Efektivita farmení
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Tak jsem tak přišel na jednu myšlenu a trochu jí tady rozvinu. Když jsem potřeboval klíče, tak jsem chodil na rifty na public. Většinou to bylo tak, že jsem běhal první, a většinu toho pokosil sám. Ostatní tři byli běhaví sběrači. Vyjímečně jsme byli kosiči dva. A totálně vzácně tři.
Jde o to, že v pokročilejší fázi to nebyl žádnej problém. Když jsme kosili dva nebo tři, čas na rift byl plus mínus stejný. Mimo případy, kdy byla otevřená mapa a každej jsme dostali nápad rozběhnout se jinam. Ale průměrně stačilo, abychom tam byli dva dobří a rift odsejpal jak po másle.
A tak si říkám, že co kdyby ti druzí dva zatím chodili bounties a pak si vždycky jenom odskočili sebrat klíče? Všichni čtyři bychom na konci cyklu měli několik klíčů a celou sadu kešek s matrošem.
Čas strávený farmením klíčů by se takměř neprodloužil (nebo ne nijak zásadně) a ještě by byl matroš. Pokud totiž dávám potvory na jednu až dvě rány, tak nikdo další už stejně dát ránu nestihne a musí běžet naprázdno.
Samozřejmě by se to protočilo v každým cyklu (kdo běhal bounties by zase dělal rifty a naopak), protože je výhodnější běhat rifty, kde padaj víc legendárky, než chodit bounties, kde padá skoro kulový, aby to bylo spravedlivý.
Schválně mě zajímá, co si o tom kdo myslí... možná jsem ale objevil kolo.
Jde o to, že v pokročilejší fázi to nebyl žádnej problém. Když jsme kosili dva nebo tři, čas na rift byl plus mínus stejný. Mimo případy, kdy byla otevřená mapa a každej jsme dostali nápad rozběhnout se jinam. Ale průměrně stačilo, abychom tam byli dva dobří a rift odsejpal jak po másle.
A tak si říkám, že co kdyby ti druzí dva zatím chodili bounties a pak si vždycky jenom odskočili sebrat klíče? Všichni čtyři bychom na konci cyklu měli několik klíčů a celou sadu kešek s matrošem.
Čas strávený farmením klíčů by se takměř neprodloužil (nebo ne nijak zásadně) a ještě by byl matroš. Pokud totiž dávám potvory na jednu až dvě rány, tak nikdo další už stejně dát ránu nestihne a musí běžet naprázdno.
Samozřejmě by se to protočilo v každým cyklu (kdo běhal bounties by zase dělal rifty a naopak), protože je výhodnější běhat rifty, kde padaj víc legendárky, než chodit bounties, kde padá skoro kulový, aby to bylo spravedlivý.
Schválně mě zajímá, co si o tom kdo myslí... možná jsem ale objevil kolo.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
-
- Doom Knight
- Příspěvky:453
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Poldinka#2370
- Bydliště:Praha
Re: Efektivita farmení
Já tohle nedávno poznal v praxi ... jednou jsem se na publicu připojil přesně do takové skupiny. Resp. 3 z klanu s otevřeli public kvůli čtvrtému do party.
S11 aneb Monk v záplavě Necromancerů
Re: Efektivita farmení
Slackery a afkovače kickovatGlimmer Man píše:Schválně mě zajímá, co si o tom kdo myslí...
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Efektivita farmení
já radši vždy běhal bounties pač čekat na někoho než dolitne kesku kvůli portu mě nebavilo. A jelikož mám bugnutej acc tak mi vždy padalo vic legend v bounties než v riftu
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Efektivita farmení
Jsem spíš chtěl věděl, co si myslíte o tom, že by se čtyři lidi domluvili a dva jeli rifty zatímco druzí dva by oběhali bounties.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Efektivita farmení
Tak hodíš port do města, potom kliknutím na praporek na mě a potom přes mapu a waypoint zpátky do města, hned skočíš do svýho portu a můžeš pokračovat v bounty tam kde jsi skončil... v tom nevidím problém. Kdyby byla komunikace tak řeknu chvíli před objevením guardiana, ať už se portujou... to by se dalo vychytat.dawemorraless píše:já radši vždy běhal bounties pač čekat na někoho než dolitne kesku kvůli portu mě nebavilo. A jelikož mám bugnutej acc tak mi vždy padalo vic legend v bounties než v riftu
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Efektivita farmení
S killnutím guardiana nemusíš čekat, klíče a matroš za zabití je ostatním přístupnej i když nejsou přítomni v riftu. My to takhle v partě děláme běžně, když někdo pauzíruje ostatní oběhnou rift zabijou RG, případně počkají u piva (pokud je cestou) a pak si to po návratu vyzvedne. Bounties všichni nesnášíme takže se je snažíme běhat ve 4 aby to odsýpalo. To co výše navrhuješ je možný a efektivní.
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Efektivita farmení
S guardianem problém není akorát musí někdo čekat na místě. Představa např u clear the barracks se vracet od waypointu brrr, wayponit v riftu není tudíž je třeba dodělat kesku. Jedině snad Port do města hop přes vlajku a zpátky přes portrét do města..nezkoušel jsem a těžko říct jestli port ke kesce zůstane.
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Efektivita farmení
Vím, ale jde o to, aby se nemuselo čekat a dotyčnej měl čas si připravit prostor pro port do města.wert píše:S killnutím guardiana nemusíš čekat, klíče a matroš za zabití je ostatním přístupnej i když nejsou přítomni v riftu. My to takhle v partě děláme běžně, když někdo pauzíruje ostatní oběhnou rift zabijou RG, případně počkají u piva (pokud je cestou) a pak si to po návratu vyzvedne. Bounties všichni nesnášíme takže se je snažíme běhat ve 4 aby to odsýpalo. To co výše navrhuješ je možný a efektivní.
Naposledy upravil(a) Glimmer Man dne 06.10.2016, 16:45 hod., celkem upraveno 1 x.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Efektivita farmení
To není problém... čistím Barracks, najednou mi napíšou že je čas, tak hodím port do města. Ve městě kliknu někomu na vlajku, portu se k němu. Posbírám klíče z RG a pomocí mapy a waypointu se vrátím do města (nesmím použít klasickej port) a jakmile jsem ve městě, pořád tam mám port a když do něj vlezu, tak jsem zpátky v Barracks a pokaračuju, kde jsem skončil.dawemorraless píše:S guardianem problém není akorát musí někdo čekat na místě. Představa např u clear the barracks se vracet od waypointu brrr, wayponit v riftu není tudíž je třeba dodělat kesku. Jedině snad Port do města hop přes vlajku a zpátky přes portrét do města..nezkoušel jsem a těžko říct jestli port ke kesce zůstane.
Podobným stylem jsme dělali conquest Boss Mode.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Re: Efektivita farmení
pre mňa je to stará známa vec.Stretol som sa s tým už dávno na publicu, ale nepraktizujem to. Možno v ďalšej sezóne.
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Efektivita farmení
Na publicu by mě to překvapilo, páč tam mívám i problémy někomu vysvětlit, ať neber shriny, když nemá nemesisky.pacho píše:pre mňa je to stará známa vec.Stretol som sa s tým už dávno na publicu, ale nepraktizujem to. Možno v ďalšej sezóne.
Jednou jsme to někomu vysvětlovali tři, po chvíli jsme psali už velkým písmem a dostalo se nám konečně odpovědi "OK". Jenže borec se hned u první shriny zase rozběhl a vyfouknul nám ji přes nosem bez nemesisek. A pak se domlouvej na něčem složitějším... hlavně se to tam každou chvíli mění a vysvětlovat to pořád dokola, to by se mi nechtělo.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Re: Efektivita farmení
Gm už mi to konečně docvaklo s tím waypointem (holt už nejsem nejmladší ) to sem netušil že se to dá takhle pěkně očurat Public na SC je děs nevermore
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Efektivita farmení
Nemám nic proti rozdělení se část bountie a část rifty ... hlavně proto, že ne moc lidí bountie baví (asi sem výjimka ) ... ale efektivita farmení jak píšeš v názvu topicu mi přijde největší když se bountie běhají ve 4 tam je nejvíc znát oproti solu kdežto obyč rifty si myslim běhám sám plus mínus jako v partě ... samozřejmě public bountie většinou funguje dobře, ale když bych měl volit hru na publicu nebo farmení s kámošema dle Tvého návrhu jednoznačně volím kámoše
- Glimmer Man
- Doom Knight
- Příspěvky:558
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:GlimmerMan#2825
Re: Efektivita farmení
Když se běhá ve čtyřech, tak to oběhneš dvakrát ve stejným čase, za kterej to dva oběhnou jednou (plus mínus samozřejmě).Bambinot píše:Nemám nic proti rozdělení se část bountie a část rifty ... hlavně proto, že ne moc lidí bountie baví (asi sem výjimka ) ... ale efektivita farmení jak píšeš v názvu topicu mi přijde největší když se bountie běhají ve 4 tam je nejvíc znát oproti solu kdežto obyč rifty si myslim běhám sám plus mínus jako v partě ... samozřejmě public bountie většinou funguje dobře, ale když bych měl volit hru na publicu nebo farmení s kámošema dle Tvého návrhu jednoznačně volím kámoše
Počítám-li, že ve čtyřech to trvá třeba 15 minut. Takže dva to udělají za třicet.
Budu brát, že klasickej rift trvá pět minut (podle mapy), beru 5 minut jako průměr, když to kosíme dva docela rychlým tempem, ale pořád ještě nejsme top ultra speed. Takže za těch 30 to oběhnem 6x.
Když půjdem 4 běhat rifty, tak ten čas podle mě moc neubude, ale řekněme, že budem průměrně na 4 minutách za rift. Takže šest riftů nám zabere 24 minut. A za těch šest minut, který ušetříš rozhodně nepřijdeš ke všem bounty keškám.
Hodně jsem to zjednodušil, ale pochybuju, že zvládnem mít průměrnej čas na rift 3 minuty. A i kdyby, tak nevím, jestli se daj stihnout bounties za 12 minut.
Chápu, že top ultra speed hráči to asi daj, ale my klasičtí asi ne. Proto myslím, že v pokročilý fázi, kdy už jsme dost silní, bylo lepší to dělat takhle. Ale chce to vyzkoušet.
A samozřejmě jsem mluvil o partě kámošů, kteří bychom spolu hráli tak nějak pravidelně, abychom si to nemuseli říkat pořád dokola.
S11 - těším se... necromantský žebříček čeká, až do něj vyreju svoje jméno :-)
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455
Profil: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Glim ... o/84033455