Tenhle návod by vám měl pomoci vytvořit nový Set (Setový komplet - popis má zelenou barvu ve hře). V našem případě se bude set jmenovat "Pokus Komplet Set" a bude ze tří částí. Helma, štít a prsten.
Z patch_d2.mpq\data\global\excel si vyextrahujeme Sets.txt, SetItems.txt a také data\local\lng\eng\Patchstring.tbl.
Jako první si otevřeme SetItem.txt v AJF Sheet editoru. Pokaždý když tu něco upravuju zafixuju si první řádek abych pořád viděl v jakým sloupci upravuju. To uděláme v záložce View/Cell Fixing/Fix First Row (nebo zkratka alt+1).
Nejříve přidáme nový řádek (klikneme kamkoli mezi řádky pravým tlačítkem myši a dáme Row operations > add rows a zadejte 1). Sjedeme úplně dolů. Měl by se nám ukázat prázdný řádek.
Ok dem vytvořit jednotlivé části setu.
---> texty v uvozovkách pište bez uvozovek <---
Pokus Helma:
index: "Pokus Helma" - prostě název věci
set: "Pokus Komplet Set" - název kompletního setu
item: "uh9" - něco jako kód pro daný předmět. Tenhle je pro helmu Bone Visage.
*item: "Bone Visage" - Nemusí se vyplňovvat ale pro přřehlednopst napíšeme.
rarity: "1" - šance na vypadnutí oproti druhému předmětu stejného typu.
lvl req: "1" - level potřebný na nošení věci
cost mult: "5"
cost add: "2500"
add func: "2" -
prop1: "allskills"
min1: "2"
max1: "2"
aprop1a: "mana%"
amin1a: "20"
amax1a: "20"
aprop2a: "mag%"
amin2a: "50"
amax2a: "50"
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.
Pokus Prsten:
index: "Pokus Prsten" - prostě název věci
set: "Pokus Komplet Set" - název kompletního setu
item: "rin" - něco jako kód pro daný předmět. Tenhle je pro Ring.
*item: "Ring" - Nemusí se vyplňovvat ale pro přřehlednopst napíšeme.
rarity: "1" - šance na vypadnutí oproti druhému předmětu stejného typu.
lvl req: "1" - level potřebný na nošení věci
cost mult: "5"
cost add: "2500"
add func: "2" -
prop1: "res-all"
min1: "18"
max1: "18"
aprop1a: "hp"
amin1a: "55"
amax1a: "55"
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.
Pokus Stit:
index: "Pokus Stit" - prostě název věci
set: "Pokus Komplet Set" - název kompletního setu
item: "gts" - něco jako kód pro daný předmět. Tenhle je pro štít Gothic Shield.
*item: "Gothic Shield" - Nemusí se vyplňovvat ale pro přřehlednopst napíšeme.
rarity: "1" - šance na vypadnutí oproti druhému předmětu stejného typu.
lvl req: "1" - level potřebný na nošení věci
cost mult: "5"
cost add: "2500"
add func: "2" -
prop1: "ac"
min1: "450"
max1: "450"
aprop2a: "dex
amin2a: "10"
amax2a: "10"
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.
Tak teď máme hotový jednotlivý části setu. Teď je potřeba z nich udělat komplet. Otevřeme si Sets.txt, vložíme nový řádek a doplníme informace co potřebujeme.
index: "Pokus Komplet Set"
name: "Pokus Komplet Set"
version: "100" - znamená že je to v datadisku
level: "1" - potřebný lvl na nošení kompletního setu
PCode2a: "ac"
PMin2a: "333"
PMax2a: "333"
- tohle určuje při kolika předmětech dostanete setový bonus. Když je to u PCode2a, znamená to že první bonus dostanete už při dvou nasazenžch věcech. Kdyby jste měli set složený z 6 kousků, a daly nějaký vlastnosti na PCode2a a PCode3a, znamenalo by to že první setovou vlastnost (to je ta hnědá co se ukáže při určitým počtu nasazených věcí ze setu) dostanete při nasazení dvou věcí ze setu, a druhou vlastnost při nasazení tří věcí ze setu.
FCode1: "allskills"
FMin1: "4"
FMax1: "4"
- FCode1-8 slouží k přidání vlastnosti po složení kompletního setu. Vyplňuje se stejně jako u uniq předmětů apod.
*eol: "0" - musí být vždy zakončeno nulou. Každý řádek a vždy.
Teď máme jednotlivé části i bonusy za kompletní set. Jsme vlastně hotovi co se týče vytváření setu. Teď už jen doplnit pojmenování ve stringu.
Takže Sets.txt a SetItems.txt samozřejmě uložíme do data\global\excel a v tbl editoru si otevřeme patchstring.tbl
Klikneme na PLUS a názec stringu dáme "Pokus Komplet Set" a v pravo do popisku to samé. Teď jsme přidaly název setu. Ale my potřebujeme mít pojmenované i samotné itemy. Takže stejným způsobem přidáme jednotlivé části setu. Jen názvy stringů budou "Pokus Helma", "Pokus Prsten" a "Pokus Stit".
ted máme vše hotovo. Jen si předměty otestovat. Buď pres cube recept, nebo pres drop. Ten je stejný jako u dropu unikatu, jen s tim rozdilem že hodnotu 1024 vymažeme z uniq a vložíme do sloupce "Set" a v item1 postupne prepisujeme uh9, rin a gts, podle toho jaky predmet chceme aby nam vypadl z Quill Rata.Pak set složíme. Pokud jste udělaly vše dobře, měly by jste mít na sobě svůj vlastní Setový komplet. *A*
Autor: Attia
Vytvoření nového setu
Moderátor:Dark_Deamon
Re: Vytvoření nového setu
Mám malý problém , když vytvořím set podle návodu a najdu předmět ve hře (Quill Rat) tak mi to tam píše , že se set jmenuje An Evil Force a všechny předměty v setu se jmenují taky An Evil Force.
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton
Re: Vytvoření nového setu
Musíš určit názvy stringů v souboru patchstring.tbl (programem AFJ tbl Edit)
Práci se stringy snad zvládáš...
Práci se stringy snad zvládáš...
Re: Vytvoření nového setu
Chyba byla v umístění patchstring.tbl místo aby mi to program otevíral rovnou ve složce se hrou mi to otevřel v záložní složce.
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton
Re: Vytvoření nového setu
nj, s problémy podobného druhu se u sebe setkávám do teď...
Re: Vytvoření nového setu
Stala se mi zajímavá věc , když jsem si vzal celý set na sebe tak při manipulaci předmětů v inventáři se mi měnil maximální množství života a staminy.ten set už jsem smazal ale bylo zajímavý mít v jednu chvíli life 351 a potom 383
"Žádnej bastard ještě nevyhrál válku tím, že by zemřel pro svojí zemi. Vyhrál ji tak, že donutil jinýho pitomce, aby on zemřel pro tu svou." - Gen. George S. Patton