Stránka 1 z 1
Úprava PlugY
Napsal: 13.04.2016, 15:41 hod.
od Kisuvka
Zdarec pařani,
rád bych si trochu poupravil hru k obrazu svému, ale nepovedlo se mi najít potřebné informace. Poraďte, prosím
MPQWiev používám, -direct txt taky.
Mám v1.13 s PlugY 10.00 a rád bych provedl tyhle úpravy:
- aby se po při dropu zobrazily všecky itemy, ne jen ten omezený počet, a pokud jich bude více, než kolik se vejde na obrazovku, tak aby se dala nastavit priorita zobrazení
- jak přesně nastavit počet monster, jaká to budou a kolik jich bude uniq či champ v lokaci (MonStats?)
- jak změnit alvl lokací v Pandemonium questu tak, aby i z normálních monster mohlo padnout cokoli (87 či TCE?)
- jak přidat k double throw mastery i za sekery či javeliny spolu s throwing mastery
- jako může použít asska boty na dmg, tak udělat něco podobného pro barba beze zbraně s rukavicema a skillem Bash, takový Bud Spencer
Víte někdo, jak na to? Díky moc za pomoc
Re: Úprava PlugY
Napsal: 13.04.2016, 17:31 hod.
od Dark_Deamon
Sice nevím, jak na to, ale takové úpravy už nemají s klasickým D2 nic společnýho
Re: Úprava PlugY
Napsal: 13.04.2016, 17:41 hod.
od ZOMB
Na tohle jsou plugY krátké, to chce zásah do texťáků
Některé věci jdou udělat lehce, jiné chtějí větší zásahy (ne texťáky, ale přímo kod hry). Jak říká DD, to už nebude vanilla, ale mod. Klidně pomůžu, pokud do toho chceš fakt jít
Re: Úprava PlugY
Napsal: 13.04.2016, 19:38 hod.
od Kisuvka
Jo, velice bych Tvou pomoc ocenil
klidně ať je to mod. Ideální by bylo, kdybys mi mohl nastínit, co kterej bod bude cca obnášet, protože třeba monstra a Event si chci spíš jen párkrát vyzkoušet, nebo využít jen okrajově, takže jestli je to nějak masakr udělat, tak nějaký body holt vynechám. Nejdůležitější je zobrazování itemů, to chci určitě. A udělat to tak, abych k tomu mohl mít i ty PlugY.
Takže jak do toho?
čim mám začít? Jen pro info o mé "vzdělanosti"
- kdysi jsem něco málo dělal v html, na škole jsme něco začínali s Pythonem, Matlabem a editoval jsem i nějaký makra v excelu.
Re: Úprava PlugY
Napsal: 13.04.2016, 21:02 hod.
od ZOMB
Znalosti s programováním netřeba, editují se pouze tabulky
Co se týče zobrazování itemů, mrkni na program C3PO... je to takový rozšířený maphack, sám jsem ho však nikdy nepoužíval, jen vím, že tam taková nastavení jsou k dispozici...
Co se týká monster - je to dělané přes dvě hlavní tabulky - MonStats.txt a Levels.txt. Monstrum se umisťuje do lokace právě přes soubor Levels.txt (je tam na to myslím 10 políček - každá lokace tedy může mít až deset různých monster v základním nastavení). Když si teda otevřeš Levels.txt v nějakém tabulkovém editoru (já používám prostý AFJ sheet vytvořený právě na editování texťáků pro D2), řádky jsou jednotlivé lokace a sloupce jsou vlastnosti lokací. Jsou tam tedy sloupce např. pro level lokace (tím se dotýkám bodu Pandemonium questu - to je alvl), monstra (název monstra se bere z MonStats.txt), a počet champion / unique monster v lokaci.
Co se týče javelinů jako házecích zbraní... na to bych se musel podívat. Možná se to dá vyřešit jednoduše, možná taky ne
A co se týče stylu "unarmed badass" barbara - zde to bude také trochu komplikovanější. Pokud to vážně chceš nějak udělat, nejjednodušší mi přijde editovat pouze samotný skill Bash (i když je trochu zabugovaný, tak kdoví, jak to vůbec pojede) - je tam políčko pro výpočet dmg. Tak, a teď jak to udělat, aby to nějakým způsobem bralo dmg z rukavic. Rozhodně to nebude něco jako s botama u assky (co se týče mechanismu), ale nějak se to musí šikovně "ošulit". Jako dobrý nápad mi přijde to, jak je to brané ve Skyrimu - dmg pěsti vycházelo z obrany samotných rukavic. Čím víc armor, tím větší dmg. Bohužel, nedá se přistupovat k samotnému armor rukavic - pouze k celkovému armor. Takže mě napadlo vycházet z celkového armor a toto číslo ještě vydělit nějakou konstantou (záleží jak moc chceš mít ten skill silný). Záleží na tobě, jak to chceš mít. Sice se nebude vycházet z rukavic samotných, ale nic lepšího mě nenapadlo. Další způsob (ale to by bylo hodně pokročilé), je vytvoření úplně nové magické vlastnosti, která by ovlivňovala dmg Bashe. To by ale znamenalo hodně upravování a balancování.
To jen tak na úvod
Teď je otázka, jestli to chceš dělat sám (tzn. chceš nějak navést), nebo jestli to mám udělat já (když mi řekneš co přesně chceš, možná to stihnu za pár minut). Případně jestli se něco změnilo, chtěl bys něco udělat jinak atd...
Nevím, jestli i popisovat to, jak vyextrahovat *.txt soubor z MPQ archivu (viz tvoje zmínka o MPQ View). Zkrátka - ptej se, co aktuálně nevíš, a já poradím
Re: Úprava PlugY
Napsal: 14.04.2016, 08:52 hod.
od SilkyBachus270
Ohľadom toho zobrazovania itemov sa mi ešte nepodarilo donútiť miznúť zobrazenie itemov pre príliš veľa itemov nikde inde ako u Countess vo vedľajších izbách. Ako ťa to napadlo ak sa môžem spýtať.
V Monstats nastavuješ veľkosť skupín mobov (po koľko sa spawnujú) a minionov (fallen shaman má fallenov ako minionov a preto sa spawnujú aj keď ich samotný level nemá spawnovať) champion a unique v Levels, množstvo
Re: Úprava PlugY
Napsal: 14.04.2016, 08:56 hod.
od SilkyBachus270
Ohľadom toho zobrazovania itemov sa mi ešte nepodarilo donútiť miznúť zobrazenie itemov pre príliš veľa itemov nikde inde ako u Countess vo vedľajších izbách. Ako ťa to napadlo ak sa môžem spýtať.
V Monstats nastavuješ veľkosť skupín mobov (po koľko sa spawnujú) a minionov (fallen shaman má fallenov ako minionov a preto sa spawnujú aj keď ich samotný level nemá spawnovať) champion a unique v Levels MonMod tuším (je to za MonDen), množstvo Levels stĺpec MonDen
Tie mastery by mali fugovať ale na to by som sa musel presne pozrieť ako to tam je
Tie rukavice sa priprav vylúčiť funkčnosť vysoko nepravdepodobná
Re: Úprava PlugY
Napsal: 16.04.2016, 21:38 hod.
od Kisuvka
Tak C3PO se mi s PlugY nepovedlo spustit.. Navíc mám ten dojem, že zrovna tu mou funkci tenhle program nemá...
*.txt sem si editoval, díky
Jen ještě mě zajímá, jakej je limit těch čísel ve sloupcích? Když to přeženu, tak buďto hru nenastartuju a nebo mám BSoD s chybou v ks.sys. Mám Win7, 64bit. WTF?
Levels.txt - vidim tu sloupečky Size, a dle čísel soudím, že to bude velikost lokace. Když ta čísla ale změním, tak jsem na problému jako výše. Čim to?
Taky jsou tu sloupce MonDen, což mi po změně čísel přišlo jako hustota monster - monster density. Jen mi přijde, že to číslo nefunguje, jako by bylo čitatelem a navíc ne lineárně. A taky neznám max hodnotu, takže opět BSoD. Netušíš?
Mrkněte pls na to mastery, to je na mě moc složité zatím..
Okej, Buda Spencera ruším
Re: Úprava PlugY
Napsal: 17.04.2016, 07:24 hod.
od ZOMB
BSoD?
To se mi u diabla ještě nikdy nestalo
Limity... řekl bych, jak u čeho. Možná osmi/šestnáctibitové inty (127/32767), jaké hodnoty tam cpeš?
Levels... tady opatrně. Tím, že změníš samotné políčko size nic nezměníš. Pokud chceš změnit velikost lokace, nejdřív si musíš zjistit, jestli je lokace preset nebo maze. Maze jsou náhodně generované lokace, preset pevně dané. Rozšiřovat maze lokace je jednodušší, stačí se zaměřit na soubory levels.txt a lvlmaze.txt a pozměnit pár čísel. U pevně daných lokací musíš i editorem upravit danou mapu.
MonDen - This is a chance in 100000ths that a monster pack will spawn on a tile, the maximum chance the game allows is 10% (aka 10000) in v1.10+.
Takže ano, je to čitatel, jmenovatel je 100000...
Ok, mrknu na ty javeliny...
Klidně se dál ptej, pokud tě to chytlo, doporučuju trochu prozkoumat Phrozen Keep - d2mods.info
Re: Úprava PlugY
Napsal: 17.04.2016, 08:25 hod.
od ZOMB
Edit:
Tak javeliny fungují
Stačí pouze v souboru weapons.txt nastavit všem zbraním typu javelin jako sekundární typ házení zbraně (tedy do sloupce type2 napsat 'thro'). Funguje to na double throw i na mastery
Re: Úprava PlugY
Napsal: 17.04.2016, 13:51 hod.
od SilkyBachus270
Inak itemom môžeš meniť farbu textu/názvu -
\[farba]; napr. \blue; ti zmení farbu textu ako majú magic itemy
Robí sa to cez tbl súbory, vyextrahuj si patchstring.tbl z Patch_D2.mpq, string.tbl z d2data.mpq, a expansionstring.tbl z d2exp.mpq
a môžeš meniť pomenovanie 99% vecí v hre. Všetky tbl nájdeš v adresári |data\LOCAL\LNG\ENG\
Viem že to je trochu mimo ale možno pomôže a je to najjednoduchšia časť moddingu
Re: Úprava PlugY
Napsal: 23.04.2016, 09:31 hod.
od Kisuvka
BSoD se mi občas podaří i jen tak. čim dál víc se schyluje k linuxu
Rozumím. Chtěl jsem zvětšit Kravín, tak jsem místo Size 80 napsal 200, tak jako je u spousty jiných lokací. Tohle je maze, ne? Vyextrahoval jsem LvlMaze.txt, ale třeba zrovna ten Kravín tu nevidim a upřímně tady už moc nerozumím ani řádkům i sloupcům..
MonDen - perfekt, díky
Asi jsme si s těmi javeliny neporozuměli
měl jsem na mysli, aby se do throwing dmg započítával bonus dmg jak z throwing mastery, tak z axe a spear mastery. házecí dýky maj smůlu. z filozofie toho, že když umim házet a umim používat sekeru, mělo by se projevit oboje
SB270: Díky, asi se to občas taky může hodit, ale barvy mi stačí tak jak jsou
kdybys věděl jak na to zobrazování..
Krom toho jsem přišel ještě na pár věcí, co bych změnil
- udělat eterické luky a kuše a dát všem životnost. (Zkusil jsem jim smazat nodurability, ta se jim v invu objevila, ale ani za pár hodin hraní jsem eth nenašel... tak nevím, jestli jsem měl jen smůlu..
) žádnej eth sloupec jsem nenašel...
Re: Úprava PlugY
Napsal: 24.04.2016, 20:07 hod.
od ZOMB
No jen aby to linux spravil
btw já sám používám už přes půl roku pouze ubuntu a nemám pocit že by mi windows nějak chyběly
Kravín... ten je zrovna výjimka mezi lokacemi. Popravdě teď ani nevím, jak bych ho zvětšoval.
Aha, takhle
V tom případě bych na to šel stejně - v souboru weapons.txt bych házecím zbraním přiřadil i druhý typ... a uvidíš, co se bude dít
Nejsem si jistý, že to bude fungovat, ale já bych začal takhle...
Luky... otázka ze zvědavosti - když se jim objevila durability, snižovala se také jejich používáním?
Re: Úprava PlugY
Napsal: 08.05.2016, 17:16 hod.
od Tordah
ani luky ani kuše neznižujú durabiltiy pri používaní, pretože nefungujú ako hth (hand to hand) útok, ktorý je v kóde registrovaný pri durability loss. Ak im vo weapons.txt nastavíš durability, tak síce sa v hre zobrazí, ale nebude klesať pri boji.
*EDIT: Skill bash je broken. Robí to len damage z ruky alebo zbrane, a bonus damage zo skillu ignoruje.
Re: Úprava PlugY
Napsal: 31.05.2016, 21:50 hod.
od Kisuvka
ZOMB: Druhý typ jsem přiřadil, ale nepomohlo to
Durability u luků se mi použitím snížit nepovedlo. Hrál jsem odhadem tak půl hodiny.
No, zdá se, že moje výmysly jsou tedy poněkud neproveditelné...