Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334
Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od ZOMB » 20.09.2013, 16:26 hod.

Zdravím všechny hráče :!: ;)

Toto téma můžete brát jako reakci na Kukiho článek, čerpající z http://www.rockpapershotgun.com

Podle komunikace serveru http://www.rockpapershotgun.com s Blizzardem se dovídáme, že neplánují offline mod vytvořit... zatím :)

Jistě... jestli bude D3 úspěšná hra a bude ji hrát dost hráčů i po deseti letech, bude ji Blizzard stále držet na serverech (jako je tomu v případě D2), ale podle mě offline mod přijde dříve nebo později...

Rád bych tedy uvedl jak pozitiva offline modu, tak jeho negativa (a jejich řešení):

Pozitiva:
1) V offline modu nejsou žádné disconnecty a lagy zapříčeněné (špatným) internetovým připojením
- toto je vcelku jasné... dalo by to konečně prostor všem hráčům, kteří chtějí hrát hardcore a mají na to buď špatný internet a nechtějí (nebo nemůžou) hrát v partě

2) Modding
- hráči si hru upraví tak, jak chtějí (hra není pro každého bezchybná)

3) Když dostanete ban, budete hru moci dále hrát
- na tomhle už skončili dva moji přátelé... na hru se těšili, koupili si ji, moc je nepotěšila, byli z toho zklamaní a najednou jim Blizzard neoprávněně udělil ban... oba však byli hrou a hlavněm přístupem Blizzardu ke hráčům tak znechuceni, že ani neměli chuť se hrou pokračovat a obhajovat před Blizzardem svoji nevinnost...
Když si tedy kupujeme D3 na PC, nekupujeme si hru, ale pouze licenci... a to je správně? Že Blizzard může kdykoliv přijít, a bezdůvodně vám zakázat hraní?

4) Správná diablovka není MMO
- tak mi připadá D3 v PC verzi... nutnost být online do Diabla nepatří, a nikdy patřit nebude... na to tu máme jiné hry...

5) Můžete hrát kdekoliv - na venkově, na horách, v poušti... prostě všude tam, kde jsou pro internet nepříznivé podmínky :)

6) Můžete si vybrat, jakou verzi hry budete hrát (toto není jisté)
- za mě by to byl návrat do verze hry 1.0.3 (nebo 1.0.2), kdy bylo inferno skutečným infernem (i když mělo svoje mouchy...)

7) Nevykopne vás to po půl hodině neaktivity :D



Negativa:
1) Budou se šířit pirátské verze hry
Řešení: prostě se to udělá tak, jako to je u streamové verze Torchlight 2... budete se muset přihlásit, tím si to ověří vaši totožnost, a poté budete moci hrát single player bez nutnosti být online

2) Hráči si vytvoří supersilné předměty se kterými budou následně hrát online
Řešení: single player postavy se nebudou moci připojit na battle.net, maximálně budete moci s někým hrát na místní síti (LAN)



Kdyby mě něco napadlo, dopíšu to sem... o to samé nyní prosím vás. Kdyby jste měli nějaké připomínky, napište sem do tématu a probereme to...

Jak vidíte, není to nic strašného... lidé, kteří nebudou chtít hrát offline, budou hrát dál klasicky na battle.netu a nemusí se obávat, že tam přijde někdo s OP vybavením...

Jde mi o to, že kdyby se našlo více lidí, kteří by chtěli ve hře offline mod, napsal bych na oficiální forum, a snad si toho Blizzard všimne :D


Přeju všem příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
homeles8
Fallen Shaman
Příspěvky:76
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Homeles#2261

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od homeles8 » 20.09.2013, 16:49 hod.

...5) Můžete hrát kdekoliv - na venkově, na horách, v poušti... prostě všude tam, kde jsou pro internet nepříznivé podmínky :) ...

...budete se muset přihlásit, tím si to ověří vaši totožnost....
trochu si to odporuje :-)
něco

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Alfajk » 20.09.2013, 16:51 hod.

offline zkombinovanej s moznosti modovat by byl uplne nejlepsi...a ze si nekdo vytvori superpredmety? noa? tak at si je vytvori,kicknout ze hry se da vzdycky

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od ZOMB » 20.09.2013, 16:57 hod.

homeles8: Díky za upozornění, zapomněl jsem to dovysvětlit...
Nemusel by ses přihlašovat pokaždé, ale jednou za čas (zhruba jako když to po hráči chce authenticate kod, pokud ho má aktivovaný)... myslím, že to je zhruba jednou za měsíc ;)

Alfajk: I tak se to dá řešit :D
Jenže problém je v tom, že to u něj třeba ani nepoznáš...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Sarevok » 20.09.2013, 20:28 hod.

čo k tomu dodať, len to že tie negatíva vôbec nie sú negatíva. Keď niekto upiráti hru nie je to negatívum pre mňa, zvysoka na to kašlem, tak ako aj na to či si niekto vytvorí uber predmety.
Chcelo by to okrem SP aj TCPIP možnosť ako bola v D2. Mať tam mod ako bol hell unleashed na D2 tak sa na oficiálny bnet ani nepozrem :D možno aj to je dôvod prečo offline nikdy nebude. Už v D2 bilo do očí aký sú blizzard legacy team totálny neschopáci v porovnaní s modermi. Mám pocit že v prípade D3 by to bolo ešte výraznejšie. Dostať za vyučenú od nejakého amatérskeho moddera by im asi nebolo príjemné. Boli by poriadne na smiech keby jeden človek vybalancoval hru, skilly aj predmety za 2-3 mesiace lepšie ako celý ich team za rok.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od ZOMB » 21.09.2013, 09:12 hod.

No vidíš... takhle jsem se na to ještě nekoukal :D

OT:
Kdybych já tvořil mod na D3, pak by v něm byly následující změny:
1) Imunity u některých monster na NM, alespoň jedna u každého monstra na hellu, a alespoň dvě u každého monstra na infernu
2) Snížil bych hustotu monster, ale zato zvýšil jejich poškození (a odolnosti) (v tomhle nesouhlasím s vývojáři hry - tvrdí, že Diablo je o zabíjení hord monster, kdežto já si myslím, že to je o zabíjení bossů, elitek a mini-bossů :D
3) Elitky budou mít lepší drop, obyč monstra horší
4) S rostoucím MP stoupá agresivita monster a získávají nové schopnosti, nezvyšuje se tolik HP (na MP10 bych dal max 1000%)
5) Wizard a WD nezískají damage kouzel z poškození zbraně (místo toho bych zapojil int, ele dmg +x%, nové affixy na itemy)
6) Volné rozdělování bodů do vlastností
7) Větší význam MF (za paragon nic nedostanete, stejně jako za MP)
8) Crafting 2.0 (jeden z prvků endgame)
9) Bossové těžší, agresivnější, více schopností, a také bohatší :D
10) Tma (toto mám v Is Alive a funguje to parádně :D )
11) Předělávka účinku skillů (aby nešlo tolik o dmg, ale o jiné účinky, jako blind, fear a jiné kontroly davu...samozřejmě jen u těch, ke kterým se to hodí)
12) Zavedení rozdělování bodů do skillů
13) Odstranění paragon levelů a zvýšení hranice klasických levelů (na 99)
14) Všeobecný balanc skillů (už jsem kdysi psal porovnání Cluster Arrow a Wave of Light)
15) Zvýšování obtížnosti postupem hrou (act 4 nejtěžší a dropujou tam nejlepší věci)
16) Mnohem nižší "rozptyl" vlastností u legendárních a setových předmětů
17) Nové eventy (to už částečně plánují, tak uvidíme, jak se jim to povede)
+ určitě bych si na něco ještě vzpomněl :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Majky_majk
Doom Knight
Příspěvky:412
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:MightyMike#2828

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Majky_majk » 21.09.2013, 09:59 hod.

Tohle je debata, kterou asi nemá smysl nějak extra řešit... protože je na úrovni scifi.

Jak tady bylo poznamenáno, problém třeba s pirátstvím neni problém uživatele, ale Blizzardu. A tomu se povedlo z Diabla 3 udělat na PC hru bez pirátství. Nevidim reálné, že by se toho měl vzdávat nyní, když ustál ten tlak na začátku... rozchodil první týdny padání a jeho uživatelé jsou s tím už dneska smíření.

Všechny ty věci, jako je vzdálená autorizace jednou za čas apod. vůbec nic neřeší. Okamžitě by to bylo crackováno a nahrazeno. Jediné co Diablo drží je ten model klient/server.

Jedinou šancí je, že se pirátům podaří z konzolové verze dostat dost dat na to, aby se zvládnul někde lokálně emulovat server (popřípadě vzdáleně jako u WOW). Pak by tady mohl být nějaký "offline patch". Věřím, že na tom aktuálně pracují desítky/stovky lidí, ale Blizzard byl velmi opatrný na to, aby jim to neulehčil.

Psychotoxic
Wraith
Příspěvky:182
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Psychotoxic » 15.10.2013, 16:16 hod.

Jednoznačne by som tej hre vrátil ten demonsko satanistický nádych (predsa len sa to Diablo určite nevolá len tak) v podobe poriadného hudobného sprievodu, aký bol v jednotke. Je to diablo, nie My Little Pony.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od ZOMB » 15.10.2013, 18:10 hod.

Souhlasím, hudba v D1 je bezkonkurenčně nejvíc strašidelná :twisted:
My little pony... není třeba co dodávat :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Sarevok » 15.10.2013, 18:11 hod.

Majky_majk píše: Jedinou šancí je, že se pirátům podaří z konzolové verze dostat dost dat na to, aby se zvládnul někde lokálně emulovat server (popřípadě vzdáleně jako u WOW). Pak by tady mohl být nějaký "offline patch". Věřím, že na tom aktuálně pracují desítky/stovky lidí, ale Blizzard byl velmi opatrný na to, aby jim to neulehčil.
Dakujem za nadej ktoru vo mne vyvolal tvoj prispevok. Dufam ze sa im to podari a ja budem moct konecne hrat diablo3 nie tento online laggy sh*t, odkazany na bandu neschopakov ktory nevedia vybalancovat ani piskvorky. Za hru som dal 50e. Za hacknutu offline som ochotny dat 100e. Paradox co?

easyyy
Fallen Shaman
Příspěvky:57

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od easyyy » 16.10.2013, 11:06 hod.

stačilo napsat, aby to udělai jako v D2.. battle net a open battle net.. :) fungovalo to celkem dobře..

na open bnetu to byl samej cheater, na bnetu jsem je fakt nepotkal..

jasně že když bude offline mod hra půjde lehce (asi, nerozumim tomu:D) cracknout, ale když má hra co nabidnout online, tak bych se pirátských verzí moc nebál, bylo by to zanedbatelný procento. Viděl bych, že ho přidaj +/- rok po druhým datadisku.


A ty starší patche by byly taky super, zrovna nedávno jsem nad tím taky přemýšlel.. jak bych si asi dával starý dobrý inferno teď :)
Odesláno z mé klávesnice pomocí kláves.

Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Tal_Rasha » 16.10.2013, 17:12 hod.

Máš moju podporu, Aj keď som viac menej SC hráč, privítal by som nejakú formu offline módu aspoň na HC. Tam by som to mimoriadne ťažko prežíval ak by som mal umrieť akokoľvek inak ako svojím vlastným zlyhaním ...

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Alfajk » 16.10.2013, 17:25 hod.

jenze hned co se HC presune offline,bude se moct dat upravovat/zalohovat postava

Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Tal_Rasha » 16.10.2013, 17:38 hod.

Treba to nejako ošetriť, nejakým ochranným prvkom. Alebo nejakou občasnou komunikáciou online pre kontrolu. Ťažko povedať, nevyznám sa v tom. Na druhej strane, koho by bavilo hrať HC, keď pri zálohovaní postavy je to vlastne SC :roll:

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Alfajk » 16.10.2013, 17:40 hod.

cokoliv co je ulozeny lokalne na uzivatelove pc je napadnutelny a neuhlidaj to,ani kdyby se na hlavu postavili...a koho by bavilo hrat hc s rollbackem? kde koho,urcite by se nasla hromada lidi...

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Sarevok » 17.10.2013, 02:03 hod.

ja len nerozumiem tomu co furt riesite ci by niekto DOMA podvadzal pri hrani, ci uz nacheatovanymi predmetmi alebo rollbackom na hc. vadi vam ci ferko mrkvicka z hornej dolnej 41 si doma v offline podvadza ked to vasu hru neovplyvnuje? alebo sa bojite ze by to lakalo vas? no to uz je potom len vas problem a nikoho ineho. to su agrgumenty az mi z toho rozum zastavuje.

Uživatelský avatar
Tal_Rasha
Wraith
Příspěvky:163
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TalRasha#2799

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Tal_Rasha » 17.10.2013, 10:54 hod.

Ak by sa pri offline hre pri HC podvádzalo ako to uvádzal Alfajk, ľudia by získavali prestíž neoprávnene na úkor poctivých HC hráčov. Ja by som rollback a podobné veci asi neriešil, keďže niesom v programovaní nejaký expert.

Mne by to bolo asi jedno kto čo doma robí. Ale určite by sa našlo veľa ľudí komu by vadilo že sa HC nehraje podľa "Sanctuary" poriadku. Hlavne ak by sa dotyčný nejako prezentoval svojimi výkonmi a equipom, a pritom ripol viac ako ja na SC (ale to sa asi nedá >:D ).

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Sarevok » 17.10.2013, 11:58 hod.

Prezentovaním výsledkov z offline HC sa v D2 neziskavala prestíž ale trapas. Tí čo sa chceli pochváliť HC hrou hrali bnet ladder HC a nie offline. Tiež ľudí štve ze ini nedodrzuju pravidlá čo ja viem napríklad cestnej premávky a nezapinaju si v aute pásy? Mne je to úplne jedno rovnako ako podvadzanie v offline hre.

NENIE
Fallen Shaman
Příspěvky:80
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:NENIE#2758

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od NENIE » 17.10.2013, 12:48 hod.

osobne si myslim, ze nema vubec cenu nic vymyslet a staci se podivat na TL2, kde to vsechno funguje naprosto bez problemu

chces hrat SP, tak hraj nepotrebujes net, chces hrat LAN opet neni problem a potreba nejakeho prihlaseni, hres hrat po netu OK logni se a hraj

co se tyce pridavani predmetu pres konzoli tak je to vzdy a jen problem daneho hrace on si tim kazi hru a prodavat v online modu to nemuze protoze ten predmet je oznacen jako CHEATED ITEM, takze opravdu nevidim jediny duvod cokoliv vymyslet, ladit apod..

Sarevok
Wraith
Příspěvky:181

Re: Offline mod - jak by podle vás měl vypadat?

Příspěvek od Sarevok » 18.10.2013, 04:25 hod.

len keby som sa dokazal na TL2 pozerat dlhsie ako hodinu... ja som o vydrzal asi 20 minut a ten pocit totalne lacnej hry ma donutil hru odinstalovat. totalne nezvladnute, hnusne animacie, celkovy "pohyb" v hre katastrofa, stylizacia tak odporna ze som premahal davenie na klavesnicu. no totalny hnus. a to som nikdy nebol na grafiku v hrach. no D2 je na tom milion krat graficky lepsie hoci je dekadu starsia ako TL2. normalne nechapem ako takyto graficky hnus mohli urobit ti isti ludia co pracovali na D2. pravdu povediac odpudzujucejsiu grafiku v hrach som este nevidel a to sa mi vyslovene graficky pacia hry ako hom&m 3, D1, D2, M&M 5,6,7, BG 1,2 a aj teraz si ich zahram... a to som sa prave koli offline, moddingu, lan na tu hru tesil.

ja ked si pradstavim diablo 3 na ktorom bezi hell unleashed mod tak vidim najlepsiu ARPG aka kedy mohla vzniknut. samozrejme muselo by to mat pridavanie bodov do skillov, ziadne obmedzenia na 6 mapovanych skillov, proste ako to je v D2. este tam popridavat viac uber bossov ako to urobil grammator v jeho avalone a parada. Ked sa tak zamyslim tak kombinacia vyborneho balancu skillov a prepracovanosti bojov s bossmi v HU + neskutocne pocty uberbossov/uberlokacii a predmetov v avalone by bol mod ktory by som dokazal hrat roky....

Odpovědět

Zpět na „Obecně“