Když si v hero editoru ke své postavě přiřadím žoldáka z druhého aktu od lvl 1, je možnost že je zabugovaný? Už je lvl 4 a má furt stejný dmg a furt stejný life.
Fungovalo by, kdybych si jenom udělal wp do 2 aktu a tam si ho koupil?
Žoldáci od lvl1 - bug?
Moderátor:Dark_Deamon
- Fraxinus
- Adviser
- Příspěvky:3398
- Currenly, I'm playing:Diablo 2
- BattleTag:Fraxinus#2208
- Bydliště:Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žoldáci od lvl1 - bug?
Maarshjaz: Nejsem si teď úplně jistej, ale nahodit auru a vylepšovat by se měl až od levlu 9.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)
Re: Žoldáci od lvl1 - bug?
Auru asi jo, ale 40 životů měl na lvl 1, ted je lvl 9 a má furt 40
Re: Žoldáci od lvl1 - bug?
Něco mě napadá. Je to žoldák z normální obtížnosti (defiance, blessed aim, prayer) nebo žoldák z NM (might, holly freeze)?
Pokud je to NM žoldák, tak je třeba si uvědomit, že kopiník z NM má o nějakých +- 150 životů méně než kopiník na stejné úrovni z normální obtížnosti. A kopiník z Hell obtížnosti má těch životů zase ještě méně. Čili když vezmu v úvahu, že kopíník najmutý v normální obtížnosti na levelu 9 má 120 životů (to je přesná hodnota, teď jsem si to ověřoval), takže nightmare kopiník na levelu 9 by měl správně být v mínusu. :-D Ale vzhledem k tomu, že to není jaksi možné, tak si myslím, že ten žoldák prostě dostal základních 40 životů a ty životy se mu začnou zvedat až na takovém levelu, aby to bylo odpovídající. A stejně to platí u poškození, síly, obratnosti a odolností. I ty má lepší ten kopiník, co byl najmut v normální obtížnosti.
Uf, snad jsem to vyjádřil dostatečně srozumitelně.
Pokud je to NM žoldák, tak je třeba si uvědomit, že kopiník z NM má o nějakých +- 150 životů méně než kopiník na stejné úrovni z normální obtížnosti. A kopiník z Hell obtížnosti má těch životů zase ještě méně. Čili když vezmu v úvahu, že kopíník najmutý v normální obtížnosti na levelu 9 má 120 životů (to je přesná hodnota, teď jsem si to ověřoval), takže nightmare kopiník na levelu 9 by měl správně být v mínusu. :-D Ale vzhledem k tomu, že to není jaksi možné, tak si myslím, že ten žoldák prostě dostal základních 40 životů a ty životy se mu začnou zvedat až na takovém levelu, aby to bylo odpovídající. A stejně to platí u poškození, síly, obratnosti a odolností. I ty má lepší ten kopiník, co byl najmut v normální obtížnosti.
Uf, snad jsem to vyjádřil dostatečně srozumitelně.
Re: Žoldáci od lvl1 - bug?
jj rozumím, ale je to divně nastavený
Re: Žoldáci od lvl1 - bug?
Ono je to nastavený dobře, ale hra prostě nepředpokládá, že hráč s levelem 9 bude mít žoldáka z obtížnosti nightmare, když by měl mít maximálně rogue z obtížnosti normal. Nemáš "hackovat" žoldáky.