AKT I.
Blood More & Den of Evil
Jedu to poprvé, ale díky víceméně finálnímu equipu (až na nějakou bižuterii a arachnid) to jde zlehka a poison damage 28k z rabies funguje velmi smrtelně - tedy až na nemrtvé, kde to leze dolů hodně pomalu. Díky feral rage se dohealuji a zajišťuji physic složku. Výskyt fallenů, quil ratů je bezproblémový a zombíci než se stačí rozkoukat jsou dole i díky mercovi a jeho obedience.
Den of Evil je také procházka. Šamani jsou nositelem vztekliny a přenášejí ji dál na svoje falleny (ti totiž často lehaj instantně, takže se rabiesem nestihnou nakazit ostatní). Gargantuan beasts se vyskytují ojediněle a jed na ně působí velmi efektivně. Corpsefire a jeho nohsledi mají fanaticismus - fuj. I když na ně rabies působí jen velmi sporadicky (ještě nemám na switchi wandku s Lower Resist), díky Feral Rage leží zpět v zemi během pěti vteřin.
Cold Plains & The Cave
Klasická sestava Dark Hunterů, Spearwomanů a Gargantuanů s vyšším výskytem bossů. Takovej fofr jsem dlouho nezažil. Lehá to naprosto samo, poison jim snižuje životy po dobu 18-ti vteřin, takže merc to víceméně dává na jednu ránu.
The Cave jsem vyčistil také rychle. Vyskytují se zde klasicky Skeletoni, Falleni se Šamany, Zombíci a Dark Rangerky v čele s Cold Crow - nic imunní na jed, nic, co by mne zastavilo. Je sice fakt, že nemám vlastnost cbf, ale i tak to bylo komplet vyčištěno rychle. Například Coldcrow lehla takovým fofrem, že jsem nestihl ani screenovat. Druhé patro bylo to stjné= v bledě modrém.
Burial Ground, Mausoleum & Crypt
Zde očekávám první potíže, zejména v Mausoleu a Kryptě.
Samotná Blood Raven byla bez sebemenšího zádrhelu. Zombies sice mají slušné odolnosti na poison, ale i tak rabies fungoval obstojně. Nakazil jsem rovnou Raven a od ní se to šířilo dál. Ji jsem zpacifikoval Feralem zatímco merc kvedlal zombíky. Otázka pár sekund. Takovej drop jsem na hell z Raven ještě neviděl.
V Kryptě to jde opravdu snadno, zombies se skeletony jsou imunní na lightning, takže jed jakž takž působí. Až na jednoho bosse imuního na physic a jednu skupinku s fanaticismem to bylo v poklidu a ani trošku jsem se nezapotil. Bonebreaker byl také bez komplikací.
Mausoleum bylo ve stejném duchu jako Krypta - rychlé a bez komplikací, jen jednou mi sežral jeden boss manu..
Stony Field & Underground Passage
Rangerky, Skeletoni, tábory plné Šamanů s Falleny atd. klasická sestava, nic s čím by si jed neporadil...podzemí se honosilo prvními monstry s imunitou na jed: Skeleton Archers, Feral Rage na ně však s pomocí mercenaryho stačil víc než dost. Misshapens lehali také rychle, takže opět lokace bez sebemenšího problému. Jedinou delší akcí byl boss skeleton archerů v 2. patře podzemí, který byl cold enchanted.
Dark Wood
Hodně Skeleton Archerů s poison imunitami. Ježkové lehali snadno, falleni také, Treehead byl snadný také. Na archery stačil Feral Rage. Jediným problémem začíná být nevhodný block, ale co už nadělám, že bych kvůli tomu skoro umíral, to ne, jen ten block prodlužuje bitvy.
Tristram
Takže jedním slovem hrůza. Šamani se svými carvery lehali do vteřiny, Klani také, Returnedi šli pomaleji díky imunitám na jed, zato Griswold se vážně vydařil: imunita na physic a poison, ještě že mám na switchi Burizu socklou ještě shael runou. Ve formě vlka je těch 100% ias vážně krása a bonus do cold damage velmi pomohl. Mercovi pomohl zase enchant z Obedience. Trvalo to trochu dýl, ale nakonec lehl.
Black Marsh & Hole
Klasicky bez problémů, jen returnedi lehali pomaleji díky imunitě na jed. Občas se objevil pěkně modifikovaný Shaman boss - fanaticism, might, konva s lightning enhanced apod. Díky rychlosti pohybu z Feralu stačilo jen kousnout a stáhnout se...
Hole byla bez kostlivců, jen Vile Archers, Brutusové, Devilkini a Misshapens...Jed účinkoval smrtonosně.
Forgotten Tower
Jen stručně: Ghosti s imunitami na physic, Rangerky s imunitamy na lightning, Blood Clani na fire a Devilkini taktéž. Žádný problém, poison je na tuto lokaci jako dělaný. The Countess se svými miniony nedělala potíže a hned mi dala naprosto nádherný drop. V pátem patře mne překvapila klasická sestava: Ghosti s mightem, Blood Clani s fanaticismem a ještě k tomu jsem měl na sobě Amplify damage. Kousl jsem jednoho ducha, stáhl se do 4. patra a za pár vteřin se vrátil. Jedním slovem: "clear".
Tamoe Highland & Pit
Returned Archeři byli imunní na jed, takže jsem je bez problémů zkosil Feralem (tedy až na jednoho bose s fanou, ten trošku bolel). returned Mágové nechtěnou imunitou neoplývaly, tak šli dolů rychle.
Z Pitu jsem měl obavy, monstra mají vysoký level a jsou tu nebezpeční Bone Warrioři, ajk jsem ale zjistil, tak jejich imunita je proti coldu, taže ani oni, ani Dark Stalkeři či Devilkini neměli šanci.
Outer Cloister
Black Rogue byli hodně rychlé, já jsem byl ale rychlejší, Devilkini opět lehali na jednu ránu. Pak tu byli ještě Razor Spini a Yetiové - posledně zmínění měli hodně životů, ale ani tak nestačili udělat žádnou škodu...jde se na Smitha.
Barracks
Bone Mágové, Blood Klani a spousta Devilkinů se Šamany. Jedna situace byla taková, že jsem dorazil do místnosti přecpané několika Šamaními šampiony se svojí hordou Devilkinů...Jedno kousnutí a bylo vymalováno...Smitha jsem ani nestačil nascreeonovat.
Jails
Devilkini (už mě lezou na nervy, Bone Mágové, Wraithy...nic není imuní na jed, zabíjím rychle a efektivně. Ve druhém patře mě trošku podráždila skupina Klanů s vlastností Very Fast a Extra Strong...opravdu jen trošku. Horší byla skupina Tainted se svými lightning koulemi v kombinaci s Konvou...ale ustál jsem to. menší Problémy dělali i Bone Archerové díky imunitám na poison, to je tak vše.
Cathedral
Tainted, Dark One, Wraith...rabies na ně funguje dobře (dobře, až na ty duchy, tam je to pomalejší)...Bone Ash schytal jen imunitu na cold, takže poison z rabies schytal plnou palbou.
Catacombs
Zde to bude horší...
V první patře na mne čeká obvyklá sestava Dark One se šamany, Tainted. Ve druhém patře k nim přibyli ještě Arachové, zatím tedy bez problémů, občas to i pěkně padalo. Třetí patro bylo horší. Banished s Ghouly byli odolní a zejména skupinky s bossy dali zabrat o trochu dýl. Jedna skupinka Aflicted s aurou Might mi zatopila dokonce dost. Já se však statečně probojoval až do lokace s Andariel.
Andariel
Poison na ni působil dobře, merc to kvedlal také obstojně, takže padla velmi rychle. Ale ten DROP!!! No to už snad není normální...
Screeny z prvního aktu hell:
http://damagedeath.rajce.idnes.cz/Anthrax/