Stránka 1 z 6

Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 14:56 hod.
od NargarotH
Menší počteníčko na během prázdnin :)
http://www.diablofans.com/topic/99370-l ... potential/

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 15:32 hod.
od JamieChris
Nějaký stručný vysvětlení česky o co go? Ty změny tam vidim, ale čeho se to týká? Připravovanej patch? Nebo na datadisku?

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 15:59 hod.
od Javurek
Jde o to že tam jeden člověk předkládá svoje návrhy jak vylepšit systém dropu a věci kolem něj. Má tam i vytvořené obrázky k tomu. Jako fakt neskutečné co ten člověk tam udělal :D

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 16:02 hod.
od Alfajk
a jeste vic me na tom toci,ze kdyby blizz nebyl nenazrana ku*va,tak jsme tohle vsechno mohli mit v podobe modu...

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 16:16 hod.
od ZOMB
Pěkné, promyšlené, nereálné :(
Chtějí to všichni kromě Blizzardu... v tom je ten háček...

Alfajk: V těch modech by toho bylo ještě mnohem víc ;)

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 16:32 hod.
od spiderer
Krasny napady s myslenkou jak hre prodlouzit hratelnost o stovky hodin. Chtel bych se dozit Lootu 2.0 :D

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 16:48 hod.
od Javurek
Proč by to neměl chtít blizzard, ty věci co tam ten člověk navrhuje nejsou nějak extrémně neproveditelné pro blizz.

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 17:19 hod.
od HELLERcz
Tak takovou změnu bych si nechal líbit :o)

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 17:37 hod.
od Alfajk
Javurek píše:Proč by to neměl chtít blizzard, ty věci co tam ten člověk navrhuje nejsou nějak extrémně neproveditelné pro blizz.
nikdo nerekl,ze je to neproveditelny,jen to blizzard nikdy sam nebude chtit udelat,protoze to kazi jejich "Artistic Integrity"(na tyhle slova zacinam bejt alergickej)

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 17:43 hod.
od Kuki10
^^

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 19:53 hod.
od ZOMB
Javurek: Když se nad tím tak zamýšlím... máš vlastně pravdu ;)
Téměř všechny změny totiž vedou jen k dalšímu zlehčení hry... a to je přesně Blizzardí styl :)
V podstatě nic jiného od vydání hry nedělají, a to považuju za jeden z největších problémů celé hry...
Radši to ale nechci rozpitvávat... každý na to má jiný názor :)

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 22.07.2013, 22:30 hod.
od Javurek
O to jak je to těžké ani zas tak nejde, jde o zábavnost. D2 taky nebylo bůh ví jak těžké.

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 04:10 hod.
od ZOMB
Tak si schválně zkus porovnat D2 Hell x D3 Hell ;)

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 05:23 hod.
od RedDwarf_Cz
zomb- snad D2 hell x D3 inferno

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 08:05 hod.
od Baglik
Já si teď z nostalgie zahrál D1 tam byla ta správná obtížnost. :)

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 08:43 hod.
od firdecek
Změny jsou super, ale podle mě toto prostě Blizzard nedá do ostré D3 anebo jen malou část, jelikož si myslím, že ten tým, co programoval D3 před vydáním, je teď na jedné desetině. A bude ještě menší, jakmile se vydá D3 na console. Jejich hlavní prioritou je vývoj NOVÝCH titulů a ne urdžování stávajících. Proto jsou změny vždy jen kosmetické a teď Loot 2.0, který přinese prý něco pořádného, bude asi až od 2014...

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 09:14 hod.
od esopeso
Všecko co chcem my hráči blizzard nechce a když už ano , tak jim implementace patchu atd trvá sto let a já jim ty jejich kecy už vážně nežeru :-) kdyby jim vše netrvalo milion let tak by možná ta budoucnost Dia nebyla tak marná jako v momentálním podání !!!! Snad jim to dojde , ale za jak dlouho ? A bude tu hru vůbec někdo hrát ještě ?

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 10:46 hod.
od Programos
Prvni inferno bylo suprove narocne, bohuzel nevyvazene pro melle chary a celkove, ta hra byla nuda. 300 hodin bez legendarky... a kdyz uz, tak k nicemu. Ted je diablo mnohem snazsi, ale na druhou stranu musim rict, ze me bavi vic jak tenkrat... expeni paragonu, dropovani brimu. Neni to to, co jsem cekal na zacatku ale... proste neco malo me na tom bavi ;]

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 13:50 hod.
od ZOMB
RedDwarf_Cz: To právě ani náhodou!
Vývojáři slibovali obtížný hell a téměř nemožné dokončit inferno...
Srovnání D2 Hell a D3 Hell je na místě...

esopeso: Podle mě za pár let oznámí vydání dalšího dílu Diabla, a podle mých výpočtů se ho dočkáme za 35 let ;)

Programos: Já to mám naopak. Inferno bylo na začátku zábavné, protože se muselo dlouho expit v actu 1, abys to v actu 2 vůbec zvládal... byla to motivace, přirozený cíl, kam se dostat... nejlepší věci totiž padaly v actu 4, horší v actu 3, ještě horší v actu 2, a v actu 1 dropovaly dobré věci nejméně často... tenhle systém se mi líbil, Monster Power ho vážně nenahradí :ble:

...ale co člověk, to jiný názor ;)

Re: Loot 2.0, fanmade patch

Napsal: 23.07.2013, 16:52 hod.
od Piglampa
Souhlasím se ZOMBEM.
Na zacatku to bylo zabavne,gear mel smysl,neslo jen o cc,cd a ls,ale i o resisty,hp a loh.
Stit byl hodne potrebny,ted je jen k smichu.MP ten nema smysl stejen jako paragon-zvyseni mf a gf na nefunkcni itemizaci,fakt dobry napad :roll: ,
o zvyseni hp monster nemluve.