Tak na tohle jsme čekali ?
kojot: mám nahráno tísíce her v SC2 a SC:BW. Šachová partie bylo přirovnání nevedel jsem že se zase najde chytrák co to bude brát doslovně.
- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
WoW jsem hrál skoro půl roku a nebráním se srovnání. Co třeba předimenzovaní a ohromní bossové (souboj s Diablem na skoro !!půl hodiny) a hraní po dosažení maximálního levelu? To není podobné?zahadum píše:podoba s WOW ??? áno jedine v tom ,že sú to oba herné software
Až na opravdu malicherné drobnosti jsem spokojen. Jen mě opravdu zajímá, proč bych to měl hrát po dosažení 60. levelu. Možná dokončit Inferno, ale jakmile dokončím Inferno, mohu vlastně skončit.
Zásadní otázka tedy zní, co mě má držet u hry po dosažení maximálního levelu? Obtížnost Inferno? RMAH? Achievements?
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
1) Monstra ani bossové mi v porovnání s II nepřijdou ve srovnání s velikostí obrazovky nijak větší.
2) Půl hodiny s Diablem? To jsi buď noob, podlevelovaný a nebo nemáš gear.
3) Hraní po dosažení max levelu je v každé hře, i v D2. Nevidím moc rozdíl v tom když nejdřív dokončíš content, pak dokončíš level a pak grinduješ. V Diable III je to akorát prohozené. Nejdřív doleveluješ, pak dokončíš content a pak grinduješ.
4) Jakmile dokončíš Inferno, tak máš Achievy, Hardcore a další 4 postavy. Co tě drží u WoWka? Achievy a grindování stejného contentu nebo PvP. V D2 jsi na 99. levelu mohl taky skončit. Žádná hra nemá nekonečnou znovuhratelnost, pokud si ji neoblíbíš tak, že tě baví grindovat content dokola.
2) Půl hodiny s Diablem? To jsi buď noob, podlevelovaný a nebo nemáš gear.
3) Hraní po dosažení max levelu je v každé hře, i v D2. Nevidím moc rozdíl v tom když nejdřív dokončíš content, pak dokončíš level a pak grinduješ. V Diable III je to akorát prohozené. Nejdřív doleveluješ, pak dokončíš content a pak grinduješ.
4) Jakmile dokončíš Inferno, tak máš Achievy, Hardcore a další 4 postavy. Co tě drží u WoWka? Achievy a grindování stejného contentu nebo PvP. V D2 jsi na 99. levelu mohl taky skončit. Žádná hra nemá nekonečnou znovuhratelnost, pokud si ji neoblíbíš tak, že tě baví grindovat content dokola.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- Lumpus
- Wraith
- Příspěvky:150
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lumpus#2123
- Bydliště:Tupesy/Brno
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Tak mě by zajímalo třeba to co mě má přimět k tomu abych začínal od znovu stejnou postavu.(V D2 to bylo jasné, chtěl si zkusit jiné skill, zaměřit se na jiný strom dovedností např. druid elementál/formy/pety + ještě samozřejmě začínals od znovu když se ti nelíbilo jak si rozdělil body ať už do vlastností nebo skillů) tady když si chceš vyzkoušet jiné skilly tak si je lehce přehodíš.
Tento příspěvek prosím neberte jako urážející nebo tak že se mi D3 nelíví, to bych ho nehrál 22,5 hodiny v kuse , chci si jenom přečíst váš názor na tuto otázku.
Tento příspěvek prosím neberte jako urážející nebo tak že se mi D3 nelíví, to bych ho nehrál 22,5 hodiny v kuse , chci si jenom přečíst váš názor na tuto otázku.
- Vinz Clortho
- Fallen Shaman
- Příspěvky:74
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Morgion#2326
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Blizzard prave psal ze nechou aby hrac musel kvuli jinymu buildu rozjisdet dalsi postavu. Podle me je to taky blbost, ale nic ti samozrejme nebrani mit vic postav od kazdyho classu. Ja si ale radsi budu grindovat s jednou.
Keymaster of Gozer, Volguus Zildrohar, Lord of the Sebouillia.
- Lumpus
- Wraith
- Příspěvky:150
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lumpus#2123
- Bydliště:Tupesy/Brno
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Je mi jasné že mi v tom nic nebrání, jen sem chtěl vědět jestli máte nějaký důvod proč bych to měl dělat? A nechápu blizz proč to nechce, vždyť to jednoznačně podporuje znovuhratelnost
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Já třeba mám v plánu jet melee DH, protože jsem zvědavý jak si obecně povede v průřezu celou hrou. A nevadí mi jet to od začátku, protože když se na to podíváte zpětně, tak každá obtížnost vyžaduje trochu jiný styl hry a hlavně se hraje trochu jinak.
A podle mě se Blizz spíš snaží motivovat hráče, aby spíš rozjeli ostatní postavy než tu samou. Jde to vidět v té "politice".
A podle mě se Blizz spíš snaží motivovat hráče, aby spíš rozjeli ostatní postavy než tu samou. Jde to vidět v té "politice".
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Spíše bych to upravil na hry které jsou RPG. Strategie a střílečky se hraji roky pořád tam je znovu hratelnost až až.Žádná hra nemá nekonečnou znovuhratelnost, pokud si ji neoblíbíš tak, že tě baví grindovat content dokola.
Celkem mě to zajímá jaky to tady bude za půl roku. A jestli to budete hrát pořád.
Hra je tu 8 dni a ty jsi na Infernu a za chvilku to budeš mít skoro dohrané. Zajímá mě jestli to tak pořád budeš hrát když budeš mít pokořený Inferno a skoro nejlepší věci. POkud nejsi teda jak Asiati co u toho sedí 100 hodin by získali o 1 stat více než ostatní a je to pro ně životní cesta.
- Ascalon
- Quill Rat
- Příspěvky:18
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Ascalon#2114
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Jak u koho, jsou lidi, kterým se nechce jet několikrát tu samou postavu,ale jiné si třeba rádi zahrají. I když zde nemáš možnost rozdělování talentů, statů, apod. jako v D2, tak se najdou lidé, kterým tato "minitlačítková" verze více vyhovuje, protože se v tom mnohem snáz vyznají...
Každopádně já mám určitě v plánu zkusit všechny chary, otázka zní jak daleko to s jakým dotáhnu a pak samozřejmě tu máme i slavný HC, který je výzva sama o sobě a to máme další hraní a s největší pravděpodobností s postavou, co člověku padne nejlépe do ruky, takže vlastně jsem zase u toho, že někdo pojede jeden class 2x.
Každopádně já mám určitě v plánu zkusit všechny chary, otázka zní jak daleko to s jakým dotáhnu a pak samozřejmě tu máme i slavný HC, který je výzva sama o sobě a to máme další hraní a s největší pravděpodobností s postavou, co člověku padne nejlépe do ruky, takže vlastně jsem zase u toho, že někdo pojede jeden class 2x.
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Strategie ve skirmishi je grindování contentu a jinak to je PvP, to je jiná kategorie.
Já hraju z 90% kvůli lidem. Proto dělám na webu, proto dělám Carpinus. Kdyby se sebrali lidi, se kterýma mě baví hrát, tak bych šel hrát i Dračí Doupě nebo Ringo. Takže i když budu mít všechny postavy na hardcore i softcore inferno IV. akt a 100% achievů, tak si klidně založím lvl 1 DH a půjdu s Eraserem hrát softcore. A nebo si pro oddych půjdu grindovat.
Já hraju z 90% kvůli lidem. Proto dělám na webu, proto dělám Carpinus. Kdyby se sebrali lidi, se kterýma mě baví hrát, tak bych šel hrát i Dračí Doupě nebo Ringo. Takže i když budu mít všechny postavy na hardcore i softcore inferno IV. akt a 100% achievů, tak si klidně založím lvl 1 DH a půjdu s Eraserem hrát softcore. A nebo si pro oddych půjdu grindovat.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- Lumpus
- Wraith
- Příspěvky:150
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lumpus#2123
- Bydliště:Tupesy/Brno
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
DURiN copak asi lidi drželo u D2, všechny tyto věci proti taky splňuje - dohraješ ji dokonce mnohem dříve než za 8 dní, je jednoznačně lehčí než D3, top věci můžeš sehnat ještě lehčeji ( když pujdu ad absurdum tak jednoduchým kopírováním/stažením - pro mě teda jednoznačný cheat, ale jde to)
- Lumpus
- Wraith
- Příspěvky:150
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Lumpus#2123
- Bydliště:Tupesy/Brno
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Že s "Erasem hrát softcore", děláš jak kdyby to byl nějaký noob
Však je, ale pšššt. -Garn-
Však je, ale pšššt. -Garn-
- Tib3rian
- Doom Knight
- Příspěvky:443
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Tiberian#2416
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Ja si D3 kludne pustim aj po rokoch len preto, aby som si znova presiel par lokacii so svojimi nabusenymi postavami, alebo skusim nejaky novy crazy build. Pretoze je zabavne zabijat monstra s awesome skillmi, rovnako ako v D2. A vzhladom k sialene nizkemu dropu legendary a setovych itemov budem mat aj po dlhych rokoch stale co hladat.
"My old enemy. You cannot hide from me...no matter what form you choose to wear. Let your true self be revealed...Diablo!"
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Tak já nevím co vás drželo u D2 a nedovoluji s do toho kafrat protože RPG nebyli nikdy moji silnou stránkou já hlavně vynikal ve střílečkách a strategii (CS1.6, COD4, BF3, SC:BW, SC2) -> zkoušel jsem Skyrim ten mě opravdu uchvátil to jsem hrál dlouho ale jako lučišník potom jsem to hral jako bojovnik jsem po 40 minutách vypnul a jako kouzelníka jsem to dohral do 40lvl a byla to nuda lučišníka jsem hral desitky hodin. Předtím Rift a WoW a to mě taky moc neuchvátilo.
Tak Diablo 3 jsou pro mě škoda peněz protože MP je o ničem a hraju solo. Ale tak když už to mám tak si rád zahraju. Wizarda mám 55lvl II.akt Hell to mě přestalo bavit "podle mě udělal Blizzard divného wizarda můj Wizard vypadá jak Ninja assassin kukla ramena jak warrior a velký obouručný meč" a má strašně debilní kouzla mě se vůbec nelíb.
Porad enchapu proč blizzard udělal tak debilně že wiz se vyplati více obouručný palcáty a sekery misto vlastních hulek.
Tak Diablo 3 jsou pro mě škoda peněz protože MP je o ničem a hraju solo. Ale tak když už to mám tak si rád zahraju. Wizarda mám 55lvl II.akt Hell to mě přestalo bavit "podle mě udělal Blizzard divného wizarda můj Wizard vypadá jak Ninja assassin kukla ramena jak warrior a velký obouručný meč" a má strašně debilní kouzla mě se vůbec nelíb.
Porad enchapu proč blizzard udělal tak debilně že wiz se vyplati více obouručný palcáty a sekery misto vlastních hulek.
-
- Gorebelly
- Příspěvky:254
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:Reitak#2702
- Kontaktovat uživatele:
- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Diablo a Azmodan zabírají téměř polovinu obrazovky. Možná hraješ na vyšším rozlišení, ale porovnej si Diabla ze dvojky s WoW velikostí z Diablo 3. Ono to může dělat i to, že tentokrát je pohled mnohem blíž než ve dvojce.Garn píše:1) Monstra ani bossové mi v porovnání s II nepřijdou ve srovnání s velikostí obrazovky nijak větší.
Logické by bylo zeptat se, s jakou class jsem ho zdolával, s Barbarem to jistě takhle dlouho trvat nebude. Zabíjel jsem ho s Witch Doctor na 31. levelu, zbroj je obstojná, craftoval jsem a našel nějaké rare, ale problém je dmg a mana (jen 500).Garn píše:2) Půl hodiny s Diablem? To jsi buď noob, podlevelovaný a nebo nemáš gear.
Nepochopils. V Diablo 2 jsem odehrál a prošel kompletně všechny obtížnosti a ještě jsem maximální level neměl, tudíš jsem měl stále motivaci. Zde dosáhnu 60. někde na Hell (odhad).Garn píše:3) Hraní po dosažení max levelu je v každé hře, i v D2. Nevidím moc rozdíl v tom když nejdřív dokončíš content, pak dokončíš level a pak grinduješ. V Diable III je to akorát prohozené. Nejdřív doleveluješ, pak dokončíš content a pak grinduješ.
Jsem si vědom toho, co hra nabízí, ale tyto možnosti mi nepřijdou nijak lákavé. PvP mě nikdy nebavilo a nepřijde mi smysluplné. Pokud bych dosáhl v D2 maximálního levelu, skončil bych, podmíněno by to bylo Trans setem (hrál jsem za Necromancera). I tak má ale hra na dnešní poměry pořádnou hrací dobu, bohužel dlouhodobost akorát určuje možnost RMAH.Garn píše:4) Jakmile dokončíš Inferno, tak máš Achievy, Hardcore a další 4 postavy. Co tě drží u WoWka? Achievy a grindování stejného contentu nebo PvP. V D2 jsi na 99. levelu mohl taky skončit. Žádná hra nemá nekonečnou znovuhratelnost, pokud si ji neoblíbíš tak, že tě baví grindovat content dokola.
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Jenom "praštit holí" je prostě základní útok, ten umí všichni. Jenže krom toho navíc umí čarodějové nějakou magii a válečníci nějakých víc triků se zbraní. I v Dungeon Masteru uměly všechny třídy základní dva útoky sekerou, ale válečník se po čase naučil ještě třetí. V D1, když jsi hrál za Warriora, tak to bylo 90 % mlácení základním útokem a 10 % magie, když bych spíš očekával 10 % mlácení základním útokem a 90 % speciálních triků se zbraní. Mně to samozřejmě bylo jedno, protože D1 mělo dost dobou atmosféru, takže mě bavilo i při spamování základního útoku, nicméně jsem chtěl jen poukázat na to, že i D1 a D2 mělo obrovskou spoustu kravin v herním systému, které všichni ignorovali prostě jen proto, že to bylo Diablo. A většina z nich je v D3 pryč.hami píše:Fight: zajímavá teorie
pokud se může postava naučit kouzla je to mág, co je ale pak Sorc když může mlátit holí nebo si může vzít měč - bojovník??
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
1) Diablo mi naopak přijde malinkej. Velikost Azmodana odpovídá cinematicu.
2) Je úplně jedno jakou postavu hraješ, půl hodiny je moc, někdě je chyba. Ve dvou jsme progressovali Butchera a umírali na 10% a za 21 minut Nephalem Valoru jsme stihli 4 pokusy.
3) Ty jsi nepochopil. Tady dáš max level ve 3. aktu na hell, ale máš motivaci hrát dál - content. A troufám si říct, že Inferno zabere průměrnému hráči stejně času jako 99. lvl v D2.
4) Diablo II nemá o nic delší hrací dobu, spíš naopak. Contentu je +/- stejně, akorát grindování 99. levelu bylo vyměněno za grindování a progress Inferna. K tomu připlácli achievy, které hru natáhnou o pár desítek hodin a jsou některé fakt zábavné. A podle mě je i hardcore větší výzva. I díky Infernu.
2) Je úplně jedno jakou postavu hraješ, půl hodiny je moc, někdě je chyba. Ve dvou jsme progressovali Butchera a umírali na 10% a za 21 minut Nephalem Valoru jsme stihli 4 pokusy.
3) Ty jsi nepochopil. Tady dáš max level ve 3. aktu na hell, ale máš motivaci hrát dál - content. A troufám si říct, že Inferno zabere průměrnému hráči stejně času jako 99. lvl v D2.
4) Diablo II nemá o nic delší hrací dobu, spíš naopak. Contentu je +/- stejně, akorát grindování 99. levelu bylo vyměněno za grindování a progress Inferna. K tomu připlácli achievy, které hru natáhnou o pár desítek hodin a jsou některé fakt zábavné. A podle mě je i hardcore větší výzva. I díky Infernu.
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.
- st.ranger
- Gorebelly
- Příspěvky:240
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:stranger#2818
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Srovnávám velikost bossů z D2 s velikostí bossů D3 (ne všechny samozřejmě), ne s tím, jak vypadají v animacích, ale to asi bude těžké vysvětlovat, raději ti udělám screeny.Garn píše:1) Diablo mi naopak přijde malinkej. Velikost Azmodana odpovídá cinematicu.
Dal jsem ho stejně na jeden zátah, nezabil mě. To v D2 mě zabíjel mockrát. A ani nechci hádat, co se stane, když mě zabije, návrat k checkpoint a od znova? Tuším, že to je další pitomost převzatá z WoW.Garn píše:2) Je úplně jedno jakou postavu hraješ, půl hodiny je moc, někdě je chyba. Ve dvou jsme progressovali Butchera a umírali na 10% a za 21 minut Nephalem Valoru jsme stihli 4 pokusy.
Ale v D2 jsi měl jak tebou zmiňovaný content, tak i progress charakteru. Zde máš jen to jedno. Chápeš nebo to budeš potřebovat nakreslit? Narozdíl od D2, kde jsi měl po dohrání 2 prvky (lepší předměny a levelování), zde z nich máš jen jeden, tudíž zhoršení o 50%.Garn píše:3) Ty jsi nepochopil. Tady dáš max level ve 3. aktu na hell, ale máš motivaci hrát dál - content. A troufám si říct, že Inferno zabere průměrnému hráči stejně času jako 99. lvl v D2.
Pro D3 je z hlediska změn asi nejzájímavější právě HC. Achievementy jsem ignoroval ve všech hrách a budu nejspíše ignorovat i zde. Podle mě se moc D3 zprimitivnělo, náhodou se mi líbílo, že bylo možné charakter v D2 zmrvit, ale proto tam byl také restart. Na druhou stranu přiznávám, že použitelnost jiných než profláknutých skillů byla minimální, v D3 se může vytvořit několik zajímavých kombinací a neustále vše prohazovat a obměňovat bez omezení. Neříkám, že je jedna hra lepší než druhá, obě mají svá pro a proti a i tak ji budu jistě dlouho hrát, ale nepatřím mezi zaslepence, kteří spolknout vše a ještě to do krve hájí.Garn píše:4) Diablo II nemá o nic delší hrací dobu, spíš naopak. Contentu je +/- stejně, akorát grindování 99. levelu bylo vyměněno za grindování a progress Inferna. K tomu připlácli achievy, které hru natáhnou o pár desítek hodin a jsou některé fakt zábavné. A podle mě je i hardcore větší výzva. I díky Infernu.
- Winty
- Fallen Shaman
- Příspěvky:99
- Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
- BattleTag:WintyBadass#2859
Re: Tak na tohle jsme čekali ?
Ty by si to chtěl jako v D2, kde když tě boss zabije tak tam jen přijde a mlátíš dál? Tady se ti resetuje celej event a HP -> je to těší. V D3 musíš dát bosse na poprví, v D2 si bosse mohl pižlat třeba týden.st.ranger píše:Dal jsem ho stejně na jeden zátah, nezabil mě. To v D2 mě zabíjel mockrát. A ani nechci hádat, co se stane, když mě zabije, návrat k checkpoint a od znova? Tuším, že to je další pitomost převzatá z WoW.
Farmení Baala do zblbnutí není content.st.ranger píše:Ale v D2 jsi měl jak tebou zmiňovaný content, tak i progress charakteru. Zde máš jen to jedno. Chápeš nebo to budeš potřebovat nakreslit? Narozdíl od D2, kde jsi měl po dohrání 2 prvky (lepší předměny a levelování), zde z nich máš jen jeden, tudíž zhoršení o 50%.