Diablo 3 - díl 4. - Dojmy z patche 2.0.1
Napsal: 04.03.2014, 00:02 hod.
Úvod
Vítám vás u svého dalšího článku, ve kterém se dočtete, jaký mám názor na nový patch.
Loot 2.0
Nečekala jsem jako spousta hráčů, že tak krátce po testu na PTR se dostane nový patch i na oficiální server. Hra nebyla přístupná skoro celý den a i přes to, že jsem věděla, co mě čeká, strašně moc jsem se těšila na všechny ty změny. První novinkou, kterou se budu zabývat je Loot 2.0
Full - https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/co ... 170348.jpg
Nový systém lootování je prostě pecka. Celou dobu hraní jsem měla pocit, že hraji úplně novou hru. Procházení hrou bylo mnohem zábavnější s tím vším, co mi padalo. První den testování nového patche mi padlo deset legendárních itemů za hodinu - můj klan mě nazval cheaterem Sama jsem tomu nemohla uvěřit, že jsem měla takové štěstí - z toho bylo 90% itemů použitelných. Ještě více jsem nemohla uvěřit tomu, že už u toho sedím celý den, ale když je to taková zábava? Procházela jsem kdejakou skulinku, i když jsem viděla šipku, která mi ukazuje správnou cestu, nešla jsem po ní. Vrátila jsem se zpět a prozkoumala i zbytek cest. Kolikrát jsem koukala, jak moc se mi vyplatilo jít zpět, otevřít truhlu, kterou jsem nechtěla - určitě bych neměla za den tolik legendárních itemů. A ten pocit, když vám padne legendárka z truhly, kterou jste nechtěli otevřít - no páni! Tohle se hodně povedlo a hodně to oživuje hru včetně všech těch nových efektů, které legendárky mají. Když jsem na PTR lootnula legendárku ze statem: Vaše ostatní itemy jsou nezničitelné - taková bomba, neutrácet za opravu. Ano, hra je úplně o něčem jiném než byla. Na normálu vám úplně v pohodě padne i setovka, která je lepší než ta nudná zbraň z vanilly. I když ty pořádné itemy nás čekají v RoS.
Nové obtížnosti
Nový systém obtížnosti je vyřešený taky skvěle. Už jsem nebyla nucená dodělávat levely nebo projít hru třikrát, abych se dostala na Inferno. Po vytvoření nové postavy jsem měla na výběr, jestli půjdu Normal, Hard nebo Expert s upozorněním, že nová obtížnost se odemkne na 60. levelu. Vytvořila jsem si wizzarda a šla jsem Hard - Hardcore. Když jsem porovnala ten rozdíl od vanilly - to se snad ani srovnat nedá. Zkušenosti šli jak po másle a já se celou dobu divila, že už mám zase novou úroveň. Po zabití Diabla jsem měla 49 level, což je o proti vanille rozdíl asi 20 levelů zhruba. Tolik jsem neměla ani po dokončení obtížnosti Nightmare, vždycky jsem musela dodělávat do 50, aby se mi odemkl Hell, což mi strašně vadilo. Teď jsem šla pouze jednou a hned 49 úrovní. Mám z toho obrovskou radost, že to jde rychleji a svižněji než předtím.
Cursed Eventy
Dalším zpestřením pro mě byly samozřejmě Cursed Eventy. Bylo skvělé, když jsem se po delší době hraní a expení mohla odreagovat u těchto eventů, kde jsem musela pozabíjet několik mobek za určitý čas nebo vln apod. Když jsem to stihla, získala jsem odměnu v podobě truhly, kterou jsem mohla otevřít a nechat se překvapit jejím obsahem. Bylo fakt vzrušující to někdy stihnout a kolikrát mi chyběl kousilinek ke splnění tohoto eventu, ale naštěstí jsem byla odměněna, i když jsem to nezvládla - buffem.
Paragon 2.0
Nekonečný paragon - pořád přemýšlím jestli to brát jako pozitivum nebo jako negativum. Je to super, že si můžu rozdělit bodíky přesně tak, jak potřebuji a když zjistím, že jsem se rozhodla špatně, mohu to kdykoli změnit. Jeden level paragonu jsem neexpila hodiny, ale několik minut - i na normální obtížnosti přibývali ty expy rychle než tomu bylo na vanille. Za hodinu jsem udělala 3-4 paragony místo 1 paragonu. Tohle se mi na tom vážně líbí, že nesedíte skoro celý den na jednom paragon levelu a můžete si body rozdělit podle svého uvážení, ale co pak? Co bude dál? Není právě kvůli tomu nekonečný paragon i menší chybou? Když nad tím přemýšlím, jak mě bude bavit expení na takovém 400 paragon levelu? Jak moc rychle to půjde? Bojím se toho, že mě dostihne opět pocit znechucení, že je to už nekonečné. Představte si, že děláte něco, co nikdy neskončí. Pořád se vylepšujete, ale jak často se budete vylepšovat na 400 paragon levelu? Co když nepadne nic lepšího dalších 200 paragon levelů? Bude existovat nějaká maximální hranice equipu, který máme na sobě a hráč se bude několik paragon levelů dívat na ten samý vzhled postavy a znechutí ho, že už nevidí žádné zlepšení nebo to bude jinak vyřešeno? Jsem vážně zvědavá a mám z toho obavy, že k tomu pocitu dojde.
Full - https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/co ... 933496.jpg
Pools of Reflection
Jakoby nestačilo, že už ty expy jdou tak rychle, na svých cestách se často setkáte se studnou, která vám přidá bonus ke zkušenostem. Na své cestě jsem narazila na tuto studnu mnohokrát a expení šlo ještě rychleji než před tím - je to další skvělá věc, která zrychluje hru a velmi pomáhá k dalšímu levelu. Tady jde vidět ta snaha o to, aby jste nedělali jeden paragon level extra dlouho a už se vám nechtělo hrát dál. Bude to ale stačit?
Klany a komunity
Když jsem hrála před tímto patchem, občas se mi stalo, že si nemám s kým zahrát nebo pokecat. Díky klanu a komunitě už takový pocit nemám. Už nemusím psát různě po forech nebo na jiných stránkách, kdo si zahraje. Podívám se, kdo je online v klanu nebo v komunitě a nestojí mi nic v cestě, abych s někým hrála. V klanu taky vidíte komu padl jaký legendární item nebo setovka a jak se jednotlivým lidem v klanu daří. Už není žádný problém se na něčem domluvit a to se mi moc líbí.
Ostatní
Crafting - Konečně není tak drahý a nemusíte sbírat knížečky na vylepšení Blacksmitha nebo Jewelara - vylepšení do 10. úrovně za goldy - to se mi moc líbí.
Nové skilly - Hodně kouzel bylo změněno, ale já v tom nevidím žádný extra velký problém. Spíš mi dělají problém ty mobky, které mi dávali zabrat - nové schopnosti mobek vás kolikrát zabijí.
Závěr
Celkový dojem z nového patche je velmi dobrý, ale zase nevím, jak dlouho mi tento pocit vydrží. Hodně věcí bylo zlepšeno a pár věcí bylo zkaženo. Líbí se mi, kolik věcí se změnilo a proto mě to baví víc než předtím. Já osobně jsem opravdu spokojená, ale nejsem ráda za to, že u toho vždycky ztvrdnu tak dlouho jako na začátku Díky tomuhle patchi to do 25.3 uteče jako voda
Vítám vás u svého dalšího článku, ve kterém se dočtete, jaký mám názor na nový patch.
Loot 2.0
Nečekala jsem jako spousta hráčů, že tak krátce po testu na PTR se dostane nový patch i na oficiální server. Hra nebyla přístupná skoro celý den a i přes to, že jsem věděla, co mě čeká, strašně moc jsem se těšila na všechny ty změny. První novinkou, kterou se budu zabývat je Loot 2.0
Full - https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/co ... 170348.jpg
Nový systém lootování je prostě pecka. Celou dobu hraní jsem měla pocit, že hraji úplně novou hru. Procházení hrou bylo mnohem zábavnější s tím vším, co mi padalo. První den testování nového patche mi padlo deset legendárních itemů za hodinu - můj klan mě nazval cheaterem Sama jsem tomu nemohla uvěřit, že jsem měla takové štěstí - z toho bylo 90% itemů použitelných. Ještě více jsem nemohla uvěřit tomu, že už u toho sedím celý den, ale když je to taková zábava? Procházela jsem kdejakou skulinku, i když jsem viděla šipku, která mi ukazuje správnou cestu, nešla jsem po ní. Vrátila jsem se zpět a prozkoumala i zbytek cest. Kolikrát jsem koukala, jak moc se mi vyplatilo jít zpět, otevřít truhlu, kterou jsem nechtěla - určitě bych neměla za den tolik legendárních itemů. A ten pocit, když vám padne legendárka z truhly, kterou jste nechtěli otevřít - no páni! Tohle se hodně povedlo a hodně to oživuje hru včetně všech těch nových efektů, které legendárky mají. Když jsem na PTR lootnula legendárku ze statem: Vaše ostatní itemy jsou nezničitelné - taková bomba, neutrácet za opravu. Ano, hra je úplně o něčem jiném než byla. Na normálu vám úplně v pohodě padne i setovka, která je lepší než ta nudná zbraň z vanilly. I když ty pořádné itemy nás čekají v RoS.
Nové obtížnosti
Nový systém obtížnosti je vyřešený taky skvěle. Už jsem nebyla nucená dodělávat levely nebo projít hru třikrát, abych se dostala na Inferno. Po vytvoření nové postavy jsem měla na výběr, jestli půjdu Normal, Hard nebo Expert s upozorněním, že nová obtížnost se odemkne na 60. levelu. Vytvořila jsem si wizzarda a šla jsem Hard - Hardcore. Když jsem porovnala ten rozdíl od vanilly - to se snad ani srovnat nedá. Zkušenosti šli jak po másle a já se celou dobu divila, že už mám zase novou úroveň. Po zabití Diabla jsem měla 49 level, což je o proti vanille rozdíl asi 20 levelů zhruba. Tolik jsem neměla ani po dokončení obtížnosti Nightmare, vždycky jsem musela dodělávat do 50, aby se mi odemkl Hell, což mi strašně vadilo. Teď jsem šla pouze jednou a hned 49 úrovní. Mám z toho obrovskou radost, že to jde rychleji a svižněji než předtím.
Cursed Eventy
Dalším zpestřením pro mě byly samozřejmě Cursed Eventy. Bylo skvělé, když jsem se po delší době hraní a expení mohla odreagovat u těchto eventů, kde jsem musela pozabíjet několik mobek za určitý čas nebo vln apod. Když jsem to stihla, získala jsem odměnu v podobě truhly, kterou jsem mohla otevřít a nechat se překvapit jejím obsahem. Bylo fakt vzrušující to někdy stihnout a kolikrát mi chyběl kousilinek ke splnění tohoto eventu, ale naštěstí jsem byla odměněna, i když jsem to nezvládla - buffem.
Paragon 2.0
Nekonečný paragon - pořád přemýšlím jestli to brát jako pozitivum nebo jako negativum. Je to super, že si můžu rozdělit bodíky přesně tak, jak potřebuji a když zjistím, že jsem se rozhodla špatně, mohu to kdykoli změnit. Jeden level paragonu jsem neexpila hodiny, ale několik minut - i na normální obtížnosti přibývali ty expy rychle než tomu bylo na vanille. Za hodinu jsem udělala 3-4 paragony místo 1 paragonu. Tohle se mi na tom vážně líbí, že nesedíte skoro celý den na jednom paragon levelu a můžete si body rozdělit podle svého uvážení, ale co pak? Co bude dál? Není právě kvůli tomu nekonečný paragon i menší chybou? Když nad tím přemýšlím, jak mě bude bavit expení na takovém 400 paragon levelu? Jak moc rychle to půjde? Bojím se toho, že mě dostihne opět pocit znechucení, že je to už nekonečné. Představte si, že děláte něco, co nikdy neskončí. Pořád se vylepšujete, ale jak často se budete vylepšovat na 400 paragon levelu? Co když nepadne nic lepšího dalších 200 paragon levelů? Bude existovat nějaká maximální hranice equipu, který máme na sobě a hráč se bude několik paragon levelů dívat na ten samý vzhled postavy a znechutí ho, že už nevidí žádné zlepšení nebo to bude jinak vyřešeno? Jsem vážně zvědavá a mám z toho obavy, že k tomu pocitu dojde.
Full - https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/co ... 933496.jpg
Pools of Reflection
Jakoby nestačilo, že už ty expy jdou tak rychle, na svých cestách se často setkáte se studnou, která vám přidá bonus ke zkušenostem. Na své cestě jsem narazila na tuto studnu mnohokrát a expení šlo ještě rychleji než před tím - je to další skvělá věc, která zrychluje hru a velmi pomáhá k dalšímu levelu. Tady jde vidět ta snaha o to, aby jste nedělali jeden paragon level extra dlouho a už se vám nechtělo hrát dál. Bude to ale stačit?
Klany a komunity
Když jsem hrála před tímto patchem, občas se mi stalo, že si nemám s kým zahrát nebo pokecat. Díky klanu a komunitě už takový pocit nemám. Už nemusím psát různě po forech nebo na jiných stránkách, kdo si zahraje. Podívám se, kdo je online v klanu nebo v komunitě a nestojí mi nic v cestě, abych s někým hrála. V klanu taky vidíte komu padl jaký legendární item nebo setovka a jak se jednotlivým lidem v klanu daří. Už není žádný problém se na něčem domluvit a to se mi moc líbí.
Ostatní
Crafting - Konečně není tak drahý a nemusíte sbírat knížečky na vylepšení Blacksmitha nebo Jewelara - vylepšení do 10. úrovně za goldy - to se mi moc líbí.
Nové skilly - Hodně kouzel bylo změněno, ale já v tom nevidím žádný extra velký problém. Spíš mi dělají problém ty mobky, které mi dávali zabrat - nové schopnosti mobek vás kolikrát zabijí.
Závěr
Celkový dojem z nového patche je velmi dobrý, ale zase nevím, jak dlouho mi tento pocit vydrží. Hodně věcí bylo zlepšeno a pár věcí bylo zkaženo. Líbí se mi, kolik věcí se změnilo a proto mě to baví víc než předtím. Já osobně jsem opravdu spokojená, ale nejsem ráda za to, že u toho vždycky ztvrdnu tak dlouho jako na začátku Díky tomuhle patchi to do 25.3 uteče jako voda