Stránka 1 z 5
Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 13:39 hod.
od witekcz
Co na něj říkáte? Vypadá to na solidní buff všech class. Co jsem projížděl reddit, tak to zatím vypadá, že jsou lidi spokojení. Hodně zaznívá, že spousta buildů se snad má do určité míry vyrovnat současné metě.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 14:17 hod.
od Seton
Koukal jsem a je to jen buff buff buff
. Co jsem projížděl detailněji, klidně je reálný návrat JadeWD (tam jsou kua dobrý buffy), Marauder DH (taky dost), Tempest Monk (jeden buff, ale možná klíčovej) atd.... no vypadá to, že se ještě budu muset vrátit na testy
. Nicméně jsem vlastně ani nikdy reálně neodešel
.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 14:32 hod.
od HELLERcz
Jo no vyrovnávání se Nercovi a Wizně .. buff vše a jedem všechny chary na cajk solo 100ky
ty dmg čísla od další sezony budu už vypínat asi, protože jsem tak blbej, že mi ty miliardy a biliony už nejdou ani přečíst
kolik vlastně dávám dmg.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 14:55 hod.
od dawemorraless
O5 zvýšen drop rate a shardy se budou měnit rovnou za lege? Takže 90 Gr se nebudou lítat po 24 hodinách ale už po 12 od startu sezóny? Nebyli by lepší debuffy současných OP krámů?
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 15:35 hod.
od Seton
To by asi byly, ale víš jak to vypadá (kdekoliv ne jen D3) když lidi vídí nerf čehokoliv...hned se vypaluje kancl vývojářů, celá společnost stojí za govno atd. atd.
, samej hate, lidi prostě musí vidět víc a víc buffů aby měli erekci
. Takže blizz šel populistickou cestou a upřímně se mu nedívím, když vidím ty reakce na nerfnutí čehokoliv.
No novej BS obchodník je fakt už úlet...jako by nestačila ta rychlofarma teď
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 15:57 hod.
od witekcz
dawemorraless píše:O5 zvýšen drop rate a shardy se budou měnit rovnou za lege?
Je to jen na PTR. Když testovali nekrouše, tak to bylo taky. Do live verze to nepude. Je to jen, aby se lidi rychleji dostali k těm věcem a mohli je v tom "krátkym" testu ozkoušet.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 19:17 hod.
od Bambinot
No vypadá to zajímavě
... btw je to patch 2.6.1
... ja buffy jednoznačně vítám, protože hráči s paragonem levelem 2k+ potřebují na další level spoustu expů, takže možnost běhat vyšší grka i solo je super
Edit by Witek: Díky, opraveno.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 16.08.2017, 23:17 hod.
od wirgie
Nove patche asi vychází vždy s novou sezónou že?
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 17.08.2017, 06:05 hod.
od witekcz
Víceméně.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 17.08.2017, 10:13 hod.
od Y0G1
No diablovecka je srdcovka , ale prosim este viac casual a bude to v pohode D
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 17.08.2017, 20:32 hod.
od kisiko
Pár postrehov k wd a nec:
Potešil buff pre obľúbený jade, ktorý to potreboval ako soľ, takže sa na novy patch teším. Potešil aj nárast dmg pre gargov, ale malý dotaz ku škálovaniu dmg:
The Short Man’s Finger
Gargantuan instead summons three smaller gargantuans each more powerful than before that have their damage increased by 500-650%.
Note: Existing versions of this item will also be changed to include the damage roll in the orange text, but will always roll a damage roll equal to the previous maximum possible.
Na ringu teraz nieje uvedený dmg gargov od-do, vnútorne je to nastavené na 3x dmg povodného, alebo sa mýlim? Podľa tejto zmeny je dmg gargov od - do, aj keď neni zobrazovaný. V každom prípade narastie u HT-Garga poškodenie z ringu cca na 2x, z MoJ 2x, zo setu je to bez boostu, keďže z 1400% na 1700% ale bez bonusu 20% zo setu 2-items (1400% x 1,2 = 1680), to máme 2x2 = 4x vyššie škody, teoretický posun cca o 8 lvl v gr, tak sa solo dostanem cez 100 ak to ustojím
K necrovi:
Fixed an issue which caused Skeletal Mages to lose their target when players used Command Skeletons to attack the same target.
Túto sezónu hrám rhatma necra, zväčša solo, a neútočenie mágov mi lezie poriadne na nervy. Bežná situácia: 8 mágov, štyria útočia a štyria stoja, neútočia, recast command skeletons používam na opätovné zamrazenie nebezpečných elít či guardiana (freezing grasp runa). Tak snáď to opravia...
Uvítal by som skátenie animácie Bone spikes, vyvolanie skeletal mages vyžaduje potom pauzu medzi klikaniami, alebo podržat klávesu dlhšie, kým ich nevyvolá, oči tak musia sledovať viac castenie kúziel ako čo sa deje na mapke...
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 20.08.2017, 19:32 hod.
od Ksinbad
Nějaké odkazy by nebyli? Bude to někdo překládat?
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 20.08.2017, 20:07 hod.
od witekcz
Ano, snad si na to v týdnu najdu čas. Odkaz zde
Kód: Vybrat vše
https://us.battle.net/d3/en/blog/20976068/patch-261-ptr-patch-notes-8-15-2017
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 20.08.2017, 20:19 hod.
od Ksinbad
Děkuji.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 22.08.2017, 14:42 hod.
od Ksinbad
Tak trochu jsem testoval hlavně monka se setem Monkey King´s Garb a je to pecka. Povedlo se mi za nějakých 8 minut dát GR89 a to jsem se vůbec nesnažil a měl velmi špatný roll GR.
Chtěl jsem také pořádně otestovat WD, jenže na PTR nefunguje správně skill Wall of Death, respektive ten bonus, který se má zapnout k setu Helltoth (nově 1700%). Nejenom, že nefunguje, ale také se nezobrazuje tam kde má. Je jasné, že bez toho je to trapárna, divím se, že to ještě neopravili.
U nekromancera by měli ještě posílit Rathma set, který je sice zábavný, ale pořád zaostává. Také by mě zajímalo, jestli někdo netestoval Pestilance set, který hodně posílili, ale nejsem si jistý, jestli i tak bude za něco stát.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 26.08.2017, 08:39 hod.
od Zulu
PTR se neúčastním.
V novém patchi 2.6.1 by bylo dobré, aby Urshi byla ve městě, ne na konci GR-každou chvíli někdo zapomene.
Tento názor jsem zaznamenal u vícero hráčů ( ale myslím si, že se tak nestane ).
Nějak se mi nechce věřit těm číslům u Jade setu, respektive, že by se to objevilo v reálné hře. Ve spojení s Barberem atd. by to bylo příliš silné.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 26.08.2017, 20:07 hod.
od Ksinbad
Zulu
No Jade set posílili hodně, zvláště když se vezme v úvahu i posílení vedlejších legendárních předmětů k tomuto setu, na druhou stranu je to dost chcípací charakter, a i když jsem to zkoušel mnohokrát, tak se mi nikdy za něj dobře nehrálo.
Už opravili chybu se skillem Wall of Death, zkoušel jsem pet WD bez netopýrů a určité zlepšení tam je, ale není to nic převratného. Odhaduji tak plus pět levelů na GR.
Nejvíce posílený je podle mě set Jade u WD a Monkey King´s Garb u Monka. Možná ještě barbar se seismic slaim - tam došlo k značnému posílení tohoto skillu pomocí vedlejších předmětu a i celého setu (earth set). Nezkoušel to někdo?
Doufám, že zachovají hlavně monka v této podobě, abych mohl za něj chodit solo GR 92+. Trochu mě překvapilo, že patch moc neřeší nekromancera, opravdu by to chtělo trochu posílit především Rathma set. Také by neškodilo vytvořit nějaké unikátní bracersky přímo pro nekromancera, vůbec se mi nelíbí, že on žádné vlastně nemá a musí používat univerzální pro všechny charaktery.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 26.08.2017, 21:46 hod.
od Zulu
Děkuji Ti za letmé informace. Zajímá mě hlavně WD, necro, barb.
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 27.08.2017, 10:22 hod.
od kisiko
Prosím ťa Ksinbad, máš odsledované či odstránili u Necra (Rathma set) chybu neútočenia mágov ak je cieľ opätovne "kliknutý" command skeleton? Ešte sa mi stáva, že mi zostane zo skupinky jedna mobka, ktorú takpovediac nemôžu zabiť, ako keby mala 10x viac hp, mágovia ale útočia, keď sa posuniem a commandnem skeletky inam, tak to opäť funguje ako má, späť na "nesmrteľnú" mobku ale nie. Inak mám rád rathma set, dmg-u je myslím dosť, ale mám z týchto chýb takú nechuť že to musím po dvoch GR vypnúť
Re: Patch 2.6.1
Napsal: 27.08.2017, 10:55 hod.
od Ksinbad
kisiko
Já používám skill mágové s ledovou runou, takže vlastně vyvolávám kostlivý lučištníky. Chybu, že by přestali útočit na cíl jen proto, že jsem na něj kliknul 2x či vícekrát command skeleton jsem nezaznamenal. Mágové (kostlivý lučištníci) útočí na všechno, dokud to nechcípne nebo neuplyne čas jejich vyvolání. Možná je to tou runou nebo také operačním systémem, já mám win7, ale například na win10 nemusí jít úplně všechno tak jak má (jen spekulace). Chybku s nesmrtelnou mobkou jsem měl od vydání hry fakt mnohokrát, ale ne za poslední dva roky.