Stránka 1 z 6
Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 14:56 hod.
od NargarotH
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 15:32 hod.
od JamieChris
Nějaký stručný vysvětlení česky o co go? Ty změny tam vidim, ale čeho se to týká? Připravovanej patch? Nebo na datadisku?
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 15:59 hod.
od Javurek
Jde o to že tam jeden člověk předkládá svoje návrhy jak vylepšit systém dropu a věci kolem něj. Má tam i vytvořené obrázky k tomu. Jako fakt neskutečné co ten člověk tam udělal
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 16:02 hod.
od Alfajk
a jeste vic me na tom toci,ze kdyby blizz nebyl nenazrana ku*va,tak jsme tohle vsechno mohli mit v podobe modu...
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 16:16 hod.
od ZOMB
Pěkné, promyšlené, nereálné
Chtějí to všichni kromě Blizzardu... v tom je ten háček...
Alfajk: V těch modech by toho bylo ještě mnohem víc
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 16:32 hod.
od spiderer
Krasny napady s myslenkou jak hre prodlouzit hratelnost o stovky hodin. Chtel bych se dozit Lootu 2.0
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 16:48 hod.
od Javurek
Proč by to neměl chtít blizzard, ty věci co tam ten člověk navrhuje nejsou nějak extrémně neproveditelné pro blizz.
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 17:19 hod.
od HELLERcz
Tak takovou změnu bych si nechal líbit :o)
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 17:37 hod.
od Alfajk
Javurek píše:Proč by to neměl chtít blizzard, ty věci co tam ten člověk navrhuje nejsou nějak extrémně neproveditelné pro blizz.
nikdo nerekl,ze je to neproveditelny,jen to blizzard nikdy sam nebude chtit udelat,protoze to kazi jejich
"Artistic Integrity"(na tyhle slova zacinam bejt alergickej)
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 17:43 hod.
od Kuki10
^^
Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 19:53 hod.
od ZOMB
Javurek: Když se nad tím tak zamýšlím... máš vlastně pravdu
Téměř všechny změny totiž vedou jen k dalšímu zlehčení hry... a to je přesně Blizzardí styl
V podstatě nic jiného od vydání hry nedělají, a to považuju za jeden z největších problémů celé hry...
Radši to ale nechci rozpitvávat... každý na to má jiný názor
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 22.07.2013, 22:30 hod.
od Javurek
O to jak je to těžké ani zas tak nejde, jde o zábavnost. D2 taky nebylo bůh ví jak těžké.
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 04:10 hod.
od ZOMB
Tak si schválně zkus porovnat D2 Hell x D3 Hell
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 05:23 hod.
od RedDwarf_Cz
zomb- snad D2 hell x D3 inferno
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 08:05 hod.
od Baglik
Já si teď z nostalgie zahrál D1 tam byla ta správná obtížnost.
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 08:43 hod.
od firdecek
Změny jsou super, ale podle mě toto prostě Blizzard nedá do ostré D3 anebo jen malou část, jelikož si myslím, že ten tým, co programoval D3 před vydáním, je teď na jedné desetině. A bude ještě menší, jakmile se vydá D3 na console. Jejich hlavní prioritou je vývoj NOVÝCH titulů a ne urdžování stávajících. Proto jsou změny vždy jen kosmetické a teď Loot 2.0, který přinese prý něco pořádného, bude asi až od 2014...
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 09:14 hod.
od esopeso
Všecko co chcem my hráči blizzard nechce a když už ano , tak jim implementace patchu atd trvá sto let a já jim ty jejich kecy už vážně nežeru :-) kdyby jim vše netrvalo milion let tak by možná ta budoucnost Dia nebyla tak marná jako v momentálním podání !!!! Snad jim to dojde , ale za jak dlouho ? A bude tu hru vůbec někdo hrát ještě ?
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 10:46 hod.
od Programos
Prvni inferno bylo suprove narocne, bohuzel nevyvazene pro melle chary a celkove, ta hra byla nuda. 300 hodin bez legendarky... a kdyz uz, tak k nicemu. Ted je diablo mnohem snazsi, ale na druhou stranu musim rict, ze me bavi vic jak tenkrat... expeni paragonu, dropovani brimu. Neni to to, co jsem cekal na zacatku ale... proste neco malo me na tom bavi ;]
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 13:50 hod.
od ZOMB
RedDwarf_Cz: To právě ani náhodou!
Vývojáři slibovali obtížný hell a téměř nemožné dokončit inferno...
Srovnání D2 Hell a D3 Hell je na místě...
esopeso: Podle mě za pár let oznámí vydání dalšího dílu Diabla, a podle mých výpočtů se ho dočkáme za 35 let
Programos: Já to mám naopak. Inferno bylo na začátku zábavné, protože se muselo dlouho expit v actu 1, abys to v actu 2 vůbec zvládal... byla to motivace, přirozený cíl, kam se dostat... nejlepší věci totiž padaly v actu 4, horší v actu 3, ještě horší v actu 2, a v actu 1 dropovaly dobré věci nejméně často... tenhle systém se mi líbil, Monster Power ho vážně nenahradí
...ale co člověk, to jiný názor
Re: Loot 2.0, fanmade patch
Napsal: 23.07.2013, 16:52 hod.
od Piglampa
Souhlasím se ZOMBEM.
Na zacatku to bylo zabavne,gear mel smysl,neslo jen o cc,cd a ls,ale i o resisty,hp a loh.
Stit byl hodne potrebny,ted je jen k smichu.MP ten nema smysl stejen jako paragon-zvyseni mf a gf na nefunkcni itemizaci,fakt dobry napad
,
o zvyseni hp monster nemluve.