Stránka 1 z 2
zamčený učet
Napsal: 20.12.2012, 20:14 hod.
od zazvy
Ahoj všem.Mam problem..blizzard mi zablokoval učet protože jsem jsem delší dobu nehrál a pak se přihlásil z nového PC jenže stím asi nepočítali a opravdu je to podle jejich návodu neřešitelný problém.Prosím o jakoukoli radu jak na to.Píše to jen abych kontaktoval podporu ale žadný email na ně tam není...ten jejich tiket poslat nemohu protože nejsem přihlášen.
Díky moc za rady
Re: zamčený učet
Napsal: 20.12.2012, 20:44 hod.
od Foebane
tak se prihlas a odblokuj ho, neni to zas tak tezky
Re: zamčený učet
Napsal: 20.12.2012, 20:53 hod.
od zazvy
tak to me fakt nenapadlo....nemohu se prihlasit kdyz mam zablokovaný učet...nikam mě to nepustí!!!!
Re: zamčený učet
Napsal: 21.12.2012, 00:44 hod.
od Malf
battle.net>login>odkaz can't log in?>volba I’m currently locked out of my account>unlock account> vyplň emailovou adresu, jméno a příjmení, pokud neumíš anglicky zkus translátor(jedná se o údaje, se kterými jsi zakládal battle.net account) > pokud máš Battle.net SMS protect budeš dotázán na bezpečnostní kód, pokud ne musíš vložit část aktivačního klíče na jednu z her u blizzardu nebo odpovědět na bezpečnostní otázku, kterou jsi zvolil při tvorbě účtu > když to uděláš dobře, account se ti odemkne ....btw dej si Vyhledat pokud něco chceš na fóru najít, řešilo se to tu xmilionkrát...A pokud si ty údaje nepamatuješ, tak máš trochu problém, buď si založ novej account a podej support ticket, že máš locknutej účet a nemůžeš se do něj dostat a nebo musíš zavolat přes skype do anglie, GL...
Re: zamčený učet
Napsal: 21.12.2012, 06:36 hod.
od zazvy
no ale já nepotřebuji změnit heslo!!!jen odemknout ucet
Re: zamčený učet
Napsal: 21.12.2012, 08:06 hod.
od Tyckin
Ono to spolu souvisí - Blizzard to preventivně bloknul a na odblokování je třeba zadat údaje, které by měl vědět jen pravý majitel účtu, a jen ten může změnit heslo, pak se to oblokuje. Mě to takhle např. bloknul když jsem se na battlenet přihlásil z PC z práce - jinou IP adresu považoval za podezřelou aktivitu, takže preventivní lock účtu - stačilo vyplnit jméno a příjmení, mail, část registračního kódu či kontrolní otázku, změnit heslo a už to zase jede
Re: zamčený učet
Napsal: 22.12.2012, 09:25 hod.
od zazvy
to se mi konecně podařilo...na battlenetu se prihlásím v pohode ale stale kdyz pustim hru tak tam na me vyskoci hlaska že to musím odemknout...delal jsem to tisickrat...mam SMS protect,heslo probehlo ale hra me nikam nepustí...chce po me tajnou otazku kterou si teda nepamatuju ale druha moznost je odemknout pres Web a to jsem delal hodnekrat...poslal jsem jim tam ten ticket tak uvidim co se bude dít dál...
Re: zamčený učet
Napsal: 22.12.2012, 17:13 hod.
od Bedriska
mam stejny problem kontrolni otazku jsem uz zapomel
tak jsem dal volbu Napiš prvnich 6 znaku z cd key
a stejne me to nepusti dal
Re: zamčený učet
Napsal: 22.12.2012, 19:11 hod.
od Morrigen
Totálně mě fascinuje laxní přístup některých hráčú ohledně ochrany svého ACC.
Je to u Devíti pekel takový problém mít autenticátor a SMS protect?
Re: zamčený učet
Napsal: 23.12.2012, 09:08 hod.
od Bedriska
..
Re: zamčený učet
Napsal: 23.12.2012, 18:43 hod.
od Tyckin
No upřímně když jsem tu četl nějaké trable lidí při změně mobilu s autenticatorem, nemám na něj zrovna dvakrát chuť
Radši jsem prostě přirozeně opatrnej - nevyplňuju svoje údaje do odkazu v podezřelém mailu, nemám zasviněnej comp trojanama, mám dlouhé heslo co nikomu neříkám atd.
Re: zamčený učet
Napsal: 23.12.2012, 19:17 hod.
od sklb
Morrigen píše:Totálně mě fascinuje laxní přístup některých hráčú ohledně ochrany svého ACC.
Je to u Devíti pekel takový problém mít autenticátor a SMS protect?
he? ved pise ze ma mobile protect. Toto je skor totalne retardovany, paranoidny pristup blizzardu ked akykolvek login z ineho pocitaca trestaju lockom accountu. Keby sa to riesi tak jak v guildwars ze ti dojde mail na mail na ktorom mas registrovany acc, 2 x kliknes a hotovo, ale takto? OTRAVA
A este jedna vec. Daj si authentifikator na samsung a uvidis jaka to je sranda ked si tvoj mob updatne android
)
Re: zamčený učet
Napsal: 23.12.2012, 19:27 hod.
od Kaplan007
Lockování účtů je jediný způsob jak zabránit hackerům, aby se dostali na málo zabezpečený účet. Jak bys to jinak řešil? Nechal bys hackery ať mají třeba 1000 pokusů na nabourání účtu lidí, kteří ještě nepochopili, že zabezpečení účtu je potřeba?
Btw. Odemknutí účtu je otázka pár vteřin. Veškeré instrukce jsou v mailu. Nechápu, proč tady kvůli tomu lidi zakládají haldu témat.
Re: zamčený učet
Napsal: 23.12.2012, 19:31 hod.
od sklb
Svoje riesenie som uz nacrtol. Normalne cez mail by som to riesil. na mail (registracny) by prisla sprava kde by si klikol na odkaz a hotovo..
necituj předchozí příspěvek. kojot
Re: zamčený učet
Napsal: 23.12.2012, 19:40 hod.
od kojot
Já nevím, mě nepřijde to, že ti na mobil přijde kód pomocí kterého si účet odemkneš a změníš heslo, jako že by to bylo nějak extra složitý...
Re: zamčený učet
Napsal: 23.12.2012, 22:02 hod.
od Malf
Přesně tak. Je to jednoduchý, jenom by lidi museli bejt ochotný se o to starat, ale to je jako se vším. Pak se divý, že jim hacknou účet. Navíc všude se píše, že je lepší používat fyzický autentikátor, právě kvůli např. ztrátě telefonu nebo updatu firmware, kterej může všechno rozházet. Teď sice jsou špatně k sehnání, ale na německým amazonu jsou pořád. Obecně autentikátor znemožní naprosto jakoukoli možnost hacku účtu. To podle mýho za těch 250 korun stojí...navíc se Vám účet už nebude takhle dementně zamykat. Když se přihlásíte pod jinou IP, tak Vám to vypíše, že máte vložit kód z autentikátoru, což uděláte a je to...
Re: zamčený učet
Napsal: 24.12.2012, 12:14 hod.
od Tyckin
Na Něměckým Amazonu - hmm, berte taky v potaz, že existujou i exoti jako já, co nejsou zařízený na objednávky ze zahraničí, a mám mimo jiné "starej hloupej telefon" bez internetu, jistota je jistota. Může vám to připadat v dnešní době poněkud absurdní, ale já ke všem těm PayPalům atd. zkrátka zrovna dvakrát důvěřivej nejsem, prostě nejsem příznivcem plateb na internetu, není to pro mě stejná samozřejmost jako koupě rohlíků u šikmookáčů
Nicméně jsem zvědav, až si příští rok při migraci na SSD změním vokna, jak budu zprovozňovat D3 a SC2, snad to půjde jak by mělo
Re: zamčený učet
Napsal: 24.12.2012, 16:38 hod.
od Kaplan007
Re: zamčený učet
Napsal: 26.12.2012, 19:15 hod.
od Malf
@kaplan007: Myslel jsem z oficiálních stránek battle.net eshopu, psali něco o tom, že nějak mění evropskej eshop, čili to jde koupit právě jenom přes ostatní prodejce mimo battle.netu, ale je to jenom dočasná záležitost, která by se měla vyrešit soon
...jinak jasně, všude jinde jsou v pohodě k dostání
Re: zamčený učet
Napsal: 16.03.2013, 16:19 hod.
od Tib3rian
Tak teraz nemozem hrat D3, kedze mi nefunguje stare pc. Isiel som hladat na net postup ako sa to prehlasi na ine pc a co nevidim, ono to nejde. Ucet sa mi vraj zablokuje a aj po odblokovani sa do hry na novom pc nedostanem. Authenticator je pre mna pase, kedze nemam prave meno na battle.net(cize po pokazeni authenticatoru si ho nemozem dat prec) a sms protect mi nepomoze, kedze nim sa zase da len ucet odblokovat. Jak mam sakra dostat svoj account nove pc?! To stare vydrzi tak mozno do druheho datadisku. Naco mi je ochrana uctu, ked jej vysledok je v podstaste rovnaky ako jeho hacknutie? Nic, musim cakat do pondelka a dufat, ze pc opravia.