Šance na drop legendárek by korejci
- dawemorraless
- Na-Krul
- Příspěvky:3027
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:DaweMorrales #2722
- Bydliště:Brno
Ti nevim sme to zkoušeli a nějak to nefungovalo ..... je teda fakt že mi během 2 riftů spadli 3 stejný lege belty ale kadala dala jinej.... možná kdyby bylo víc angel poops kdo ví
LVL 99 galerie
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
HC grál
Unikáty / - Tyraels Might, Asteron iron ward
Sety /100%
Runy /100%
RW / -7 jah
D3 Poetarum
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Alfajku, i kdyby to byla s tou predurcenou loot tabulkou pravda, tak je to vubec nicemu nevadi, uz jsem to tu vysvetloval. Je jedno, jestli se cast nahody predgeneruje pred hrou a cast az v ni nebo jestli se to cele vygeneruje az ve hre. Pravdepodobnost, ze ti ten ktery predmet padne je stejna.
Priklad:
Dejme tomu, ze pst, ze ti ve hre padne padne IK Armor je 1 ku 10000. Je jedno jestli se to nahodne cislo (odpovidajici dropu IK armoru) vygeneruje najednou ve hre s pravdepodobnosti 1:10000 nebo jestli se nejprv pred hrou vygeneruje cislo s pravdepodobnosti 1:100 (to je to, jestli v te tabulce budes mit tvuj slot na to) a pak ve hre opet 1:100 (to je to jestli to ik armor fakt padne). Ta pravdepodobnost je v druhem pripade 1:100 * 1:100 tedy opet 1:10000.
Ja mam takovy pocit, ze ti, co proste nemaji, co chteji, tu vymysli vsemozne konspiracni teorie a podobne. Pritom jsou to teorie, ktere nejdou vubec, ani nahodou, dokazat. K tomu, abyste neco takoveho mohli tvrdit, potrebujete proste rozkryty kod hry. Zadna jina moznost takoveho zjisteni proste neni.
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0
Priklad:
Dejme tomu, ze pst, ze ti ve hre padne padne IK Armor je 1 ku 10000. Je jedno jestli se to nahodne cislo (odpovidajici dropu IK armoru) vygeneruje najednou ve hre s pravdepodobnosti 1:10000 nebo jestli se nejprv pred hrou vygeneruje cislo s pravdepodobnosti 1:100 (to je to, jestli v te tabulce budes mit tvuj slot na to) a pak ve hre opet 1:100 (to je to jestli to ik armor fakt padne). Ta pravdepodobnost je v druhem pripade 1:100 * 1:100 tedy opet 1:10000.
Ja mam takovy pocit, ze ti, co proste nemaji, co chteji, tu vymysli vsemozne konspiracni teorie a podobne. Pritom jsou to teorie, ktere nejdou vubec, ani nahodou, dokazat. K tomu, abyste neco takoveho mohli tvrdit, potrebujete proste rozkryty kod hry. Zadna jina moznost takoveho zjisteni proste neni.
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0
Naposledy upravil(a) Arnold dne 05.05.2014, 21:00 hod., celkem upraveno 2 x.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Abych vam to rekl polopate. V kazde hre, ktera je zalozena na nahode (clovece nezlob se, karetni valka, kamen nuzky papir apod) nekdo proste vzdycky prohraje. To je proste fakt. A je uplne jedno, jestli je ta hra zalozena na nahodnem hodu kostkou, nahodne zamichanymi kartami, nahodne zvolenou kombinaci prstu, nahodne vygenerovanym cislem nebo nahodne vygenerovanou loot tabulkou pred hrou). Vzdycky se proste najde nekdo, kdo ve hre prohraje. A muze se to stat klidne i vicekrat za sebou. To je proste uplne normalni. V Diablu proste prohravaji ti, kterym nepadaji veci, ktere chteji, takove krajni pripady proste jsou. Stejne jako jsou krajni pripady, co uz maji vse, co chteji. A je jedno jestli je to zapricineno nahodne generovanou loot tabulkou, tajne generovanymi cisly az ve hre nebo generovanim predmetu na ip adresy. To, ze chcete, aby vam to konecne zaclo padat je v podstate to stejne, jako byste v clovece nezlob se chteli kostku se samymi sestkami nebo v karetni valce sama esa. To proste nejde.
Da se dokonce rict, ze to, ze to nekomu proste nepada a nekomu jo, je dukaz toho, ze to je fakt o nahode. Kdyby to totiz padalo vsem, tak by to o nahode nebylo, byl by tam mechanismus, ktery kontroluje predchozi dropy a jednou proste tu perfektni vec nenahodne dropne, aby byli vsichni spokojeni.
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0
Da se dokonce rict, ze to, ze to nekomu proste nepada a nekomu jo, je dukaz toho, ze to je fakt o nahode. Kdyby to totiz padalo vsem, tak by to o nahode nebylo, byl by tam mechanismus, ktery kontroluje predchozi dropy a jednou proste tu perfektni vec nenahodne dropne, aby byli vsichni spokojeni.
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0
Re: Šance na drop legendárek by korejci
prave,ze vubec,muzes bejt ve hre,kde vuuuuubec neni sance na IK armor,to je na tom to,kvuli cemu vsichni pyskujou,je jedno,jestli je ta sance 1:100 nebo 1:10000,tady je proste sance 0....druha vec je ta,ze nemas moc sanci zjistit,jestli tam nejaka ta sance vubec jeArnold píše:...
kdyz se podivam na drop system D1 a D2,uplne klidne exploitovantelny to muze bejt i v D3,zatim lidi pomalu odkryvaji "jak to cely funguje",az na to uplne prijdou,bude jen otazkou casu,nez zjistej,jak toho efektivne vyuzit,kazdopadne nejjednodusi zpusob "znasobeni" RNG faktoru pres loot table je ten,ze po kazdym riftu relognete a dostanete jinej loot table...
napadlo me,jak overit teorii loot table,ale byl by k tomu potreba bot - proste pustit bota v jedne hre bez toho aby relogl(a vymenil loot table) a nechat ho tejden farmit,na konci experimentu by mel mit jen omezenej pocet legendarek,co se tyka druhu
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Ty vubec nechapes....Alfajk píše:prave,ze vubec,muzes bejt ve hre,kde vuuuuubec neni sance na IK armor,to je na tom to,kvuli cemu vsichni pyskujou,je jedno,jestli je ta sance 1:100 nebo 1:10000,tady je proste sance 0....druha vec je ta,ze nemas moc sanci zjistit,jestli tam nejaka ta sance vubec jeArnold píše:...
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Muze mi nekdo vysvetlit proc mi v beznem 10ti minutovem riftu (asi t3) spadlo 8 slovy osm legendarek?
-
- The Butcher
- Příspěvky:1231
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Firius#2998
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Gratulace..8 legošek je docela síla No a pokud by zde měl Alfajk pravdu, tak bys musel mít minimálně jednu dvakrát (předpokládám loot table o velikosti max 7 itemů, jak tu bylo psáno)...a samozřejmě je to úplná blbost
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Kdyz tak premyslim, tak jich asi bylo jen 7...nekdy pred tremi tydny a kdo si to ma pamatovat kdyz to byl samy soul, ale i tak potesilo
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Cele je to blbost,n cucim do tabulky a vidim 0pct sance a uz mi to spadlo nekolikrat, takze asi tu tabulku spatne chapu nebo co......
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk
Re: Šance na drop legendárek by korejci
arnold >>> ale my tomu rozumieme, teda nie ako studovany statisti, ale sme schopny pochopit ze statisticky je to v dlhodobom horizonte jedno. problem, ktory s tym mame na druhej strane nie si schopny pochopit ty. proste normalny clovek nema dobry pocit z toho ak zalozi hru a nevie ci ma v nej aspon nejaku sancu na drop predmetu ktory hlada. to potom nevie ci ma v tej hre zostat co najdlhsie alebo v nej uplne straca cas. hranie je o pocitoch nie o statistike, to by som sa namiesto diabla mohol prihlasit do matematickeho kruzku.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Tak tohle bych vyryl do kamene.Sarevok píše:proste normalny clovek nema dobry pocit z toho ak zalozi hru a nevie ci ma v nej aspon nejaku sancu na drop predmetu ktory hlada. to potom nevie ci ma v tej hre zostat co najdlhsie alebo v nej uplne straca cas
Když mi hodinu a půl nic nepadne, mám relognout s tím, že to nepadá, nebo tam zůstat s tím, že je nalosovaná tabulka s vzácnými předměty? Mám v takové hře utratit shardy?
Když mám 3 kola štěstí, prvně se musím dostat přes šanci 1:100, aby tam byla tabulka s dobrými itemy, pak přes šanci 1:10000, aby mi padla legendárka a pak opět přes šanci 1:100, že mi padne Wand of WoH^^.
Profil
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Ja len dodám,že ked Blizzardaci čítajú podobné Topic-y o rôznych teoriách musia sa tam neuveritelne zabávať.
Aktuálne ma D3 neuveritelne baví a takéto témy mám niekde u .... a neuveritelne sa na tom zabávam
PEACE Edit dík
Aktuálne ma D3 neuveritelne baví a takéto témy mám niekde u .... a neuveritelne sa na tom zabávam
PEACE Edit dík
Naposledy upravil(a) manusky11 dne 06.05.2014, 07:15 hod., celkem upraveno 2 x.
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Probral jsem se poměrně dost informacemi co jsou k tomu dostupné a je to přibližně tak jak jsi psal, jen tedy obráceně. A v podstatě to ani není bug. Hru založí postava s nízkým lvl, tím omezí počet předmětů, které mohou padnout díky nízkému lvl postavy. A ty pak následně mají větší šanci, protože je jich méně.scr píše:No jestli jsem to dobre pochopil...tak je to vlastne bug ve hre...kdy se hrac s nizkym lvlem pripji do hry zalozene hracem na 70 lvl a vstopi do riftu...cim hru totalne poblazni a poblazni tak clej system dropu
Nic víc prokázáno nebylo. A toto samo o sobě je vlastně naprosto o ničem, protože běžný hráč zakládá hru se 70 lvl postavou a tedy žádné omezení nemá.
A tento mechanismus stejně nic neřeší, protože většina lepších itemů je tímto postupem vyloučena. Pár zajímavých itemů se asi najde a touto metodou by se daly získat o něco rychleji, ale to je tak vše.
Úplně stejně fungují ty loot tabulky torment x nižší obtížnosti. Na tormentu může padnou o něco více předmětů stejného typu a tím je šance na tu stejnou věc pak o trochu nižší. Rozdíl je ale hodně malý, protože se ten počet předmětů moc neliší. Takže se v podstatě nevyplatí téměř nikdy kvůli tomu něco hledat na nižší obtížnosti (za to nepatrné navýšení šance na ten konkrétní předmět se zase přijde o šanci na spoustu jiných).
Ale jako vždy se tu objevilo spousta nepodložených vymyšlených konspiračních teorií.
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: Šance na drop legendárek by korejci
manusky11: Ked uz, tak je to PEACE
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Přesně tak. Stejně je to nejspíš jen o tom, co jsem psal v předchozím příspěvku. Tedy ne předem omezená tabulka pro konkrétní hru, ale pouze omezení loot tabulky levelem postavy zakládají hru, což není nic proti ničemu.Arnold píše:Alfajku, i kdyby to byla s tou predurcenou loot tabulkou pravda, tak je to vubec nicemu nevadi, uz jsem to tu vysvetloval. Je jedno, jestli se cast nahody predgeneruje pred hrou a cast az v ni nebo jestli se to cele vygeneruje az ve hre. Pravdepodobnost, ze ti ten ktery predmet padne je stejna
A i kdyby to bylo jinak a nějaké omezení loo tabulek na hru bylo i pro 70lvl postavu, tak je to jak píšeš. Pro klid duše kdo s tím má problém, tak může častěji zakládat hry (třeba po každém riftu když ho to bude bavit). Tím by se v případě předgenerovaných tabulek (kterým ani trochu nevěřím kromě toho omezení na lvl postavy) je častěji měnil a tím se více přiblížil systému generování až přímo při padnutí itemu. Pravděpodobnost je v každém případě pořád stejná jak už jsi vysvětloval.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Míš pravdu dík,to vieš ráno sa mi "rozkúskovalo"sgtmajfoley píše:...
Main char.: Wizzard Female Fionka
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Clan: Dark Guardians EU
Profil : http://eu.battle.net/d3/en/profile/fion ... ero/270098
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Ale za ten vas spatny pocit si muzete vy sami, kterym to nepada a vymyslite tedy nejdivocejsi teorie s loot tabulkou a podobnymi kravovinami. Blizzard vam prece jasne sdelil, ze jde o nahodu a o nic vic. Vy vymyslite voloviny, ktere vas pak v mozku drazdi a vytvari spatny pocit pri hrani hry.Sarevok píše:arnold >>> proste normalny clovek nema dobry pocit z toho ak zalozi hru a nevie ci ma v nej aspon nejaku sancu na drop predmetu ktory hlada. to potom nevie ci ma v tej hre zostat co najdlhsie alebo v nej uplne straca cas. hranie je o pocitoch nie o statistike, to by som sa namiesto diabla mohol prihlasit do matematickeho kruzku.
Znovu to napisu. Pokud je hra zalozena na nahode, tak je uplne normalni, ze se najdou hraci, kterym to nepada. Stejne jako se najdou hraci, kteri uz maji nafarmeno. Pokud by tomu tak nebylo a vsem padalo, co si preji, pak by to teprve o nahode nebylo a vy byste mohli zacit vymyslet spiklenecke teorie, jak je to udelano, ze uz vsichni maji vsechno.
Napada me tedy otazka. Co vy vlastne vubec chcete? Abyste meli po mesici hrani nejlepsi veci? Ceho chcete docilit temito teoriemi, ktere nemaji a ani nemuzou mit realny zaklad a jsou to pouze teorie?
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0
Naposledy upravil(a) Arnold dne 06.05.2014, 07:31 hod., celkem upraveno 1 x.
Re: Šance na drop legendárek by korejci
A když to ještě doplním po praktické stránce jakým způsobem to řeším/neřeším při hraní. Častější zakládání her dělám jen občas kvůli hledání esencí. Kvůli špatném dropu nikdy a ani se mi to nikdy nepotvrdilo, že by to mělo smysl. Ovšem tady jsem zase moc malý statistický vzorek na potvrzení vyvrácení nějaké teorie.
I tak uvedu jen příklad. Včera 2,5 hodiny v jedné hře. První 4 rifty ani jedna FS a ani jedna legendárka. Někteří by už dávno několikrát zakládali hru novou. Já v tom nevidím žádný smysl. Hrál jsem dál ve stejné hře a následovala série 6 riftů s FS a 8 legendárek. Té první mohla pomoct funkce časovače na zvýšení šance dropu na legendárku. Dále už zase štěstí (stejně jako předtím smůla).
Stejně tak sbírání esencí na Asheara's set. Ten zmiňuju proto, že má extrémně snadno dostupný drop. Dal jsem včera asi 20x Ssthrasse (na T4, takže šance na drop esence 53%). Hned prvně padla. Pak 8x po sobě nic, což už je poměrně nízká pravděpodobnost (je to už pod 1%). Někteří by už z toho hned dělali další konspirační teorii.
Já místo raději Ssthrasse dále opakoval a následovala zase série dobrá asi 9 esencí z 11 zabití. Při hodně dlouhodobém opakování bych se jistě dostal na těch 5,3 esence z 10 pokosů.
Jinak já jsem spokojený s tím jak to funguje, jen ještě vítám očekávané úpravy ve 2.0.5.
I tak uvedu jen příklad. Včera 2,5 hodiny v jedné hře. První 4 rifty ani jedna FS a ani jedna legendárka. Někteří by už dávno několikrát zakládali hru novou. Já v tom nevidím žádný smysl. Hrál jsem dál ve stejné hře a následovala série 6 riftů s FS a 8 legendárek. Té první mohla pomoct funkce časovače na zvýšení šance dropu na legendárku. Dále už zase štěstí (stejně jako předtím smůla).
Stejně tak sbírání esencí na Asheara's set. Ten zmiňuju proto, že má extrémně snadno dostupný drop. Dal jsem včera asi 20x Ssthrasse (na T4, takže šance na drop esence 53%). Hned prvně padla. Pak 8x po sobě nic, což už je poměrně nízká pravděpodobnost (je to už pod 1%). Někteří by už z toho hned dělali další konspirační teorii.
Já místo raději Ssthrasse dále opakoval a následovala zase série dobrá asi 9 esencí z 11 zabití. Při hodně dlouhodobém opakování bych se jistě dostal na těch 5,3 esence z 10 pokosů.
Jinak já jsem spokojený s tím jak to funguje, jen ještě vítám očekávané úpravy ve 2.0.5.
- sgtmajfoley
- Doom Knight
- Příspěvky:575
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:sgtmajfoley#2877
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Hej Arnold, zabudol si dopísať to tvoje odoslané z mojeho PC z firefoxu.
No skor mohli zrobit to, ze kazdy loot by mal vacsiu sancu dropnut v urcitych miestach aby ludia farmili ucelovo, stale nech to pada random... no je blbost aby dropla butcher sickle v stvrtom akte (berem do uvahy kampan). Takto kto by potreboval nejaky item tak by farmil to miesto alebo ten act az by mu to nakoniec padlo (co ja viem aj po tyzdni napriklad) a bol by kazdy happy.
No skor mohli zrobit to, ze kazdy loot by mal vacsiu sancu dropnut v urcitych miestach aby ludia farmili ucelovo, stale nech to pada random... no je blbost aby dropla butcher sickle v stvrtom akte (berem do uvahy kampan). Takto kto by potreboval nejaky item tak by farmil to miesto alebo ten act az by mu to nakoniec padlo (co ja viem aj po tyzdni napriklad) a bol by kazdy happy.
>Panchita< - EQ fire Barb (1,2,3 elitky, chrumkavo prepečené)
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
>Curseblade< - Doge WD (ten pesa, uši jako kóň, červené má oči)
>Yolinka< - Fire Crus (dropping FPS since RoS)
>Twitch.tv< - streamujem väčšinou okolo obeda
Re: Šance na drop legendárek by korejci
Diky za upozorneni, opraveno.sgtmajfoley píše:Hej Arnold, zabudol si dopísať to tvoje odoslané z mojeho PC z firefoxu.
Odesláno z mého PC pomocí Firefox 29.0