Stránka 1 z 2
Infinitus
Napsal: 03.03.2013, 10:11 hod.
od saesa
Servus,
rozhodl jsem se naplno využít možnosti některých her, které umožnují
scalovat obtížnost během procházení hry.. A jak to dopadlo, uvidíte v tomhle za pár dnů splácaném módu, který obsahuje maximální
lvl postavy 666,
6 nových skillů pro assu (bez popisků),
větší truhlu, inv, trade inventory, daleko větší
důraz na staty,
200 nových unikátů, daleko větší důraz na goldy a
goldsink, protože opravy stojí hodně,
merc má větší inventář a je silnější, rychleji expí (:P),
gamble konečně má význam (např. uniq teď koupíte asi 100x častěji, rare 3x), z rarů děláte crafty s různorodými staty, možnost gamblit jewely a charmy a dělat z jejich rare verze crafty, pěknejší krajina v actu 1- a především hodně silná monstra, když chcete.
http://ulozto.cz/xaBx6QEG/infinitus-1-07c-rar stačí vložit do D2SE mods folderu.
http://ulozto.cz/xXtCA5P6/skills-txt si dejte do data/global/excel/ , než nahraju novou verzi.
Aktualizace: 18.2.2015
Hratelné všechny chary
Nejsou synergie, zatím upravené skilly u barba, amazonky, paladina, sorceress, trochu asi i assa tak asi zkuste ty.
Skilly mají maximální level 18, s tím, že lvl 1 skillů stojí 1 skill point, level 2 5, level 3 10 a tak se to různě zvyšuje až k padesáti skillům za skill. Samozřejmě investováním do skillu se výrazně zvýší jeho účinnost.
K charmům: začínáte se čtyřmi charmy, které můžete cubnout pomocí kamenů od akary, každý zvlášt v bedně. Musíte je mít aktivované a v inventory. Od char lvlu 3 se začnou projevovat jejich a tím pádem i vaše lepší dovednosti - stejně tak jako dovednosti monster. Můžete si každých 15 levelů zvedat bonusy pro každý charm, obtížnost se zvyšuje automaticky. Pokud umřete, což asi umřete, tak je třeba je znovu aktivovat tak, že ně kliknete a zas je položíte do inventáře.
Padají nové itemy zvané shardy, zatím mají jen funkci takovou, abyste je prodávali, dostanete za ně nějaký gold, který vám bude třeba ke craftění, na opravu věcí.
2-40 norm iteml v kostce = magic item
2-40 magic itemů v kostce = rare item
gamble velmi použitelný, hlavně na low levelch, později se zvyšuje hodně ceny, musí se upravit
speciální drop až 18 věcí z bossů.
Co všechno ovlivňují staty a charmy: redukci dmg, %dmg, fhr, deadly strike, faster block rate, faster run/walk, regen life, crushing blow, max hp, magic dmg redukce, mana regen, faster cast rate,
rychlost monster, rychlost útoku, jejich dmg, navyšují jejich life, snižují jejich resy, snižuji vaše resy, light radius, + gold bonus, + gold find bonus, experience, life steal, odolnost vuci cursům, atp.
Kdo chce zkusit po hamachi, tak kanál: InfinitusMod, heslo mod
Powered by
VideoBam - Free Video Hosting
Re: Mód bez jména
Napsal: 03.03.2013, 17:22 hod.
od Attia
dost zajímavý s tou obřížností...nahodil jsem pl8...všechno šlo jako po másle...pak naskočil lvl3 aktivovaly se charmy a já nezabil jedinýho zombáka :-D
jen teda jak se zvedaj life monstrum tak se jim zvedne jen max life ale aktuální life zůstan původní...chtělo by jim to dát nějakou regeneraci nebo něco, protože takhle sice maj monstra 2x tolik HP ale protože maj jen půlku života tak je to jako kdyy počet HP zůstal stejný...jestli mě chápeš...
nechceš se domluvit s Javorem a aplikovat ty charmy do toho velkýho módu?
Re: Mód bez jména
Napsal: 03.03.2013, 22:24 hod.
od saesa
Však s Javorem jsem mluvil, klidně mu to věnuji, je to podle mého názoru super systém, když něco chce rushovat, tak musí procházet stejným peklem jako někdo o 50 levelů výš atp. Ale nechápu, co myslíš s tím, že HP jim zůstal stejný. Mají prostě několikrát víc životů od začátku, regenerace je na čtyřce, což je víc než má většina monster v původním d2, samozřejmě je možné ji zvýšit.
Nejsou asi úplně odbalancované ty přechody z skilllvlu na další lvl u těch nových skillů, ale třeba bez dobré zbraně a se tiger strikem si asi nedáš úplně nic už od Dark Woodu na "charms level 4".
Re: Mód bez jména
Napsal: 04.03.2013, 10:40 hod.
od Attia
mno děje se to, že když skočím na vyšší charm lvl tak monstra kolem mě maj life bar jen do půlky celkové šířky...jako kdybych jim dal zájeb za půl HP ještě než se jich dotknu. Prostě běhám po map a monstra maj půl HP bez toho aniž bych se jich dotknul.
Je to jako kdybys měl jako postava life 1500. Zařval bys na sebe BO, hodnota max life by stoupla na 3000 ale ta červená koule by byla způli plná a tvý životy by byly 1500/3000.
pokud pořád nic tak ja to večer nascreenuju...
edit: jinak ten nápad je fakt peckovej, jen pokud jsem to pochopil tak to funguje jen když mám v invu ty charmuse...tzn pokud bych charmy vyhodil tak hra jede normálně jako vanilla co se týče obtížnosti, je to tak?
Re: Mód bez jména
Napsal: 05.03.2013, 09:02 hod.
od saesa
S těmi životy to je jen display bug a pokud vím, tak to dělá glide a direct3d, directdraw by měl být v pohodě, ale zas to rozjebe grafiku někam k roku 1990. Nevím, co se s tím dá dělat.
Jo, když máš ty charmy, tak to jede, jinak je to zhruba na úrovni vanilly. Jen s o něco vyšším life, defense, ar, agresivitou, které jsem dal přišerám, aby ten rozdíl byl citelnější.
Re: Mód bez jména
Napsal: 08.03.2013, 23:42 hod.
od saesa
Aktualizace verze 1.01 - všechny chary hratelné, mají fungující synergie jako vanilla + dmg za experience, vybalancovaný necromancer (poison/bone) a sorcka (hlavně lightning větev) okolo charms levelů 5 a okolo char lvlu 15 zabíjet andy
Přidáno několik d2mod pluginů, více věcí v gamble obrazovce, větší přírust life za každého hráče ve hře (players x), víc goldů ve stashi/inventory, upraveny experience, kolem kterých je postaven dmg kouzel.
- hodně dostupných kouzel pro necra a sorc už od levelu 1 - pro testovácí účely
Re: Mód bez jména
Napsal: 09.03.2013, 00:44 hod.
od Attia
kurnik...na lvl 3 se mi zatim nejlip povedla kombinace 20 life 18 mana :-D 20/20 se mi nepovedlo zkousel jsem to asi 20x...
má to pak vliv i na další postup charmů??? nebo při každým zvýšení lvl se vlastnosti generují náhodně v určitým rozptylu? třeba jako:
lvl3=15-20
lvl5=25-30
nebo se třeba další levely násobí podle předešlýho levelu?
edit:
"Co všechno ovlivňují staty a charmy: redukci dmg, %dmg, fhr, deadly strike, faster block rate, faster run/walk, regen life, crushing blow, max hp, magic dmg redukce, mana regen, faster cast rate, "
jakej stat ovlivňuje co?
Re: Mód bez jména
Napsal: 09.03.2013, 08:34 hod.
od saesa
Vždycky je to náhodné od 15 do 20 (pro life/manu)
S těmi staty je to tak, jak to jde za sebou po trojičce: str dělá redukci dmg, %dmg, fhr, dex: deadly strike, faster block rate, faster run/walk, vita: regen life, crushing blow, max hp% (vita je momentálně bugged, ale stejně se životy hodí), energy: magic dmg redukce, mana regen, faster cast rate, ale jsou to jen dílčí změny, tak třeba dex/10 = faster run walk jako z itemů, fhr je str/6, dmg reduce je str/6.
Re: Mód bez jména
Napsal: 15.03.2013, 10:25 hod.
od saesa
Tak další verze, snad všechny chary by měly spoléhat na synergie z původních kouzel, ale hlavně na experience a trošku z energie, které postava má. Spelly mají stejné dmg, liší se jen v maličkostech a synergiích. Z toho důvodu se stává balancování daleko snažší, když zhruba víte, kolik dmg na každé postavě nasbíráte v dané lokalitě. Potvory dostaly vysoké resistence. Můžete zkusit hrát na vyšších charm levelech, ale od dvanáctky nahoru už to začíná strmě stoupat a z normal catacombs se stává hell.
Re: Mód bez jména
Napsal: 15.03.2013, 11:39 hod.
od Attia
podle čeho bereš ten charm lvl? podle toho kolikrát ho upraguješ nebo podle toho jaký má req lvl...???
Re: Mód bez jména
Napsal: 15.03.2013, 13:52 hod.
od saesa
Komplet předelávka těch charmů, nedělaly z nich bonusy pro postavu, když zároveň aury z nich působily přímo na monstra. Takže teď jsou 4 charmy a 4 jewely, které můžete a nemusíte mít ve výbavě. Nevšiml jsem si toho, protože na low levelech ty bonusy jsou zanedbatelné. Teď jsou pro zlepšení postavy v podobě jewelů, které zatím mají chance to drop u blood raven a vždy u griswolda. Takže prostě vemete ten str, dex, vita, enr jewel a dáte si ho do výzbroje a když budete chtít novou zbraň atd, tak zas navštívite Griswolda.
Pořád platí, že charmy zlepšujte tak do levelu 5-6, pak to začíná být nebezpečné, rychleji se hýbou, brutálněji útočí - hlavně od black marsh a dál.
Přidal jsem popisek těch charmů, když ho upneš přes identify scroll, tak mu naskočí required level o 2 větší. Takže teoreticky když se dostanete na character lvl 21, můžete mít až levelu 10 té aury (charmu). (na lvlu 10 strength charmu má např. treewood woodfist v dark woodu 1400 životů na /p1, 3080 na /p2, 4760 na /p3 atd.)
http://imageshack.us/photo/my-images/41 ... 012sa.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/50 ... 014bt.jpg/
1.02b
Zkus hrát třeba se sorc, druidem, necrem, prostě něco taktického, Attio.
1.03 nějaké hotfixy:
http://ulozto.cz/x3xeWP4/zatim-bez-jmena1-03-rar
Re: Mód bez jména
Napsal: 19.03.2013, 15:15 hod.
od saesa
Další update: melee postavy hratelné, dmg útoků závisí na char levelu a síle atd
Re: Infinitus
Napsal: 03.05.2013, 09:18 hod.
od saesa
Přidáno počítadlo zabití silnych/slabých příšer. V kostce: slabé jsou níž než 8 levelů pod lvlem postavy, silné ostatní. Upraveno spoustu věcí.
http://ulozto.cz/xE72puu2/infinitus-1-06b-rar
Re: Infinitus
Napsal: 23.06.2013, 20:19 hod.
od saesa
Další verze nekonečného modu.
S počítadlem zabití, novým statem Power
Re: Infinitus
Napsal: 23.06.2013, 21:48 hod.
od Attia
na co je to počítadlo? co bude když dojede lištu? nějakej skill UP nebo nějakej bonus? ;-)
Re: Infinitus
Napsal: 24.06.2013, 06:53 hod.
od saesa
To počítadlo tě upozorňuje, když jsi v lokaci, kde jsou příliš silná nebo zas příliš slabá monstra pro tvůj level. Červená lišta značí, že by ses měl posunout dál, zelená že jsi v klidu. A za každých zabitých 5000 příšer (těch akorát silných) si můžeš v tuhle chvíli vylepšit jedním receptem charm.
Re: Infinitus
Napsal: 11.07.2013, 13:37 hod.
od saesa
Přidán gem baťůžek, který sám skládá perfect gemy z flawlessů.
Re: Infinitus
Napsal: 21.08.2013, 08:59 hod.
od Maxim
Vypadá to fajn.... teda kromě invetáře takový doporučení moh bys zkusit inventory I a inventory II
Re: Infinitus
Napsal: 18.10.2013, 17:13 hod.
od saesa
V 1.08
Překopané
rozlišení, hraje se teď na nějakých 1280x768, takže to vypadá jak d3
Nové health a mana globes.
Max lvl cap
666
Skill lvl 99, zrušeny synergie atd.
Tak hrubý
rebalance skillů víceméně proveden, otázkou je, jak jsou na tom různé classy, které jsem nehrál.
Valkýry, decoye, atd. můžou být dva naráz, taky shadowwarrioři atd.
Mercové jsou velmi použitelní.
Dělám
novou UI, jako obrázky atd, chvíli to trvá, pár menu už je předelaných, těch hlavních.. inventory atd, viz obrázky dole
Tristram trochu komiksově přebarven, v actu 1 ploty červeně a komiksově.
V Chaos Sanctuary magové nemají hlavu.
Gameplay:
Na normalu 90% šance, že z příšery vyletí neviditelné kouzlo (frozen orb-like, rychlejší, chytřejší, takže někdy třeba jít blíž, pokud chcete healnout), které vás v závislosti na životech a lvlu monstra vyléčí. Na nm 25%, na hell 2%. Úplně
zrušeny health lahvičky.
Různě pozměněné resy příšer, life drainy atd, většina příšer v pozdějších fázích hry immuních, pokud nezlepšujete orb of fate charmy. (orb of fate + id scroll, pro testovní účely se dá upovat každé 2 levely, plánovano mít req lvl orb of fatů 1, 15, 30, 45, 60 atd)
Energy posiluje docela dost kouzla atd, experience všechnu dmg.
Obrovské penalty na resech per difficulty (-20, -132, -231%)
Sorcka je těžká, výzva, protože ji ten heal spell z příšer žere všechnu manu, takže hodně dlouho (tak do levelu 500)^^ hrajete bez ES.
Dokončení normalu na 150, nm 300, hell 450 cca...
Nove písmo
Nové mocné charmy, orientačně nové item names.
Normal, magic, rare itemy se scalují s item levelem, jsou stále vzácnější atd (jen zběžně vystavěné).
Kdo chce dělat mapy, klidně může, všechny zařadím.
Další věcí, na které jsem zapomněl.
Upload někdy večer.
Pár outdated obrázků
http://imageshack.us/f/23/0ofn.jpg/
http://imageshack.us/f/443/26ga.jpg/
Re: Infinitus
Napsal: 18.10.2013, 18:53 hod.
od Attia
hehe zajímavý...ty změny jsou některý fakt pecka :-D jen doufám aby to nebylo ve stylu Zy-Elu kde bude neskutečná mrda receptů atd a normální člověk nebude mít šanci se v tom zorientovat dříve než po 500 hodinách hraní :-D
těším se na upload...;-)