o větší rybaření. To nevím, k čemu by to bylo dobrý.Arnold píše:Maj udelat prisery rezistni na elementy jako ve dvojce a hned by to pridalo trochu vzrusa do hry
Spíš by mě lákal bezsetový žebříček.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
To je vlastne fakt. Ta hra asi nejde spravit...Glimmer Man píše:Tak v riftech by se to skipovalo, a na RG by to zase bylo jenom o větší rybaření. To nevím, k čemu by to bylo dobrý.
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 47.0
- Dark_Deamon
- Archangel
- Příspěvky:5420
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DarkDeamon#2454
- Bydliště:Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zeď radosti
Ty pro strom nevidíš lesGlimmer Man píše:Tak v riftech by se to skipovalo, a na RG by to zase bylo jenom o větší rybaření. To nevím, k čemu by to bylo dobrý.Arnold píše:Maj udelat prisery rezistni na elementy jako ve dvojce a hned by to pridalo trochu vzrusa do hry
Spíš by mě lákal bezsetový žebříček.
Dalo by se to udělat, ale taková změna by obsahem nebyla jen pro patch, ale spíš pro celej datadisk.
Blizz by totiž musel překopat prakticky všechno. Defacto by zde nastal systém jako v D2, což si myslím, že nynější Blizz nikdy nedopustí, protože si myslím by to pro ně znamenalo menší prohru vůči Blizzard North.
Pokud by ale měla monstra pevný rezist na určitej element, tak by se musely překopat skilly, ale hlavně itemy. Musely by se změnit lokace (nebo využít kampaň), protože mít build zaměřenej třeba na cold a v Riftu potkat třeba 20% rezistentních mobů na tento element, tak to by moc nešlo. Respektive šlo, ale musel by s váma běžet buď kolega, co by se specializoval na jejinej element nebo by solo build musel být tak silnej a vyváženej, že by šlo hrát build na dual element. Něco jako třeba v D2 Frozen Orb + Fire Ball Sosa.
Ale toto se podle mě v D3 nikdy neobjeví.
Re: Zeď radosti
Nevím no, jako buď letos něco oznámí, že bude datáč, nebo už nebude nic .. až možná někdy 4. díl
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Zeď radosti
Heller koukal si na hlavní stranu datáč nebude nejspíš..... Rip King of the north. Koukám na twitch a D2 druhá nej sledovanost hype hype hype speedruny
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Zeď radosti
Jo na ten pořad speedů rád koukám, mají tam někdy fajn kousky k vidění
No jo četl jsem to, ale nechám se překvapit na ofiko oznámení
No jo četl jsem to, ale nechám se překvapit na ofiko oznámení
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Zeď radosti
Speedruny v D2 jsou super rád koukám na týpka (hype hype hype hype) RyuQuecotazl bo tak nějak a ten smaží HC speedruny. Zkuste to někdo s D3 na T6 v kampani rád kouknu
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Ale šlo... udělalo by se úplně to samý co teď, když vlezeš do riftu, všude samý dveře, mouchy, sukuby a bouchací tlusťoši...Dark_Deamon píše: Pokud by ale měla monstra pevný rezist na určitej element, tak by se musely překopat skilly, ale hlavně itemy. Musely by se změnit lokace (nebo využít kampaň), protože mít build zaměřenej třeba na cold a v Riftu potkat třeba 20% rezistentních mobů na tento element, tak to by moc nešlo. Respektive šlo,
Leave a znova.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Tak v posledních dnech se mi povedlo najít partu, se kterou jsem zvedl svém maximum ve 4P partě na GR 102. Jak už to ale bývá, dobrá parta se těžko sejde znova, takže najít někoho, kdo chce zase vyhazovat klíče na další pokusy bude o hodně těžký. GR 102 už bylo na hraně mého buildu a povedlo se to až na popátý. Ale zajímavý bylo, že jsme byli rift od riftu lepší a ve čtvrtém pokusu chybělo jen 5 sekund. Pátej už byl s přehledem.
Nicméně objevil jsem jedno velmi zajímavý řešení pro můj build, o kterým jsem nikde nečetl, taková zajímavá ofenzivní úprava a která zásadně pomáhá redukovat cooldown na archon když jsou velký skupiny. Jde o to, že když rozdávám arcane torrent - static discharge, tak ve velký skupině to obnovuje (4 arcane power per hit) šťávu tak rychle, že je pořád plná. Tak mě napadlo přimačkávat ještě další skill výměnou za frost novu. Další skill jsem vybral ty nejlevnější Energy Twistry. Takže jakmile je velká skupinka, sypu tam naslepo arcane torrent a házím twistry. Do novýho archonu se tak dostanu za pár sekund, protože zodiac to krájí dvojnásobně rychleji. Výhoda je, že míň zařvávám, protože jsem skoro pořád v archonu a panenský období trvá opravdu velice krátce.
Testoval jsem to na GR95 a jsem v nich o poznání rychlejší. Rekord byl asi něco kolem 5:30.
Frost nova ani tak moc nechybí - sice nemám chvilku o 10% větší CHC a nemám nouzový zamrazení kolemjdoucích, ale dmg za překrytejch archon to bohatě vynahradí. Protože nemám Halo of Arlyse, tak to stejně neprocuje samo, takže ani nepoužívím Ice Armor. Bylo to fakt jenom na tu damage a v kritických chvílích mi to pomohlo přežít.
Takhle je to víc na hraně, ale... potvory jsou stejně tak nějak věčně omráčený nebo oblbnutý, že Parthany zabírají. Větší zisk dmg je z rychlejšího ukončení panenství a nahození dalšího archonu. A navíc, čím víc jsem v archonu, tím je to bezpečnější.
Hraním nějakou dobu jsem vystopoval co je největší problém a proč chcípám. Jsou to kejdy na zemi (zelený, láva, ledový prskavky) v kombinaci s elektrickými orbitery. Pak zařvu když si nedám pozor na molten a nebo bouchací tlosťochy. Frozen nova mě na chvíli zbaví drobnýho otloukání, ale tohodle ne.
Takže zajímavý vylepšení, na GR95 určitě velmi vítané zrychlení.
No a jelikož pořád nemůžu pustit z hlavy alespoň drobný sólo úspěch, tak se pořád snažím pokořit tu GR95. A pořád se mi nedaří... Spekuluju, jak by to mohlo jít ustát a zároveň občas i někoho klepnout. Tak jsem zkusil dva defenzivní gemy a k tomu stricken. Jedno kolo bylo nadějný. Hrál jsem opravdu dobře, padla skvělá mapa, měl jsem asi 1,7cm náskoku před RG, už jsem pomalu věřil, že to udělám... a padl mi Blighter. Totální frustrace. Na tohodle echt nedosouložence prostě nemám. Nemůžu mu na tělo protože pařátou mě pošle jednou ranou pod kytky, a na dálku je to taky marný, páč kouzelnice neudejchá, jak jí šahá těma chapadlama pod sukni.
Tak jsem to hned vzdal, nemělo to cenu. Nicméně, při troše štěstí je to hratelný. Akorát bych potřeboval ještě najít nějaký dmg boost, ale už nevím kde brát.
Nicméně objevil jsem jedno velmi zajímavý řešení pro můj build, o kterým jsem nikde nečetl, taková zajímavá ofenzivní úprava a která zásadně pomáhá redukovat cooldown na archon když jsou velký skupiny. Jde o to, že když rozdávám arcane torrent - static discharge, tak ve velký skupině to obnovuje (4 arcane power per hit) šťávu tak rychle, že je pořád plná. Tak mě napadlo přimačkávat ještě další skill výměnou za frost novu. Další skill jsem vybral ty nejlevnější Energy Twistry. Takže jakmile je velká skupinka, sypu tam naslepo arcane torrent a házím twistry. Do novýho archonu se tak dostanu za pár sekund, protože zodiac to krájí dvojnásobně rychleji. Výhoda je, že míň zařvávám, protože jsem skoro pořád v archonu a panenský období trvá opravdu velice krátce.
Testoval jsem to na GR95 a jsem v nich o poznání rychlejší. Rekord byl asi něco kolem 5:30.
Frost nova ani tak moc nechybí - sice nemám chvilku o 10% větší CHC a nemám nouzový zamrazení kolemjdoucích, ale dmg za překrytejch archon to bohatě vynahradí. Protože nemám Halo of Arlyse, tak to stejně neprocuje samo, takže ani nepoužívím Ice Armor. Bylo to fakt jenom na tu damage a v kritických chvílích mi to pomohlo přežít.
Takhle je to víc na hraně, ale... potvory jsou stejně tak nějak věčně omráčený nebo oblbnutý, že Parthany zabírají. Větší zisk dmg je z rychlejšího ukončení panenství a nahození dalšího archonu. A navíc, čím víc jsem v archonu, tím je to bezpečnější.
Hraním nějakou dobu jsem vystopoval co je největší problém a proč chcípám. Jsou to kejdy na zemi (zelený, láva, ledový prskavky) v kombinaci s elektrickými orbitery. Pak zařvu když si nedám pozor na molten a nebo bouchací tlosťochy. Frozen nova mě na chvíli zbaví drobnýho otloukání, ale tohodle ne.
Takže zajímavý vylepšení, na GR95 určitě velmi vítané zrychlení.
No a jelikož pořád nemůžu pustit z hlavy alespoň drobný sólo úspěch, tak se pořád snažím pokořit tu GR95. A pořád se mi nedaří... Spekuluju, jak by to mohlo jít ustát a zároveň občas i někoho klepnout. Tak jsem zkusil dva defenzivní gemy a k tomu stricken. Jedno kolo bylo nadějný. Hrál jsem opravdu dobře, padla skvělá mapa, měl jsem asi 1,7cm náskoku před RG, už jsem pomalu věřil, že to udělám... a padl mi Blighter. Totální frustrace. Na tohodle echt nedosouložence prostě nemám. Nemůžu mu na tělo protože pařátou mě pošle jednou ranou pod kytky, a na dálku je to taky marný, páč kouzelnice neudejchá, jak jí šahá těma chapadlama pod sukni.
Tak jsem to hned vzdal, nemělo to cenu. Nicméně, při troše štěstí je to hratelný. Akorát bych potřeboval ještě najít nějaký dmg boost, ale už nevím kde brát.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
Mě udělal radost drop, konečně anci pet helma, takže můžu použít konečně i anci helltooth rukavice .. a potřebuji udělat do augmentu 2x gem (oba mám někde na lvl kolem 60-70). Takže ted chci hrát vyšší GR, abych je mohl augmentovat a pokusit se o nějakej ten push s mým WD na solo
Pokud chceš do party na GRka WDčko, tak se hlásím !
Pokud chceš do party na GRka WDčko, tak se hlásím !
Re: Zeď radosti
To je zajímavý vylepšení, dáme to našemu wizardovi Wohimu jako povinnou četbu . V sobotu jsme se zas jednou sešli v nejsilnější sestavě a jelo to pěkně zatím 93 za 9:19 min. Na tvoje 95 za 5 to sice nemá, ale i tak to půjde výš.
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Tak já už jsem fázi, kdy v podstatě najít cokoliv lepšího než mám je tak mizivá šance, že už se ani nevyplatí to zkoušet. Takže vybavenej jsem finálně. Gemy klidně vyženem v partě na 100. Failů na GR100 už mám minimum. Poslední pokus v sobotu sice byl fail, ale to byl zase rift, kdy toho bylo moc špatně a ještě měl pořád monk potřebu si chodit jinudy, takže jsem to sem tam zarakvil.HELLERcz píše:Mě udělal radost drop, konečně anci pet helma, takže můžu použít konečně i anci helltooth rukavice .. a potřebuji udělat do augmentu 2x gem (oba mám někde na lvl kolem 60-70). Takže ted chci hrát vyšší GR, abych je mohl augmentovat a pokusit se o nějakej ten push s mým WD na solo
Pokud chceš do party na GRka WDčko, tak se hlásím !
Ale tenhle tejden bude o malinko míň času, ale občas večer bych měl bejt. Nicméně, jak jsem už řekl, za barbara ti to šlo líp, on ten WD to moc těžký asi nemá.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Zkoušel jsem ledacos, i trojnásobnej explosive blast, ale ten sice taky funguje dobře, ale má vlastní cooldown 6s, po redukci cca 60% je to něco kolem 2,8, takže zodiac jednu až dvě vteřiny vyplejvá sem. Ostatní dovednosti jsou drahý nebo pomalý, takže ledovej twister je asi nejlepší volba. Navíc když jich nasázíš tak 5 až 6 a pak pustíš archon, tak udělaj i nějakou tu dmg.wert píše:To je zajímavý vylepšení, dáme to našemu wizardovi Wohimu jako povinnou četbu . V sobotu jsme se zas jednou sešli v nejsilnější sestavě a jelo to pěkně zatím 93 za 9:19 min. Na tvoje 95 za 5 to sice nemá, ale i tak to půjde výš.
Ještě jsem přemejšlel, jak by se dal zakomponovat Twister Sword, ale to je na hraně. Buďto přijdu o Chantodo set, což bude viditelný oslabení a nebo o furnace v kostce, což asi taky. Protože jestli nedám elitu za jednu periodu, tak to nemá smysl, že ti běloši kolem popadají dřív. A pak na guardiana moc twistry dobrý nebudou.
Bblbnul jsem i tak, že jsem sundal chantodo a dal twisted sword a etched sigil, takže při arcane torrentu mi to dělalo twistry a ty jsem dělal i ručně, takže jich bylo hodně, ale i tak to nestálo za to. Chantodo je pořád úplně jinde.
Takže moc neřeším jakou udělají damage, ale cooldown z archonu to ukrajuje suprově. Je to tak odhadem o 4-5 sekund dřív. (z 10), takže mimo archon pouze cca 5 sekund a těch 5 sekund navíc je dvojnásobnej boost za stacky. To je síla.
Na RG už to moc nefunguje, tam už dochází šťáva, ale to tak nevadí, protože s RG není problém.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- hulkxxxl
- Ancient
- Příspěvky:2060
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Hulkxxxl#2541
- Bydliště:Břeclav
Re: Zeď radosti
a nad tím posledním buildem jsi neuvažoval?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LouL ... o/61656786
jde ti to fakt pěkně, ta dmg tohodle je fakt brutální jen se naučit si vychytat ty sekundy kdy máš xxxx% víc dmg
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LouL ... o/61656786
jde ti to fakt pěkně, ta dmg tohodle je fakt brutální jen se naučit si vychytat ty sekundy kdy máš xxxx% víc dmg
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Zeď radosti
Uvažoval a zkoušel... finta tohodle je založená na tom, že využíváš twister bugů, kde to ve správným rohu stojí na místě a nejezdí to po mapě. Druhá finta je v tý runě, jak se spojej dva twistry v jednom. A tam je taky bug, že to obchází strop stacků Twisted Swordu.hulkxxxl píše:a nad tím posledním buildem jsi neuvažoval?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/LouL ... o/61656786
jde ti to fakt pěkně, ta dmg tohodle je fakt brutální jen se naučit si vychytat ty sekundy kdy máš xxxx% víc dmg
Problém je ten, že se mi to nedařilo uhrát. Finta je v rychlosti a zručnosti ovládání, páč vedle přesnýho pozicování twisterů musíš ještě správně sypat skilly, abys udržel Tal Rasha set bonus. A to mi prostě nešlo, dal jsem tomu pár hodin a selhával jsem s tím i na GR 80. Nevím jak ostatní, ale já hraju dost na svalovou paměť. Takže vždycky hraju od začátku jeden build a v něm jsem docela dobrej. A změnit build 14 dní před koncem sezóny už nemá smysl. Kdybych to hrál od začátku, asi bych to dal. Taky jsem investoval do augmentů Firebug setu, takže nahodil celou výbavu bez augmentu by nebylo ono a stálo by už moc času to dohnat.
Navíc, ta dmg tohodle je brutální díky tomu, že všichni ostatní fungujou. Potvory se musej tahat na jedno přesný místo k těm twisterům.
Jako upřímně - chtěl bych tenhle build někdy hrát, ale takhle narychlo mi to prostě nešlo. A bohužel hrubě nešlo. Takže jsem usoudil, že to nemá smysl. A v další season už to bude okleštěný - twisted sword dostane další nerf, twister bug snad bude opravenej, a archon stackování přes sebe bude úplně zabitý.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Zeď radosti
Glimmer Man
ok, vemu teda Barbara, mi je to víceméně fuk, jedná se mě vlastně jen o vylepšení gemů
A i budu rád za hraní za barbara, je to více akční pojetí hraní, než nudné chození s wd
ok, vemu teda Barbara, mi je to víceméně fuk, jedná se mě vlastně jen o vylepšení gemů
A i budu rád za hraní za barbara, je to více akční pojetí hraní, než nudné chození s wd
Re: Zeď radosti
O víkendu jsem zase chvíli hrál a je to pořád stejné - rozhoduje prostě barbar a hned za nim wizzard.
Když mi wizzard s paragonem 1220+ na guardovi v GR 95 leavuje se slovy, že bychom se to měli naučit lépe, tak je to dost k pláči když si to pak srovnám s tebou nebo dalšíma, kteří jsou s paragonem 950+ schopni zabíjet ty guardy bez sebemenších problémů. Barbaři to je kapitola sama pro sebe - většina jich zůstává naprosto nesmyslně stacknutá na každé elitě místo aby dotahovala další trash nebo hledala další elity/pylon atd..
Za to WDčko je to fakt snadný, tam bohužel ani není moc co kazit. Doplácnu nějak gemy a příští týden zkusím solo progres kam mě to pustí, bohužel amulet se stále nezadařil ani normální, natož ackovej.
Když mi wizzard s paragonem 1220+ na guardovi v GR 95 leavuje se slovy, že bychom se to měli naučit lépe, tak je to dost k pláči když si to pak srovnám s tebou nebo dalšíma, kteří jsou s paragonem 950+ schopni zabíjet ty guardy bez sebemenších problémů. Barbaři to je kapitola sama pro sebe - většina jich zůstává naprosto nesmyslně stacknutá na každé elitě místo aby dotahovala další trash nebo hledala další elity/pylon atd..
Za to WDčko je to fakt snadný, tam bohužel ani není moc co kazit. Doplácnu nějak gemy a příští týden zkusím solo progres kam mě to pustí, bohužel amulet se stále nezadařil ani normální, natož ackovej.
Re: Zeď radosti
to Yaka:
Tak to, co máš ty s amuletem, tak já mám podobné s ringem, pěknej compass se mi celou dobu vyhýbal. Mám jeden obyčejný, co má CC a CHD, ale chybí mu AD%, tak co už no
A to, co jsi psal o tom wizzovi, co to nedával, to jsem si taky ne jednou prožil to jsou trotli. Neuznají svojí neschopnost a kopou kolem sebe. Když on je damager, tak se očekává, že ho musí on zabít a ne support
Tak to, co máš ty s amuletem, tak já mám podobné s ringem, pěknej compass se mi celou dobu vyhýbal. Mám jeden obyčejný, co má CC a CHD, ale chybí mu AD%, tak co už no
A to, co jsi psal o tom wizzovi, co to nedával, to jsem si taky ne jednou prožil to jsou trotli. Neuznají svojí neschopnost a kopou kolem sebe. Když on je damager, tak se očekává, že ho musí on zabít a ne support