Túto zmenu zaviedli s uvedením RoS(tzv.garancia dropu).Darkness píše:...
To Dava_C:Vidíš,mne zase padlo všetko čo tebe nie,niekolko krát,ale WoW ani raz
Túto zmenu zaviedli s uvedením RoS(tzv.garancia dropu).Darkness píše:...
to jo, ale ty když založíš účet, tak ti automaticky naskáče dejme tomu kukri 0,1% krumpáč 2% manajuman 1,5% atd. někomu skočí dvě procenta ke kukri a třeba manajuman 0,1% tuhle šanci na drop má každý jinou a tudíž někdo nějaký item prostě nevidí, nebo uvidí za sto let...co se týče toho, že padají lege, to ano, ty padají, ale samý močky...takže po hodině se ti zvedne šance na legendárku, ale ta legendárka je rozbetlovaná do těch procent co to za tu legendárku bude a když má nízký drop rate na nějaký item, tak prostě nepadne....mě za odpoledne napadá 25+ lege, ale je z toho 25+ soulů, když potřebuju jen ty dva itemy, na který mám prostě nízký rate a tudíž smůlu...Darkness píše: nemel to nastaveny na uctu, ale koukli na historii co mu padlo a bylo to jako by treba 1000x hodil kostkou jen 1 nebo 2 ... tj. nic mu neupravovali, jen mu potvrdili, ze mel sakra smlulu a proto, ze takovou smulu proste muze obcas nekdo mit tak zavedli v nekterem patchi opatreni, ze se po hodine sance na drop legendarky zvysuje ...
Takto to nefunguje,to bola fáma s "loot table",ktorý sa ti mal akože generovať pri založení každej hry,ale toto nikto ofiko nepotvrdil.Shadou píše:Darkness píše:...
To by mě zajímala citace odpovědi v originále a kdo přesně to odpovídal. To je totiž opravdu hodně divné. Nejen, že v blue postech bylo psané něco úplně jiného, ale hlavně navíc by si tím opravdu hodně zkomplikovali implementaci takové funkcionality a výrazně navýšili zátěž serverů. To by byli samo proti sobě, kdyby takový nesmysl realizovali.Shadou píše:no nevím, na ten tiket mi odpovídal nějaký game master z blizzu, tak asi ví co píše ne? Navíc mi to tak i přijde, nebo proč když mám najeto na WD 1500 hodin a nic jinýho nehraju, hraju pravidelně, proč mi za celých těch 1500h nepadl WH pásek? Padlo mi tísíce jiných pásků, ale tento ne, to je divné a spíš to napovídá tomu co sem psal, protože kdyby byla šance na drop u všech stejná, tak proč někomu kdo má najeto třeba jen 900h padly ty pásky dva?? že by to bylo takový štěstí tomu se mi fakt věřit nechce...
někomu to divné nepřijde, mě ano a to velice...když někdo dělá nějaký sport a trénuje sedm dní v týdnu dvoufázově, tak je taky lepší lépe připravený, než někdo kdo trénuje dvakrát týdně, že? (viz těch 1500h oproti 900 při stejných drop rate...)Mlok píše:
Srovnávat statistiku, že jednomu hráči za 900h padnou dva kusy a druhému za 1500h ani jeden nemá vůbec žádný smysl. To nemá vůbec žádnou vypovýdající hodnotu. A k tomu by to nebylo vůbec nic divného. Jakmile je něco na bázi pravděpodobnosti, která je malá, tak při tom množství hráčů D3 bude existovat spousta hráčů, kterým předmět nikdy nepadne. A naopak bude i dost těch, co jim padne opakovaně.
To si možná úplně nerozumíme. Já bych systém také postavil méně na náhodě než je teď postavený. V tom se shodneme.Shadou píše: někomu to divné nepřijde, mě ano a to velice...když někdo dělá nějaký sport a trénuje sedm dní v týdnu dvoufázově, tak je taky lepší lépe připravený, než někdo kdo trénuje dvakrát týdně, že? (viz těch 1500h oproti 900 při stejných drop rate...)
Každopádně jestli je to tak, že všichni mají stejnou lajnu a tím pádem prostě jen nemám štěstí i když tomu štěstíčku jdu naproti, tak pak nevidím smysl v dalším hraní diabla moc...sportku sem taky přestal dávat po pár letech kdy sem vyhrál prd
Tak kdyby statistika byla za opravdu velký počet hráčů, třeba za všechny hráče D3 (což je v miliónech), tak už vypovídající hodnota bude velká. Když by byla statistika aspoň pro jednotky tisíc hráčů, tak už také něco napoví.manusky11 píše:TO MLOK:Presne to som písal,ale v jednom riadku.Pokial je tam random a ten tam je,tak nejaká štatistika dropu nebude nikdy relevantná a vypovedajúca hodnota.
Tú odpoved by sme radi videli