Pár inspirací pro Blizz
Napsal: 15.10.2012, 15:53 hod.
Zdravím. Doufám že se nestane to, že jste mě všichni vypískali a poslali tam kde slunce nesvítí. Dnes jsem přemýšlel o tom, co by se v D3 dalo ještě vylepšit aby hra byla zase o kus zajímavěší a hráči kteří od D3 odešli by měli důvod proč se vrátit a hrát tuhle (aspoň pro mě) super hru. Vypsal jsem pár věcí, které by se v D3 mohli objevit. Myslím si, že se něco možná objeví třeba v datadiscu ale zajímalo by mě jaký názor by jste na tyto změny měli i vy. Prosím nadávky typu jdi do... atd vynechte, já bych si to pak moc bral Další nápady jsou vítány. Podle příspěvků tohoto tématu přidávám další body do hlavičky
Pomocí craftu změnit velikost Health potionů. Podmínka najít plánek na každý typ potionu, změna z 12500HP na 15000HP, 17500HP, 20000HP
Výroba socketu do itemů lvl 60 až 63 Pro každý druh itemu 1 plánek. Poplatek za výrobu socketu do armorů např. 10M, do zbraní např. 50M
Vytvořit zvláštní úroveň s gobliny. Udělat na podobný způsob jako je v ACTu 2 časový event kde se člověk dostane do druhého podlaží, kde na něj čeká truhla. Tam by pak v malé aréně bylo třeba 5-10 goblinů najednou. Goblini po aktivování mohou útéct přes port jako je tomu teď ve hře . Při pobíhání mohou dávat nějaké DMG ve formě plague, electrified,desecrator, frozen, molten). Zvláštní event je možné najít v kterémkoliv ACTu, není podmínkou že se ve hře objeví pokaždé.
Oživení velkých kostlivců v ACTu 3 (cesta k Azmodanovi) Hýbající se obrovské kostry, by se aktivovali podobně jako stonožky flusající moby v ACTu 3
Po dosažení paragon lvl 100 dostane každý charakter jeden pasivní skill na víc (celkem 4) Motivace k dosažení maximálního paragonu
Podle aktuálního času na daném serveru by se stmívalo/rozednívalo. Platí pouze pro venkovní mapy, možnost zapnout/vypnout
Možnost dát followerům více itemů (chest, helm, boty)
Při přechodu z ACT3 do ACT4 neztrácet NV (neztrácet NV při přechodu do všech ACTů)
Možno přehazovat skilly kdykoliv ve hře aniž by hráč ztratil NV. Pro hráče je celkem těžké přehazovat neustále skilly když už má něco naučeného a zažitého, nevidím tedy důvod, pro při přehození skillu se NV ztratí. Možná to udělat že za každý skill ubrat jeden NV ale stejně…kdo by pořád při každém ACTu nebo mapě přehazoval skilly protože teď tam budou těžší mobové? Pár slabších hráčů by toho možná „zneužívalo) ale to jen do času až se posunou dále. Návrh kvůli tomu, že jsem se už několikrát ve hře uklikl, vyhodil jsem skill a NV byly pryč. Přehození skillu spojeno s časem něž by se skill aktivoval např 120 vteřin
Odměny za zabití více monster navýšit Odměny za zabití několika desítek monster na ráz jsou docela směšné. Odměny odvozovat podle typů monster a monster poweru. Odměna by mohla být pár % ze získaných expů za fight.
Pro každou postavu vytvořit nějaký unikátní skill, na který by byla opravdu jen 0.001% šance že ten skill půjde použít. Pro každou postavu udělat něco, co by charakterizovalo danou postavu. Nějaký masakr skill, s obrovským dmg, doprovázený velkými efekty i třeba nějakou animací . Při možnosti použití toho skillu by běžel třeba nějaký čas aby ho hráč musel použít a nešetřil si ho nějakého bosse. Hráč by pak byl napnutý, kdy se daný skill objeví, co dokáže a kolik mobů to odnese.
Pro AH vytvořit záložky, kde by si člověk pro jednotlivé typy itemů zadal staty a jejich velikost kterou požaduje a po kliknutí na danou záložku by mu aukce vyhodila předměty zadaných statů. Beru to z vlastní zkušenosti, kde vím že chci chestku se 150str, 90 vit, 75 all resist a 3 sockety. Jiná pro mě nemá smysl tak neustále zadávám tyhle staty dokola.
Přidat do hry 1 nebo 2 gemy zvyšující nějaké neobvyklé staty jako je (all resist, attack speed, movement speed atd)
Nové eventy s každým patchem nebo každý měsíc, přidat pár nových eventů
Vytváření portálů stejně jako u D2 vytvořit a né se hned teleportovat, nebo zkrátit kouzlení teleportu ze 4s na 2s
Přidávat postupně do hry nové itemy Přidáváním nových itemů do hry by se zamezilo, že by hráči na vyšších úrovních hledali stejný typ itemů protože jsou nejepší a pak by všichni vypadali úplně stejně
Možnost změny vzhledu itemů na postavě U kováře nebo nově vytvořeného artisana by si člověk mohl za poplatek změnit vzhled itemu, při zachování stejných statů. Ze začátku by asi stačilo měnit vzhled itemů podle itemů co jsou ve hře (např: mám helmu lvl 62 ale líbí se mi vzhled helmy lvl 63 tak za poplatek xxK si její vzhled změním) Dalším, a trochu náročnějším krokem by bylo přidat do hry speciálního artisana, který by itemy dokázal "tunit", přidáváním různých ostnů, kovových plátů atd, na helmy a ramena přidáním rohů a zubů zvířat, meče a sekery udělat tvarově rozmanitější, možnost prostě změnit tvar itemů aby každá postava byla co se týče vzhledu originál a nelišila se pouze barvou (např. až budou všichni barbaři běhat v IK setu, s rameny Wile ward, botami Ice climbers, bude to takové divné, protože všichni budou stejní) U artisana by měl člověk na výběr třeba deset různých tvarů pro každý druh itemu (i více to by určitě nevadilo)
Koupě zvířecích pomocníků od nového wendora Za pronájem xxK goldů by si človkě mohl ve městě pronajmout nějaké zvířecí pomocníky (vlky, havrany, ohnivé ptáky, draky, netopýry) Ti by se podle ceny lišili jak vzhledově, tak DMG a life.
Vytvořit zvláštní skilly Pomocí nějakých legendárních svitků, runů, částí nějaké knihy by se postava při složení celého kompletu naučila nějaký další unikátní ať už pasivní nebo aktivní skill nebo by vylepšila své stávající skilly
Nesbírat health globy když má postava plné HP
Porovnávání itemů i v AH Spousta hráčů teď dělá to, že itemy vyhledá, pošle je na chat a jde do hry se podívat o kolik se mu co zvedne. Zavést to přímo do AH by nebyl vůbec špatný nápad
"Fialová" monstra posílit na HP a DMG Odměnou za to by byl 1 NV, expy a itemy
Za hrou vytvořené moby dostávat expy Stává se, že při otevření nějaké truhly se objeví spousta mobů za které nejsou expy.
V menu hry vyzoušet skilly jak vypadají a jaké dělají efekty V menu, kde stojí postava a dýchá si vyzkoušet, co dělá který skill a jak u toho postava vypadá. Lidé by tak mohli vytvářet zajímavé screenshoty, jako tapety na plochu PC nebo mobilů
Přístup do AH i ze hry umožnit hráčům přístup do AH přes vendora, nebo jinou speciální postavu
Nové shriny Vložit do hry další shriny například s LS, crit. chance a chrit. dmg,block, nebo útoky typu bleed ale jiné nové, dělající slušné dmg a efekty
Nové shriny II Vložit do hry shriny typu aktivuj a bojuj. Aktivováním shriny by se z nebe, ze země začli nořit mobové s polu s nějakými monstry typu rare a šapión nebo fialový boss. Obtížnost zlikvidovat všechna monstra by byla dost těžká, ale odměna velká. Na každém hráči by bylo, jestli danou shrinu aktivuje nebo ne. Při pobití všech monster a hlavního bosse ,nebo několika packů typu rare/champion by pak dostal hráč další odměnu ve formě zlata, gemů a hlavně itemů. Pro aktivaci shriny by hráč musel mít 5 NV a pro každý act by připadaly 2-3 shriny které by se náhodně generovaly kdekoliv na mapě jak je tomu do teď u obyčejných shrin. Po aktivaci by měl hráč pouze jeden pokus, při umrtí by vše zmizelo a hráč by nedostalvůbec nic.
Nové shriny III zajímavou shrinou by určitě byla shrina typu missile dampening. Hráč který by shrinu sebral by měl bublinu zpomalující letící útoky. Na partě hráčů by pak bylo, která z postav bublinu ponese a kteří se budou jen v bublině pohybovat aby byli chráněni.
Nové shriny IV Shriny po aktivaci vykouzlí zvířecí pomocníky.
Nové shriny V speciální shrina by po aktivaci svolala všechny příšery z celé mapy. Příšery by se pohybovali svou běžnou rychlostí, šampióni a rare s affixem fast by běželi rychleji. Po aktivaci a zničení všech nepřátel by hráči dostali k itemům vypadnutých z mobů ještě speciální odměnu ve formě dalšího lootu.
Uber bossové Neomezit bosse na drop jedné a té samé části prstenu a být odkázán pouze na jeden prsten, který vesměs nestojí za nic a po dosažení paragonu 100 ho každý zřejmě vyhodí. Přidat nové kombinace bossů (zoltan, skeleton, ghom siege atd), spojené klidně i s hlavními bossy a jejich lokacemi Přidat další části itemů, které by si člověk mohl složit. (helma, chestka, boty, wristy atd) každá z věcí by se skládala z nějakých 3. částí, po složení by hráč získal nějaký unikátní item daného typu. Další z možností, skládat plánek nějakou knihu pomocí stránek které by z uber bossů padaly, a pomocí nich si své nošené itemy vylepšovat. Stránky by měly nějaké označení (např. čísla,slova) kde by po složení nějaké číselné kombinace mohl artisan item nějakým způsobem vylepšit. (složením svitků č. 1,10,25 by artysan zvýšil u kterého koliv itemu strength o 50, atd. atd.) kombinací by bylo mnoho, zvláštní kombinace by item vylepšovaly hodně jako přidáním 50% crit dmg 12%life atd. Top odměny by ale byly spojené s dlouhodobou farmou klíčů a zabíjení uber bossů. Je prostě škoda, že uberka jsou spojena pouze a jen s jedním prstenem.
Uber bossové II Změnou kombinací jednotlivých Uber bossů by se musela hodně změnit taktika a člověk by při vstupu do portálu nevěděl do čeho jde. Na hráčích by bylo rychle vymyslet taktiku a pustit se do boje. Dnes už každý ví, že vlevo je skeleton nahoře ghom a vpravo zoltan. Taktika je dána už dávno předem. Přidáním dalších lokací jako jsou lokace u hlavních bossů, a udělat párovaní bossů a výběr lokace náhodné by bylo velice zajímavé. Spojeno ještě s dropem dalších částí a o zábavu by bylo postaráno.
Nekonečný dung Vytvořit nějakou lokaci, která by měla neomezený počet (20) pater. V každém patře byl určitý druh monster, spojený s šampióny, rare ale i obyčejnými moby. S rostoucím levelem by se zvyšovalo množství monster, jejich síla atd. Nebylo by tedy lehké i pro top hráče, prosekat se až na samé dno. Po umrtí by se dung zavřel a přístup do něj by byl znemožněn až do otevření nové hry. Za každé zdolání jedné úrovně, by hráč získal odměnu ve formě velké zlaté truhlice kde by se jejich počet s rostoucí obtížností zvyšoval (1-3 patra 1 truhla, 4-5 2 truhly atd.) Zdolané patro by se objevovalo jako achievemnts nebo číslo vedle paragonu. Ukázalo by se tak jak je na tom která postava protože zdolání jednotlivých pater by bylo těžké a spojené s vyvážením postavy co se týče HP, resistů armoru atd. Nešlo by tedy jen DMG které by v tomto případě nebylo tak důležité
Počet smrtí postavy zobrazovat v informacích o postavě nebo ještě lépe u paragonu. Možná bychom koukali kolik hráčů hru i na SC hraje poctivě a kdo honí pouze paragon a jednotlivými mapami se jen prochcípává. Možná by se ukázalo, že hráči SC dokáží hru hrát poctivě aniž by postava zemřela. Šlo by jen to, že když by někdo zemřel, neznamelo byto ztrátu postavy a itemů. Hráči by si postav pak více vážili protože mít u paragonu číslo 666 úmrtí při paragonu 50 by bylo dost hrůzostrašné a člověk by si o hráči udělal své mínění.
Banner každého hráče by ukazoval info o danném hráči jako je počet nahraných hodin, počet dropnutých leg.věcí, počet smrtí danné postavy, popřípadě detailnější info jako je crit hit chance, crit hit dmg a jiné atributy, které o hráči nelze vlastně zjistit.Dokud Vám je on neřekny. Toto info by bylo pouze pro hráče které by měl člověk ve friendlistu. Nad každým banerem by se mohl zobrazovat ukazatel, v jak velkém nebezpečí je nositel baneru. Občas se stane že zrovna řežu několik monster a stojím v jedu a desecratoru, posíleném ještě několika lasery a člověk, který se na mě portne je ihned mrtvej.
Vrátit do hry staminu Stamina v D2 byla zajímavá. V D3 není ale mohla by se vrátit. Stat stamina by objevoval normálně na itemech a za každých třeba 100 stamina by se přidávalo 1% do movement speedu. S rostoucím movement speedem by se ale snižovala výdrž postavy. Do této staminy by se vztahoval movement speed pouze z ní, nikoliv z itemů. Po vyčerpání staminy by postava běžela takovou rychlostí jakou by měla z itemů.
Pomocí craftu změnit velikost Health potionů. Podmínka najít plánek na každý typ potionu, změna z 12500HP na 15000HP, 17500HP, 20000HP
Výroba socketu do itemů lvl 60 až 63 Pro každý druh itemu 1 plánek. Poplatek za výrobu socketu do armorů např. 10M, do zbraní např. 50M
Vytvořit zvláštní úroveň s gobliny. Udělat na podobný způsob jako je v ACTu 2 časový event kde se člověk dostane do druhého podlaží, kde na něj čeká truhla. Tam by pak v malé aréně bylo třeba 5-10 goblinů najednou. Goblini po aktivování mohou útéct přes port jako je tomu teď ve hře . Při pobíhání mohou dávat nějaké DMG ve formě plague, electrified,desecrator, frozen, molten). Zvláštní event je možné najít v kterémkoliv ACTu, není podmínkou že se ve hře objeví pokaždé.
Oživení velkých kostlivců v ACTu 3 (cesta k Azmodanovi) Hýbající se obrovské kostry, by se aktivovali podobně jako stonožky flusající moby v ACTu 3
Po dosažení paragon lvl 100 dostane každý charakter jeden pasivní skill na víc (celkem 4) Motivace k dosažení maximálního paragonu
Podle aktuálního času na daném serveru by se stmívalo/rozednívalo. Platí pouze pro venkovní mapy, možnost zapnout/vypnout
Možnost dát followerům více itemů (chest, helm, boty)
Při přechodu z ACT3 do ACT4 neztrácet NV (neztrácet NV při přechodu do všech ACTů)
Možno přehazovat skilly kdykoliv ve hře aniž by hráč ztratil NV. Pro hráče je celkem těžké přehazovat neustále skilly když už má něco naučeného a zažitého, nevidím tedy důvod, pro při přehození skillu se NV ztratí. Možná to udělat že za každý skill ubrat jeden NV ale stejně…kdo by pořád při každém ACTu nebo mapě přehazoval skilly protože teď tam budou těžší mobové? Pár slabších hráčů by toho možná „zneužívalo) ale to jen do času až se posunou dále. Návrh kvůli tomu, že jsem se už několikrát ve hře uklikl, vyhodil jsem skill a NV byly pryč. Přehození skillu spojeno s časem něž by se skill aktivoval např 120 vteřin
Odměny za zabití více monster navýšit Odměny za zabití několika desítek monster na ráz jsou docela směšné. Odměny odvozovat podle typů monster a monster poweru. Odměna by mohla být pár % ze získaných expů za fight.
Pro každou postavu vytvořit nějaký unikátní skill, na který by byla opravdu jen 0.001% šance že ten skill půjde použít. Pro každou postavu udělat něco, co by charakterizovalo danou postavu. Nějaký masakr skill, s obrovským dmg, doprovázený velkými efekty i třeba nějakou animací . Při možnosti použití toho skillu by běžel třeba nějaký čas aby ho hráč musel použít a nešetřil si ho nějakého bosse. Hráč by pak byl napnutý, kdy se daný skill objeví, co dokáže a kolik mobů to odnese.
Pro AH vytvořit záložky, kde by si člověk pro jednotlivé typy itemů zadal staty a jejich velikost kterou požaduje a po kliknutí na danou záložku by mu aukce vyhodila předměty zadaných statů. Beru to z vlastní zkušenosti, kde vím že chci chestku se 150str, 90 vit, 75 all resist a 3 sockety. Jiná pro mě nemá smysl tak neustále zadávám tyhle staty dokola.
Přidat do hry 1 nebo 2 gemy zvyšující nějaké neobvyklé staty jako je (all resist, attack speed, movement speed atd)
Nové eventy s každým patchem nebo každý měsíc, přidat pár nových eventů
Vytváření portálů stejně jako u D2 vytvořit a né se hned teleportovat, nebo zkrátit kouzlení teleportu ze 4s na 2s
Přidávat postupně do hry nové itemy Přidáváním nových itemů do hry by se zamezilo, že by hráči na vyšších úrovních hledali stejný typ itemů protože jsou nejepší a pak by všichni vypadali úplně stejně
Možnost změny vzhledu itemů na postavě U kováře nebo nově vytvořeného artisana by si člověk mohl za poplatek změnit vzhled itemu, při zachování stejných statů. Ze začátku by asi stačilo měnit vzhled itemů podle itemů co jsou ve hře (např: mám helmu lvl 62 ale líbí se mi vzhled helmy lvl 63 tak za poplatek xxK si její vzhled změním) Dalším, a trochu náročnějším krokem by bylo přidat do hry speciálního artisana, který by itemy dokázal "tunit", přidáváním různých ostnů, kovových plátů atd, na helmy a ramena přidáním rohů a zubů zvířat, meče a sekery udělat tvarově rozmanitější, možnost prostě změnit tvar itemů aby každá postava byla co se týče vzhledu originál a nelišila se pouze barvou (např. až budou všichni barbaři běhat v IK setu, s rameny Wile ward, botami Ice climbers, bude to takové divné, protože všichni budou stejní) U artisana by měl člověk na výběr třeba deset různých tvarů pro každý druh itemu (i více to by určitě nevadilo)
Koupě zvířecích pomocníků od nového wendora Za pronájem xxK goldů by si človkě mohl ve městě pronajmout nějaké zvířecí pomocníky (vlky, havrany, ohnivé ptáky, draky, netopýry) Ti by se podle ceny lišili jak vzhledově, tak DMG a life.
Vytvořit zvláštní skilly Pomocí nějakých legendárních svitků, runů, částí nějaké knihy by se postava při složení celého kompletu naučila nějaký další unikátní ať už pasivní nebo aktivní skill nebo by vylepšila své stávající skilly
Nesbírat health globy když má postava plné HP
Porovnávání itemů i v AH Spousta hráčů teď dělá to, že itemy vyhledá, pošle je na chat a jde do hry se podívat o kolik se mu co zvedne. Zavést to přímo do AH by nebyl vůbec špatný nápad
"Fialová" monstra posílit na HP a DMG Odměnou za to by byl 1 NV, expy a itemy
Za hrou vytvořené moby dostávat expy Stává se, že při otevření nějaké truhly se objeví spousta mobů za které nejsou expy.
V menu hry vyzoušet skilly jak vypadají a jaké dělají efekty V menu, kde stojí postava a dýchá si vyzkoušet, co dělá který skill a jak u toho postava vypadá. Lidé by tak mohli vytvářet zajímavé screenshoty, jako tapety na plochu PC nebo mobilů
Přístup do AH i ze hry umožnit hráčům přístup do AH přes vendora, nebo jinou speciální postavu
Nové shriny Vložit do hry další shriny například s LS, crit. chance a chrit. dmg,block, nebo útoky typu bleed ale jiné nové, dělající slušné dmg a efekty
Nové shriny II Vložit do hry shriny typu aktivuj a bojuj. Aktivováním shriny by se z nebe, ze země začli nořit mobové s polu s nějakými monstry typu rare a šapión nebo fialový boss. Obtížnost zlikvidovat všechna monstra by byla dost těžká, ale odměna velká. Na každém hráči by bylo, jestli danou shrinu aktivuje nebo ne. Při pobití všech monster a hlavního bosse ,nebo několika packů typu rare/champion by pak dostal hráč další odměnu ve formě zlata, gemů a hlavně itemů. Pro aktivaci shriny by hráč musel mít 5 NV a pro každý act by připadaly 2-3 shriny které by se náhodně generovaly kdekoliv na mapě jak je tomu do teď u obyčejných shrin. Po aktivaci by měl hráč pouze jeden pokus, při umrtí by vše zmizelo a hráč by nedostalvůbec nic.
Nové shriny III zajímavou shrinou by určitě byla shrina typu missile dampening. Hráč který by shrinu sebral by měl bublinu zpomalující letící útoky. Na partě hráčů by pak bylo, která z postav bublinu ponese a kteří se budou jen v bublině pohybovat aby byli chráněni.
Nové shriny IV Shriny po aktivaci vykouzlí zvířecí pomocníky.
Nové shriny V speciální shrina by po aktivaci svolala všechny příšery z celé mapy. Příšery by se pohybovali svou běžnou rychlostí, šampióni a rare s affixem fast by běželi rychleji. Po aktivaci a zničení všech nepřátel by hráči dostali k itemům vypadnutých z mobů ještě speciální odměnu ve formě dalšího lootu.
Uber bossové Neomezit bosse na drop jedné a té samé části prstenu a být odkázán pouze na jeden prsten, který vesměs nestojí za nic a po dosažení paragonu 100 ho každý zřejmě vyhodí. Přidat nové kombinace bossů (zoltan, skeleton, ghom siege atd), spojené klidně i s hlavními bossy a jejich lokacemi Přidat další části itemů, které by si člověk mohl složit. (helma, chestka, boty, wristy atd) každá z věcí by se skládala z nějakých 3. částí, po složení by hráč získal nějaký unikátní item daného typu. Další z možností, skládat plánek nějakou knihu pomocí stránek které by z uber bossů padaly, a pomocí nich si své nošené itemy vylepšovat. Stránky by měly nějaké označení (např. čísla,slova) kde by po složení nějaké číselné kombinace mohl artisan item nějakým způsobem vylepšit. (složením svitků č. 1,10,25 by artysan zvýšil u kterého koliv itemu strength o 50, atd. atd.) kombinací by bylo mnoho, zvláštní kombinace by item vylepšovaly hodně jako přidáním 50% crit dmg 12%life atd. Top odměny by ale byly spojené s dlouhodobou farmou klíčů a zabíjení uber bossů. Je prostě škoda, že uberka jsou spojena pouze a jen s jedním prstenem.
Uber bossové II Změnou kombinací jednotlivých Uber bossů by se musela hodně změnit taktika a člověk by při vstupu do portálu nevěděl do čeho jde. Na hráčích by bylo rychle vymyslet taktiku a pustit se do boje. Dnes už každý ví, že vlevo je skeleton nahoře ghom a vpravo zoltan. Taktika je dána už dávno předem. Přidáním dalších lokací jako jsou lokace u hlavních bossů, a udělat párovaní bossů a výběr lokace náhodné by bylo velice zajímavé. Spojeno ještě s dropem dalších částí a o zábavu by bylo postaráno.
Nekonečný dung Vytvořit nějakou lokaci, která by měla neomezený počet (20) pater. V každém patře byl určitý druh monster, spojený s šampióny, rare ale i obyčejnými moby. S rostoucím levelem by se zvyšovalo množství monster, jejich síla atd. Nebylo by tedy lehké i pro top hráče, prosekat se až na samé dno. Po umrtí by se dung zavřel a přístup do něj by byl znemožněn až do otevření nové hry. Za každé zdolání jedné úrovně, by hráč získal odměnu ve formě velké zlaté truhlice kde by se jejich počet s rostoucí obtížností zvyšoval (1-3 patra 1 truhla, 4-5 2 truhly atd.) Zdolané patro by se objevovalo jako achievemnts nebo číslo vedle paragonu. Ukázalo by se tak jak je na tom která postava protože zdolání jednotlivých pater by bylo těžké a spojené s vyvážením postavy co se týče HP, resistů armoru atd. Nešlo by tedy jen DMG které by v tomto případě nebylo tak důležité
Počet smrtí postavy zobrazovat v informacích o postavě nebo ještě lépe u paragonu. Možná bychom koukali kolik hráčů hru i na SC hraje poctivě a kdo honí pouze paragon a jednotlivými mapami se jen prochcípává. Možná by se ukázalo, že hráči SC dokáží hru hrát poctivě aniž by postava zemřela. Šlo by jen to, že když by někdo zemřel, neznamelo byto ztrátu postavy a itemů. Hráči by si postav pak více vážili protože mít u paragonu číslo 666 úmrtí při paragonu 50 by bylo dost hrůzostrašné a člověk by si o hráči udělal své mínění.
Banner každého hráče by ukazoval info o danném hráči jako je počet nahraných hodin, počet dropnutých leg.věcí, počet smrtí danné postavy, popřípadě detailnější info jako je crit hit chance, crit hit dmg a jiné atributy, které o hráči nelze vlastně zjistit.Dokud Vám je on neřekny. Toto info by bylo pouze pro hráče které by měl člověk ve friendlistu. Nad každým banerem by se mohl zobrazovat ukazatel, v jak velkém nebezpečí je nositel baneru. Občas se stane že zrovna řežu několik monster a stojím v jedu a desecratoru, posíleném ještě několika lasery a člověk, který se na mě portne je ihned mrtvej.
Vrátit do hry staminu Stamina v D2 byla zajímavá. V D3 není ale mohla by se vrátit. Stat stamina by objevoval normálně na itemech a za každých třeba 100 stamina by se přidávalo 1% do movement speedu. S rostoucím movement speedem by se ale snižovala výdrž postavy. Do této staminy by se vztahoval movement speed pouze z ní, nikoliv z itemů. Po vyčerpání staminy by postava běžela takovou rychlostí jakou by měla z itemů.